Dan hebben onze Alien vrienden geen usability studies gedaan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:17 schreef Netsplitter het volgende:
Misschien zijn wij wel te dom om de signalen te begrijpen die ze al jaaaren geleden gestuurd hebben?
Misschien hebben ze dat wel gedaan maar zijn wij niet "waardig" bevonden?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:20 schreef Muridae het volgende:
[..]
Dan hebben onze Alien vrienden geen usability studies gedaan.
Als "First Contact" met de mens hun doel was, waarom niet op een manier die "verstaan" kan worden ?
Dus er zijn geen andere wezens in de onmetelijke ruimte behalve wij???quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:25 schreef Muridae het volgende:
Dus Aliens zijn een stel wiskunde nerds die geen nieuwe leden toelaten ?
Ik denk zelf dat we helaas meer moeten denken aan buitenaards "vee" of buitenaardse bacteriën die ergens op een planeet ronddwalen.
Nee, er bestaan best andere wezens in het universum.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus er zijn geen andere wezens in de onmetelijke ruimte behalve wij???
Ah ok, op die fiets.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:33 schreef Muridae het volgende:
[..]
Nee, er bestaan best andere wezens in het universum.
Alleen vind ik de vormen die wij ons soms voorstellen te "Hollywood".
In bijna alle gevallen worden Aliens voorgesteld met twee benen...een hoofd met ogen etc.
Daar geloof ik dus niet in.
Dat vond ik veel realistischer.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah ok, op die fiets.
Dus meer a la Star Wars?
Of met een doos bonbons,quote:
Wiskunde!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:15 schreef Muridae het volgende:
Waarom zouden Aliens onze taal verstaan, terwijl ze er moeite mee hebben om terug te communiceren ?
(allemaal cryptische berichtjes, graancirkels, ruimte ruis etc)
En dan heb ik het geneens over het kunnen omgaan met de UI van allerlei "aardse"apparatuur.
Waarom praten ze dan niet even terug in een taal of via interfaces die wij kunnen verstaan ?
Dit is n.a.v. de topic : "Aliens" hebben Voyager 2 geherprogrammeerd.
o ooohquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:44 schreef Muridae het volgende:
[..]
Dat vond ik veel realistischer.
Dus bijvoorbeeld Aliens in gasvorm of zaken die wij ons niet kunnen voorstellen. (on-aards)
Alleen de Vulcans of Klingons vond ik een beetje jammer...
Maar geloof jij ook dat ET's reeds contact gezocht hebben ?
Als ze echt slim zouden zijn, en ze er de middelen voor hadden, hadden ze ons al lang uitgeroeid.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:10 schreef Twizu het volgende:
Aliens zijn juist slim, en daarom zoeken ze nauwelijks (tot geen) contact zoeken met ons.
Waarom zouden ze ons willen uitroeien dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:06 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Als ze echt slim zouden zijn, en ze er de middelen voor hadden, hadden ze ons al lang uitgeroeid.
Omdat wij mensen parasitair gedrag vertonen tegenover onze planeet. En wanneer het voor ons duidelijk is dat er op een andere planeet ook iets te halen valt zullen wij dat proberen te bemachtigen.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:06 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Waarom zouden ze ons willen uitroeien dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |