Hij heeft er dus waarschijnlijk mee lopen rommelen..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:15 schreef pisnicht het volgende:
Wat heeft het bijschrijven nou te maken met dat verhaal over die vriend...
Door geld op je rekening te storten?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:16 schreef Nieloz het volgende:
[..]
Hij heeft er dus waarschijnlijk mee lopen rommelen..
Door er geld op te storten?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:16 schreef Nieloz het volgende:
[..]
Ik beschik dus over helemaal niets, daar is die ''vriend'' dus mee vandoor gegaan vermoed ik, ik schrik me alleen dood omdat ik dit niet had verwacht, ik weet helemaal niets van dit verhaal af zeg maar..quote:
Ik zou het direct terugboeken met de naam "Nijmegen", dat zal hem leren!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:16 schreef Nieloz het volgende:
[..]
nee dat is automatische incassoquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:18 schreef TrippleDistilled het volgende:
overboeken kun je toch gewoon terugboeken vanaf de andere kant?
Ah ok, lekkere vriend dan.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:18 schreef Nieloz het volgende:
[..]
Ik beschik dus over helemaal niets, daar is die ''vriend'' dus mee vandoor gegaan vermoed ik, ik schrik me alleen dood omdat ik dit niet had verwacht, ik weet helemaal niets van dit verhaal af zeg maar..
Door fraude-geld te storten en dat daarna cash op te nemen waarschijnlijk. Een bekende scam waar vooral jongeren graag hun pinpas voor beschikbaar stellen ("want er staat toch niks op") voor een paar euro's. En vervolgens duizenden euro's terug moeten betalen wegens meewerken aan fraude.quote:
ik ga de mijne meteen kwijtmakenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:19 schreef D. het volgende:
Zo zie je maar mensen, let goed op je pinpas.
Voor je het weet stort er iemand geld op je rekening
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:19 schreef D. het volgende:
Ja, maar nu wil de eigenaar van het geld het dus terug, en DAT heb ik niet, ik wist niet eens dat het er op heeft gestaan want mijn afschriftjes moeten nog binnenkomen..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:19 schreef D. het volgende:
waar woon je? ik heb net de loterij gewonnenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ga de mijne meteen kwijtmaken
*slingert pinpas uit raam*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |