Haha, serieus? Kon ie geen Engels?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Haha, balen is dat. Wij kregen laatst uit het niets een gastcollege in het Duits, ook zo iets...
owhquote:
school, das een tijd geleden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:34 schreef yvonne het volgende:
En nu gewoon braaf over school enzo praten, dat je je duits niet geleerd hebt en je boek kwijt bent enzo
Niemand gaat hem hier achterna, hij komt hier steeds en dat blijkt zoiets als een vork in de magnetron. Als hij hier niet zou komen zouden er geen problemen zijn, en als hij een volwassen man was zou hij begrijpen dat dat het beste is. Maar toch heeft hij heel sterk de drang om hierheen te komen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bij mensen die hem zó enorm stalken hier is net zo goed iets flink mis.
volgens mij zijn hier geen scholieren.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:34 schreef yvonne het volgende:
En nu gewoon braaf over school enzo praten, dat je je duits niet geleerd hebt en je boek kwijt bent enzo
Hier moet ik even corrigeren. Ik ga hem wel degelijk achterna.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niemand gaat hem hier achterna, hij komt hier steeds en dat blijkt zoiets als een vork in de magnetron. Als hij hier niet zou komen zouden er geen problemen zijn, en als hij een volwassen man was zou hij begrijpen dat dat het beste is. Maar toch heeft hij heel sterk de drang om hierheen te komen.
Nu je er toch bent, zouden jullie iets aan de PR kunnen doen mbt doelgroep "15-jarige meisjes"? FOK! is echt ondervertegenwoordigd wat hen betreft.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:34 schreef yvonne het volgende:
Wrijf het er nog maar in jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
volgens mij zijn hier geen scholieren.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nu je er toch bent, zouden jullie iets aan de PR kunnen doen mbt doelgroep "15-jarige meisjes"? FOK! is echt ondervertegenwoordigd wat hen betreft.
Ik ben er al opgezet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Misschien moet ik Operatie Sma weer nieuw leven inblazen.
GMTA.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar in jaMisschien moet ik Operatie Sma weer nieuw leven inblazen.
Of Chris' zijn geparkeerde blokje met chikita's moet gewoon vrijgegeven worden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nu je er toch bent, zouden jullie iets aan de PR kunnen doen mbt doelgroep "15-jarige meisjes"? FOK! is echt ondervertegenwoordigd wat hen betreft.
Een klein beetje. Hij begon ook in het Engels, maar na twee minuten begon hij in het Duits te praten.quote:
Ik zeg het je, hockeyymeisje zou hier perfect bij passen.quote:
Ik zou weglopen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:37 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een klein beetje. Hij begon ook in het Engels, maar na twee minuten begon hij in het Duits te praten.
hey Allyquote:
Eens met remlofquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet om mee te trollen. Die flikkeren we weg en bannen het originele account als het nodig is.
Bohoho, genieten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:39 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die hiervan het refrein niet mee kunnen zingen.![]()
Volgende keer is wordt het shredderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |