Mien spelling is inderdaad niet bepaald de bestequote:Op zondag 16 mei 2010 00:37 schreef Ensaf het volgende:
[..]
No, ik fûn ik wol noflik, hy stavert ommers sa min.
Machtig mooi!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bij ons thuis liggen 9 onder een lamp, komen vandaag of morgen uit.
quote:Op zondag 16 mei 2010 00:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik hew dit jaar nog gieneen aainepiekie sien!Dank voor de vertalingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
een eend zat te broeden maar is verjaagd door kraaienquote:
Oh, op die toer! No, ik Nederlânsk, Frysk, Ljouwertersk, Afrikaansk, Ingels en in bytsje Frank en Dútsk.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:40 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik kin Nederlânsk, Frysk, Stèdsfrysk (snekers), Stellingwerffs, Ingelsk, Dùts, en 'n bytsje Fransk.
Do haldest my echt net foar de gek.
Bij ons achter huisquote:Op zondag 16 mei 2010 00:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
een eend zat te broeden maar is verjaagd door kraaien
ik ha in reisboekje ùt Hongarije en dêr stiet ek it een en ander ynquote:Op zondag 16 mei 2010 00:41 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Oh, op die toer! No, ik Nederlânsk, Frysk, Ljouwertersk, Afrikaansk, Ingels en in bytsje Frank en Dútsk.
Dus ik lit my ek net feriffelje.
Ah nee juh, do winst, do sprekst dyn talen better.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:43 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ik ha in reisboekje ùt Hongarije en dêr stiet ek it een en ander yn
wat dat te meitsjen hat mei dyn reaksje, ik wyt 't ek net, maar ja iets is beter as neat, is 't net
ofwol ik bin utlult en do bist de winner, kest bliid om wêze
Knappe vent als je dat lukt, ze zijn wat sneller dan duiven.quote:
Wat 'n komplimenten iniens. dankequote:Op zondag 16 mei 2010 00:46 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ah nee juh, do winst, do sprekst dyn talen better.
Ik kin allinich nog trije sinnen Russisk en in bytsje shoarmatent-Arabysk.
Die moet een speciaal plekje krijgen in onze OPquote:Op zondag 16 mei 2010 00:47 schreef neen het volgende:
De eerste gekaapte stad is een feit![]()
Arnhem #42 Waar het haast wel Liwwadden liekt!
Eenden zijn het mooiste dat er is!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kraaien zijn toffer dan eenden, sorryOok al zit ik met aainepiekies met een intern conflict
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |