Jazeker. Denk dat ik vandaag tot vrijdag echt even goed aan de slag moet voor stageverslagquote:
Die gast beweert dat er nooit een vliegtuig is geweest en dat die beelden daarvan animaties zijnquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:14 schreef NoelGallagher het volgende:
9/11 Is controlled demolition inmiddels100% bewezen? # 4
rare snuiters
Gaat wel, moe en zit me te vervelen tijdens een college. :pquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jazeker. Denk dat ik vandaag tot vrijdag echt even goed aan de slag moet voor stageverslag![]()
Et toi?
weet je nog salvador die aan het basketballen was en ineens door een arrestatieteam in een busje werd gegooid en meegenomen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:49 schreef reetveter het volgende:
Ik snap echt niet hoe die Lambiekje met zichzelf kan leven. Die gast ziet in werkelijk alles een complot.
Ja maar dat is een trollquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
weet je nog salvador die aan het basketballen was en ineens door een arrestatieteam in een busje werd gegooid en meegenomen?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:49 schreef reetveter het volgende:
Ik snap echt niet hoe die Lambiekje met zichzelf kan leven. Die gast ziet in werkelijk alles een complot.
yeshquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat valt nog maar te bezien. Eerste uur getuigen hebben het NIET over vliegtuigen.
Vliegtuigen is ons ingeramd met zéééeeeer knullig animatie.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Vliegtuigen? Dat is alleen op TV vertoont. In realiteit is er geen vliegtuig gebruikt.
ik bedoel over het algemeen. Wat jij daar quote is natuurlijk dikke onzin.quote:
Ik sta open voor allesquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:56 schreef wise het volgende:
[..]
ik bedoel over het algemeen. Wat jij daar quote is natuurlijk dikke onzin.
Animatie vliegtuigen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:23 schreef Targhor het volgende:
Pas als we in staat zijn om de berichten te ontcijferen zijn we ver genoeg ontwikkeld om bij de galactische confederatie van aliens te komen.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:25 schreef WiXX het volgende:
En die Aliens van jou lachen zich kapot dat wij best dom zijn omdat wij zelfs signalen niet begrijpen die zij al 1292 miljoen jaar niet meer gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |