Geen seks juhquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:32 schreef justmattie het volgende:
GENOT
Straks film kieken met mien wief weest wel, biertje erbij, popcorn vreten in haar bed en kruumelen natuurlijk
Tuurlijk wel, kruumeltsies of nietquote:
GENOOOOTquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, kruumeltsies of niet
Ik ken overal met kruumelenquote:
Ik bin toch niet van de liefdadigheidquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:40 schreef neen het volgende:
Kest niet eem broadsje kroket halen voor dat wiefke van je
Kest der meteen een voor mie metnemen, kom ik oek gesellig bij jullie in bed juhquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik bin toch niet van de liefdadigheid
Nee dou kruumelst teveulquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:44 schreef neen het volgende:
[..]
Kest der meteen een voor mie metnemen, kom ik oek gesellig bij jullie in bed juh
Kestou de vriendin wel eem warmhouwe als Justmattie jimme kroketten haaltquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:44 schreef neen het volgende:
[..]
Kest der meteen een voor mie metnemen, kom ik oek gesellig bij jullie in bed juh
Kest oek nog wel eem langskomme juhquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:47 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Kestou de vriendin wel eem warmhouwe als Justmattie jimme kroketten haalt
Ik laat haar halen, en zelf bier drinkenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:47 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Kestou de vriendin wel eem warmhouwe als Justmattie jimme kroketten haalt
Hoeveel hest der voor ons koud staan?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik laat haar halen, en zelf bier drinken
Stuk of 20 Warsteiners. Bin bij mien vriendin thuus weest wel.quote:
Ook sun pleurisend fietsen naar de stad elke keerquote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ook sun pleurisend fietsen naar de stad elke keer
quote:
Wat is dit dan he, he, hequote:
Ah ja, ken wel even.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:05 schreef justmattie het volgende:
We nimmen het Arnhemtopic oek maar even over weest wel
De eerste pagina mut lukken zonder een note te krijgen van Adelantequote:
Ik hew der nu 10, had ik dacht ik de laatste keer dat ik keek oekquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
De eerste pagina mut lukken zonder een note te krijgen van Adelante
Ik sta op 7. Notes kunnen ook positief zijn hequote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:13 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik hew der nu 10, had ik dacht ik de laatste keer dat ik keek oek
Dit is met een kloon die gister is aangemaakt?quote:
Wat een geluk voor onsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Ik dacht eerst altijd dat het een vrouw wasquote:
Het is een ikea manquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik dacht eerst altijd dat het een vrouw was
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat een geluk voor ons
Remlof krijgt ook een tik op zn vingers als ie dat doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misstique![]()
Pics van deze lieftallige moderatorquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Remlof krijgt ook een tik op zn vingers als ie dat doet
Misstique
ik vermaak me er iig goedquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:25 schreef neen het volgende:
Dat topic moet ook in de volgende liwwadden op weest wel!
Moet ie straks nog even vol weest welquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:25 schreef neen het volgende:
Ja ju!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:25 schreef neen het volgende:
Picsquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
Pics van deze lieftallige moderator?
vraag aan haar zelf?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
Pics van deze lieftallige moderator?
anders is d'r wel een beetsje plamuurmiddel om 't gesicht wat bij te spiekerenquote:
heel handig hoor, zo'n plaatje posten als je WEET dat er straks een mod komt kijkenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:42 schreef neen het volgende:
[ [edit] ]google afbeeldingen "genot"
http://lmgtfy.com/?q=genot en dan afbeeldingen oftewel [editgenot[/url]
Suh erg is het ook nietquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heel handig hoor, zo'n plaatje posten als je WEET dat er straks een mod komt kijken![]()
genot, dat wel
KIJKEN = FAPPENquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heel handig hoor, zo'n plaatje posten als je WEET dat er straks een mod komt kijken![]()
genot, dat wel
MIskien inpireert ut Misstique wel voor as se zelf op 'e foto gaat voor ons.quote:
Met dien vriendin dernaast?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:55 schreef justmattie het volgende:
Ik kiek film maar er is niet veel aangelukkig is er fok!mobile
Ik hew niet eens internet op mien mobielquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:56 schreef neen het volgende:
Dou kest wel snel op mobile juh als ik dat doe gaat ut altied suh langzaam met typen ensu
Leit naast mie.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:57 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Met dien vriendin dernaast?
Of haalt se even wat kroketten.
Ach ja, ken oek wel even.quote:
ik gaan na pinkpop nog een boatsje kope, waarskienlik een domp 740 of 770quote:
Is dat sun opblaasroeiboot?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:00 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ik gaan na pinkpop nog een boatsje kope, waarskienlik een domp 740 of 770
die binne niet su duur
Ja sistau nou de hieltied te griemen ofsu, dau liekst wel een kienquote:
Ik wol ek wol een boastje ha.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:00 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ik gaan na pinkpop nog een boatsje kope, waarskienlik een domp 740 of 770
die binne niet su duur
Nee Justmattie ligt naast sien vriendin in bed te griemen, en Neen staat op ut punt om te gaan krummeljen.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:04 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ja sistau nou de hieltied te griemen ofsu, dau liekst wel een kien
wat 'n viesterds binne 't ok nietquote:Op zondag 16 mei 2010 00:07 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Nee Justmattie ligt naast sien vriendin in bed te griemen, en Neen staat op ut punt om te gaan krummeljen.
Ik wol een sloep.quote:
Gewoan gaan!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik wol een sloep.
Binnenkort ga ik een speedboot lenen om lekker bij Spannenburg te speedboten.
Moet nog wel even toestemming vragen om daar überhaupt te mogen varen.
Ik wil gaan pitten, nu krijg ik haast nog honger oek.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:10 schreef Crutch het volgende:
Nu eerst de oven voorverwarmen voor:
[ afbeelding ]
![]()
Jonguh! Het is pas Zaterdag. Gewoan uutslapeh juuuhquote:Op zondag 16 mei 2010 00:11 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik wil gaan pitten, nu krijg ik haast nog honger oek.
Altied sfeervol en geselligquote:Op zondag 16 mei 2010 00:12 schreef Ensaf het volgende:
Den ken ik mooi kombineare met een bezoekje aan snackbar De Rondweg!
Jeanneau Cap zekerquote:Op zondag 16 mei 2010 00:15 schreef Metalfrost het volgende:
Ik hef sels 'n jeanneau.. hef allenig geen idee wat voor 'n model.
motortsie d'r bij, 'n 2.2pk suzuki
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:11 schreef neen het volgende:
1.10 volgende week voor 4 broadsies bij de poiesz! Die bin goed!
Dat klopt.quote:
Ja juh, must gewoan inne broadroaster doen juh dat doen ik oek altied superlkker veel genot danquote:Op zondag 16 mei 2010 00:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik heb een grote doos bij de Sligro gehaald.
Maar iets klopt er niet volgens mij.
Ik moet deze 23 minuten op 180 Graden afbakken, da's toch veel te lang?
Koekepantsje of frituur gaat nog vlotter.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:18 schreef neen het volgende:
[..]
Ja juh, must gewoan inne broadroaster doen juh dat doen ik oek altied superlkker veel genot dan
Veel meer versies hewwe se oek nietquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:18 schreef neen het volgende:
[..]
Ja juh, must gewoan inne broadroaster doen juh dat doen ik oek altied superlkker veel genot dan
Dou maakst wel wat mee!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:28 schreef Crutch het volgende:
HAHAHAHA! Ik wou de TV op mute zetten, maar kon de muteknop niet vinden..zat ie helemaal bovenaan op de afstandsbediening!
quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:29 schreef Misstique het volgende:
Er dwalen wel 1 of 2 foto's van me rond in US, mss dat je ze kan vinden met de nieuwe search..
Ik hew dit jaar nog gieneen aainepiekie sien!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:33 schreef Ensaf het volgende:
Ik zal laatst een eend zwemmen in de Bonkevaart!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik hew dit jaar nog gieneen aainepiekie sien!Wij binne niet su briek dat we dat niet kenne lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
Voor zijn vriendin!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom wil jij foto's van mannen zien?
No, ik fûn ik wol noflik, hy stavert ommers sa min.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:36 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Wij binne niet su briek dat we dat niet kenne lezen
Ze is toch een vrouwquote:Op zondag 16 mei 2010 00:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom wil jij foto's van mannen zien?
[..]
Ik hew dit jaar nog gieneen aainepiekie sien!Bij ons thuis liggen 9 onder een lamp, komen vandaag of morgen uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Ik kin Nederlânsk, Frysk, Stèdsfrysk (snekers), Stellingwerffs, Ingelsk, Dùts, en 'n bytsje Fransk.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:37 schreef Ensaf het volgende:
[..]
No, ik fûn ik wol noflik, hy stavert ommers sa min.
Mien spelling is inderdaad niet bepaald de bestequote:Op zondag 16 mei 2010 00:37 schreef Ensaf het volgende:
[..]
No, ik fûn ik wol noflik, hy stavert ommers sa min.
Machtig mooi!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bij ons thuis liggen 9 onder een lamp, komen vandaag of morgen uit.
[..]
Ik hew dit jaar nog gieneen aainepiekie sien!Dank voor de vertalingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
een eend zat te broeden maar is verjaagd door kraaienquote:
Oh, op die toer! No, ik Nederlânsk, Frysk, Ljouwertersk, Afrikaansk, Ingels en in bytsje Frank en Dútsk.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:40 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik kin Nederlânsk, Frysk, Stèdsfrysk (snekers), Stellingwerffs, Ingelsk, Dùts, en 'n bytsje Fransk.
Do haldest my echt net foar de gek.
Bij ons achter huisquote:Op zondag 16 mei 2010 00:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
een eend zat te broeden maar is verjaagd door kraaien
ik ha in reisboekje ùt Hongarije en dêr stiet ek it een en ander ynquote:Op zondag 16 mei 2010 00:41 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Oh, op die toer! No, ik Nederlânsk, Frysk, Ljouwertersk, Afrikaansk, Ingels en in bytsje Frank en Dútsk.
Dus ik lit my ek net feriffelje.
Ah nee juh, do winst, do sprekst dyn talen better.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:43 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ik ha in reisboekje ùt Hongarije en dêr stiet ek it een en ander yn
wat dat te meitsjen hat mei dyn reaksje, ik wyt 't ek net, maar ja iets is beter as neat, is 't net
ofwol ik bin utlult en do bist de winner, kest bliid om wêze
Knappe vent als je dat lukt, ze zijn wat sneller dan duiven.quote:
Wat 'n komplimenten iniens. dankequote:Op zondag 16 mei 2010 00:46 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ah nee juh, do winst, do sprekst dyn talen better.
Ik kin allinich nog trije sinnen Russisk en in bytsje shoarmatent-Arabysk.
Die moet een speciaal plekje krijgen in onze OPquote:Op zondag 16 mei 2010 00:47 schreef neen het volgende:
De eerste gekaapte stad is een feit![]()
Arnhem #42 Waar het haast wel Liwwadden liekt!
Eenden zijn het mooiste dat er is!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kraaien zijn toffer dan eenden, sorryOok al zit ik met aainepiekies met een intern conflict
Blijf hierquote:Op zondag 16 mei 2010 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ik mis jullie nu al.
Ik zeg doen!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die moet een speciaal plekje krijgen in onze OP
Dolf was een kruising tussen een kraai en een eksterquote:Op zondag 16 mei 2010 00:50 schreef Ensaf het volgende:
De enige bekende kraai is Dolf, en dat was een nazi.
Dat was wel een held vroegerquote:Op zondag 16 mei 2010 00:50 schreef Ensaf het volgende:
De enige bekende kraai is Dolf, en dat was een nazi.
Ik gaan echt even pitten.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:50 schreef neen het volgende:
He Ensie, gaan we nog even bij Hemmingway Dutsers kijken of niet
Quote the Raven "Nevermore"quote:Op zondag 16 mei 2010 00:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dolf was een kruising tussen een kraai en een eksterDe Kraaien van Morrigan zijn ook wel bekend. Maar The Raven van Edgar Allen Poe is helemaal te wow
Morgen maar eens sien op de pcquote:
GENOTquote:Op zondag 16 mei 2010 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
Nou ja, ik verwacht iig een pm, van de volgende take over.
Dan ben ik een huurling.
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
Nou ja, ik verwacht iig een pm, van de volgende take over.
Dan ben ik een huurling.
Single SC zit bijna volquote:Op zondag 16 mei 2010 00:54 schreef justmattie het volgende:
Volgende keer beginnen we wat eerder, kieken welk topic bijna vol zit en hallee
Baas boppe baas.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
'Quoth' om precies te zijn
Nog ff en ik ken m helemaal uit mn hoofd
We houden het eerst bij steden voordat we heel fok! overnemen tochquote:Op zondag 16 mei 2010 00:55 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Single SC zit bijna vol
laat ok maar, die sit al vol
'n kleine greep in 't groate aanbodquote:Op zondag 16 mei 2010 00:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
We houden het eerst bij steden voordat we heel fok! overnemen toch
Su eentsje hew ik nog van het Wapen.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:59 schreef neen het volgende:
Ik drink nu ut een grolsch glas die ik hev vonden bij het terras vanne Walrus juh
Hest die gewoon metnommen sonder derwat van te sègen?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:59 schreef neen het volgende:
Ik drink nu ut een grolsch glas die ik hev vonden bij het terras vanne Walrus juh
je zit met ook_gek en Xilantof in een topic, arme jijquote:Op zondag 16 mei 2010 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
Steden is het leukst.
Al zal ik moeten passen bij Den Haag.
Nou, ik kom daar eigenlijk nooit.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je zit met ook_gek en Xilantof in een topic, arme jij
Is dat hekkensluiter qua reeksenquote:
Tuurlijk wel,gewoon die kuthagenezen in hun beks chijten, boeit jou dat nouquote:Op zondag 16 mei 2010 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou, ik kom daar eigenlijk nooit.
Maar gevoelsmatig kan ik niet meedoen.
Intermezzo isnaar je huis gekomen en heeft ze weer meegenomen, die heeft gps glazen!quote:Op zondag 16 mei 2010 01:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Is dat hekkensluiter qua reeksen?
ik had ee tijd terug 2 glazen bij Intermezzo weg maar de volgende dag was ik ze kwijt
Wat zullen we nou beleven? Een Arnhemmer in ons topic?quote:
Je jat se gewoan met?quote:Op zondag 16 mei 2010 01:01 schreef neen het volgende:
Ja juh ik haal ze ut heel Liwwadden juh. Die mooie HJ glaasjes hew ik ut de scooters haalt
Da hoort niequote:Op zondag 16 mei 2010 01:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Intermezzo isnaar je huis gekomen en heeft ze weer meegenomen, die heeft gps glazen!
Zit bijna dicht.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:03 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Wat zullen we nou beleven? Een Arnhemmer in ons topic?
Dat glas zit toch bij de prijs inbegrepenquote:Op zondag 16 mei 2010 01:03 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Je jat se gewoan met?
bist nog geen 1 keer de pelitsie tegen kommen?
Ik hou van die stad en haar volkje.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tuurlijk wel,gewoon die kuthagenezen in hun beks chijten, boeit jou dat nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |