Succes en laat KLB leuk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef Biogarde het volgende:
Zijn we klaar? Want we stoppen met het geven van FB als we steeds moeten graven en opschonen. Niet echt werkbaar vinden we niet? Dit topic is nu al meer dan 5 keer opgeschoond, en ik ben er klaar mee.
Dus wil je FB in de toekomst, kap dan met dat slowchatten/baggeren en richt een theekrans op.
is het ongewenst om je topic aan te kleden met wellicht overbodige, edoch grappige details. Hij wil dat je puur in twee zinnen benoemt wat je klacht is en verder totaal niet uitwijkt. Een beetje zoals 95% van de topics tegenwoordig dus. Wat zal S-F dagelijks genieten van OP's als:quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik maak geen fout hier!![]()
[ afbeelding ]
Dan was het een heeeeel ander topic geweest.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:59 schreef Jahr00n het volgende:
Wat een lelijke dingen zijn dat zeg. Je ziet er ook vaak alleen nerds in lopen.
[ afbeelding ]
Dit soort bedoel ik.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:20 schreef DRA het volgende:
Vrouwen van boven de 30 die denken dat ze nog aantrekkelijk zijn. Verschrikkelijk irritant is dat.
Waarom zien ze niet gewoon in dat hun tijd voorbij is.
In ieder geval, dit zijn OP's van topics die niet worden gesloten. Immers, lekker duidelijkquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:54 schreef T_Fuff het volgende:
Ben godverdomme verkouden, vanaf maandag al.
Klacht: Liters snot uit mijn neus kost teveel schone kleren.
Antiklacht: Lekker naakt op balkon liggen met mooi weer en ik heb weekend
Die laatste gooi ik nu meteen dicht, want antiklacht.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:11 schreef Otis2.0 het volgende:
Zoals S-F in deze post duidelijk maakt,
[..]
is het ongewenst om je topic aan te kleden met wellicht overbodige, edoch grappige details. Hij wil dat je puur in twee zinnen benoemt wat je klacht is en verder totaal niet uitwijkt. Een beetje zoals 95% van de topics tegenwoordig dus. Wat zal S-F dagelijks genieten van OP's als:
[..]
[..]
[..]
In ieder geval, dit zijn OP's van topics die niet worden gesloten. Immers, lekker duidelijk.
NEEEEEEquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:11 schreef Otis2.0 het volgende:
Hij wil dat je puur in twee zinnen benoemt wat je klacht is en verder totaal niet uitwijkt. Een beetje zoals 95% van de topics tegenwoordig dus. Wat zal S-F dagelijks genieten van OP's als:
Serieus, dát is de reden dat je hem dichtgooit? Als dit de OP was zou het een prima topic zijn geweest?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die laatste gooi ik nu meteen dicht, want antiklacht.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:54 schreef T_Fuff het volgende:
Ben godverdomme verkouden, vanaf maandag al.
Klacht: Liters snot uit mijn neus kost teveel schone kleren.
Waarom sloeg de OP van Skylark nergens op? Hij maakt er een leuk, duidelijk verhaal van met een intro waarna hij tot het punt komt waar hij over klaagt, om tot slot nog samen te vatten wat de klacht precies is. Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
NEEEEEE
dat wil ik niet.
Ik wil dat het tenminste nog ergens op slaat.... Maak er een mooi, leuk, duidelijk verhaal van.
Wat Danny zei, Anti-Klaagbaak/Vreugdebaak.quote:
Ik vond het geen leuk verhaal. Het was gewoon niet goed. Niet leuk, niet leuk als klacht. Niets. Kuttopic. Slotje.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom sloeg de OP van Skylark nergens op? Hij maakt er een leuk, duidelijk verhaal van met een intro waarna hij tot het punt komt waar hij over klaagt, om tot slot nog samen te vatten wat de klacht precies is. Ik zie het probleem niet.
Kun je KLB niet beter opdoeken dan? Ik vind het een terechte klacht en het ging zeker nog gewoon over broeken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:22 schreef Adelante het volgende:
Gaat nergens over
Nee, het is geen normale klacht en zet aan tot bashing.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:28 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kun je KLB niet beter opdoeken dan? Ik vind het een terechte klacht en het ging zeker nog gewoon over broeken.
Het gaat er bij het modden toch niet om wat jij persoonlijk vindt?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik vond het geen leuk verhaal. Het was gewoon niet goed. Niet leuk, niet leuk als klacht. Niets. Kuttopic. Slotje.
Nee. klopt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het gaat er bij het modden toch niet om wat jij persoonlijk vindt?
Het is trouwens simpel, een topic waar je een leuk verhaal schrijft, en waar je zijdelings een klacht bij maakt, geen KLB is, maar een goede klacht, met een verhaal eromheen. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het gaat er bij het modden toch niet om wat jij persoonlijk vindt?
ff laten mergenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:02 schreef L.no het volgende:
De Piratenpartij
FOK! de politiek in...
Beetje dubbel.
Waarom pas je dat dan aan? Echt sneu dat je een OP aan moet passen en dan denken dat je wel serieuze reacties krijgt. En nog sneuer is dat je het hele topic leeghaalt maar het niet sluit.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:40 schreef Adelante het volgende:
Waarom kan een ingeknipte teennagel geen klacht zijn? Natuurlijk verprutst hij het in de OP met de "wd moet naakt" quote, maar verder zie ik stukken slechtere topics.
Waarom kan het feit dat er 's middags tijdens kleding kopen meer mooie meisjes te zien zijn op straat dan 's avonds bij uitgaan geen klacht zijn?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:40 schreef Adelante het volgende:
Waarom kan een ingeknipte teennagel geen klacht zijn? Natuurlijk verprutst hij het in de OP met de "wd moet naakt" quote, maar verder zie ik stukken slechtere topics.
Dat kan ook een goede klacht zijn, ware het niet dat heel puberend KLB probeert zo stoer mogelijk te reageren en dus zo'n topic binnen 20 reacties om zeep heeft geholpen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom kan het feit dat er 's middags tijdens kleding kopen meer mooie meisjes te zien zijn op straat dan 's avonds bij uitgaan geen klacht zijn?
Onzin, er was niks mis met de reacties, lees zelf maar terug. En er is duidelijk aangegeven dat de klacht de reden was voor het slotje, niet de reacties.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat kan ook een goede klacht zijn, ware het niet dat heel puberend KLB probeert zo stoer mogelijk te reageren en dus zo'n topic binnen 20 reacties om zeep heeft geholpen.
Naar mijn idee waren de reacties vrij normaal. Niet raarder dan een willekeurig KLB-topic in ieder geval. Daarnaast gaf de sluitende mod (S-F) aan dat het een kuttopic was met een slechte OP (quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat kan ook een goede klacht zijn, ware het niet dat heel puberend KLB probeert zo stoer mogelijk te reageren en dus zo'n topic binnen 20 reacties om zeep heeft geholpen.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je wil schrijven moet je dat maar lekker in je dagboek doen.
Dus jij zou dat topic open hebben gelaten?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:09 schreef zquing het volgende:
Als hij dat vindt en jij niet dan moet je er inderdaad maar mee leren leven.
mischien, afhankelijk van de staat van KLB op dat moment, waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dus jij zou dat topic open hebben gelaten?
Stel, de staat van KLB was vergelijkbaar met die van nu? Zou het dan kunnen? Met andere woorden, in wat voor staat moet KLB verkeren om ervoor te zorgen dat jij er een slotje op zou doen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:11 schreef zquing het volgende:
[..]
mischien, afhankelijk van de staat van KLB op dat moment, waarschijnlijk wel
Wordt er veel gebaggerd dan worden slotjes makkelijker gezetquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Stel, de staat van KLB was vergelijkbaar met die van nu? Zou het dan kunnen? Met andere woorden, in wat voor staat moet KLB verkeren om ervoor te zorgen dat jij er een slotje op zou doen?
Okay, dat valt op dit moment wel mee toch?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:15 schreef zquing het volgende:
[..]
Wordt er veel gebaggerd dan worden slotjes makkelijker gezet
Mag ik hem nu dan wel opnieuw posten, aangezien het wat rustiger is op het moment.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:15 schreef zquing het volgende:
[..]
Wordt er veel gebaggerd dan worden slotjes makkelijker gezet
Je weet net zo goed als ik dat de mods 1 beleid proberen te voeren. SF heeft geslot om een reden, dus neequote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mag ik hem nu dan wel opnieuw posten, aangezien het wat rustiger is op het moment.
Dat blijkt niet uit deze nonchalante post.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:22 schreef zquing het volgende:
[..]
Je weet net zo goed als ik dat de mods 1 beleid proberen te voeren.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:02 schreef zquing het volgende:
ach ja, verschillende mods, verschillende werkwijzen
er staat toch proberenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat blijkt niet uit deze nonchalante post.
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mag ik hem nu dan wel opnieuw posten, aangezien het wat rustiger is op het moment.
ik ben niet van de voorspelbare reacties, als je het kan raden zet ik er niks neer (dus gewoon ok of dicht)quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:20 schreef Ritmo het volgende:
Swarmahoer, zou je misschien een wat betere sluitingspost kunnen neerzetten wanneer je een topic dicht doet?
Elk topic met 'ok' sluiten vind ik ook niet echt duidelijk.
Haha, toen, in de gouden eeuw, piepten jullie van een totaal andere toon, met jullie tomahawks en wigwams. Toen hadden jullie onze bescherming nodig anders waren jullie allang failliet. Dus maar lekker afzeiken...quote:[quote]Op vrijdag 21 mei 2010 14:58 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Haha, toen piepten jullie van een totaal andere toon. En jullie hebben nog steeds Amerika nodig anders waren jullie allang failliet . Dus maar lekker afzeiken...
Waarom zou je niet meer voor detective mogen spelen, nieuwe regel ofzo?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:30 schreef wise het volgende:
Users die dit vies vinden.
het oorspronkelijke topic werd gesloten omdat er detective gespeeld was, dat is niet mijn bedoeling van het topic dat ik opende.
feedback plz
Ivm prive gegevens, zoals hyves, adres, ect ect. Mag al een tijdje niet, me dunkt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom zou je niet meer voor detective mogen spelen, nieuwe regel ofzo?
Verwachte reactie: We hoeven niet consequent te zijn!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom zou je niet meer voor detective mogen spelen, nieuwe regel ofzo?
die laten we gewoon hier, hij loopt primaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:54 schreef postmortum het volgende:
Betreft: Verzoek om terugboeking , meer iets voor WGR ?
Die regel onthouden we; topiques die niet in KLB thuishoren mogen in KLB blijven, mits ze goed lopen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die laten we gewoon hier, hij loopt prima
die staat onder de regel: we bekijken alles per gevalquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die regel onthouden we; topiques die niet in KLB thuishoren mogen in KLB blijven, mits ze goed lopen.
Zodat er voor de users geen touw meer aan vast te knopen isquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die staat onder de regel: we bekijken alles per geval
Leuk he die complete willekeurquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zodat er voor de users geen touw meer aan vast te knopen is
Topiques in KLB openen is als russisch roulette, heb je pech dan wordt het gesloten, heb je geluk dan blijft het open
Ze noemen KLB niet voor niets "Het 2e ONZ".. met het verschil dat ze dáár wel kunnen modererenquote:
't komt ook door de users hierquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze noemen KLB niet voor niets "Het 2e ONZ"
Ik weet niet of je verstand van opvoeding hebt, maar een hond die je de ene keer z'n gang laat gaan als ie een koekje van de tafel pikt, en de volgende keer bij hetzelfde vergrijp een harde mep geeft, weet niet WTF ie nou verkeerd doet en groeit dus op voor galg en rad.. met andere woorden, dankzij jullie baggerbeleid trekt KLB hordes users die het forum verneuken.quote:
Probleem is dat je hier geen beleid kunt voeren, want dan moet je alles in regeltjes vastleggen. Aangezien dat geen doen is, is de hoofdregel "doe normaal". Dit levert echter zo veel interpretaties op voor zowel users als mods, dat het gewoon een gezellige chaos is af en toe.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik weet niet of je verstand van opvoeding hebt, maar een hond die je de ene keer z'n gang laat gaan als ie een koekje van de tafel pikt, en de volgende keer bij hetzelfde vergrijp een harde mep geeft, weet niet WTF ie nou verkeerd doet en groeit dus op voor galg en rad.. met andere woorden, dankzij jullie baggerbeleid trekt KLB hordes users die het forum verneuken.
De hoofdregel is 'doe normaal', maar wat normaal is in jullie opinie fluctueert enorm. Met een volgebaggerd forum tot gevolgquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Probleem is dat je hier geen beleid kunt voeren, want dan moet je alles in regeltjes vastleggen. Aangezien dat geen doen is, is de hoofdregel "doe normaal". Dit levert echter zo veel interpretaties op voor zowel users als mods, dat het gewoon een gezellige chaos is af en toe.
't is achter besproken en we zijn tot de conclusie gekomen dat 't beter is om 'm dicht te laten. Verdiep je eens in de stof, maak een betere OP, plaats 'm niet in KLB en mischien dat hij dan wel een kans heeftquote:Op zondag 23 mei 2010 14:42 schreef AdvancedPower het volgende:
Anna Frank te veel opgehyped...
Een serieus topic van mij. Anna --> Anne. Oké. Maar ik noem haar altijd Anna. Maar zeg nou eens zelf: als er ook maar iets over de Tweede Wereldoorlog wordt gezegd dan wordt er meteen weer over Anne Frank gesproken. Zo raken alle andere Joden in vergetelheid. Er wordt gewoon veel te veel aandacht aan haar besteed. Je kunt beter die aandacht in het algemeen besteden.
Wat is dit nou weer voor een klote ontwikkeling. Haal gewoon de anti-klacht weg en zeg dat mensen het daar niet over moeten hebben.quote:
met een normalere antiklacht was hij open geblevenquote:Op maandag 24 mei 2010 00:29 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een klote ontwikkeling. Haal gewoon de anti-klacht weg en zeg dat mensen het daar niet over moeten hebben.
weggehaald door ts, weer opengegooidquote:Op maandag 24 mei 2010 00:30 schreef zquing het volgende:
[..]
met een normalere antiklacht was hij open gebleven
Twee KLB-topics in 24 minuten is wat anders, je zal vast nog veel meer topics openen de komende week.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:39 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Net alsof jij niet bezig bent man![]()
Ik open er max 3 per week ofzo, dat lijkt me genoeg dacht ik zo
Misschien, ik sluit niks uit.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Twee KLB-topics in 24 minuten is wat anders, je zal vast nog veel meer topics openen de komende week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |