Ik heb al gemeet, maar ik kan dr niet stelen, ik weet niet eens wat zn plannen met dr zijn. ze zijn een 'werkstuk aan het maken'quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Als je broertje weg is kennismaken.
Ja die staat dus niet aan..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:56 schreef wise het volgende:
[..]
even je ad-blocker uitzetten.
edit: hier doet hij het gewoon.
Asos
Dat is apart.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er zijn geen updates. En op elke andere pagina kan ik wel afbeeldingen bekijken.
Hoe groot moet ik me die haakjes inbeeldenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb al gemeet, maar ik kan dr niet stelen, ik weet niet eens wat zn plannen met dr zijn. ze zijn een 'werkstuk aan het maken'
Hij is d'r aan het vingerbangen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb al gemeet, maar ik kan dr niet stelen, ik weet niet eens wat zn plannen met dr zijn. ze zijn een 'werkstuk aan het maken'
post haar hyvesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als je hier serieus zelf om moet lachen, ben je echt een flapdrol.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee ben net thuis even gedag gezegd. Ze is toch te oud, bijna 15.
Geen idee, ik hoor geen rare geluiden. Of ze overstemmen het met muziek =$quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoe groot moet ik me die haakjes inbeelden
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je hier serieus zelf om moet lachen, ben je echt een flapdrol.
quote:
Dan heeft de ghb dus gewerkt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoor geen rare geluiden. Of ze overstemmen het met muziek =$
quote:
*wachtquote:
Dat is 1 a4'tje.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:57 schreef Smart_ass het volgende:
Godverdomme man, 1500 woorden zijn meer dan ik dacht.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Yes you doSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je hier serieus zelf om moet lachen, ben je echt een flapdrol.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
All is een flapdrolquote:
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]De link posten in plaats van het plaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never workout![]()
FLAP FLAP ALS EEN FLAMINGOOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_![]()
Het gaat niet goed met me vandaag. Ik ben wel vrolijk enzo, maar alles dat ik doe mislukt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De link posten in plaats van het plaatje.
![]()
![]()
Die bestaan nietquote:Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind dat wel leuk soms, zo'n vrouwen die ook menselijk blijken te zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het gaat niet goed met me vandaag. Ik ben wel vrolijk enzo, maar alles dat ik doe mislukt.
![]()
![]()
Als wat?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:06 schreef Potloodvis het volgende:
Wil iemand werken van 4 tot 2 in plaats van mij?Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Dat is geen Niederlandischquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind dat wel leuk soms, zo'n vrouwen die ook menselijk blijken te zijn.I never workout![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
THEY ARE COMINGGGOp woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
nee dankjequote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik moet orders uitdraaien en zorgen dat de Polen niet stil gaan staan.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Ik praat helemaal nergens mee, we zijn aan het typen. Heb jij een zachte g eigenlijk?quote:
Oké, dan zal ik het toch zelf moeten opknappen.quote:
Ben ik blij dat in september mijn vervolgopleiding begint.![]()
Ik wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik praat helemaal nergens mee, we zijn aan het typen. Heb jij een zachte g eigenlijk?
![]()
Whatever. Ik heb een normale g.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik praat helemaal nergens mee, we zijn aan het typen. Heb jij een zachte g eigenlijk?
![]()
Wat is ditquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
K, mooi.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben nog nooit met een zachte g chick gegaan
Bruin hè.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:12 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben nog nooit met een zachte g chick gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Dat had ik ook 20 jaar volgehouden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:12 schreef Lakitu het volgende:
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Wordt eens tijd dan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:12 schreef Lakitu het volgende:
![]()
Sowieso bruin.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: