Hopen dat er pleinen gevuld zijn in de grote steden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:43 schreef Otis2.0 het volgende:
FUCK WAT HEB IK ER EEN ZIN IN
[ afbeelding ]
In de Arena toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hopen dat er pleinen gevuld zijn in de grote steden.
Weet jij of er op de grote pleinen in A'dam grote schermen komen te hangen ofzo?
Lijkt me van wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hopen dat er pleinen gevuld zijn in de grote steden.
Weet jij of er op de grote pleinen in A'dam grote schermen komen te hangen ofzo?
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Da's toch niks aan![]()
Gewoon met z'n allen op een groot plein. En wat gratis is
Eens.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Over de grote 4? Ja. Ik ga voor van Persie in de spits, Robben vanaf rechts, Sneijder op 10 en VdV hangend van links.
Ik ben een van die weinige vrouwen die voetbal leuk vinden, ook buiten het WK om.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je weet dat het over voetbal gaat?
Het was ook maar een gebbetje hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ben een van die weinige vrouwen die voetbal leuk vinden, ook buiten het WK om.
hopelijk niks ernstigs?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:55 schreef L0t.. het volgende:
Zo, ik ga nog even een kwartiertje in de zon zitten voor ik weer de rest van de dag in het ziekenhuis zit .
Doeg!
Oranje fansquote:
En vraagtekens als je goed oplet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zie je alleen maar een duimpje omhoog of duimpje omlaag gebruiken.
das kut, dan moet Ooijer erinquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Ha, ron vlaar geblesseerd. Met z'n kankerkop
Liever vlaar dan mathijsen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, mongool. Alsof Vlaar basis zou staan.
Ik heb daar ontzag voor.quote:
Ja, liever een verdediger die dit jaar is doorgebroken in de Nederlandse competitie dan een verdediger die zich al jaren staande houdt in de Bundesliga als de beste verdediger van HSV.quote:
Vlaar is altijd wel stabiel geweest. Dat kan je van Mathijsen niet zeggen. Met zijn foutjes, en dan vooral bij cornersquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, liever een verdediger die dit jaar is doorgebroken in de Nederlandse competitie dan een verdediger die zich al jaren staande houdt in de Bundesliga als de beste verdediger van HSV.
Dat komt omdat hij amper in de basis staat.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:09 schreef wise het volgende:
[..]
Vlaar is altijd wel stabiel geweest. Dat kan je van Mathijsen niet zeggen. Met zijn foutjes, en dan vooral bij corners
Vlaar maakt geen fouten iddquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:09 schreef wise het volgende:
[..]
Vlaar is altijd wel stabiel geweest. Dat kan je van Mathijsen niet zeggen. Met zijn foutjes, en dan vooral bij corners
Geskinnedquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
GeskinnedMaar die van v. Buyten was nog wel het ergst.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
Moh niet naar de stad geweest omdat het broertje van die vriend weer zo'n kankerjong moest zijn door weg te gaan zonder sleutel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |