Ja, niet dan? Hij kan hier alles flikken zonder een ban of iets te krijgen. Het gaat serieus nergens over.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:55 schreef zquing het volgende:
[..]FF lekker beledigen en dan no offence zeggen
mjah, ik hou me niet bezig met de SC, jullie zoeken 't lekker zelf uit
Jij bent zo niet moderator-waardig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:56 schreef Adelante het volgende:
wolvendagen is de vrouwelijke lamon, geen aandacht aan besteden!
Bij andere users worden andere maatregelen getroffen dan, amirite?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
het is niet zo makkelijk als al z'n posts verwijderen daar. Ben niet gek
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:56 schreef Adelante het volgende:
zolang 't in de SC blijft mag iedereen alles doen(van mij he, geen fok klb policy). Zolang ik maar geen PM's of TR's ziequote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, niet dan? Hij kan hier alles flikken zonder een ban of iets te krijgen. Het gaat serieus nergens over.
Dan mogen we hem pedofiel noemen omdat hij mijn tieten wilde zien op de webcam en daar naar vroeg via PM, right?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:00 schreef zquing het volgende:
[..]
zolang 't in de SC blijft mag iedereen alles doen(van mij he, geen fok klb policy). Zolang ik maar geen PM's of TR's zie
Ze heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:56 schreef Adelante het volgende:
Lamon wel primaire, die heb ik gezien. Wil jij ze ook zien, ik heb nog wel een pic liggen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:03 schreef zquing het volgende:
heb je secundaire geslachtkenmerken ontwikkeld?
Ja, al een kleine 5 jaar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:03 schreef zquing het volgende:
Stuur WD maar een PM, kan je vragen of ze haar tetjes even op de cam wil laten zien.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:03 schreef zquing het volgende:
Zullen we niet gaan slowchatten in FB? Jullie zijn duidelijk niet bereid te doen wat verwacht wordt, dus laat dan maarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:03 schreef zquing het volgende:
Ik was zestien toen hij dat vroeg. En nu ben ik 17. Dus minderjarig. Dus pedofiel.quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:06 schreef zquing het volgende:
[..]
ach, als 't tieten heeft is 't geen pedo meer
Hoe fout lamon ook wel is, ken je definitiesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik was zestien toen hij dat vroeg. En nu ben ik 17. Dus minderjarig. Dus pedofiel.
Kutmod, dat ben je. Als je in FB niet eens serieus kan zijn, kan je dat nergens. Ik PM Biogarde wel, die gaat er tenminste serieus op in.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:06 schreef zquing het volgende:
[..]
Oké, Ebofiel is ook goed. Blijven we lekker om de zaken heen draaien en Lamon verdedigen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:07 schreef zquing het volgende:
[..]
Hoe fout lamon ook wel is, ken je definities
volgens definities he, onafhankelijk van wat fatsoenlijk isquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Efebofiliequote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:06 schreef zquing het volgende:
[..]
Klopt, dan is 't een efeboquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:06 schreef zquing het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |