Wat is dan wel KLB?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:03 schreef Adelante het volgende:
Ik heb het topic nog eens gelezen (weer een minuut leven weg) en kom niet tot een andere conclusie dat het geen KLB is. Het gaat nergens over, behalve over het feit dat jij alleen in KLB en ONZ post, omdat je inhoudelijk niet verder wilt kijken.
Zat het weer eens tegen op school of je werk? Spui je gal hier!quote:
Dit overkwam me toch ook, hoe reëel wil je het hebbenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zat het weer eens tegen op school of je werk? Spui je gal hier!
Het gaat met name om reeele gebeurtenissen, niet om "stel" situaties. Stel er staat een topic in R&P en dan kun jij niet reageren, dan DOE je dat toch ook niet. Dat is wat anders als iets dat je overkomt en waar je achteraf over wilt klagen.
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:30 schreef zquing het volgende:
[..]
met een normalere antiklacht was hij open gebleven
taalgebruik, kutop en vele andere redenenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:46 schreef Drinky het volgende:
Waarom is mijn topic over kip kerrie gesloten? Het was een terechte klacht
... die we niet gaan omschrijven, de users zouden eens begrijpen wat ze mogen posten en wat nietquote:
alsof ze dat nog niet weten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
... die we niet gaan omschrijven, de users zouden eens begrijpen wat ze mogen posten en wat niet
nee dat weten ze nog niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
alsof ze dat nog niet weten.
Is jouw bloem van kleur verschoten?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:00 schreef Skylark. het volgende:
Ah toe swarma, doe hem even open. Right back at him.
Ik heb nog wat leuke info over die 'kloon'.quote:
Ohja, dit is om het makkelijk te maken. Ik haal jullie altijd al door elkaarquote:
vooruit dan maar, ik hoop dat t de moeite waard isquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb nog wat leuke info over die 'kloon'.
dan wordt er weer gespoilert, is al 3x gebeurd afgelopen dagenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:03 schreef Jahr00n het volgende:
24
Waarom? Bestaat het topic al? Want een terechte klacht was het wel.
WATquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ohja, dit is om het makkelijk te maken. Ik haal jullie altijd al door elkaar
Post dan in het 24-topic in TV.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Slaat nergens op, dat laatste topic liep gewoon goed en die van mij ook.
Dat was met een educatief doeleinde. Dit was pure discriminatie.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:45 schreef Adelante het volgende:
Ik heb ze verwijderd, maar postte jij gisteren ook geen nazi vlag?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat was met een educatief doeleinde. Dit was pure discriminatie.
dan kan die vast wel een normale OP aanmakenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:23 schreef L.no het volgende:
Kon dit topic niet verplaatst worden naar LIF ofzoiets? Hij vraagt toch wel om advies.
KOPPIJN!!
Dit is gewoon trollerij van de eerste orde, geheel tegen de opgelegde regels in van Fiets.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:44 schreef Aron7120 het volgende:
Lamon blijft terug komen in de SC, kan er misschien iets aan gedaan worden?
Ja, wat heeft Fiets gezegd dan tegen hem, niet meer in de KLB SC komen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:46 schreef Adelante het volgende:
Ja, jullie kunnen je gedrag aanpassen. Geef hem GEEN aandacht (ook niet negatief), want dan blijft ie terugkomen.
Ja, maar geef hem dan ook geen aandacht meer. Blijft van twee kanten komen he.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, wat heeft Fiets gezegd dan tegen hem, niet meer in de KLB SC komen.
Ja, die kant van ons lijkt me dat we hem er niet heen lokken. Of blijf jij inbrekers op je eigen erf ook negeren?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, maar geef hem dan ook geen aandacht meer. Blijft van twee kanten komen he.
die sc is jullie eigendom niet hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:50 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, die kant van ons lijkt me dat we hem er niet heen lokken. Of blijf jij inbrekers op je eigen erf ook negeren?
Wespen mep ik inderdaad weg ja, daar ben ik niet bang voor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die sc is jullie eigendom niet hoor
ga jij wespen wegslaan of niet?
gewoon lekker negeren, je bent er vanzelf van verlost
Ik maak wespen altijd morsdood.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die sc is jullie eigendom niet hoor
ga jij wespen wegslaan of niet?
gewoon lekker negeren, je bent er vanzelf van verlost
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:54 schreef wolvendagen het volgende:
Even een shoutout naar alle modjes:
Het lijkt alsof hij jullie pijpt. No offence, maar jullie laten hem zonder consequenties alles flikken hier.
Ja, niet dan? Hij kan hier alles flikken zonder een ban of iets te krijgen. Het gaat serieus nergens over.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:55 schreef zquing het volgende:
[..]FF lekker beledigen en dan no offence zeggen
mjah, ik hou me niet bezig met de SC, jullie zoeken 't lekker zelf uit
Jij bent zo niet moderator-waardig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:56 schreef Adelante het volgende:
wolvendagen is de vrouwelijke lamon, geen aandacht aan besteden!
Bij andere users worden andere maatregelen getroffen dan, amirite?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
het is niet zo makkelijk als al z'n posts verwijderen daar. Ben niet gek
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:56 schreef Adelante het volgende:
zolang 't in de SC blijft mag iedereen alles doen(van mij he, geen fok klb policy). Zolang ik maar geen PM's of TR's ziequote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, niet dan? Hij kan hier alles flikken zonder een ban of iets te krijgen. Het gaat serieus nergens over.
Dan mogen we hem pedofiel noemen omdat hij mijn tieten wilde zien op de webcam en daar naar vroeg via PM, right?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:00 schreef zquing het volgende:
[..]
zolang 't in de SC blijft mag iedereen alles doen(van mij he, geen fok klb policy). Zolang ik maar geen PM's of TR's zie
Ze heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:56 schreef Adelante het volgende:
Lamon wel primaire, die heb ik gezien. Wil jij ze ook zien, ik heb nog wel een pic liggen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:03 schreef zquing het volgende:
heb je secundaire geslachtkenmerken ontwikkeld?
Ja, al een kleine 5 jaar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:03 schreef zquing het volgende:
Stuur WD maar een PM, kan je vragen of ze haar tetjes even op de cam wil laten zien.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:03 schreef zquing het volgende:
Zullen we niet gaan slowchatten in FB? Jullie zijn duidelijk niet bereid te doen wat verwacht wordt, dus laat dan maarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:03 schreef zquing het volgende:
Ik was zestien toen hij dat vroeg. En nu ben ik 17. Dus minderjarig. Dus pedofiel.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:06 schreef zquing het volgende:
[..]
ach, als 't tieten heeft is 't geen pedo meer
Hoe fout lamon ook wel is, ken je definitiesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik was zestien toen hij dat vroeg. En nu ben ik 17. Dus minderjarig. Dus pedofiel.
Kutmod, dat ben je. Als je in FB niet eens serieus kan zijn, kan je dat nergens. Ik PM Biogarde wel, die gaat er tenminste serieus op in.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:06 schreef zquing het volgende:
[..]
Oké, Ebofiel is ook goed. Blijven we lekker om de zaken heen draaien en Lamon verdedigen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:07 schreef zquing het volgende:
[..]
Hoe fout lamon ook wel is, ken je definities
volgens definities he, onafhankelijk van wat fatsoenlijk isquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Efebofiliequote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:06 schreef zquing het volgende:
[..]
Klopt, dan is 't een efeboquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:06 schreef zquing het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |