Post dan in het 24-topic in TV.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Slaat nergens op, dat laatste topic liep gewoon goed en die van mij ook.
Dat was met een educatief doeleinde. Dit was pure discriminatie.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:45 schreef Adelante het volgende:
Ik heb ze verwijderd, maar postte jij gisteren ook geen nazi vlag?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat was met een educatief doeleinde. Dit was pure discriminatie.
dan kan die vast wel een normale OP aanmakenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:23 schreef L.no het volgende:
Kon dit topic niet verplaatst worden naar LIF ofzoiets? Hij vraagt toch wel om advies.
KOPPIJN!!
Dit is gewoon trollerij van de eerste orde, geheel tegen de opgelegde regels in van Fiets.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:44 schreef Aron7120 het volgende:
Lamon blijft terug komen in de SC, kan er misschien iets aan gedaan worden?
Ja, wat heeft Fiets gezegd dan tegen hem, niet meer in de KLB SC komen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:46 schreef Adelante het volgende:
Ja, jullie kunnen je gedrag aanpassen. Geef hem GEEN aandacht (ook niet negatief), want dan blijft ie terugkomen.
Ja, maar geef hem dan ook geen aandacht meer. Blijft van twee kanten komen he.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, wat heeft Fiets gezegd dan tegen hem, niet meer in de KLB SC komen.
Ja, die kant van ons lijkt me dat we hem er niet heen lokken. Of blijf jij inbrekers op je eigen erf ook negeren?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, maar geef hem dan ook geen aandacht meer. Blijft van twee kanten komen he.
die sc is jullie eigendom niet hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, die kant van ons lijkt me dat we hem er niet heen lokken. Of blijf jij inbrekers op je eigen erf ook negeren?
Wespen mep ik inderdaad weg ja, daar ben ik niet bang voor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die sc is jullie eigendom niet hoor
ga jij wespen wegslaan of niet?
gewoon lekker negeren, je bent er vanzelf van verlost
Ik maak wespen altijd morsdood.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die sc is jullie eigendom niet hoor
ga jij wespen wegslaan of niet?
gewoon lekker negeren, je bent er vanzelf van verlost
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:54 schreef wolvendagen het volgende:
Even een shoutout naar alle modjes:
Het lijkt alsof hij jullie pijpt. No offence, maar jullie laten hem zonder consequenties alles flikken hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |