Su eentsje hew ik nog van het Wapen.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:59 schreef neen het volgende:
Ik drink nu ut een grolsch glas die ik hev vonden bij het terras vanne Walrus juh
Hest die gewoon metnommen sonder derwat van te sègen?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:59 schreef neen het volgende:
Ik drink nu ut een grolsch glas die ik hev vonden bij het terras vanne Walrus juh
je zit met ook_gek en Xilantof in een topic, arme jijquote:Op zondag 16 mei 2010 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
Steden is het leukst.
Al zal ik moeten passen bij Den Haag.
Nou, ik kom daar eigenlijk nooit.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je zit met ook_gek en Xilantof in een topic, arme jij
Is dat hekkensluiter qua reeksenquote:
Tuurlijk wel,gewoon die kuthagenezen in hun beks chijten, boeit jou dat nouquote:Op zondag 16 mei 2010 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou, ik kom daar eigenlijk nooit.
Maar gevoelsmatig kan ik niet meedoen.
Intermezzo isnaar je huis gekomen en heeft ze weer meegenomen, die heeft gps glazen!quote:Op zondag 16 mei 2010 01:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Is dat hekkensluiter qua reeksen?
ik had ee tijd terug 2 glazen bij Intermezzo weg maar de volgende dag was ik ze kwijt
Wat zullen we nou beleven? Een Arnhemmer in ons topic?quote:
Je jat se gewoan met?quote:Op zondag 16 mei 2010 01:01 schreef neen het volgende:
Ja juh ik haal ze ut heel Liwwadden juh. Die mooie HJ glaasjes hew ik ut de scooters haalt
Da hoort niequote:Op zondag 16 mei 2010 01:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Intermezzo isnaar je huis gekomen en heeft ze weer meegenomen, die heeft gps glazen!
Zit bijna dicht.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:03 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Wat zullen we nou beleven? Een Arnhemmer in ons topic?
Dat glas zit toch bij de prijs inbegrepenquote:Op zondag 16 mei 2010 01:03 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Je jat se gewoan met?
bist nog geen 1 keer de pelitsie tegen kommen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |