watquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bovendien denk ik dat MJ helemaal niet zo Wacko was als dat de mensen denken. Ik acht het goed mogelijk dat hij bij de vrijmetselaarij betrokken is geweest. De man had in zijn top jaren zooooo veel geld. Iedereen wilde daar van profiteren, dus zou zomaar kunnen dat ie in een apart 'kliekje' verzeild is geraakt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:56 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
"THE SINGAPORE SOLUTION" by National Geographic
En voor de oplettende kijker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:11 schreef Ticker het volgende:
[..]
Niet om te trollen, maar dan heb je wel een ontzettend slecht gekeken of heb je geen idee van gelijkenis.
Het is je dus niet opgevallen dat je een piramide met een oog erop hebt?
Zoals ik zeg, ik troll niet, dus geen FB klacht ervan maken, maar t'is wel een puntje van kritiek voor jezelf.
quote:
dat hawaïhemd shirt doet et hemquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
De SC is niemands eigendom, niet van jullie, niet van Lamon,
ik ga op FOK! nergens maar dan ook nergens users uitsluiten van een onderdeel, buiten een ban.
Die SC gaat gemodfereerd worden en zwaar, en anders sluit ik de SC even hard als ik hem geopend heb.
Take it or leave it.
wilde het net neergooienquote:
IK BEN KANKERBANG WAT MOET IK NU MET MN LEVENNquote:
gekloon watquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:17 schreef yvonne het volgende:
Wolvendagen, week weg, daarna mailen met uitleg over gekloon.
Je mag gewoon kloons maken hoor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zij zal dit wel zijn geweest:
[KLB SC #2737] De rust keert weder
Niets, maar het is eckt unsexy als meisjes gebanned worden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je mag gewoon kloons maken hoor.Hoezo is dat banwaardig?
Mag alleen als ze nutteloos, zijn, niet om een punt te makenquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet om mee te trollen. Die flikkeren we weg en bannen het originele account als het nodig is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |