Geen seks juhquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:32 schreef justmattie het volgende:
GENOT
Straks film kieken met mien wief weest wel, biertje erbij, popcorn vreten in haar bed en kruumelen natuurlijk
Tuurlijk wel, kruumeltsies of nietquote:
GENOOOOTquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, kruumeltsies of niet
Ik ken overal met kruumelenquote:
Ik bin toch niet van de liefdadigheidquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:40 schreef neen het volgende:
Kest niet eem broadsje kroket halen voor dat wiefke van je
Kest der meteen een voor mie metnemen, kom ik oek gesellig bij jullie in bed juhquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik bin toch niet van de liefdadigheid
Nee dou kruumelst teveulquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:44 schreef neen het volgende:
[..]
Kest der meteen een voor mie metnemen, kom ik oek gesellig bij jullie in bed juh
Kestou de vriendin wel eem warmhouwe als Justmattie jimme kroketten haaltquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:44 schreef neen het volgende:
[..]
Kest der meteen een voor mie metnemen, kom ik oek gesellig bij jullie in bed juh
Kest oek nog wel eem langskomme juhquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:47 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Kestou de vriendin wel eem warmhouwe als Justmattie jimme kroketten haalt
Ik laat haar halen, en zelf bier drinkenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:47 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Kestou de vriendin wel eem warmhouwe als Justmattie jimme kroketten haalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |