Wtf, ik daag helemaal niet uitquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:59 schreef ynuhh het volgende:
Noel stop eens met uitdagen.
Stel je voor, jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Don't go there. Voor jij ook geband wordt en ook echt moet werken tijdens je stage.
HAHA ZUIG JE DAT ZO UIT JE DUIM?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou jou ook wel eens een natte vinger willen uitdelen.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:54 schreef Potloodvis het volgende:
Ik wist niet dat klonen zo'n groot schandaal was.
Praat ynuhh neit tegen.quote:
Geslacht: Vrouwquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Stel je voor, ja.
Gelukkig kan ik multi tasken. Ik bel, computer en regel overige zaken in een handomdraai.
watquote:
Wat een grap.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou jou ook wel eens een natte vinger willen uitdelen.
Ik weet wel wat ze daarmee bedoelt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat moeten we hieruit concluderen?
quote:
Ik ben de standaard en Ynnuh toetst die.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Doe ik niet. Als ik zeg dat jullie normaal moeten doen, provoceer ik?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn wacht ik er al maanden op.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je hier serieus zelf om moet lachen, ben je echt een flapdrol.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ze daarmee bedoelt.
Dat ik daar beter niets meer over kan zeggen.
Oh ik dacht geband allesquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ze daarmee bedoelt.
Dat ik daar beter niets meer over kan zeggen.
Ze is toch gebanned? Posten in naam van gebande is hier niet toegestaan. Dat hoef ik jou toch niet meer uit te leggen?quote:
You wish.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:01 schreef Skylark. het volgende:
ynuhh for SC-mod.
Aangezien ze een oogje op me heeft zou ik alles kunnen maken.
quote:
quote:Indien je zelf niet gebanned bent maar post uit naam van de gebande zal ook jij gebanned worden. Common sense.
quote:
Dat kreeg ik ook toen ik zag dat ik een permban had. Gelukkig had ik een defibrillator bij de hand.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kreeg zelf ook even hartkloppingen.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zou je dat stukje willen quoten?
Hoezo begin ik weer? Ben ik ooit begonnen dan?
quote:Indien je zelf niet gebanned bent maar post uit naam van de gebande zal ook jij gebanned worden. Common sense.
Dan moet je dat bij elke versie opnieuw doen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:04 schreef Skylark. het volgende:
Yvonne, kun je me even modrechten geven zodat ik een tvptje kan zetten in het Banmeldtopic?
Otis, dat had je zelf ook wel in kunnen zien. Nu probeer je gewoon te kijken hoe ver je kan gaan. Beter stop je daarmeequote:Op woensdag 26 mei 2010 12:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zie persoonlijk niet in dat ik post uit naam van wd. Immers, de term 'posten uit naam van iemand' suggereert dat diegene mij heeft gevraagd om iets op het forum te posten aangezien diegene dat zelf niet kan. Dit is geenszins het geval.
Maargoed, ik stop al.
Ik was juist dom toen ik die kreeg.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat kreeg ik ook toen ik zag dat ik een permban had. Gelukkig had ik een defibrillator bij de hand.
Natuurlijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:06 schreef Skylark. het volgende:
Hee NG, ik voel me verlicht. Kun jij mij helpen ook te veranderen?
wat is dezequote:Op woensdag 26 mei 2010 12:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Otis, dat had je zelf ook wel in kunnen zien. Nu probeer je gewoon te kijken hoe ver je kan gaan. Beter stop je daarmee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |