Die bestaan nietquote:
Ik vind dat wel leuk soms, zo'n vrouwen die ook menselijk blijken te zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het gaat niet goed met me vandaag. Ik ben wel vrolijk enzo, maar alles dat ik doe mislukt.
Als wat?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:06 schreef Potloodvis het volgende:
Wil iemand werken van 4 tot 2 in plaats van mij?
Dat is geen Niederlandischquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind dat wel leuk soms, zo'n vrouwen die ook menselijk blijken te zijn.
nee dankjequote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik moet orders uitdraaien en zorgen dat de Polen niet stil gaan staan.
Ik praat helemaal nergens mee, we zijn aan het typen. Heb jij een zachte g eigenlijk?quote:
Oké, dan zal ik het toch zelf moeten opknappen.quote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik praat helemaal nergens mee, we zijn aan het typen. Heb jij een zachte g eigenlijk?
Whatever. Ik heb een normale g.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik praat helemaal nergens mee, we zijn aan het typen. Heb jij een zachte g eigenlijk?
Wat is ditquote:
K, mooi.quote:
Bruin hè.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:12 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben nog nooit met een zachte g chick gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Dat had ik ook 20 jaar volgehouden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:12 schreef Lakitu het volgende:
Wordt eens tijd dan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:12 schreef Lakitu het volgende:
Sowieso bruin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |