Sandalen zijn ook niet om aan te zien inderdaad. Gewoon teenslippers aandoen met warm weer dus.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:31 schreef SouthernDiscomfort het volgende:
Lekker boeiend. Mensen lopen ook nog steeds rond in slippers en sandalen. En die droegen ze al toen ze mensen aan een kruis nagelden.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:31 schreef SouthernDiscomfort het volgende:
Lekker boeiend. Mensen lopen ook nog steeds rond in slippers en sandalen. En die droegen ze al toen ze elkaar aan een kruis nagelden.
Deze wil ik even quotenquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:45 schreef mazaru het volgende:
Ik hou van mensen die durven te dragen wat ze zelf willen dragen, zonder zich wat aan te trekken van die massahysterica's.
Pics?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die overzeas broeken met gare band zien er toch ook niet uit joh.
Dan nog liever die broek uit de OPquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:35 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
ducati is voor feminsten zonder kont en mannen met een kleine piemel
echte rijders kiezen ninjas, hayabusas of r1/r6
of dat jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:50 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Kawasaki Ninjas![]()
![]()
![]()
Echte rijders kiezen een Harley
Penisbaard heeft jailbait in zn sig!quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:53 schreef Penisbaard het volgende:
Broeken dragen sowiesoBenen moet je niet verbergen, die moet je juist laten zien.
Mijn jap heeft poosje terug zijn 30e verjaardag gevierdquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Voor de laatste keer, ik ben geen wijf
[..]
Mijn Duc is minder, of nja, helemaal niet stuk gegaan in de tijd waarop een boel jappen wel stuk zijn gegaan, dus.
Honda welquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:58 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
ik heb geeneens een auto
ach, grote kans dat ik het overleef. humans dont have wings u know..
Ach het ziet er zo lullig uit zonder beenspierenquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:53 schreef Penisbaard het volgende:
Broeken dragen sowiesoBenen moet je niet verbergen, die moet je juist laten zien.
Harleys zijn voor kale, impotente babyboomers die 'vroegah' te vaak naar "Easy Rider" hebben gekeken.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |