Nee, zo'n Britse alto moet je trots op wezen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ewa, tik hem aan.
En jezelf ook nog eens potloodvis noemen
Noel Gallagher een britse alto noemenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, zo'n Britse alto moet je trots op wezen.![]()
Ik heb ten minste nog fantasie.
Mijn look-a-like homo noemen en zelf de volwassen Justin Bieber posten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Noel Gallagher een britse alto noemen
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Fantasie![]()
Fantasie heb je zeker.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn look-a-like homo noemen en zelf de volwassen Justin Bieber posten.
Volwassen justin bieber. Mensen die niet wetenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn look-a-like homo noemen en zelf de volwassen Justin Bieber posten.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Volwassen justin bieber. Mensen die niet weten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Luister eens muziek in plaats van Oasis.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat Noel Gallagher een grootheid is
Zoals ik al zei: Mensen die niet wetenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Luister eens muziek in plaats van Oasis.
Mooie goal was datquote:
Robben met haar.quote:
1 duim voor je verborgen link.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Mensen die niet weten![]()
Dat was nog in zijn drugsperiode. Hij is er mee gestopt toen hij merkte dat z'n tanden uit gingen vallen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
1 duim voor je verborgen link.
[ afbeelding ]
Ik weet wel wie Noel Gallagher is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:25 schreef Potloodvis het volgende:
Kate Perry die gaat haten terwijl ze niet weet wie het is.
Ynuhh please.
Oké, peace out dan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat was nog in zijn drugsperiode. Hij is er mee gestopt toen hij merkte dat z'n tanden uit gingen vallen.
Serieus. Accepteer het maar gewoon.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Bijna, blijf proberen en je troll zal ooit succesvol worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |