Ik wil gewoon even rondkijken en ik moet nog naar de Media Markt.quote:
Wat tip jij eigenlijk als finale?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
En dan gaan we verder met de voorbereiding en transfers
dit dus, independent woman my assquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:31 schreef Potloodvis het volgende:
Je kunt toch ook alleen gaan, WD?
Ja, optiefen. Jullie kunnen het er toch ook over hebben vanaf 12 Juni ofzo? Of wanneer begint die onzin?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
En dan gaan we verder met de voorbereiding en transfers
11 juni.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, optiefen. Jullie kunnen het er toch ook over hebben vanaf 12 Juni ofzo? Of wanneer begint die onzin?
Gezelschap heet dat. En dan scoor ik ook nog wat drinken op een terrasje.quote:
gold diggerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gezelschap heet dat. En dan scoor ik ook nog wat drinken op een terrasje.
durf je niet alleen te shoppen?quote:
Wat heeft dat nou weer met gezelschap te maken.quote:
Dan hoop ik dat het droog blijft vandaag.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gezelschap heet dat. En dan scoor ik ook nog wat drinken op een terrasje.
Maar wij weten niet waar we heengaan, dat zei ik.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, dat is waar.
Maar als ik precies weet wat ik moet hebben dan ga ik altijd even alleen.
Niks, maar gewoon een vraag.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met gezelschap te maken.
We gaan morgen...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het droog blijft vandaag.
Ja, dan zou ik ook niet alleen gaan, heb je ten minste iets te praten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar wij weten niet waar we heengaan, dat zei ik.
Daarom.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik ook niet alleen gaan, heb je ten minste iets te praten.
Morgen gaat het regenen, zal wel La Place worden.quote:
Is dat overdekt?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Morgen gaat het regenen, zal wel La Place worden.
Nee, als ik snel iets nodig heb ga ik alleen. Maar als ik gewoon een middag wil shoppen neem ik iemand mee. Stukken leuker.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:40 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, als ik snel iets nodig heb ga ik alleen. Maar als ik gewoon een middag wil shoppen neem ik iemand mee. Stukken leuker.
Centrum van Lutjebroek.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik woon 2 min lopen van het centrum af. BOSSSSSSSSS
Heerenveen is the capital van Fryslan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Centrum van Lutjebroek.
Groot centrum dit dat alles.
Dat is Leeuwarden al.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Heerenveen is the capital van Fryslan.
Leeuwarden is niets vergeleken met Hveen.quote:
Donderdag ben ik waarschijnlijk in Leeuwarden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Leeuwarden is niets vergeleken met Hveen.
Een vriendin woont daar op kamers en op donderdag is het wel leuk stappen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
Snap echt niet wat je daar altijd moet.
Groningen is leuker.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een vriendin woont daar op kamers en op donderdag is het wel leuk stappen.
En jij kruipt snel achter je computerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:52 schreef Lakitu het volgende:
Spange sma hiernaast in mn broertje zn kamer as we speak.
Als je broertje weg is kennismaken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:52 schreef Lakitu het volgende:
Noaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een vriendin woont daar op kamers en op donderdag is het wel leuk stappen.
Pak een krant en sla dat insect dood.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:52 schreef Lakitu het volgende:
Update hem dan, want ik kan het wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
Help, ik kan geen afbeeldingen meer bekijken op Asos.com. In firefox.
even je ad-blocker uitzetten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
Help, ik kan geen afbeeldingen meer bekijken op Asos.com. In firefox.
Nee ben net thuis even gedag gezegd. Ze is toch te oud, bijna 15.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En jij kruipt snel achter je computer.
Yes you doquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Er zijn geen updates. En op elke andere pagina kan ik wel afbeeldingen bekijken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Update hem dan, want ik kan het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |