Dat kan ook een goede klacht zijn, ware het niet dat heel puberend KLB probeert zo stoer mogelijk te reageren en dus zo'n topic binnen 20 reacties om zeep heeft geholpen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom kan het feit dat er 's middags tijdens kleding kopen meer mooie meisjes te zien zijn op straat dan 's avonds bij uitgaan geen klacht zijn?
Onzin, er was niks mis met de reacties, lees zelf maar terug. En er is duidelijk aangegeven dat de klacht de reden was voor het slotje, niet de reacties.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat kan ook een goede klacht zijn, ware het niet dat heel puberend KLB probeert zo stoer mogelijk te reageren en dus zo'n topic binnen 20 reacties om zeep heeft geholpen.
Naar mijn idee waren de reacties vrij normaal. Niet raarder dan een willekeurig KLB-topic in ieder geval. Daarnaast gaf de sluitende mod (S-F) aan dat het een kuttopic was met een slechte OP (quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat kan ook een goede klacht zijn, ware het niet dat heel puberend KLB probeert zo stoer mogelijk te reageren en dus zo'n topic binnen 20 reacties om zeep heeft geholpen.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je wil schrijven moet je dat maar lekker in je dagboek doen.
Dus jij zou dat topic open hebben gelaten?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:09 schreef zquing het volgende:
Als hij dat vindt en jij niet dan moet je er inderdaad maar mee leren leven.
mischien, afhankelijk van de staat van KLB op dat moment, waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dus jij zou dat topic open hebben gelaten?
Stel, de staat van KLB was vergelijkbaar met die van nu? Zou het dan kunnen? Met andere woorden, in wat voor staat moet KLB verkeren om ervoor te zorgen dat jij er een slotje op zou doen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:11 schreef zquing het volgende:
[..]
mischien, afhankelijk van de staat van KLB op dat moment, waarschijnlijk wel
Wordt er veel gebaggerd dan worden slotjes makkelijker gezetquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Stel, de staat van KLB was vergelijkbaar met die van nu? Zou het dan kunnen? Met andere woorden, in wat voor staat moet KLB verkeren om ervoor te zorgen dat jij er een slotje op zou doen?
Okay, dat valt op dit moment wel mee toch?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:15 schreef zquing het volgende:
[..]
Wordt er veel gebaggerd dan worden slotjes makkelijker gezet
Mag ik hem nu dan wel opnieuw posten, aangezien het wat rustiger is op het moment.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:15 schreef zquing het volgende:
[..]
Wordt er veel gebaggerd dan worden slotjes makkelijker gezet
Je weet net zo goed als ik dat de mods 1 beleid proberen te voeren. SF heeft geslot om een reden, dus neequote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mag ik hem nu dan wel opnieuw posten, aangezien het wat rustiger is op het moment.
Dat blijkt niet uit deze nonchalante post.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:22 schreef zquing het volgende:
[..]
Je weet net zo goed als ik dat de mods 1 beleid proberen te voeren.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:02 schreef zquing het volgende:
ach ja, verschillende mods, verschillende werkwijzen
er staat toch proberenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat blijkt niet uit deze nonchalante post.
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mag ik hem nu dan wel opnieuw posten, aangezien het wat rustiger is op het moment.
ik ben niet van de voorspelbare reacties, als je het kan raden zet ik er niks neer (dus gewoon ok of dicht)quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:20 schreef Ritmo het volgende:
Swarmahoer, zou je misschien een wat betere sluitingspost kunnen neerzetten wanneer je een topic dicht doet?
Elk topic met 'ok' sluiten vind ik ook niet echt duidelijk.
Haha, toen, in de gouden eeuw, piepten jullie van een totaal andere toon, met jullie tomahawks en wigwams. Toen hadden jullie onze bescherming nodig anders waren jullie allang failliet. Dus maar lekker afzeiken...quote:[quote]Op vrijdag 21 mei 2010 14:58 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Haha, toen piepten jullie van een totaal andere toon. En jullie hebben nog steeds Amerika nodig anders waren jullie allang failliet . Dus maar lekker afzeiken...
Waarom zou je niet meer voor detective mogen spelen, nieuwe regel ofzo?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:30 schreef wise het volgende:
Users die dit vies vinden.
het oorspronkelijke topic werd gesloten omdat er detective gespeeld was, dat is niet mijn bedoeling van het topic dat ik opende.
feedback plz
Ivm prive gegevens, zoals hyves, adres, ect ect. Mag al een tijdje niet, me dunkt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom zou je niet meer voor detective mogen spelen, nieuwe regel ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |