Verwachte reactie: We hoeven niet consequent te zijn!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom zou je niet meer voor detective mogen spelen, nieuwe regel ofzo?
die laten we gewoon hier, hij loopt primaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:54 schreef postmortum het volgende:
Betreft: Verzoek om terugboeking , meer iets voor WGR ?
Die regel onthouden we; topiques die niet in KLB thuishoren mogen in KLB blijven, mits ze goed lopen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die laten we gewoon hier, hij loopt prima
die staat onder de regel: we bekijken alles per gevalquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die regel onthouden we; topiques die niet in KLB thuishoren mogen in KLB blijven, mits ze goed lopen.
Zodat er voor de users geen touw meer aan vast te knopen isquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die staat onder de regel: we bekijken alles per geval
Leuk he die complete willekeurquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zodat er voor de users geen touw meer aan vast te knopen is
Topiques in KLB openen is als russisch roulette, heb je pech dan wordt het gesloten, heb je geluk dan blijft het open
Ze noemen KLB niet voor niets "Het 2e ONZ".. met het verschil dat ze dáár wel kunnen modererenquote:
't komt ook door de users hierquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ze noemen KLB niet voor niets "Het 2e ONZ"
Ik weet niet of je verstand van opvoeding hebt, maar een hond die je de ene keer z'n gang laat gaan als ie een koekje van de tafel pikt, en de volgende keer bij hetzelfde vergrijp een harde mep geeft, weet niet WTF ie nou verkeerd doet en groeit dus op voor galg en rad.. met andere woorden, dankzij jullie baggerbeleid trekt KLB hordes users die het forum verneuken.quote:
Probleem is dat je hier geen beleid kunt voeren, want dan moet je alles in regeltjes vastleggen. Aangezien dat geen doen is, is de hoofdregel "doe normaal". Dit levert echter zo veel interpretaties op voor zowel users als mods, dat het gewoon een gezellige chaos is af en toe.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik weet niet of je verstand van opvoeding hebt, maar een hond die je de ene keer z'n gang laat gaan als ie een koekje van de tafel pikt, en de volgende keer bij hetzelfde vergrijp een harde mep geeft, weet niet WTF ie nou verkeerd doet en groeit dus op voor galg en rad.. met andere woorden, dankzij jullie baggerbeleid trekt KLB hordes users die het forum verneuken.
De hoofdregel is 'doe normaal', maar wat normaal is in jullie opinie fluctueert enorm. Met een volgebaggerd forum tot gevolgquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Probleem is dat je hier geen beleid kunt voeren, want dan moet je alles in regeltjes vastleggen. Aangezien dat geen doen is, is de hoofdregel "doe normaal". Dit levert echter zo veel interpretaties op voor zowel users als mods, dat het gewoon een gezellige chaos is af en toe.
't is achter besproken en we zijn tot de conclusie gekomen dat 't beter is om 'm dicht te laten. Verdiep je eens in de stof, maak een betere OP, plaats 'm niet in KLB en mischien dat hij dan wel een kans heeftquote:Op zondag 23 mei 2010 14:42 schreef AdvancedPower het volgende:
Anna Frank te veel opgehyped...
Een serieus topic van mij. Anna --> Anne. Oké. Maar ik noem haar altijd Anna. Maar zeg nou eens zelf: als er ook maar iets over de Tweede Wereldoorlog wordt gezegd dan wordt er meteen weer over Anne Frank gesproken. Zo raken alle andere Joden in vergetelheid. Er wordt gewoon veel te veel aandacht aan haar besteed. Je kunt beter die aandacht in het algemeen besteden.
Wat is dit nou weer voor een klote ontwikkeling. Haal gewoon de anti-klacht weg en zeg dat mensen het daar niet over moeten hebben.quote:
met een normalere antiklacht was hij open geblevenquote:Op maandag 24 mei 2010 00:29 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een klote ontwikkeling. Haal gewoon de anti-klacht weg en zeg dat mensen het daar niet over moeten hebben.
weggehaald door ts, weer opengegooidquote:Op maandag 24 mei 2010 00:30 schreef zquing het volgende:
[..]
met een normalere antiklacht was hij open gebleven
Twee KLB-topics in 24 minuten is wat anders, je zal vast nog veel meer topics openen de komende week.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:39 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Net alsof jij niet bezig bent man![]()
Ik open er max 3 per week ofzo, dat lijkt me genoeg dacht ik zo
Misschien, ik sluit niks uit.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Twee KLB-topics in 24 minuten is wat anders, je zal vast nog veel meer topics openen de komende week.
Wat is dan wel KLB?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:03 schreef Adelante het volgende:
Ik heb het topic nog eens gelezen (weer een minuut leven weg) en kom niet tot een andere conclusie dat het geen KLB is. Het gaat nergens over, behalve over het feit dat jij alleen in KLB en ONZ post, omdat je inhoudelijk niet verder wilt kijken.
Zat het weer eens tegen op school of je werk? Spui je gal hier!quote:
Dit overkwam me toch ook, hoe reëel wil je het hebbenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zat het weer eens tegen op school of je werk? Spui je gal hier!
Het gaat met name om reeele gebeurtenissen, niet om "stel" situaties. Stel er staat een topic in R&P en dan kun jij niet reageren, dan DOE je dat toch ook niet. Dat is wat anders als iets dat je overkomt en waar je achteraf over wilt klagen.
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:30 schreef zquing het volgende:
[..]
met een normalere antiklacht was hij open gebleven
taalgebruik, kutop en vele andere redenenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:46 schreef Drinky het volgende:
Waarom is mijn topic over kip kerrie gesloten? Het was een terechte klacht
... die we niet gaan omschrijven, de users zouden eens begrijpen wat ze mogen posten en wat nietquote:
alsof ze dat nog niet weten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
... die we niet gaan omschrijven, de users zouden eens begrijpen wat ze mogen posten en wat niet
nee dat weten ze nog niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
alsof ze dat nog niet weten.
Is jouw bloem van kleur verschoten?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:00 schreef Skylark. het volgende:
Ah toe swarma, doe hem even open. Right back at him.
Ik heb nog wat leuke info over die 'kloon'.quote:
Ohja, dit is om het makkelijk te maken. Ik haal jullie altijd al door elkaarquote:
vooruit dan maar, ik hoop dat t de moeite waard isquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb nog wat leuke info over die 'kloon'.
dan wordt er weer gespoilert, is al 3x gebeurd afgelopen dagenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:03 schreef Jahr00n het volgende:
24
Waarom? Bestaat het topic al? Want een terechte klacht was het wel.
WATquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ohja, dit is om het makkelijk te maken. Ik haal jullie altijd al door elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |