Ze kennen niets buiten gaystarquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:34 schreef DutchErrorist het volgende:
Mensen die niet snappen dat de meeste kwaliteitsbroeken ook egaal blauw zijn, zijn ook paupers.
Die dragen 45+ers ook altijd ja. Van die Levi's crap enzo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:34 schreef DutchErrorist het volgende:
Mensen die niet snappen dat de meeste kwaliteitsbroeken ook egaal blauw zijn, zijn ook paupers.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:34 schreef DutchErrorist het volgende:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die dragen 45+ers ook altijd ja. Van die Levi's crap enzo.
En over deze mooiboy.quote:
Diesel is een kwaliteitsmerk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]Dit zegt wel weer genoeg over de TS
[..]
En over deze mooiboy.
Leer jullie kwaliteitsmerken kennen en we praten nog eens.
Mijne is al gefade. Sorry.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dan draag je toch lekker een egaal blauwe broek.
Kwaliteit hè? Nee grapje, iets van 3/4 jaarquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dus je draagt al jaren dezelfde broek?
Dan koop je toch echt baggerbroeken, ik heb een donkere Pall Mall broek die nog net zo donker is al op het begin.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kwaliteit hè? Nee grapje, iets van 3/4 jaar
Ik koop Shrink to Fit pauper die horen te fadenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dan koop je toch echt baggerbroeken, ik heb een donkere Pall Mall broek die nog net zo donker is al op het begin.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:34 schreef Adelante het volgende:
Oke, vooruit. Niks mis met egaal blauw, wel met de pasvorm van een KOMO zak.
Wat staat er in je TT?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat is een andere kleur blauw als in de OP. Met deze kleur is niets mis.
Stonewash noemt men datquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een plaatje heb toegevoegd. Het gaat dus om de wat lichtere versie.
Als je zo'n kuttopic maakt niet nee.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wat denk je, dat ik al die benamingen ken.
Er loopt een klein wiel tegenaan en die laat het achterste wierond draaien...quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:24 schreef Markster het volgende:
[..]
Hoe werkt dat achterwiel van die bovenste motor eigenlijk
en waar hangt dat grote wiel aan dan ?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Er loopt een klein wiel tegenaan en die laat het achterste wierond draaien...
http://en.wikipedia.org/wiki/Hubless_wheelquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:27 schreef Markster het volgende:
[..]
en waar hangt dat grote wiel aan dan ?
Met een radio, airco, spiegeltje voor de makeup, kastje voor de kaart en een gps die zegt waar je heen moet + nog opbergruimte voor kinderen, boodschappen en andere onzin...quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:48 schreef DutchErrorist het volgende:
ECHTE MANNEN RIJDEN IN AUTO'S
Niet in leren pakjes.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:03 schreef fs180 het volgende:
[..]
Met een radio, airco, spiegeltje voor de makeup, kastje voor de kaart en een gps die zegt waar je heen moet + nog opbergruimte voor kinderen, boodschappen en andere onzin...
Ik denk dat je met een paar goede argumenten moet komen
True, maar je kunt ook prima degelijke kleding kopen in textiel, al vind ik persoonlijk leer stukken beterquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Niet in leren pakjes.
Ohhhh slap!
Gast, jij draagt Levis 501quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:00 schreef DutchErrorist het volgende:
Overigens, zijn voorgesleten broeken nog veel pauperigervooral als de fades en honeycombs op de verkeerde plekken zitten omdat de broek verkeerd word gedragen
Doe mij maar zoiets:quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:02 schreef Yreal het volgende:
Ik kom hier toch ook even melden dat harly's voor mannen in een midlife crisis zijn. Wat heb ik die meuk snel kapot zien gaan. Mensen die uit stilstaand dat ding liet vallen en shit als de koplamp en het stuur eraf lazerde![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |