HIT ON DEBRA LIKE A BOSSquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:49 schreef Otis2.0 het volgende:
MEET A GIANT FISH LIKE A BOSS
FUCK HIS BRAINS OUT LIKE A BOSS
TURN INTO A JET LIKE A BOSS
PWN THE RUSSIANS LIKE A BOSS
Niceeee.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hadden ze ook wel iets simpeler neer kunnen zetten ja.
Ik heb dus net mijn opstel over de onpartijdigheid van de rechter af.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:17 schreef yvonne het volgende:
Wolvendagen, week weg, daarna mailen met uitleg over gekloon.
quote:
quote:
Dat is misschien nog best wel te overwegen. Mondeling afleggen.quote:De faculteit is nog steeds hard op zoek naar mentoren. Als mentor ontvang je een vergoeding van ¤ 80,-, kun je gratis naar alle feesten met je mentorkaart, en krijg je de mogelijkheid om twee tentamens die in de introductieperiode (15 t/m 24 augustus) vallen mondeling af te leggen. Meld je aan.
Als ik geen 32902309 foto's van haar had gezien had ik dat best geloofd qua taalgebruik.quote:
Ik zag toch echt een meisje achter de webcamquote:
Haha, stoker alles.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:51 schreef Allure_ het volgende:
Oja, ik krijg een maand om niks en WD krijgt maar een weekje voor dit schandaal?
Niet te geloven.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:23 schreef Targhor het volgende:
Pas als we in staat zijn om de berichten te ontcijferen zijn we ver genoeg ontwikkeld om bij de galactische confederatie van aliens te komen.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bovendien denk ik dat MJ helemaal niet zo Wacko was als dat de mensen denken. Ik acht het goed mogelijk dat hij bij de vrijmetselaarij betrokken is geweest.
+ haar webcamshowsquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ik geen 32902309 foto's van haar had gezien had ik dat best geloofd qua taalgebruik.
Doe nu niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:53 schreef Allure_ het volgende:
Zal ik eens voor gein PM's doorsturen met de mensen die mij om naakt foto's e.d. vragen? Ik vind dit behoorlijk onder persoonlijke intimidatie vallen.
Schandaal?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:51 schreef Allure_ het volgende:
Oja, ik krijg een maand om niks en WD krijgt maar een weekje voor dit schandaal?
Niet te geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |