Ik spreek geen Frans.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:02 schreef Potloodvis het volgende:
Ik kijk zo even naar die fittie van het vorige topic.
De conclusie is dat Sky gewoon à bout portant is.
WTF HOE WEET JE DATquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Hey, otis. Dat is toch de vlag van de Seychellen?
Wat zit jij nou weer te stoken terwijl dat allang weer afgesloten wasquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Recht voor haar raap.
Eerlijk, hoe hard het is ook klinkt.
Idd echt hequote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer te stoken terwijl dat allang weer afgesloten was
Dat is gewoon wat à bout portant betekent.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer te stoken terwijl dat allang weer afgesloten was
Ik bedoel dat je weer helemaal die discussie gaat oprakelen en melden dat je het gaat nalezen enzo, en dan nog even een sneer naar wd gevenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is gewoon wat à bout portant betekent.
Het is uitleggen wat iets is, geen stoken.
Otis wist toch niet wat het was.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
In dat geval:.
Echte Fransen zien er zo uit:
[ afbeelding ]
Ik zeg niets richting WD.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je weer helemaal die discussie gaat oprakelen en melden dat je het gaat nalezen enzo, en dan nog even een sneer naar wd geven
Nee, zo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
In dat geval:.
Echte Fransen zien er zo uit:
[ afbeelding ]
Okéquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zeg niets richting WD.
Ik gaf enkel uitleg aan Otis.
o okayquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:15 schreef Potloodvis het volgende:
Otis, ik ga hem nu uploaden, dan hoef ik hem enkel nog aan te vinken straks.
homoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oké, maar ik zie er ongeveer zo uit.
Ander kapsel, dat wel.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oké, maar ik zie er ongeveer zo uit.
Ander kapsel, dat wel.
[ afbeelding ]
quote:
Dan ben je dom.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:16 schreef NoelGallagher het volgende:
ik haal potloodvis en willferrel altijd door elkaar
Nee, zo'n Britse alto moet je trots op wezen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ewa, tik hem aan.
En jezelf ook nog eens potloodvis noemen
Noel Gallagher een britse alto noemenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, zo'n Britse alto moet je trots op wezen.![]()
Ik heb ten minste nog fantasie.
Mijn look-a-like homo noemen en zelf de volwassen Justin Bieber posten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Noel Gallagher een britse alto noemen
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Fantasie![]()
Fantasie heb je zeker.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn look-a-like homo noemen en zelf de volwassen Justin Bieber posten.
Volwassen justin bieber. Mensen die niet wetenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn look-a-like homo noemen en zelf de volwassen Justin Bieber posten.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Volwassen justin bieber. Mensen die niet weten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Luister eens muziek in plaats van Oasis.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat Noel Gallagher een grootheid is
Zoals ik al zei: Mensen die niet wetenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Luister eens muziek in plaats van Oasis.
Mooie goal was datquote:
Robben met haar.quote:
1 duim voor je verborgen link.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Mensen die niet weten![]()
Dat was nog in zijn drugsperiode. Hij is er mee gestopt toen hij merkte dat z'n tanden uit gingen vallen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
1 duim voor je verborgen link.
[ afbeelding ]
Ik weet wel wie Noel Gallagher is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:25 schreef Potloodvis het volgende:
Kate Perry die gaat haten terwijl ze niet weet wie het is.
Ynuhh please.
Oké, peace out dan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat was nog in zijn drugsperiode. Hij is er mee gestopt toen hij merkte dat z'n tanden uit gingen vallen.
Serieus. Accepteer het maar gewoon.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Bijna, blijf proberen en je troll zal ooit succesvol worden.
Waarom kan ze niet weten wie het is dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Bijna, blijf proberen en je troll zal ooit succesvol worden.
Hahahahaha, inderdaad. De franse supporters waren nog niet klaar met juichen, of wij mochten alweer juichenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:32 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat dit echt is gebeurd:
Kijk eens naar de PI die ze gebruikt, dan kan ik een reactie niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom kan ze niet weten wie het is dan?
Jijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kijk eens naar de PI die ze gebruikt, dan kan ik een reactie niet serieus nemen.
Ik zie je alleen maar een duimpje omhoog of duimpje omlaag gebruiken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:35 schreef Potloodvis het volgende:
Die van mij zijn ten minste bijna allemaal succesvol.
Nu is het even tijd voor pizza, zodat ik op adem kan komen.
Ik heb er alle vertrouwen in dat we ze aankunnen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Aan de ene kant wil ik graag tegen Portugal komen dit WK om ze eindelijk eens flink ervan langs te geven.
Aan de andere kant sta ik niet voor mezelf in als ze ons weer zouden uitschakelen.
Nederland komt niet eens zo ver johquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat we ze aankunnen.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we onze eeuwige negatieveling weer
Belgiequote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Oja wacht jij bent een Belg. Jou hoeven we sowieso niet serieus te nemen als het over voetbal gaat.
Over de grote 4? Ja. Ik ga voor van Persie in de spits, Robben vanaf rechts, Sneijder op 10 en VdV hangend van links.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:39 schreef L0t.. het volgende:
Otis, ben je het trouwens eens met van Persie?
What about Vennegoor?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Over de grote 4? Ja. Ik ga voor van Persie in de spits, Robben vanaf rechts, Sneijder op 10 en VdV hangend van links.
mja, harde werker. Maar we hebben beterquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die Kuyt in de basis willen zien
Hopen dat er pleinen gevuld zijn in de grote steden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:43 schreef Otis2.0 het volgende:
FUCK WAT HEB IK ER EEN ZIN IN
[ afbeelding ]
In de Arena toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hopen dat er pleinen gevuld zijn in de grote steden.
Weet jij of er op de grote pleinen in A'dam grote schermen komen te hangen ofzo?
Lijkt me van wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hopen dat er pleinen gevuld zijn in de grote steden.
Weet jij of er op de grote pleinen in A'dam grote schermen komen te hangen ofzo?
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Da's toch niks aan![]()
Gewoon met z'n allen op een groot plein. En wat gratis is
Eens.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Over de grote 4? Ja. Ik ga voor van Persie in de spits, Robben vanaf rechts, Sneijder op 10 en VdV hangend van links.
Ik ben een van die weinige vrouwen die voetbal leuk vinden, ook buiten het WK om.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je weet dat het over voetbal gaat?
Het was ook maar een gebbetje hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ben een van die weinige vrouwen die voetbal leuk vinden, ook buiten het WK om.
hopelijk niks ernstigs?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:55 schreef L0t.. het volgende:
Zo, ik ga nog even een kwartiertje in de zon zitten voor ik weer de rest van de dag in het ziekenhuis zit .
Doeg!
Oranje fansquote:
En vraagtekens als je goed oplet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zie je alleen maar een duimpje omhoog of duimpje omlaag gebruiken.
das kut, dan moet Ooijer erinquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Ha, ron vlaar geblesseerd. Met z'n kankerkop
Liever vlaar dan mathijsen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, mongool. Alsof Vlaar basis zou staan.
Ik heb daar ontzag voor.quote:
Ja, liever een verdediger die dit jaar is doorgebroken in de Nederlandse competitie dan een verdediger die zich al jaren staande houdt in de Bundesliga als de beste verdediger van HSV.quote:
Vlaar is altijd wel stabiel geweest. Dat kan je van Mathijsen niet zeggen. Met zijn foutjes, en dan vooral bij cornersquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, liever een verdediger die dit jaar is doorgebroken in de Nederlandse competitie dan een verdediger die zich al jaren staande houdt in de Bundesliga als de beste verdediger van HSV.
Dat komt omdat hij amper in de basis staat.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:09 schreef wise het volgende:
[..]
Vlaar is altijd wel stabiel geweest. Dat kan je van Mathijsen niet zeggen. Met zijn foutjes, en dan vooral bij corners
Vlaar maakt geen fouten iddquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:09 schreef wise het volgende:
[..]
Vlaar is altijd wel stabiel geweest. Dat kan je van Mathijsen niet zeggen. Met zijn foutjes, en dan vooral bij corners
Geskinnedquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
GeskinnedMaar die van v. Buyten was nog wel het ergst.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
Moh niet naar de stad geweest omdat het broertje van die vriend weer zo'n kankerjong moest zijn door weg te gaan zonder sleutel.
Ik wil gewoon even rondkijken en ik moet nog naar de Media Markt.quote:
Wat tip jij eigenlijk als finale?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
En dan gaan we verder met de voorbereiding en transfers
dit dus, independent woman my assquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:31 schreef Potloodvis het volgende:
Je kunt toch ook alleen gaan, WD?
Ja, optiefen. Jullie kunnen het er toch ook over hebben vanaf 12 Juni ofzo? Of wanneer begint die onzin?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
En dan gaan we verder met de voorbereiding en transfers
11 juni.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, optiefen. Jullie kunnen het er toch ook over hebben vanaf 12 Juni ofzo? Of wanneer begint die onzin?
Gezelschap heet dat. En dan scoor ik ook nog wat drinken op een terrasje.quote:
gold diggerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gezelschap heet dat. En dan scoor ik ook nog wat drinken op een terrasje.
durf je niet alleen te shoppen?quote:
Wat heeft dat nou weer met gezelschap te maken.quote:
Dan hoop ik dat het droog blijft vandaag.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gezelschap heet dat. En dan scoor ik ook nog wat drinken op een terrasje.
Maar wij weten niet waar we heengaan, dat zei ik.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, dat is waar.
Maar als ik precies weet wat ik moet hebben dan ga ik altijd even alleen.
Niks, maar gewoon een vraag.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met gezelschap te maken.
We gaan morgen...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het droog blijft vandaag.
Ja, dan zou ik ook niet alleen gaan, heb je ten minste iets te praten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar wij weten niet waar we heengaan, dat zei ik.
Daarom.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik ook niet alleen gaan, heb je ten minste iets te praten.
Morgen gaat het regenen, zal wel La Place worden.quote:
Is dat overdekt?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Morgen gaat het regenen, zal wel La Place worden.
Nee, als ik snel iets nodig heb ga ik alleen. Maar als ik gewoon een middag wil shoppen neem ik iemand mee. Stukken leuker.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:40 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, als ik snel iets nodig heb ga ik alleen. Maar als ik gewoon een middag wil shoppen neem ik iemand mee. Stukken leuker.
Centrum van Lutjebroek.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik woon 2 min lopen van het centrum af. BOSSSSSSSSS
Heerenveen is the capital van Fryslan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Centrum van Lutjebroek.
Groot centrum dit dat alles.
Dat is Leeuwarden al.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Heerenveen is the capital van Fryslan.
Leeuwarden is niets vergeleken met Hveen.quote:
Donderdag ben ik waarschijnlijk in Leeuwarden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Leeuwarden is niets vergeleken met Hveen.
Een vriendin woont daar op kamers en op donderdag is het wel leuk stappen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
Snap echt niet wat je daar altijd moet.
Groningen is leuker.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een vriendin woont daar op kamers en op donderdag is het wel leuk stappen.
En jij kruipt snel achter je computerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:52 schreef Lakitu het volgende:
Spange sma hiernaast in mn broertje zn kamer as we speak.
Als je broertje weg is kennismaken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:52 schreef Lakitu het volgende:
Noaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een vriendin woont daar op kamers en op donderdag is het wel leuk stappen.
Pak een krant en sla dat insect dood.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:52 schreef Lakitu het volgende:
Update hem dan, want ik kan het wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
Help, ik kan geen afbeeldingen meer bekijken op Asos.com. In firefox.
even je ad-blocker uitzetten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
Help, ik kan geen afbeeldingen meer bekijken op Asos.com. In firefox.
Nee ben net thuis even gedag gezegd. Ze is toch te oud, bijna 15.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En jij kruipt snel achter je computer.
Yes you doquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Er zijn geen updates. En op elke andere pagina kan ik wel afbeeldingen bekijken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Update hem dan, want ik kan het wel.
Ik heb al gemeet, maar ik kan dr niet stelen, ik weet niet eens wat zn plannen met dr zijn. ze zijn een 'werkstuk aan het maken'quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Als je broertje weg is kennismaken.
Ja die staat dus niet aan..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:56 schreef wise het volgende:
[..]
even je ad-blocker uitzetten.
edit: hier doet hij het gewoon.
Asos
Dat is apart.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er zijn geen updates. En op elke andere pagina kan ik wel afbeeldingen bekijken.
Hoe groot moet ik me die haakjes inbeeldenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb al gemeet, maar ik kan dr niet stelen, ik weet niet eens wat zn plannen met dr zijn. ze zijn een 'werkstuk aan het maken'
Hij is d'r aan het vingerbangen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb al gemeet, maar ik kan dr niet stelen, ik weet niet eens wat zn plannen met dr zijn. ze zijn een 'werkstuk aan het maken'
post haar hyvesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als je hier serieus zelf om moet lachen, ben je echt een flapdrol.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee ben net thuis even gedag gezegd. Ze is toch te oud, bijna 15.
Geen idee, ik hoor geen rare geluiden. Of ze overstemmen het met muziek =$quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoe groot moet ik me die haakjes inbeelden
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je hier serieus zelf om moet lachen, ben je echt een flapdrol.
quote:
Dan heeft de ghb dus gewerkt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoor geen rare geluiden. Of ze overstemmen het met muziek =$
quote:
*wachtquote:
Dat is 1 a4'tje.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:57 schreef Smart_ass het volgende:
Godverdomme man, 1500 woorden zijn meer dan ik dacht.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Yes you doSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je hier serieus zelf om moet lachen, ben je echt een flapdrol.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
All is een flapdrolquote:
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]De link posten in plaats van het plaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never workout![]()
FLAP FLAP ALS EEN FLAMINGOOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Het gaat niet goed met me vandaag. Ik ben wel vrolijk enzo, maar alles dat ik doe mislukt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De link posten in plaats van het plaatje.
![]()
![]()
Die bestaan nietquote:Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind dat wel leuk soms, zo'n vrouwen die ook menselijk blijken te zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het gaat niet goed met me vandaag. Ik ben wel vrolijk enzo, maar alles dat ik doe mislukt.
![]()
![]()
Als wat?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:06 schreef Potloodvis het volgende:
Wil iemand werken van 4 tot 2 in plaats van mij?Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Dat is geen Niederlandischquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind dat wel leuk soms, zo'n vrouwen die ook menselijk blijken te zijn.I never workout![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
THEY ARE COMINGGGOp woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
nee dankjequote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik moet orders uitdraaien en zorgen dat de Polen niet stil gaan staan.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Ik praat helemaal nergens mee, we zijn aan het typen. Heb jij een zachte g eigenlijk?quote:
Oké, dan zal ik het toch zelf moeten opknappen.quote:
Ben ik blij dat in september mijn vervolgopleiding begint.![]()
Ik wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik praat helemaal nergens mee, we zijn aan het typen. Heb jij een zachte g eigenlijk?
![]()
Whatever. Ik heb een normale g.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik praat helemaal nergens mee, we zijn aan het typen. Heb jij een zachte g eigenlijk?
![]()
Wat is ditquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
K, mooi.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben nog nooit met een zachte g chick gegaan
Bruin hè.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:12 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben nog nooit met een zachte g chick gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Dat had ik ook 20 jaar volgehouden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:12 schreef Lakitu het volgende:
Wordt eens tijd dan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:12 schreef Lakitu het volgende:
![]()
Sowieso bruin.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Jamaar jij hebt er dus geen. Dan zou ik wel 2 vliegen in 1 punch slaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik val niet op een harde g.
Geen probleem dus.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
k k k k kankerrrr
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die vallen op een zachte g.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geen probleem dus.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Dat ratelt ten minste niet zo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mensen die vallen op een zachte g.
![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geen probleem dus.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:12 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben nog nooit met een zachte g chick gegaanI never workout![]()
En donkerbruin haar hè.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Ja, of zwart.quote:Maar blond is zo kenker lelijk.
Ik was je voor:quote:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Alsof jij donkerbruin haar hebt.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Geboren en getogen Brabantse, wat denk jij dan. Maar ik zit hier alleen maar tussen harde g mensen, dus dan moet ik wel ABN pratenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jamaar jij hebt er dus geen. Dan zou ik wel 2 vliegen in 1 punch slaan.
.
![]()
Nee blond.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:17 schreef Allure_ het volgende:
Jongens met donker haar en lichtbruine ogen.
ik ook van jou <3quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:17 schreef Allure_ het volgende:
Eens.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:17 schreef Allure_ het volgende:
![]()
quote:
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Kunnen Indo's niet blond zijn dan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
representquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:17 schreef Allure_ het volgende:
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Nee fuck dat man. Dat is bij chicks ook niet spang.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:18 schreef Potloodvis het volgende:
Niemand die gaat voor donker haar en blauwe ogen?Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:18 schreef Potloodvis het volgende:
Niemand die gaat voor donker haar en blauwe ogen?
Donker haar blauwe ogen is dertien in een dozijn.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
quote:quote:Ik heb volgende week nog wel een gaatje.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:17 schreef Allure_ het volgende:
I never workout![]()
Hoezo, jij bent toch een ginger.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:18 schreef Potloodvis het volgende:
Niemand die gaat voor donker haar en blauwe ogen?
![]()
Jawel man, donker haar en blauwe of groene ogen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee fuck dat man. Dat is bij chicks ook niet spang.
![]()
![]()
Ik heb er drie.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb volgende week nog wel een gaatje.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Hoiquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee fuck dat man. Dat is bij chicks ook niet spang.
.
![]()
Bruine ogen über allesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jawel man, donker haar en blauwe of groene ogen.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb wel lichte ogen.quote:En donkerblond haar. Dan mag het.
Oh, die heb ik dan net gemist.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als dat zo was had ik mijn foto's niet vertoond.
![]()
Eh?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:19 schreef Potloodvis het volgende:
Godverdomme, nu moet ik hopen op S_a, Crackhoer of een van de potten.
![]()
![]()
Kom niet praten dat heb jij niet. Plus die picca in je fobo is weg wtfquote:Nu kan ik het niet meer bewijzen.
Om wat in te stoppen. Ik neem aan dat jij geen pik in je neus wil.quote:Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
Bij jullie misschien, hier niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:19 schreef wolvendagen het volgende:
Donker haar blauwe ogen is dertien in een dozijn.
![]()
Ik heb ook nog wel een gaatje. Maar ik heb genoeg aan mijn vriend, dus bedank ik bij deze.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb volgende week nog wel een gaatje.
![]()
Dan heb ik er 0.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Om wat in te stoppen. Ik neem aan dat jij geen pik in je neus wil.
![]()
Met donkerblond haar wel ja. Maar niet met donker haarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb wel lichte ogen.En donkerblond haar. Dan mag het.
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: