Nee, zo'n Britse alto moet je trots op wezen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ewa, tik hem aan.
En jezelf ook nog eens potloodvis noemen
Noel Gallagher een britse alto noemenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, zo'n Britse alto moet je trots op wezen.![]()
Ik heb ten minste nog fantasie.
Mijn look-a-like homo noemen en zelf de volwassen Justin Bieber posten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Noel Gallagher een britse alto noemen
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Fantasie![]()
Fantasie heb je zeker.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn look-a-like homo noemen en zelf de volwassen Justin Bieber posten.
Volwassen justin bieber. Mensen die niet wetenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn look-a-like homo noemen en zelf de volwassen Justin Bieber posten.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Volwassen justin bieber. Mensen die niet weten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Luister eens muziek in plaats van Oasis.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat Noel Gallagher een grootheid is
Zoals ik al zei: Mensen die niet wetenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Luister eens muziek in plaats van Oasis.
Mooie goal was datquote:
Robben met haar.quote:
1 duim voor je verborgen link.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Mensen die niet weten![]()
Dat was nog in zijn drugsperiode. Hij is er mee gestopt toen hij merkte dat z'n tanden uit gingen vallen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
1 duim voor je verborgen link.
[ afbeelding ]
Ik weet wel wie Noel Gallagher is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:25 schreef Potloodvis het volgende:
Kate Perry die gaat haten terwijl ze niet weet wie het is.
Ynuhh please.
Oké, peace out dan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat was nog in zijn drugsperiode. Hij is er mee gestopt toen hij merkte dat z'n tanden uit gingen vallen.
Serieus. Accepteer het maar gewoon.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Bijna, blijf proberen en je troll zal ooit succesvol worden.
Waarom kan ze niet weten wie het is dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Bijna, blijf proberen en je troll zal ooit succesvol worden.
Hahahahaha, inderdaad. De franse supporters waren nog niet klaar met juichen, of wij mochten alweer juichenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:32 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat dit echt is gebeurd:
Kijk eens naar de PI die ze gebruikt, dan kan ik een reactie niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom kan ze niet weten wie het is dan?
Jijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kijk eens naar de PI die ze gebruikt, dan kan ik een reactie niet serieus nemen.
Ik zie je alleen maar een duimpje omhoog of duimpje omlaag gebruiken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:35 schreef Potloodvis het volgende:
Die van mij zijn ten minste bijna allemaal succesvol.
Nu is het even tijd voor pizza, zodat ik op adem kan komen.
Ik heb er alle vertrouwen in dat we ze aankunnen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Aan de ene kant wil ik graag tegen Portugal komen dit WK om ze eindelijk eens flink ervan langs te geven.
Aan de andere kant sta ik niet voor mezelf in als ze ons weer zouden uitschakelen.
Nederland komt niet eens zo ver johquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat we ze aankunnen.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we onze eeuwige negatieveling weer
Belgiequote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Oja wacht jij bent een Belg. Jou hoeven we sowieso niet serieus te nemen als het over voetbal gaat.
Over de grote 4? Ja. Ik ga voor van Persie in de spits, Robben vanaf rechts, Sneijder op 10 en VdV hangend van links.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:39 schreef L0t.. het volgende:
Otis, ben je het trouwens eens met van Persie?
What about Vennegoor?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Over de grote 4? Ja. Ik ga voor van Persie in de spits, Robben vanaf rechts, Sneijder op 10 en VdV hangend van links.
mja, harde werker. Maar we hebben beterquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die Kuyt in de basis willen zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |