Wat is dan wel KLB?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:03 schreef Adelante het volgende:
Ik heb het topic nog eens gelezen (weer een minuut leven weg) en kom niet tot een andere conclusie dat het geen KLB is. Het gaat nergens over, behalve over het feit dat jij alleen in KLB en ONZ post, omdat je inhoudelijk niet verder wilt kijken.
Zat het weer eens tegen op school of je werk? Spui je gal hier!quote:
Dit overkwam me toch ook, hoe reëel wil je het hebbenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zat het weer eens tegen op school of je werk? Spui je gal hier!
Het gaat met name om reeele gebeurtenissen, niet om "stel" situaties. Stel er staat een topic in R&P en dan kun jij niet reageren, dan DOE je dat toch ook niet. Dat is wat anders als iets dat je overkomt en waar je achteraf over wilt klagen.
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:30 schreef zquing het volgende:
[..]
met een normalere antiklacht was hij open gebleven
taalgebruik, kutop en vele andere redenenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:46 schreef Drinky het volgende:
Waarom is mijn topic over kip kerrie gesloten? Het was een terechte klacht
... die we niet gaan omschrijven, de users zouden eens begrijpen wat ze mogen posten en wat nietquote:
alsof ze dat nog niet weten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
... die we niet gaan omschrijven, de users zouden eens begrijpen wat ze mogen posten en wat niet
nee dat weten ze nog niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
alsof ze dat nog niet weten.
Is jouw bloem van kleur verschoten?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:00 schreef Skylark. het volgende:
Ah toe swarma, doe hem even open. Right back at him.
Ik heb nog wat leuke info over die 'kloon'.quote:
Ohja, dit is om het makkelijk te maken. Ik haal jullie altijd al door elkaarquote:
vooruit dan maar, ik hoop dat t de moeite waard isquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb nog wat leuke info over die 'kloon'.
dan wordt er weer gespoilert, is al 3x gebeurd afgelopen dagenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:03 schreef Jahr00n het volgende:
24
Waarom? Bestaat het topic al? Want een terechte klacht was het wel.
WATquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ohja, dit is om het makkelijk te maken. Ik haal jullie altijd al door elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |