abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 mei 2010 @ 19:26:27 #101
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_81465548
Als je met stenen naar auto's gooit vraag je er ook om een reactie.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 19:27:50 #102
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_81465596
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:26 schreef Nobu het volgende:
Als je met stenen naar auto's gooit vraag je er ook om een reactie.
Inderdaad, daar heb je gelijk in....

... Maar of die reactie dan een nekschot moet zijn
AFC AJAX
pi_81465603
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:25 schreef msnk het volgende:

[..]

Weet je het zeker dat die zijn ouders heeft verloren

Leuk filmpje trouwens
Ja leuk filmpje, maar door die kk muziek is er geen reet van te verstaan. Wat een mongool die dit in elkaar heeft geknutseld.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 19:28:37 #104
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_81465624
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:27 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja leuk filmpje, maar door die kk muziek is er geen reet van te verstaan. Wat een mongool die dit in elkaar heeft geknutseld.
Haha, het maakt het wel wat lastiger inderdaad

Music was added to emphasize how epic this ownage was.
AFC AJAX
  zaterdag 15 mei 2010 @ 19:30:56 #105
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_81465695
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:27 schreef msnk het volgende:

[..]

Inderdaad, daar heb je gelijk in....

... Maar of die reactie dan een nekschot moet zijn
Beetje overdreven inderdaad, maar veel andere opties om zichzelf en hun bezit te verdedigen hebben ze niet.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 19:31:54 #106
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_81465724
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:30 schreef Nobu het volgende:

[..]

Beetje overdreven inderdaad, maar veel andere opties om zichzelf en hun bezit te verdedigen hebben ze niet.
Ze kunnen een heel land bezetten, maar niet een 14 jarig knul berispen op een normale manier?
AFC AJAX
  zaterdag 15 mei 2010 @ 19:35:25 #107
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_81465839
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:31 schreef msnk het volgende:

[..]

Ze kunnen een heel land bezetten, maar niet een 14 jarig knul berispen op een normale manier?
Alsof dat joch voor rede vatbaar was, die heeft al zijn hele leven te horen gekregen dat Joden minder zijn dan varkens. Met zijn ouders praten over zijn gedrag zal ook niet echt een oplossing zijn geweest.
pi_81465910
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:25 schreef msnk het volgende:

[..]

Weet je het zeker dat die zijn ouders heeft verloren

Leuk filmpje trouwens
Excuus. Hij is ze niet verloren, maar zijn beide ouders zaten wel gevangen in een concentratiekamp.
Waaronder auschwitz en majdanek. Leuk niet, maar het laat wel zien in hoeverre we ons laten indoctrineren door mensen die ons in een andere waarheid willen laten geloven.

Onder andere de bestseller 'From Time Immemorial' door geschreven door Joan Peters is door Norman ontmaskerd als een grote hoax.

Peters schreef in zijn boek 'From Time Immemorial' dat de reden voor het grote aantal Palestijnen in de loop van de 20e eeuw in Palestina, zou hebben gelegen in het feit dat de 'arabieren' afkomstig waren uit naburige Arabische landen.

Norman ontmaskerde het boek en noemde het een 'monumental hoax'.
pi_81465955
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:16 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

Een kleine greep uit bronnen die wel objectief zijn.

De drogreden van het antisemitisme: Israël, de VS en het misbruik van de geschiedenis
Norman Finkelstein (2006)
ISBN: 9053305157;

Israël, een onherstelbare vergissing
Chris van der Heijden (2008)
ISBN-13: 9789025428365

De etnische zuivering van Palestina
Ilan Pappe (2008)
ISBN: 9059772997

Facts and Fables: The Arab-Israeli Conflict
Clifford Wright (1989)
ISBN-13: 978-0710302946

Blood and Religion: The Unmasking of the Jewish and Democratic State
Jonathan Cook (2006)
ISBN-13: 978-0745325552

Bad news from Israel
Greg Philo & Mike Berry (2004)
ISBN-13: 9780745320618

Vooral de eerste vond ik interessant. Norman Finkelstein (een joodse wetenschapper die beide zijn ouders heeft verloren in de holocaust) neemt geen blad voor de mond over israel.

- Van der Heijden senior was in actieve dienst bij de Waffen SS en hij wordt evan beticht zelfde ideeen er op na te houden tsja. Dus laten we het er aub op houden dat hij niet objectief is.

- Illan Pappe wordt door de meeste historici als een onbetrouwbaar figuur gezien. Zelfs door ex-mede criticus Benny Morris die van z'n standpunten afzag wordt Pappe niet meer vertrouwd.

- Norman Finkelstein, achja, iemand die eigenlijk het liefst niets meer te maken wil hebben met het Jodendom en een beetje op de manier van Ayaan Hirsi Ali zich afzet tegen alles wat er zich mee te maken heeft. Dat heeft veelal te maken met z'n eigen jeugd en een moeder die op blijkbaar niet zo prettig was om mee te wonen vanwege haar ervaringen in de Holocaust. Mede daarom is hij heel controversieel en zaken die hij schrijft over de Holocaust neigen
al snel naar haat.

Bovendien heeft Finkelstein zichzelf nog al neer gezet als een wetenschapper wat door veel historici wordt betwist. Hij quote regelmatig uit werken van mensen die alles behalve wetenschappelijk zijn soms zelfs hele hoofdstukken. Zijn bronnengebruik is alles behalve professioneel en dat hij voor het anti-Israelische kamp vaak wordt gebruikt betekent niet dat hij wordt gezien als een autoriteit op dit gebied. Dat wordt hij niet.

----

Ten tweede, gaan veel van deze boeken helemaal niet over de Christelijke Palestijnen, en al hebben sommigen daar wel een stukje over het is niet de essentie van de boeken.

Lees nu eens een boek van een echte wetenschappelijk, een objectief werk en niemand van iemand die in de titel al zo overduidelijk een standpunt inneemt, want aangenomen wordt dat de Chr. niet verjaargd zijn.
pi_81466013
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:37 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

Excuus. Hij is ze niet verloren, maar zijn beide ouders zaten wel gevangen in een concentratiekamp.
Waaronder auschwitz en majdanek. Leuk niet, maar het laat wel zien in hoeverre we ons laten indoctrineren door mensen die ons in een andere waarheid willen laten geloven.

Onder andere de bestseller 'From Time Immemorial' door geschreven door Joan Peters is door Norman ontmaskerd als een grote hoax.

Peters schreef in zijn boek 'From Time Immemorial' dat de reden voor het grote aantal Palestijnen in de loop van de 20e eeuw in Palestina, zou hebben gelegen in het feit dat de 'arabieren' afkomstig waren uit naburige Arabische landen.

Norman ontmaskerde het boek en noemde het een 'monumental hoax'.
Kortom, je hebt de bovenstaande boeken niet eens gelezen waarschijnlijk,
je hebt alleen de Wikipedia pagina even snel opgen gemaakt.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 20:22:37 #111
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_81467419
Begrijp me niet verkeerd, ik ben helemaal niet thuis met dergelijke auteurs (over de holocaust), maar ik vind het wel opmerkelijk dat een persoon als Hirsi Ali zo bejubeld wordt, maar Finkelstein controversieel zou zijn
AFC AJAX
pi_81467491
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:22 schreef msnk het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik ben helemaal niet thuis met dergelijke auteurs (over de holocaust), maar ik vind het wel opmerkelijk dat een persoon als Hirsi Ali zo bejubeld wordt, maar Finkelstein controversieel zou zijn
Die wordt eveneens niet bejubeld, er zijn niet veel Israeliers die dit als een religieuze oorlog zien en ze hebben feitelijk dus ook niets tegen de Islam, voor Finkelstein en Hirsi Ali komt het wel tot dat punt.
pi_81467636
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 10:06 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

Omdat we aan Joden nog iets nuttigs hebben ipv Palestijn achterlijk volk In Jordanië ook stel lui achterlijk volk
De Israëliërs spinnen garen bij een onveilige wereld. Veiligheidssystemen en de industrie er omheen is het grootste exportproduct. De dag dat de wereldvrede uitbreekt is de dag dat de beurs daar in elkaar zakt. De hele situatie is gewoon bijkomende schade.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 20:35:26 #114
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_81467790
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:24 schreef DeParo het volgende:

[..]

Die wordt eveneens niet bejubeld, er zijn niet veel Israeliers die dit als een religieuze oorlog zien en ze hebben feitelijk dus ook niets tegen de Islam, voor Finkelstein en Hirsi Ali komt het wel tot dat punt.
Ik bedoelde dus dat Hirsi Ali bejubeld wordt door men in het westen, terwijl Finkelstein (iemand die er een alternatieve gedachtwijze op nahoudt dan gebruikelijk in het westen) niet serieus genomen wordt, althans als ik jou moet geloven.
AFC AJAX
pi_81471191
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 17:02 schreef DeParo het volgende:

En het had nog steeds hun land kunnen zijn als ze niet geluisterd hadden naar de Arabische Leiders.
Lol, ja vast ..
http://www.washington-report.org/backissues/0794/9407072.htm

Daarnaast, al zouden ze inderdaad allemaal alleen maar weg zijn gevlucht dankzij het advies van hun leiders, dat de Stern-gang ed. van die lieve jongens waren die geen vlieg kwaad hebben gedaan, dan nog is dat toch alleen een verhaasting van wat uiteindelijk de bedoeling was, zelfs van Herzl.
quote:
Tegen de afspraken in nog wel, ik neem aan, dat je daar gegrond bewijs voor hebt.
Gegrond bewijs nog wel .. nou nou

Ooit gehoord van de Hoesseïn- McMahon briefwisseling? Dat was dus voor Balfour en voor Sykes-Picot
quote:
Al die landen hadden hun eigen succesvolle dekolonisatieprocessen achter de rug, er was geen bemoeienis meer met de Joodse staat nodig, alleen in de vorm van het Pan-Arabisme van Egypte waar ze voor eens en altijd wilden afrekenen met de Westerse mogendheden, waarschijnlijk zagen ze Israel omdat het niet Islamitisch was als het perfecte voorbeeld en de makkelijkste weg, een overwinning leek ook waarschijnlijk maar zoals we allemaal weten verloren ze en daarmee bezegelden ze het lot van de Palestijnen
eveneens voor de toekomst.
Huh .. over welke dekolonisatie heb je het?
pleased to meet you
pi_81471221
foutje
pleased to meet you
pi_81472429
quote:
Kan je nu ook met een geloofwaardige bron komen, eentje waarin niet Benny Morris wordt genoemd, die z'n eigen theorie al vierkant zelf heeft onderuit gehaald. En eentje waar niet
alleen plaatjes van Israelische soldaten met grote wapens staan
en lachende Palestijnen met alleen maar vlaggen hm.
quote:
Daarnaast, al zouden ze inderdaad allemaal alleen maar weg zijn gevlucht dankzij het advies van hun leiders, dat de Stern-gang ed. van die lieve jongens waren die geen vlieg kwaad hebben gedaan, dan nog is dat toch alleen een verhaasting van wat uiteindelijk de bedoeling was, zelfs van Herzl.
[..]
Wat een onzin, wat een onzin, want je kan het zien aan de moslims die uiteindelijk wel achterbleven in Israel. Zijn die dan allemaal verjaagd, gebeurt dat en is dat gebeurd, nee dat dunkt me niet.
quote:
Gegrond bewijs nog wel .. nou nou

Ooit gehoord van de Hoesseïn- McMahon briefwisseling? Dat was dus voor Balfour en voor Sykes-Picot
[..]
Ten eerste zegt men in deze briefwisseling land toe aan de Arabieren, grote stukken land, iets wat na de Tweede Wereldoorlog volgens mij ook gebeurt is. Want kijken we alleen naar de Palestijnse gebieden, dan is Israel slechts 10% van het oude Palestijnse Mandaat-gebied, en dan praten we dus nog niet eens over alle Arabische landerijen. En ja, hier zijn ze dus later deels op teruggekomen, nou nou 10% van Palestina.
quote:
Huh .. over welke dekolonisatie heb je het?
Na de Tweede Wereldoorlog.
Welke anders.
pi_81476946
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 22:53 schreef DeParo het volgende:

[..]

Kan je nu ook met een geloofwaardige bron komen, eentje waarin niet Benny Morris wordt genoemd, die z'n eigen theorie al vierkant zelf heeft onderuit gehaald. En eentje waar niet
alleen plaatjes van Israelische soldaten met grote wapens staan
en lachende Palestijnen met alleen maar vlaggen hm.
Maakt dat wat uit dan met welke bron ik aankom .. iedereen die een andere mening heeft als de jouwe wordt toch al bij voorbaat gediskwalificeerd
quote:
Wat een onzin, wat een onzin, want je kan het zien aan de moslims die uiteindelijk wel achterbleven in Israel. Zijn die dan allemaal verjaagd, gebeurt dat en is dat gebeurd, nee dat dunkt me niet.
Nee hoor, ik zeg dan ook nergens dat ze allemaal verjaagd zijn, ik zeg dat er genoeg aanhangers zijn van dat idee, toen en nu, de langzame verovering van Herzl. Wat de (illegale) kolonisten doen is naar mijn idee een ziekelijke variant van dat uitgangspunt, de oorspronkelijke bewoners langzaam verdrijven door hun leven te bemoeilijken .. onteigenen en zorgen dat ze geen levensonderhoud kunnen verdienen was het toch?
[..]
quote:
Ten eerste zegt men in deze briefwisseling land toe aan de Arabieren, grote stukken land, iets wat na de Tweede Wereldoorlog volgens mij ook gebeurt is. Want kijken we alleen naar de Palestijnse gebieden, dan is Israel slechts 10% van het oude Palestijnse Mandaat-gebied, en dan praten we dus nog niet eens over alle Arabische landerijen. En ja, hier zijn ze dus later deels op teruggekomen, nou nou 10% van Palestina.
Ga die briefwisseling anders nog eens lezen, die is heel specifiek over de gebieden, behalve Libanon, want dat is voor de Franse bondgenoten, is dat hele gebied, incluis Jeruzalem, aan de Arabieren toegezegd! Sykes-Picot, de mandaat-gebieden, Balfour, het Joodse thuisland, dat zijn afspraken die na die afspraak met de Arabieren zijn gemaakt. Dus so what als Israël maar een klein gedeelte is van het mandaatgebied, beiden hadden er niet mogen zijn sec bekeken, er stond namelijk al een oudere afspraak en die is niet nagekomen.
quote:
Na de Tweede Wereldoorlog.
Welke anders.
Welke van de landen die zich met de joodse staat hebben bemoeit waren koloniën dan? Geen een toch, allemaal voormalige provincies van het Ottomaanse rijk, op Egypte na, dat was in naam nog steeds Ottomaans maar eigenlijk min of meer eigendom van de Britten
pleased to meet you
pi_81477652
quote:
Op zondag 16 mei 2010 01:06 schreef moussie het volgende:

[..]

Maakt dat wat uit dan met welke bron ik aankom .. iedereen die een andere mening heeft als de jouwe wordt toch al bij voorbaat gediskwalificeerd
[..]
Uiteraard maakt het uit met welke bron je komt aanzetten.
quote:
Nee hoor, ik zeg dan ook nergens dat ze allemaal verjaagd zijn, ik zeg dat er genoeg aanhangers zijn van dat idee, toen en nu, de langzame verovering van Herzl. Wat de (illegale) kolonisten doen is naar mijn idee een ziekelijke variant van dat uitgangspunt, de oorspronkelijke bewoners langzaam verdrijven door hun leven te bemoeilijken .. onteigenen en zorgen dat ze geen levensonderhoud kunnen verdienen was het toch?
[..]
[..]
Dan doen ze het toch bar slecht aangezien er meer en meer Palestijnen, incl in Israel, bijkomen.
quote:
Ga die briefwisseling anders nog eens lezen, die is heel specifiek over de gebieden, behalve Libanon, want dat is voor de Franse bondgenoten, is dat hele gebied, incluis Jeruzalem, aan de Arabieren toegezegd! Sykes-Picot, de mandaat-gebieden, Balfour, het Joodse thuisland, dat zijn afspraken die na die afspraak met de Arabieren zijn gemaakt. Dus so what als Israël maar een klein gedeelte is van het mandaatgebied, beiden hadden er niet mogen zijn sec bekeken, er stond namelijk al een oudere afspraak en die is niet nagekomen.
[..]
Ik zeg toch ook dat het klopt wat je zei. En dat Balfour ook later is, ik zeg ook dat de Arabieren op 10% van Palestina (laat staan het MO), vrijwel alles hebben gekregen. Er zijn tig naties opgestaan en in Balfour werd ook aan het Joodse Volk een eigen staat beloofd. Waarom, omdat men zag dat dit een grote groep was en zou gaan worden, met een duidelijke claim op een specifiek gebied.

Die afspraak was al niet nagekomen sinds GB de kolonies zelf overnam.
Daarmee vervielen ook feitelijk alle ouder afspraken, of denk jij dat Israel voorkomt uit Balfour, nee toch.
GB was zelf tegen het oprichten van de Staat Israel en feitelijk tegen welke staat dan ook.
Via druk van de VS en de VN gingen ze akkoord maar niet meteen na de onafhankelijkheid.
quote:
Welke van de landen die zich met de joodse staat hebben bemoeit waren koloniën dan? Geen een toch, allemaal voormalige provincies van het Ottomaanse rijk, op Egypte na, dat was in naam nog steeds Ottomaans maar eigenlijk min of meer eigendom van de Britten
Zo'n beetje elke staat die tegen Israel vocht ik hoop dat je dat nog wel kan zien. Ik heb het over dekolonisatie he, dus de voormalige kolonien, niet dat ze op dat moment het nog waren.
pi_81478681
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 10:06 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

Omdat we aan Joden nog iets nuttigs hebben ipv Palestijn achterlijk volk In Jordanië ook stel lui achterlijk volk
Zoals?
De software om alle telefoongesprekken af te luisteren is Israelisch. Das wel handig, want niemand kent Hebreeuws, in Nederland. Dus wie garandeert dat fouten hersteld worden? Wie garandeert dat Israel niet meeluistert?
En wat hebben we verder aan de Joden?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_81478716
quote:
Op zondag 16 mei 2010 03:00 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Zoals?
De software om alle telefoongesprekken af te luisteren is Israelisch. Das wel handig, want niemand kent Hebreeuws, in Nederland. Dus wie garandeert dat fouten hersteld worden? Wie garandeert dat Israel niet meeluistert?
En wat hebben we verder aan de Joden?
Zo beetje hele ict markt zit in Israël ik weet niet maar grote kans dat je pc/of laptop in Israël is ontwikkeld kwa processor dan , zal we harde domper wezen voor zo joden hater als jou
pi_81478911
quote:
Al die landen hadden hun eigen succesvolle dekolonisatieprocessen achter de rug, er was geen bemoeienis meer met de Joodse staat nodig, alleen in de vorm van het Pan-Arabisme van Egypte waar ze voor eens en altijd wilden afrekenen met de Westerse mogendheden, waarschijnlijk zagen ze Israel omdat het niet Islamitisch was als het perfecte voorbeeld en de makkelijkste weg, een overwinning leek ook waarschijnlijk maar zoals we allemaal weten verloren ze en daarmee bezegelden ze het lot van de Palestijnen
eveneens voor de toekomst.
volledige onzin.

Het Ottomaanse Rijk is ontmanteld in de Eerste Wereldoorlog door Arabieren (Saoedi-Arabië) en Britten en Fransen. Na die Oorlog is het Midden-Oosten verdeeld als mandaat over Groot-Brittannië en Frankrijk.
Pas na de Tweede Wereldoorlog is de staat Israel gevomrd.
Dekiolonisatie is pas vanaf 1960 een onderwerp. En dan in Afrika en Azië.

Dus in de geciteerde post wordt de geschiedenis wel erg door elkaar gehaald.
Een geschiedkundig warhoofd, dat alleen aandacht weet te trekken door onzin te debiteren.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_81478960
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:35 schreef Nobu het volgende:

[..]

Alsof dat joch voor rede vatbaar was, die heeft al zijn hele leven te horen gekregen dat Joden minder zijn dan varkens. Met zijn ouders praten over zijn gedrag zal ook niet echt een oplossing zijn geweest.
O ja? En de dader heeft zelf betere en minder haatdragende teksten bedacht?
De jongen, die aan het werk was en in de rug is geschoten, was pas 15 en dus nog nauwelijks verantwoordelijk voor zijn gedachten.
De dader was een illegale kolonist en dus wel verantwoordelijk voor zijn eigen gedachten.
pi_81479038
quote:
Op zondag 16 mei 2010 03:04 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

Zo beetje hele ict markt zit in Israël ik weet niet maar grote kans dat je pc/of laptop in Israël is ontwikkeld kwa processor dan , zal we harde domper wezen voor zo joden hater als jou
Als je geen onderscheid kunt maken tussen Israel en de joden, ben je een antisemiet.
Dus welkom in de club?
pi_81479100
quote:
Op zondag 16 mei 2010 03:41 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Als je geen onderscheid kunt maken tussen Israel en de joden, ben je een antisemiet.
Dus welkom in de club?
ik zie 9/10 post het vooral over joden gaat bij jou maar goed laat je frustraties en faal leven gerust los op dit geweldige forum
pi_81479130
quote:
Op zondag 16 mei 2010 03:49 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

ik zie 9/10 post het vooral over joden gaat bij jou maar goed laat je frustraties en faal leven gerust los op dit geweldige forum
Zoals ik al zei: welkom in de club.
  zondag 16 mei 2010 @ 07:39:52 #127
117098 Hathor
Effe niet
pi_81479689
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hier is in NL of in Israel?? In NL worden volgens mij geen vrouwen en kinderen gestenigd..
Dus jij zou het ook redelijk vinden als je een inbreker vermoord die je tv jat??

Absoluut.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_81479692
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:31 schreef Pupp3t het volgende:
Andersom vuren de Palestijnen raketten af richting de joden. En dat terwijl ze weten dat de Joden knetterhard terugslaan.
Gebed zonder einde daar...
Dat doen de palestijnen niet echt, maar hamas =p
Kijk de wolken zijn de golven van de zee, dus ik moet zwemmen om te zorgen dat ik leef.
  zondag 16 mei 2010 @ 08:47:16 #129
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_81479900
quote:
Op zondag 16 mei 2010 07:42 schreef Jason__ het volgende:

[..]

Dat doen de palestijnen niet echt, maar hamas =p
Hamas enz het is allemaal een pot nat voor mij.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_81480148
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 16:16 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

De Anne Frank Stichting noemt de pro-israel partij van Geert. W. extreem-rechts.

http://nos.nl/artikel/811(...)s-extreemrechts.html
Ja en dat heeft er gelijk mee te maken dat heel nederland achter israel staat omdat we een anne frank hadden?
pi_81482148
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
Is natuurlijk een doodnormale vergeldingsactie. Als iemand jouw auto bekogelt met stenen dan is je primaire reactie natuurlijk een pistool pakken en die knul een lesje leren.
Als ze jouw auto bekogelen terwijl je er zelf in rijdt of als ze op jou mikken dan weet ik het wel. Zelfs nu zou ik hebben geschoten al hangt het af van mijn ervaringen of ik gericht had geschoten. De gedachte hierachter is echt niet je auto even kapot maken. Ze zouden net zo goed je kop ingeslagen hebben en lachend naar de vriendjes zijn gerend om op te scheppen.
pi_81482396
quote:
Op zondag 16 mei 2010 11:23 schreef Fokski het volgende:

[..]

Als ze jouw auto bekogelen terwijl je er zelf in rijdt of als ze op jou mikken dan weet ik het wel. Zelfs nu zou ik hebben geschoten al hangt het af van mijn ervaringen of ik gericht had geschoten. De gedachte hierachter is echt niet je auto even kapot maken. Ze zouden net zo goed je kop ingeslagen hebben en lachend naar de vriendjes zijn gerend om op te scheppen.
Doorgaans gaan verstandige mensen niet met hun auto door oorlogsgebied heen rijden. Dan is een steen wel het minst ergste wat je kan verwachten.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 16 mei 2010 @ 12:44:54 #133
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_81484550
quote:
Op zondag 16 mei 2010 11:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Doorgaans gaan verstandige mensen niet met hun auto door oorlogsgebied heen rijden. Dan is een steen wel het minst ergste wat je kan verwachten.
Aan de andere kant, als je weet dat dat kan gebeuren als je stenen gaat gooien, moet je de consequenties aanvaarden of die steen laten liggen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_81485975
quote:
Op zondag 16 mei 2010 03:28 schreef Kees22 het volgende:

[..]

volledige onzin.

Het Ottomaanse Rijk is ontmanteld in de Eerste Wereldoorlog door Arabieren (Saoedi-Arabië) en Britten en Fransen. Na die Oorlog is het Midden-Oosten verdeeld als mandaat over Groot-Brittannië en Frankrijk.
Pas na de Tweede Wereldoorlog is de staat Israel gevomrd.
Dekiolonisatie is pas vanaf 1960 een onderwerp. En dan in Afrika en Azië.

Dus in de geciteerde post wordt de geschiedenis wel erg door elkaar gehaald.
Een geschiedkundig warhoofd, dat alleen aandacht weet te trekken door onzin te debiteren.
Tuurlijk Kees
Engeland en Frankrijk gaven pas in de jaren 60 hun bezittingen op in het Midden-Oosten, hehe, right.
pi_81485999
quote:
Op zondag 16 mei 2010 11:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als je woont in "oorlogsgebied" doe je dat wel en een steen komt vaker langs dan een kogel en kan vergelijkbare schade veroorzaken dus waar heb je het over?
pi_81489201
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 19:40 schreef DeParo het volgende:

[..]

Kortom, je hebt de bovenstaande boeken niet eens gelezen waarschijnlijk,
je hebt alleen de Wikipedia pagina even snel opgen gemaakt.
Bovenstaande boeken heb ik gelezen. Daarom zet ik ze hier ook voor je op een rijtje.
Ik vind het opvallend dat je niet de inhoud aanvalt, maar vooral degene die het schrijft. Daar ben ik zo langzaamaan wel aan gewend, het is namelijk dezelfde werkwijze van het regime welke je verdedigt.
Waarom is Goldstone, de man van de VN die het vernietigende rapport over Israel en Cast Lead schreef, in zijn woonplaats in Zuid Afrika niet meer welkom voor de bar mitzva van zijn zoontje? Zo doen we dat. Kritiek? Excommuniceren die handel. Kritische joden worden bij voorkeur in een bos achtergelaten.

Er zijn meer interessante boeken.

Victor Ostrovsky, een oud mossad katsa die terug naar Canada is geemigreerd. Daar heeft hij een aantal boeken geschreven over zijn tijd bij de Mossad en brandt hij de mossad helemaal af. De mossad is corrupt, crimineel, illegaal en hun medewerkers plegen aanslagen verkleed als arabische mannen.

Het israelisch regime wilde het publiceren van zijn boeken in 1991 tegenhouden. In zowel Canada als de VS verzocht het regime om een publicatieverbod. Dit was de eerste keer dat een souvereine staat vroeg om een publicatieverbod in een ander souvereine staat. Zonder resultaat. Het boek werd niet verboden en kun je nu nog steeds bestellen via www.bol.com

pi_81489367
quote:
Op zondag 16 mei 2010 13:25 schreef Fokski het volgende:

[..]

Als je woont in "oorlogsgebied" doe je dat wel en een steen komt vaker langs dan een kogel en kan vergelijkbare schade veroorzaken dus waar heb je het over?
Waar ik het over heb? Dat je sowieso niet erg gezond van geest bent als je bewust (weloverwogen) ervoor kiest om in een oorlogsgebied te gaan wonen.

Maar ja, ze krijgen geld he.
Allah Al Watan Al Malik
pi_81490344
quote:
Op zondag 16 mei 2010 14:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waar ik het over heb? Dat je sowieso niet erg gezond van geest bent als je bewust (weloverwogen) ervoor kiest om in een oorlogsgebied te gaan wonen.

Maar ja, ze krijgen geld he.
Welke oorlog wordt er dan gevoerd? Welke verantwoordelijkheid heb je dan als je een steen oppakt in "oorlogsgebied"?
pi_81490744
quote:
Op zondag 16 mei 2010 01:34 schreef DeParo het volgende:

[..]

Uiteraard maakt het uit met welke bron je komt aanzetten.
ooh ja? Daar heb ik anders nog nooit wat van gemerkt, en als ik de reacties van anderen lees denken die daar net zo over. Of de bron zelf is 'dubieus', alleen jouw boeken zijn acceptabel, of de schrijver van de bron is dubieus .. en als dat allemaal niet werkt heeft die het vast niet zo bedoeld
quote:
Dan doen ze het toch bar slecht aangezien er meer en meer Palestijnen, incl in Israel, bijkomen.
Zo rond 1947 woonden er 1.3 miljoen Arabieren in het Britse mandaatgebied, in het huidige Israël, wat zo onderhand het gehele mandaatgebied van 1947 beslaat, op dat kleine stukje Gaza en Westbank na, wonen er nu iets van 1.4 miljoen Arabieren .. dus nee, het werkt niet echt nee, maar natuurlijke groei zit er zo te zien ook niet in.
quote:
Ik zeg toch ook dat het klopt wat je zei. En dat Balfour ook later is, ik zeg ook dat de Arabieren op 10% van Palestina (laat staan het MO), vrijwel alles hebben gekregen. Er zijn tig naties opgestaan en in Balfour werd ook aan het Joodse Volk een eigen staat beloofd. Waarom, omdat men zag dat dit een grote groep was en zou gaan worden, met een duidelijke claim op een specifiek gebied.
Nou en dat hadden ze dus niet mogen doen, al staat de hele wereld op om het Joodse volk hun eigen land te geven. Geef je eigen land dan weg als je zo nodig een land wil geven, maar niet het land van een ander, temeer omdat je met die ander al een afspraak hebt staan over dat gebied. Je hoort je aan je afspraken te houden, anders wordt je voortaan gezien als een onbetrouwbare partner ..
quote:
Die afspraak was al niet nagekomen sinds GB de kolonies zelf overnam.
Nog een keer dan maar: welke kolonies? Geen land in het MO is ooit kolonie geweest van wie dan ook, het waren provincies van het Ottomaanse Rijk.
quote:
Daarmee vervielen ook feitelijk alle ouder afspraken,
Gezien het feit dat er geen voormalige koloniën zijn overgenomen is dit dus gewoon gezwam.
quote:
of denk jij dat Israel voorkomt uit Balfour, nee toch.
GB was zelf tegen het oprichten van de Staat Israel en feitelijk tegen welke staat dan ook.
Via druk van de VS en de VN gingen ze akkoord maar niet meteen na de onafhankelijkheid.
Yeah right, wat is dit? Geschiedenis herschrijven DeParo-stijl?
quote:
I have much pleasure in conveying to you, on behalf of His Majesty's Government, the following declaration of sympathy with Jewish Zionist aspirations which has been submitted to, and approved by, the Cabinet.

"His Majesty's Government view with favour the establishment in Palestine of a national home for the Jewish people, and will use their best endeavours to facilitate the achievement of this object,
quote:
Zo'n beetje elke staat die tegen Israel vocht ik hoop dat je dat nog wel kan zien. Ik heb het over dekolonisatie he, dus de voormalige kolonien, niet dat ze op dat moment het nog waren.
Ik stel voor dat jij even je geschiedenisboek erbij pakt en even opzoekt welke landen ooit gekoloniseerd waren .. misschien dat je dan begrijpt dat de Ottomanse provincies in het MO er niet bij zaten ..
pleased to meet you
pi_81491773
quote:
Op zondag 16 mei 2010 08:47 schreef Megumi het volgende:

[..]

Hamas enz het is allemaal een pot nat voor mij.
En voor mij zijn de zionisten 1 pot , en je moeder hoort daar bij ja.
Kijk de wolken zijn de golven van de zee, dus ik moet zwemmen om te zorgen dat ik leef.
  zondag 16 mei 2010 @ 15:54:34 #141
300131 Internetheld
Pussyranger
pi_81491814
1940
Ik Ben Stoer!
pi_81492099
quote:
Op zondag 16 mei 2010 11:23 schreef Fokski het volgende:

[..]

Als het joodse kinderen waren geweest, zou je ze dan ook doodschieten?
pi_81493151
quote:
Op zondag 16 mei 2010 15:23 schreef moussie het volgende:

[..]

ooh ja? Daar heb ik anders nog nooit wat van gemerkt, en als ik de reacties van anderen lees denken die daar net zo over. Of de bron zelf is 'dubieus', alleen jouw boeken zijn acceptabel, of de schrijver van de bron is dubieus .. en als dat allemaal niet werkt heeft die het vast niet zo bedoeld
[..]
Weer een zwakke poging van je om er onderuit te komen.
Kom eens met een echte bron en niet met een dubieuze site.
En als je er met eentje komt zal ik het ook proberen te weerleggen.
Maar niet op de manier dat je bronnengebruik dan slecht zou zijn.
quote:
Zo rond 1947 woonden er 1.3 miljoen Arabieren in het Britse mandaatgebied, in het huidige Israël, wat zo onderhand het gehele mandaatgebied van 1947 beslaat, op dat kleine stukje Gaza en Westbank na, wonen er nu iets van 1.4 miljoen Arabieren .. dus nee, het werkt niet echt nee, maar natuurlijke groei zit er zo te zien ook niet in.
[..]
I rest my case.
quote:
Nou en dat hadden ze dus niet mogen doen, al staat de hele wereld op om het Joodse volk hun eigen land te geven. Geef je eigen land dan weg als je zo nodig een land wil geven, maar niet het land van een ander, temeer omdat je met die ander al een afspraak hebt staan over dat gebied. Je hoort je aan je afspraken te houden, anders wordt je voortaan gezien als een onbetrouwbare partner ..
[..]
Daar moet je Israel of mij niet voor aankijken daarvoor moet je naar GB kijken.
quote:
Nog een keer dan maar: welke kolonies? Geen land in het MO is ooit kolonie geweest van wie dan ook, het waren provincies van het Ottomaanse Rijk.
[..]
Dat klopt, zonder meer waren het Ottomaanse provincies (vrijwillig of niet tsja),
maar jij weet heel goed wat ik bedoel en het verval na en tijdens de Tweede Wereldoorlog van het Midden-Oosten en delen van Noord-Afrika in verschillende naties valt nog altijd onder dekolonisatie.
quote:
Gezien het feit dat er geen voormalige koloniën zijn overgenomen is dit dus gewoon gezwam.
[..]
Zou je er niet tegen kunnen als jouw voorouders uit Syrie en Egypte kolonieen waren geweest.
Kijk je neer ofzo op mensen die in een kolonie hebben gewoond.
quote:
Yeah right, wat is dit? Geschiedenis herschrijven DeParo-stijl?
[..]

[..]

Ik stel voor dat jij even je geschiedenisboek erbij pakt en even opzoekt welke landen ooit gekoloniseerd waren .. misschien dat je dan begrijpt dat de Ottomanse provincies in het MO er niet bij zaten ..
Vertel me maar Moussie wat is er zo fout aan wat ik schrijf.
Want je gaat hier heel erg fouten maken haha.
pi_81493564
quote:
Op zondag 16 mei 2010 14:41 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

Bovenstaande boeken heb ik gelezen. Daarom zet ik ze hier ook voor je op een rijtje.
Ik vind het opvallend dat je niet de inhoud aanvalt, maar vooral degene die het schrijft. Daar ben ik zo langzaamaan wel aan gewend, het is namelijk dezelfde werkwijze van het regime welke je verdedigt.
Waarom is Goldstone, de man van de VN die het vernietigende rapport over Israel en Cast Lead schreef, in zijn woonplaats in Zuid Afrika niet meer welkom voor de bar mitzva van zijn zoontje? Zo doen we dat. Kritiek? Excommuniceren die handel. Kritische joden worden bij voorkeur in een bos achtergelaten.
Waarom vermeld je dan niet eens iets over de inhoud.
En niet datgene wat we allemaal op Wikipedia kunnen vinden.
quote:
Er zijn meer interessante boeken.

Victor Ostrovsky, een oud mossad katsa die terug naar Canada is geemigreerd. Daar heeft hij een aantal boeken geschreven over zijn tijd bij de Mossad en brandt hij de mossad helemaal af. De mossad is corrupt, crimineel, illegaal en hun medewerkers plegen aanslagen verkleed als arabische mannen.
Ooit boeken gelezen over de CIA, M16, enzovoorts. Ja dan zul je vast wel eigenaardige dingen vinden, daarom is het ook een geheime dienst, de beste van de wereld overigens.
quote:
Het israelisch regime wilde het publiceren van zijn boeken in 1991 tegenhouden. In zowel Canada als de VS verzocht het regime om een publicatieverbod. Dit was de eerste keer dat een souvereine staat vroeg om een publicatieverbod in een ander souvereine staat. Zonder resultaat. Het boek werd niet verboden en kun je nu nog steeds bestellen via www.bol.com
Weer alleen wikipedia-informatie, maar goed, vind je het gek dat ze het willen verbieden, alle bedrijfsgeheimen die potentieel op straat zouden kunnen worden gegooid, heel erg raar dat ze dat willen verbieden.

quote:

pi_81495879
quote:
Op zondag 16 mei 2010 16:02 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

Als het joodse kinderen waren geweest, zou je ze dan ook doodschieten?
Nee, het gaat om de intentie. "Baldadigheid" tegenover "jij moet dood en weg van hier".
pi_81495951
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:33 schreef Zith het volgende:
ze verdienen beiden klappen, en dan terug naar de afgesproken grenzen door de NAVO aangegeven.
Wat mij betreft geven we die vechtende sukkels geen media-aandacht meer. Dat genereert alleen maar meer wederzijdse propaganda en ellende.

Beiden fout, beiden op hun manier.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 16 mei 2010 @ 17:47:40 #147
93664 waht
Mushir
pi_81496374
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:35 schreef Fokski het volgende:

[..]

Nee, het gaat om de intentie. "Baldadigheid" tegenover "jij moet dood en weg van hier".
En wat nu als de Palestijn de steen gooide in de hoop een persoon dodelijk te treffen?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_81496572
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:47 schreef waht het volgende:

[..]

En wat nu als de Palestijn de steen gooide in de hoop een persoon dodelijk te treffen?
Ik snap even niet goed waar je heen wilt. Dat die Palestijn kwade bedoelingen had is mijn hele argumentatie.
pi_81496575
quote:

[..]

Dood hoeft niemand. Hun land terug lijkt me gewoon een beschaafde intentie.
  zondag 16 mei 2010 @ 17:54:26 #150
93664 waht
Mushir
pi_81496643
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:52 schreef Fokski het volgende:

[..]

Ik snap even niet goed waar je heen wilt. Dat die Palestijn kwade bedoelingen had is mijn hele argumentatie.
Ah. Ik dacht dat je 'baldadigheid' aan de Palestijn toeschreef.

Fout begrepen.
pi_81496749
quote:
Op zondag 16 mei 2010 16:39 schreef DeParo het volgende:

[..]

Waarom vermeld je dan niet eens iets over de inhoud.
En niet datgene wat we allemaal op Wikipedia kunnen vinden.
[..]

Ooit boeken gelezen over de CIA, M16, enzovoorts. Ja dan zul je vast wel eigenaardige dingen vinden, daarom is het ook een geheime dienst, de beste van de wereld overigens.
[..]

Weer alleen wikipedia-informatie, maar goed, vind je het gek dat ze het willen verbieden, alle bedrijfsgeheimen die potentieel op straat zouden kunnen worden gegooid, heel erg raar dat ze dat willen verbieden.

[..]

Je hebt boeken... de auteurs kloppen niet.
Je hebt documentaires... de muziek klopt niet.
Je hebt wikipedia... informatie klopt niet.
Je hebt VN resoluties.... kloppen ook niet.

Alleen de propaganda van pro-israel figuren klopt!

[ Bericht 0% gewijzigd door HAKIM_1988 op 16-05-2010 18:10:04 ]
  zondag 16 mei 2010 @ 17:59:48 #152
93664 waht
Mushir
pi_81496863
quote:
Op zondag 16 mei 2010 14:41 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Dat (eerste) boek van hem vond ik zeer interessant.
pi_81496964
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:57 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

Je hebt wikipedia... klopt weer niet.

Onzin, je hebt hier gewoon geen enkele geloofwaardige quote genoemd,
je noemt alleen maar citaten en zaken die we op Wikipedia vinden,
en dan niet onder het kopje feiten, maar onder het kopje uitspraken,
je hebt je eigen bronnen niet eens gelezen zorg daar dan op z'n minst voor voordat je met een WaffenSS-zoon komt aanzetten genaaamd Chris van der Heijden.
pi_81497646
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:02 schreef DeParo het volgende:

[..]

Onzin, je hebt hier gewoon geen enkele geloofwaardige quote genoemd,
je noemt alleen maar citaten en zaken die we op Wikipedia vinden,
en dan niet onder het kopje feiten, maar onder het kopje uitspraken,
je hebt je eigen bronnen niet eens gelezen zorg daar dan op z'n minst voor voordat je met een WaffenSS-zoon komt aanzetten genaaamd Chris van der Heijden.
De bronnen bij een wikipedia artikel staan gewoon onder het artikel. Niet doen alsof je dat niet weet. Vreemd dat je niets aanneemt van een SS-er. Waarom? De eerste premier van israel zag individuele joden - net als de duitsers - als een nummer. Hij vond het stelen van arabisch land belangrijker dan het redden van de joden uit de handen van de Duitsers.

"If I could save all the children of Germany by bringing them to England and only half to Israel, I would choose the second."

David ben Gurion
pi_81498824
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:20 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

De bronnen bij een wikipedia artikel staan gewoon onder het artikel. Niet doen alsof je dat niet weet. Vreemd dat je niets aanneemt van een SS-er. Waarom? De eerste premier van israel zag individuele joden - net als de duitsers - als een nummer. Hij vond het stelen van arabisch land belangrijker dan het redden van de joden uit de handen van de Duitsers.

"If I could save all the children of Germany by bringing them to England and only half to Israel, I would choose the second."

David ben Gurion
Dat je totaal niet waar je over spreekt bewijs je hier wel weer mee.
Ten eerste was de situatie in Engeland jegens Joodse mensen niet bepaald optimaal.
Ten tweede waren niet alleen de Arabieren vijanden van de Zionisten maar ook de Engelsen.
Ten derde, in welk jaar is dit gezegd, toch niet na de gedwongen terugkeer van schepen door Engelsen.
Een weer uit z'n context gerukte uitspraak, als hij het uberhaupt al zo heeft gezegd, tsja.
  † In Memoriam † zondag 16 mei 2010 @ 18:46:56 #156
137949 Disana
pi_81498944
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:57 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

Je hebt wikipedia... informatie klopt niet.

En als je dat eenmaal opvalt, is het ook niet meer serieus te nemen.
pi_81499187
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:46 schreef Disana het volgende:

[..]

En als je dat eenmaal opvalt, is het ook niet meer serieus te nemen.
Je kan honderd keer www.israelisslecht.nl en www.zionistenzijnnietok.nl er in blijven gooien.
En dan kom je op honderden bronnen maar geloofwaardig blijft het niet hoor.

Maar we weten dat jij zo fantastisch onderlegd bent Disana.

Breng eens een steekhoudend argument in als je dat kan uiteraard.
pi_81499273
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:51 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je kan honderd keer www.israelisslecht.nl en www.zionistenzijnnietok.nl er in blijven gooien.
En dan kom je op honderden bronnen maar geloofwaardig blijft het niet hoor.

Maar we weten dat jij zo fantastisch onderlegd bent Disana.

Breng eens een steekhoudend argument in als je dat kan uiteraard.
Volgens mij is dat ook niet het punt. Het punt is niet "israel is slecht" of "zionisten zijn niet ok". Het punt is dat Israel veel dingen doet die niet door de beugel kunnen. En dat is een understatement.
Allah Al Watan Al Malik
pi_81499467
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mij is dat ook niet het punt. Het punt is niet "israel is slecht" of "zionisten zijn niet ok". Het punt is dat Israel veel dingen doet die niet door de beugel kunnen. En dat is een understatement.
Nee dat is jouw mening, dat zijn niet zomaar feiten, ik zal niet zeggen dat Israel nooit fouten heeft gemaakt. Dat ze soms ook best wat rustiger hadden kunnen handelen, maar het telkens belichten van die ene kant,
met de meest rare bronnen (en dan doel ik op mensen zoals Hakim), met als enige doel provoceren (zie alleen de titel al het artikel ging niet eens over Israel), dan gaat het nergens meer over.
  † In Memoriam † zondag 16 mei 2010 @ 18:59:14 #160
137949 Disana
pi_81499554
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, dat is in elk geval altijd wel míjn punt, al post ik zelden nog in dit soort topics. En dat blijft het ook, ondanks de persoonlijke aanvallen, de verzoeken om quotes, de quotes zonder links, de algemene tendens alles te weerleggen, af te leiden, of goed te praten. Heel veel van wat Israël daar doet is fout.
pi_81499612
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:57 schreef DeParo het volgende:

[..]

Nee dat is jouw mening, dat zijn niet zomaar feiten, ik zal niet zeggen dat Israel nooit fouten heeft gemaakt. Dat ze soms ook best wat rustiger hadden kunnen handelen, maar het telkens belichten van die ene kant,
met de meest rare bronnen (en dan doel ik op mensen zoals Hakim), met als enige doel provoceren (zie alleen de titel al het artikel ging niet eens over Israel), dan gaat het nergens meer over.
Wat is er provocerend aan de titel? Afgezien daarvan, het is een feit dat Israel dingen doet die niet door de beugel kunnen. Dat is niet slechts mijn mening. Dat erkennen is al een eerste stap.
Allah Al Watan Al Malik
pi_81500123
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:59 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, dat is in elk geval altijd wel míjn punt, al post ik zelden nog in dit soort topics. En dat blijft het ook, ondanks de persoonlijke aanvallen, de verzoeken om quotes, de quotes zonder links, de algemene tendens alles te weerleggen, af te leiden, of goed te praten. Heel veel van wat Israël daar doet is fout.
Sterk onderbouwd.
Ahum ahum.
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat is er provocerend aan de titel? Afgezien daarvan, het is een feit dat Israel dingen doet die niet door de beugel kunnen. Dat is niet slechts mijn mening. Dat erkennen is al een eerste stap.
Als jij daaronder verstaat dat ook, en ja ook, Israel fouten heeft gemaakt. Dan ben ik de laatste die dat zou ontkennen. Maar het is geen structureel beleid. Sorry, met de titel bedoelde ik eigenlijk het topic van Hakim met de druk op Israel wordt groter, terwijl het artikel niet over Israel ging tsja (overigens begon hij dit topic ook met de titel "Palestijn doodgeschoten door Joden"). Dus tja.
pi_81501007
Het wordt tijd voor een Amerikaanse staatsgreep in Israël. Lewis Black gaat er dan als het aan mij ligt de scepter zwaaien met Jerry Seinfeld als minister van Buitenlandse zaken. Wat zou de wereld er dan een stuk vrolijker uit zien opeens...
  zondag 16 mei 2010 @ 19:35:52 #164
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_81501229
Dat is nog eens een oplossing. We plaatsen er dan een strommanetje zoals Karzai, opgeleid in het Westen, gevormd door geheime diensten die dan de Israeliers moet vertegenwoordigen. Elke Israelier die zich verzet tegen deze joodse Ariel Karzai is dan meteen een terrorist en wordt afgemaakt. Internationale gemeenschap erachter, missie van de NAVO, wat 'verkiezingen' die deze Karzai legitiem moet doen overkomen en er is shalom/salaam in het Midden-Oosten
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_81520144
quote:
Op zondag 16 mei 2010 13:25 schreef Fokski het volgende:

[..]

Welke idioot gaat nou in oorlogsgebied wonen?
pi_81520326
quote:

[..]

OK, dus daarom is het doodschieten van een Palestijnse jongen die op zijn eigen land aan het werk is gerechtvaardigd. "Jij moet dood en weg van hier."
pi_81520361
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:54 schreef waht het volgende:

[..]

Ah. Ik dacht dat je 'baldadigheid' aan de Palestijn toeschreef.

Fout begrepen.

Maar waarschijnlijk niet begrepen.
pi_81520473
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:59 schreef Disana het volgende:

[..]

Ikzelf heb besloten om die idioot volkomen te negeren. Reageren op zijn opmerkingen is onzinnig, want hij schrijft meestal onzin.
Zelfs mensen die pro-Israel zijn vinden hem een irritante en ongewenste gebruiker.
pi_81533521
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:35 schreef Aloulou het volgende:
Dat is nog eens een oplossing. We plaatsen er dan een strommanetje zoals Karzai, opgeleid in het Westen, gevormd door geheime diensten die dan de Israeliers moet vertegenwoordigen. Elke Israelier die zich verzet tegen deze joodse Ariel Karzai is dan meteen een terrorist en wordt afgemaakt. Internationale gemeenschap erachter, missie van de NAVO, wat 'verkiezingen' die deze Karzai legitiem moet doen overkomen en er is shalom/salaam in het Midden-Oosten
Als dat het einde betekent van 's werelds nog enige apartheidsregime, waarom niet? Heb al vaker geopperd voor een 1-staat oplossing, waar joden, arabieren en andere mensen die in vrede en democratie willen leven (zoals voor het ontstaan van israel) enigszins worden geholpen door de internationale gemeenschap.
  maandag 17 mei 2010 @ 14:13:51 #170
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_81533542
quote:
Op maandag 17 mei 2010 00:59 schreef Kees22 het volgende:

[..]

OK, dus daarom is het doodschieten van een Palestijnse jongen die op zijn eigen land aan het werk is gerechtvaardigd. "Jij moet dood en weg van hier."
Dan had hij zeker net pauze als hij met stenen aan het smijten was.
pi_81533596
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:13 schreef Nobu het volgende:

[..]

Lol
  maandag 17 mei 2010 @ 14:33:50 #172
93664 waht
Mushir
pi_81534333
quote:
Op maandag 17 mei 2010 01:00 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Maar waarschijnlijk niet begrepen.
Leg uit dan.
pi_81537715
quote:
Op maandag 17 mei 2010 01:08 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ikzelf heb besloten om die idioot volkomen te negeren. Reageren op zijn opmerkingen is onzinnig, want hij schrijft meestal onzin.
Zelfs mensen die pro-Israel zijn vinden hem een irritante en ongewenste gebruiker.
Dit bewijst dus alleen
maar dat ik al die tijd al gelijk had , en dan doel ik nog niet eens op het onderwerp, maar op jou.
pi_81562493
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:13 schreef Nobu het volgende:

[..]

Volgens de berichten die hier gepost zijn, is hij in de rug geschoten. En nog wel met een dumdumkogel, dus dan kun je het verschil tussen rug en buik echt wel zien.
En volgens getuigen was hij niet bij de stenengooiers.
Kortom: jouw veronderstelling kan niet kloppen.

Nog los van het feit dat het nogal disproportioneel is om mensen die stenen gooien naar jouw auto dood te schieten met dumdumkogels.
pi_81562712
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:33 schreef waht het volgende:

[..]

Leg uit dan.
Ik heb eens terug zitten klikken in de discussie, maar snap het ook niet meer.
Laat maar.
pi_81562725
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:49 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Volgens de berichten die hier gepost zijn, is hij in de rug geschoten. En nog wel met een dumdumkogel, dus dan kun je het verschil tussen rug en buik echt wel zien.

Nog los van het feit dat het nogal disproportioneel is om mensen die stenen gooien naar jouw auto dood te schieten met dumdumkogels.
Maar uiteraard is het volgens Keesje wel erg "proportioneel" als piraten die boos zijn op vissers, olietankers gaan kapen en cruiseschepen de stuipen op het lijf jagen.

De hypocrisie stapelt zich op. Zal vast weer een linkse hobby zijn.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_81563639
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar uiteraard is het volgens Keesje wel erg "proportioneel" als piraten die boos zijn op vissers, olietankers gaan kapen en cruiseschepen de stuipen op het lijf jagen.

pi_81564089
quote:

[..]

Que?
Wat heeft dit met het doodschieten van Palestijnse jongens door joodse kolonisten te maken?

Als je mij wilt aanvallen, mag dat best. Maar hou het hier wel even bij het onderwerp.
pi_81576871
quote:

[..]

pi_81578112
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:49 schreef Kees22 het volgende:

[..]

En degene die dit gedaan, eventueel expres, hebben zullen ook gestraft worden Kees. Maar je bent wel ontzettend hypocriet door de ene misdaad die niet erger is dan de ander verschillend te veroordelen.
En dan kan je wel net doen als je het niet lees, want iedereen weet dat je het echt wel leest, maar dan komt weer het onderscheid met jouw liefhebbende Christelijke Gods en de zogenaamde bloedige Joodse God.
Zie je nu zelf echt niet jouw subjectiviteit die een verderfelijke invloed heeft op jouw posts.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:48:54 #181
111528 Viajero
Who dares wins
pi_81579446
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:13 schreef DeParo het volgende:

[..]

En degene die dit gedaan, eventueel expres, hebben zullen ook gestraft worden Kees. Maar je bent wel ontzettend hypocriet door de ene misdaad die niet erger is dan de ander verschillend te veroordelen.
En dan kan je wel net doen als je het niet lees, want iedereen weet dat je het echt wel leest, maar dan komt weer het onderscheid met jouw liefhebbende Christelijke Gods en de zogenaamde bloedige Joodse God.
Zie je nu zelf echt niet jouw subjectiviteit die een verderfelijke invloed heeft op jouw posts.
Dat gebeurt lang niet altijd, vaak komen settlers vrij makkelijk weg met hun misdaden.

Wat niet wegneemt dat er inderdaad af en toe settlers bestraft worden, en af en toe zelfs het Israelische leger ze ontruimt uit hun nederzettingen.

Ik daag alle mensen hier die echt vrede willen uit om een voorbeeld te laten zien van een Palestijn die door een Palestijnse organisatie aangepakt wordt vanwege geweld tegen Joden. Echt, een voorbeeld maar. Van Joden die door Israel worden aangepakt wegens geweld tegen Palestijnen zijn tientallen, zo niet honderden voorbeelden.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_81579605
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:48 schreef Viajero het volgende:

[..]

Dat gebeurt lang niet altijd, vaak komen settlers vrij makkelijk weg met hun misdaden.

Wat niet wegneemt dat er inderdaad af en toe settlers bestraft worden, en af en toe zelfs het Israelische leger ze ontruimt uit hun nederzettingen.

Ik daag alle mensen hier die echt vrede willen uit om een voorbeeld te laten zien van een Palestijn die door een Palestijnse organisatie aangepakt wordt vanwege geweld tegen Joden. Echt, een voorbeeld maar. Van Joden die door Israel worden aangepakt wegens geweld tegen Palestijnen zijn tientallen, zo niet honderden voorbeelden.
Het Israelische gerechtshof is een betrouwbaar orgaan, ze hebben niet alleen kolonisten die misdaden aangepakt, maar ook de staat zelf wanneer deze fouten heeft gemaakt.

Maar goed, je hebt gelijk, telkens wanneer er een dergelijk voorval is worden ze overal vierkant uitgelicht. De oproer o.a. op dit forum was toch minder groot toen een doorgedraaide Palestijn met een hakbijl schoolkinderen aanviel en er zelfs eentje had gedood. Ik kan me inderdaad niet voor de geest halen dat Palestijnse organisaties, Kees22, Hakim, en Moussie, dit hebben veroordeeld.

Zelfs zelfmoordterroristen zijn al die jaren goed gepraat door hun zogenaamde vrienden.

Terwijl er tegelijkertijd tig van Joodse organisaties zijn, die misdaden aanpakken, maar ook Israel zelf steunen.
pi_81584495
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:24 schreef HAKIM_1988 het volgende:
RAMALLAH - Bewoners van een van de illegale Joodse nederzettingen op de bezette Westelijke Jordaanoever hebben donderdagavond een Palestijnse jongen van 14 jaar doodgeschoten. Die had hun auto met stenen bekogeld.

Dat hebben Palestijnse veiligheidsdiensten laten weten. De Israëlische politie bevestigde de dood van de 14-jarige Ayssar Yasser uit het dorp Mazra ash Sharqiya vlakbij Ramallah. Het Israëlische leger was niet bij het incident betrokken.

Veel van de Joodse kolonisten zijn gewapend. Zij schieten vaak op Palestijnen, die stenen naar hen gooien.

http://www.volkskrant.nl/(...)or_Joodse_kolonisten
Mijn ouders waren in Israël op vakantie, en moesten voor een deel van hun reis overstappen in een auto met Palestijns kenteken, enkel om te voorkomen dat ze door stenen en erger bekogeld zouden worden. Let wel, dit was nog voor de 2e intifada. Wat doet dat voor de Palestijnse zaak?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_81585238
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:03 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Mijn ouders waren in Israël op vakantie, en moesten voor een deel van hun reis overstappen in een auto met Palestijns kenteken, enkel om te voorkomen dat ze door stenen en erger bekogeld zouden worden. Let wel, dit was nog voor de 2e intifada. Wat doet dat voor de Palestijnse zaak?
Zie je ook de oorzaak van die steen?

De grootouders van de Palestijnen zijn in dat land opgegroeid. De grootouders van de meeste joden komen uit Europa, de VS en andere landen.
pi_81585308
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:22 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

De grootouders van de Palestijnen zijn in dat land opgegroeid. De grootouders van de meeste joden komen uit Europa, de VS en andere landen.
Nee, de Palestijnen stammen af van een Nomadisch Volk, de meeste van hen komen ook helemaal niet uit Palestina zelf. Wel uit andere Ottomaanse provincies, maar goed, leer het onderscheid maar te maken.
De meestelijke Christelijke Palestijnen leven niet meer in het Midden-Oosten. Al voor de oprichting van de staat Israel, waren er veel vertrokken, door economische stagnatie en achteruitgang.
pi_81585599
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:24 schreef DeParo het volgende:

[..]

Nee, de Palestijnen stammen af van een Nomadisch Volk, de meeste van hen komen ook helemaal niet uit Palestina zelf. Wel uit andere Ottomaanse provincies, maar goed, leer het onderscheid maar te maken.
De meestelijke Christelijke Palestijnen leven niet meer in het Midden-Oosten. Al voor de oprichting van de staat Israel, waren er veel vertrokken, door economische stagnatie en achteruitgang.
Hey troll. Alles goed?
pi_81585758
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:32 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

Hey troll. Alles goed?
Je geeft vrijwel nooit een inhoudelijke reactie terwijl ik dat wel deed.
Weet je uberhaupt wel wat een troll is.
pi_81592933
quote:

[..]

Laat maar waaien gooien dan.
pi_81595733
quote:

[..]

Een groot aantal Israëli's ook, de zgn sabra's. Maar goed, ik vind dat soort acties niet echt te rijmen met een volk wat op zoek is naar erkenning en een duurzame oplossing. Let wel, dit was zoals ik al zei vóór de 2e intifada, toen Arafat nog wat te vertellen had, maar verzuimde die macht en achterban te gebruiken om het voorstel voor een Palestijnse staat te accepteren wat Barak hem deed in Camp David. Dat had hét vervolg kunnen zijn op de Oslo akkoorden, maar helaas. Ze hebben gegokt en verloren, er kwam een rechtse coalitie in Israel, en Bush aan de macht in de VS.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_81596997
quote:

[..]

Boeit niet. Tegenwoordig is er verder zoveel tijd voorbij gegaan dat ook een hoop grootouders in Israel zijn geboren en getogen en wat je daarmee ook stelt is dat een iemand zijn rechten ontleent uit waar grootouders zijn opgegroeid i.p.v. waar de persoon zelf opgroeit. Wat je ook vergeet is dat er heel veel joden afkomstig waren uit het Midden Oosten en Noord en Oost Afrika of ouders hebben die daar vandaan komen, sterker nog het is een kleine meerderheid in Israel! Velen hadden ook liever volwaardig in die landen willen blijven maar geen enkel moslimland was zo "lief" als Israel voor de Palestijnen laat staan de Arabische Israeliers. Als je in elk van die moslimlanden een plek had voor joden dan praten we wel verder.
pi_81597521
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:13 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

Als dat het einde betekent van 's werelds nog enige apartheidsregime, waarom niet? Heb al vaker geopperd voor een 1-staat oplossing, waar joden, arabieren en andere mensen die in vrede en democratie willen leven (zoals voor het ontstaan van Israël) enigszins worden geholpen door de internationale gemeenschap.
Die staat is er al, genaamd Israël. Er wonen 1,5 miljoen Arabieren in Israël en bijna 400.000 andere mensen. Vrede, democratie en Palestijnen? Er was geen vrede voor het ontstaan van Israel en de vrede die jij wilt dat is het niet waard en zou niet langdurig zijn. Israel is er en blijft.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 22:07:20 #192
300131 Internetheld
Pussyranger
pi_81599707
Waarom noemen ze het trouwens? Kolonisten? Kunnen we die gasten niet naar afrika sturen?
Ik Ben Stoer!
pi_81611003
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:07 schreef Internetheld het volgende:
Waarom noemen ze het trouwens? Kolonisten? Kunnen we die gasten niet naar afrika sturen?
Bezetters bekt ook niet echt lekker natuurlijk..
  woensdag 19 mei 2010 @ 11:56:52 #194
111528 Viajero
Who dares wins
pi_81617874
quote:

[..]

De grootouders van de Palestijnen Nederlanders zijn in dat land opgegroeid. De grootouders van de meeste joden Moslims komen uit Europa, de VS Marokko, Turkije en andere landen.
Altijd lachen dat het juist de immigranten hier zijn die zo fanatiek tegen immigratie ergens anders zijn.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  woensdag 19 mei 2010 @ 13:05:45 #195
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_81620998
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 11:56 schreef Viajero het volgende:

[..]

Altijd lachen dat het juist de immigranten hier zijn die zo fanatiek tegen immigratie ergens anders zijn.
Altijd lachen dat je een verkeerde conclusie trekt. Er is een verschil tussen tegen immigratie zijn en tegen immigratie van migranten die vanuit ideologische redenen menen dat jouw land hen toebehoort. Dus Marokkanen die ideologisch gedreven naar Nederland migreren en menen dat Nederland van hen is en zal zijn. Een beetje wat een blonde parlementariër over Nederlandse Moslims beweert maar wat hij nog steeds niet hard kan maken, dat men hier is om Nederland over te nemen.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  woensdag 19 mei 2010 @ 13:28:18 #196
111528 Viajero
Who dares wins
pi_81622046
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:05 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Altijd lachen dat je een verkeerde conclusie trekt. Er is een verschil tussen tegen immigratie zijn en tegen immigratie van migranten die vanuit ideologische redenen menen dat jouw land hen toebehoort. Dus Marokkanen die ideologisch gedreven naar Nederland migreren en menen dat Nederland van hen is en zal zijn. Een beetje wat een blonde parlementariër over Nederlandse Moslims beweert maar wat hij nog steeds niet hard kan maken, dat men hier is om Nederland over te nemen.
Klopt, maar het geschreeuw klinkt precies hetzelfde, en precies even racistisch. Ik zie dom geschreeuw tegen Moslims als even verwerpelijk als dom geschreeuw tegen Joden.

Het gaat namelijk niet om buitenlanders die een land binnekomen en een probleem zijn, en wordt specifiek een geloof of ras uitgelicht. Palestijnen hadden geen problemen met Arabische immigranten, wel met Joodse immigranten. Wilders heeft geen probleem met Hongaarse immigranten, wel met Moslim immigranten. Ik hou niet zo van dat raciaal/religieus denken.

PS: ik begrijp het verschil dat je uitlegt zeker wel, maar ik vind het toch eng klinken.
  woensdag 19 mei 2010 @ 13:45:55 #197
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_81622831
Ik als allochtoon en Moslim vind het meer dan terecht als Wilders zou schreeuwen dat Moslims weg moeten omdat men hier is om het land over te nemen. Als hij dat hard kan maken heeft hij een punt en kan je geen "massa migratie" hebben van mensen die ideologisch gezien erop uit zijn het land over te nemen en naar hun hand te zetten. Hetzelfde geldt voor Albanezen in Macedonie of waar dan ook ter wereld en welke naam het beestje heeft. Het gaat niet om het kleurtje maar dat het gewoon normaal is dat men niet gaat zitten toekijken hoe migranten massaal komen - geen probleem mee tot... - met een ideologische bevlogenheid om het land over te nemen. Wat dat betreft is het ironisch dat juist Wilders zo tegen Moslims is en deze angst aankaart terwijl hij wel pro-Israel en zionistisch is. Had hij Palestijn geweest en in de jaren 40 in Palestina gewoond dan had ik wel geweten aan welke kant van het politieke (Palestijnse) spectrum hij stond

En nu weer ontopic
pi_81623412
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:30 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

In een uitzichtloze situatie zou je misschien hetzelfde doen. Ze hebben hun land bezet.

dat is geen moord maar assistentie bij euthanasie
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_81674796
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:36 schreef Fokski het volgende:

[..]

Die staat is er al, genaamd Israël. Er wonen 1,5 miljoen Arabieren in Israël en bijna 400.000 andere mensen. Vrede, democratie en Palestijnen? Er was geen vrede voor het ontstaan van Israel en de vrede die jij wilt dat is het niet waard en zou niet langdurig zijn.
Weet je hoe de arabieren leven?
Bij een opiniepeiling in 2007, onder israeli's bleek dat 50% van de israeli's vindt dat een joodse vrouw die met een arabische man trouwt zich schuldig maakt aan hoogverraad. Een groep joden surveilleerden de straten van Pisgat Zeev om - met arabieren - datende joodse vrouwen te stoppen. Het dorpje Kiryat Gat heeft een schoolprogramma ontwikkeld om joodse vrouwen te waarschuwen tegen het daten met israelische arabische mannen.

In Tel Aviv is een soortgelijk programma, maar dan officieel gerund door de overheid.
quote:
Israel is er en blijft.
Gezien het minderwaardigheidscomplex van jouw vrienden in israel, begrijp ik waarom je dat krampachtig blijft herhalen.
pi_81690500
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:56 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

Weet je hoe de arabieren leven?
Bij een opiniepeiling in 2007, onder israeli's bleek dat 50% van de israeli's vindt dat een joodse vrouw die met een arabische man trouwt zich schuldig maakt aan hoogverraad.
Oh gut wat erg. Je moet hier in Nederland eens een opiniepeiling doen onder moslims wat ze vinden over een moslimvrouw die met een niet-moslim trouwt.
quote:
Een groep joden surveilleerden de straten van Pisgat Zeev om - met arabieren - datende joodse vrouwen te stoppen. Het dorpje Kiryat Gat heeft een schoolprogramma ontwikkeld om joodse vrouwen te waarschuwen tegen het daten met israelische arabische mannen.
Interessant heb je informatie over dat schoolprogramma?
quote:
In Tel Aviv is een soortgelijk programma, maar dan officieel gerund door de overheid.
Heb je hier ook informatie over?
quote:
Gezien het minderwaardigheidscomplex van jouw vrienden in israel, begrijp ik waarom je dat krampachtig blijft herhalen.
Ik ben blij dat je begrip hebt voor mijn stelling dat Israël er is en zal blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')