Ze hebben goede standpunten maar als je dat filmpje bekijkt denk ik er ineens heel anders over.quote:
Ik had er nog wel op kunnen gaan stellen maar wat een mongolen inderdaadquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ze hebben goede standpunten maar als je dat filmpje bekijkt denk ik er ineens heel anders over.
Waarschijnlijk worden die gasten bij elke discussie er uit geluldquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik had er nog wel op kunnen gaan stellen maar wat een mongolen inderdaadDat filmpje.
Dat volk zal maar in de Tweede Kamer zitten, ze hebben geen ballen.
Jij bent 1 van de leden?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:44 schreef wikwakka2 het volgende:
TS is gewoon een racist. Je haat alleen maar.
inderdaad, piratenpartij klinkt een stuk stoerder dan die gastenquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:46 schreef baggerbart het volgende:
Ik had ze toch wel iets anders ingeschat om eerlijk te zien
Dus je wil het land laten leiden door autisten?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:54 schreef laforest het volgende:
Geef ze een kans, want die mensen die we nu als politici zien bakken er zelf niks van.
Zie jij die dude Obama al een handje geven?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:54 schreef laforest het volgende:
Geef ze een kans, want die mensen die we nu als politici zien bakken er zelf niks van.
Wacht, ik heb net het filmpje gekeken en wijzig mijn standpunt naar: 'de TS heeft gelijk'.quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:46 schreef baggerbart het volgende:
Ik had ze toch wel iets anders ingeschat om eerlijk te zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |