Wat een slecht filmpjequote:
Wat is de significantie hiervan dan? Kun je het even toelichten want ik snap niet wat er opmerkelijk aan is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:56 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
"THE SINGAPORE SOLUTION" by National Geographic
En voor de oplettende kijker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
--
Niet om te trollen, maar dan heb je wel een ontzettend slecht gekeken of heb je geen idee van gelijkenis.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:09 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Wat is de significantie hiervan dan? Kun je het even toelichten want ik snap niet wat er opmerkelijk aan is.
En die cijfers dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:11 schreef Ticker het volgende:
[..]
Niet om te trollen, maar dan heb je wel een ontzettend slecht gekeken of heb je geen idee van gelijkenis.
Het is je dus niet opgevallen dat je een piramide met een oog erop hebt?
Zoals ik zeg, ik troll niet, dus geen FB klacht ervan maken, maar t'is wel een puntje van kritiek voor jezelf.
De vorm zit er wel degelijk in. Hij mag iets afwijken maar als je echt niet in de gaten hebt dat de significatie van een piramide met het oog, vooral in het oog zit.. tja.. hoe duidelijk wil je het hebben. Dat je vervolgens niet geloofd in deze zooi is wat anders, maargoed dan zou ik zeggen dat je dagelijks ook het google logo niet meer herkent omdat deze vervormt is in een ander thema.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:14 schreef Amos_ het volgende:
[..]
En die cijfers dan?
En nouja, piramide. dat lijkt op een piramide omdat de lijnen zijn getrokken en het vanaf dit oogpunt is getekend/genomen. Want die trap die loopt dan dwars door het centrum van de piramide, dat strookt niet met de vorm.
Zonder die lijnen is het gewoon een podium.
Toon het met paint zou ik zeggen, want uitleggen zal denk ik lastig gaan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:26 schreef Amos_ het volgende:
Ik tel toch echt 14 treden in die piramide van dat plaatje.
Ben ermee bezig, maar hoe kan ik dat op Fok! plaatsen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:28 schreef Ticker het volgende:
[..]
Toon het met paint zou ik zeggen, want uitleggen zal denk ik lastig gaan.
www.tinypic.comquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:31 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ben ermee bezig, maar hoe kan ik dat op Fok! plaatsen?
Uploaden op tinypic.com bijvoorbeeldquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:31 schreef Amos_ het volgende:
Ben ermee bezig, maar hoe kan ik dat op Fok! plaatsen?
1 |
Amos.. kijk eens goed, je zit vooral bovenin ineens willekeurig streepjes te trekken.quote:
Open het origineel in Paint, gebruik het vergrootglas en zie, dat de bovenste verdiepingen vrij dun zijn. De lijnen die ik trek zijn om te janken wellicht, maar het zijn echt 14 stappen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:35 schreef Ticker het volgende:
[..]
Amos.. kijk eens goed, je zit vooral bovenin ineens willekeurig streepjes te trekken.
Dus je ziet bijvoorbeeld niet eens dat je de bovenste rij telt, en ze nog eens telt als geheel wat van top-view zichtbaar is.. dus dat grote plakkaat wat gewoonweg de top is?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:35 schreef Amos_ het volgende:
En ja, de lijnen lijken wat rommelig, maar het zijn echt 14 etages
Dat doe ik dus niet, zoals gezegd de lijnen staan wat krom en beginnen soms erbuiten, maar ik tel er 14. Vergroot het origineelquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:36 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dus je ziet bijvoorbeeld niet eens dat je de bovenste rij telt, en ze nog eens telt als geheel wat van top-view zichtbaar is.. dus dat grote plakkaat wat gewoonweg de top is?
en hoeveel tel je er hier? Gewoon nieuwsgierig..quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:36 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Open het origineel in Paint, gebruik het vergrootglas en zie, dat de bovenste verdiepingen vrij dun zijn. De lijnen die ik trek zijn om te janken wellicht, maar het zijn echt 14 stappen.
O, het zijn de lijnen die krom zijn?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:38 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet, zoals gezegd de lijnen staan wat krom en beginnen soms erbuiten, maar ik tel er 14. Vergroot het origineel
Daar tel ik er 13. Maar dat is niet hetzelfde plaatje.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:38 schreef Ticker het volgende:
[..]
en hoeveel tel je er hier? Gewoon nieuwsgierig..
[ afbeelding ]
Wat een kinderlijke reactie, uiteraard zijn de lijnen zelf krom. In de haast heb ik snel wat lijnen getrokken op de 14 etages dus die zijn niet recht nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |