Zoals ik al zei: welkom in de club.quote:Op zondag 16 mei 2010 03:49 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ik zie 9/10 post het vooral over joden gaat bij jou maar goed laat je frustraties en faal leven gerust los op dit geweldige forum
Absoluut.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hier is in NL of in Israel?? In NL worden volgens mij geen vrouwen en kinderen gestenigd..
Dus jij zou het ook redelijk vinden als je een inbreker vermoord die je tv jat??
Dat doen de palestijnen niet echt, maar hamas =pquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:31 schreef Pupp3t het volgende:
Andersom vuren de Palestijnen raketten af richting de joden. En dat terwijl ze weten dat de Joden knetterhard terugslaan.
Gebed zonder einde daar...
Hamas enz het is allemaal een pot nat voor mij.quote:Op zondag 16 mei 2010 07:42 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Dat doen de palestijnen niet echt, maar hamas =p
Ja en dat heeft er gelijk mee te maken dat heel nederland achter israel staat omdat we een anne frank hadden?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:16 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
De Anne Frank Stichting noemt de pro-israel partij van Geert. W. extreem-rechts.
http://nos.nl/artikel/811(...)s-extreemrechts.html
Als ze jouw auto bekogelen terwijl je er zelf in rijdt of als ze op jou mikken dan weet ik het wel. Zelfs nu zou ik hebben geschoten al hangt het af van mijn ervaringen of ik gericht had geschoten. De gedachte hierachter is echt niet je auto even kapot maken. Ze zouden net zo goed je kop ingeslagen hebben en lachend naar de vriendjes zijn gerend om op te scheppen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
Is natuurlijk een doodnormale vergeldingsactie. Als iemand jouw auto bekogelt met stenen dan is je primaire reactie natuurlijk een pistool pakken en die knul een lesje leren.
Doorgaans gaan verstandige mensen niet met hun auto door oorlogsgebied heen rijden. Dan is een steen wel het minst ergste wat je kan verwachten.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:23 schreef Fokski het volgende:
[..]
Als ze jouw auto bekogelen terwijl je er zelf in rijdt of als ze op jou mikken dan weet ik het wel. Zelfs nu zou ik hebben geschoten al hangt het af van mijn ervaringen of ik gericht had geschoten. De gedachte hierachter is echt niet je auto even kapot maken. Ze zouden net zo goed je kop ingeslagen hebben en lachend naar de vriendjes zijn gerend om op te scheppen.
Aan de andere kant, als je weet dat dat kan gebeuren als je stenen gaat gooien, moet je de consequenties aanvaarden of die steen laten liggen.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Doorgaans gaan verstandige mensen niet met hun auto door oorlogsgebied heen rijden. Dan is een steen wel het minst ergste wat je kan verwachten.
quote:Op zondag 16 mei 2010 03:28 schreef Kees22 het volgende:
[..]
volledige onzin.
Het Ottomaanse Rijk is ontmanteld in de Eerste Wereldoorlog door Arabieren (Saoedi-Arabië) en Britten en Fransen. Na die Oorlog is het Midden-Oosten verdeeld als mandaat over Groot-Brittannië en Frankrijk.
Pas na de Tweede Wereldoorlog is de staat Israel gevomrd.
Dekiolonisatie is pas vanaf 1960 een onderwerp. En dan in Afrika en Azië.
Dus in de geciteerde post wordt de geschiedenis wel erg door elkaar gehaald.
Een geschiedkundig warhoofd, dat alleen aandacht weet te trekken door onzin te debiteren.
Als je woont in "oorlogsgebied" doe je dat wel en een steen komt vaker langs dan een kogel en kan vergelijkbare schade veroorzaken dus waar heb je het over?quote:Op zondag 16 mei 2010 11:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Doorgaans gaan verstandige mensen niet met hun auto door oorlogsgebied heen rijden. Dan is een steen wel het minst ergste wat je kan verwachten.
Bovenstaande boeken heb ik gelezen. Daarom zet ik ze hier ook voor je op een rijtje.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:40 schreef DeParo het volgende:
[..]
Kortom, je hebt de bovenstaande boeken niet eens gelezen waarschijnlijk,
je hebt alleen de Wikipedia pagina even snel opgen gemaakt.
Waar ik het over heb? Dat je sowieso niet erg gezond van geest bent als je bewust (weloverwogen) ervoor kiest om in een oorlogsgebied te gaan wonen.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:25 schreef Fokski het volgende:
[..]
Als je woont in "oorlogsgebied" doe je dat wel en een steen komt vaker langs dan een kogel en kan vergelijkbare schade veroorzaken dus waar heb je het over?
Welke oorlog wordt er dan gevoerd? Welke verantwoordelijkheid heb je dan als je een steen oppakt in "oorlogsgebied"?quote:Op zondag 16 mei 2010 14:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar ik het over heb? Dat je sowieso niet erg gezond van geest bent als je bewust (weloverwogen) ervoor kiest om in een oorlogsgebied te gaan wonen.
Maar ja, ze krijgen geld he.
ooh ja? Daar heb ik anders nog nooit wat van gemerkt, en als ik de reacties van anderen lees denken die daar net zo over. Of de bron zelf is 'dubieus', alleen jouw boeken zijn acceptabel, of de schrijver van de bron is dubieus .. en als dat allemaal niet werkt heeft die het vast niet zo bedoeldquote:Op zondag 16 mei 2010 01:34 schreef DeParo het volgende:
[..]
Uiteraard maakt het uit met welke bron je komt aanzetten.
Zo rond 1947 woonden er 1.3 miljoen Arabieren in het Britse mandaatgebied, in het huidige Israël, wat zo onderhand het gehele mandaatgebied van 1947 beslaat, op dat kleine stukje Gaza en Westbank na, wonen er nu iets van 1.4 miljoen Arabieren .. dus nee, het werkt niet echt nee, maar natuurlijke groei zit er zo te zien ook niet in.quote:Dan doen ze het toch bar slecht aangezien er meer en meer Palestijnen, incl in Israel, bijkomen.
Nou en dat hadden ze dus niet mogen doen, al staat de hele wereld op om het Joodse volk hun eigen land te geven. Geef je eigen land dan weg als je zo nodig een land wil geven, maar niet het land van een ander, temeer omdat je met die ander al een afspraak hebt staan over dat gebied. Je hoort je aan je afspraken te houden, anders wordt je voortaan gezien als een onbetrouwbare partner ..quote:Ik zeg toch ook dat het klopt wat je zei. En dat Balfour ook later is, ik zeg ook dat de Arabieren op 10% van Palestina (laat staan het MO), vrijwel alles hebben gekregen. Er zijn tig naties opgestaan en in Balfour werd ook aan het Joodse Volk een eigen staat beloofd. Waarom, omdat men zag dat dit een grote groep was en zou gaan worden, met een duidelijke claim op een specifiek gebied.
Nog een keer dan maar: welke kolonies? Geen land in het MO is ooit kolonie geweest van wie dan ook, het waren provincies van het Ottomaanse Rijk.quote:Die afspraak was al niet nagekomen sinds GB de kolonies zelf overnam.
Gezien het feit dat er geen voormalige koloniën zijn overgenomen is dit dus gewoon gezwam.quote:Daarmee vervielen ook feitelijk alle ouder afspraken,
Yeah right, wat is dit? Geschiedenis herschrijven DeParo-stijl?quote:of denk jij dat Israel voorkomt uit Balfour, nee toch.
GB was zelf tegen het oprichten van de Staat Israel en feitelijk tegen welke staat dan ook.
Via druk van de VS en de VN gingen ze akkoord maar niet meteen na de onafhankelijkheid.
quote:I have much pleasure in conveying to you, on behalf of His Majesty's Government, the following declaration of sympathy with Jewish Zionist aspirations which has been submitted to, and approved by, the Cabinet.
"His Majesty's Government view with favour the establishment in Palestine of a national home for the Jewish people, and will use their best endeavours to facilitate the achievement of this object,
Ik stel voor dat jij even je geschiedenisboek erbij pakt en even opzoekt welke landen ooit gekoloniseerd waren .. misschien dat je dan begrijpt dat de Ottomanse provincies in het MO er niet bij zaten ..quote:Zo'n beetje elke staat die tegen Israel vocht ik hoop dat je dat nog wel kan zien. Ik heb het over dekolonisatie he, dus de voormalige kolonien, niet dat ze op dat moment het nog waren.
En voor mij zijn de zionisten 1 pot , en je moeder hoort daar bij ja.quote:Op zondag 16 mei 2010 08:47 schreef Megumi het volgende:
[..]
Hamas enz het is allemaal een pot nat voor mij.
Als het joodse kinderen waren geweest, zou je ze dan ook doodschieten?quote:Op zondag 16 mei 2010 11:23 schreef Fokski het volgende:
[..]
Als ze jouw auto bekogelen terwijl je er zelf in rijdt of als ze op jou mikken dan weet ik het wel. Zelfs nu zou ik hebben geschoten al hangt het af van mijn ervaringen of ik gericht had geschoten. De gedachte hierachter is echt niet je auto even kapot maken. Ze zouden net zo goed je kop ingeslagen hebben en lachend naar de vriendjes zijn gerend om op te scheppen.
Weer een zwakke poging van je om er onderuit te komen.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:23 schreef moussie het volgende:
[..]
ooh ja? Daar heb ik anders nog nooit wat van gemerkt, en als ik de reacties van anderen lees denken die daar net zo over. Of de bron zelf is 'dubieus', alleen jouw boeken zijn acceptabel, of de schrijver van de bron is dubieus .. en als dat allemaal niet werkt heeft die het vast niet zo bedoeld
[..]
I rest my case.quote:Zo rond 1947 woonden er 1.3 miljoen Arabieren in het Britse mandaatgebied, in het huidige Israël, wat zo onderhand het gehele mandaatgebied van 1947 beslaat, op dat kleine stukje Gaza en Westbank na, wonen er nu iets van 1.4 miljoen Arabieren .. dus nee, het werkt niet echt nee, maar natuurlijke groei zit er zo te zien ook niet in.
[..]
Daar moet je Israel of mij niet voor aankijken daarvoor moet je naar GB kijken.quote:Nou en dat hadden ze dus niet mogen doen, al staat de hele wereld op om het Joodse volk hun eigen land te geven. Geef je eigen land dan weg als je zo nodig een land wil geven, maar niet het land van een ander, temeer omdat je met die ander al een afspraak hebt staan over dat gebied. Je hoort je aan je afspraken te houden, anders wordt je voortaan gezien als een onbetrouwbare partner ..
[..]
Dat klopt, zonder meer waren het Ottomaanse provincies (vrijwillig of niet tsja),quote:Nog een keer dan maar: welke kolonies? Geen land in het MO is ooit kolonie geweest van wie dan ook, het waren provincies van het Ottomaanse Rijk.
[..]
Zou je er niet tegen kunnen als jouw voorouders uit Syrie en Egypte kolonieen waren geweest.quote:Gezien het feit dat er geen voormalige koloniën zijn overgenomen is dit dus gewoon gezwam.
[..]
Vertel me maar Moussie wat is er zo fout aan wat ik schrijf.quote:Yeah right, wat is dit? Geschiedenis herschrijven DeParo-stijl?
[..]
[..]
Ik stel voor dat jij even je geschiedenisboek erbij pakt en even opzoekt welke landen ooit gekoloniseerd waren .. misschien dat je dan begrijpt dat de Ottomanse provincies in het MO er niet bij zaten ..
Waarom vermeld je dan niet eens iets over de inhoud.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:41 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Bovenstaande boeken heb ik gelezen. Daarom zet ik ze hier ook voor je op een rijtje.
Ik vind het opvallend dat je niet de inhoud aanvalt, maar vooral degene die het schrijft. Daar ben ik zo langzaamaan wel aan gewend, het is namelijk dezelfde werkwijze van het regime welke je verdedigt.
Waarom is Goldstone, de man van de VN die het vernietigende rapport over Israel en Cast Lead schreef, in zijn woonplaats in Zuid Afrika niet meer welkom voor de bar mitzva van zijn zoontje? Zo doen we dat. Kritiek? Excommuniceren die handel. Kritische joden worden bij voorkeur in een bos achtergelaten.
Ooit boeken gelezen over de CIA, M16, enzovoorts. Ja dan zul je vast wel eigenaardige dingen vinden, daarom is het ook een geheime dienst, de beste van de wereld overigens.quote:Er zijn meer interessante boeken.
Victor Ostrovsky, een oud mossad katsa die terug naar Canada is geemigreerd. Daar heeft hij een aantal boeken geschreven over zijn tijd bij de Mossad en brandt hij de mossad helemaal af. De mossad is corrupt, crimineel, illegaal en hun medewerkers plegen aanslagen verkleed als arabische mannen.
Weer alleen wikipedia-informatie, maar goed, vind je het gek dat ze het willen verbieden, alle bedrijfsgeheimen die potentieel op straat zouden kunnen worden gegooid, heel erg raar dat ze dat willen verbieden.quote:Het israelisch regime wilde het publiceren van zijn boeken in 1991 tegenhouden. In zowel Canada als de VS verzocht het regime om een publicatieverbod. Dit was de eerste keer dat een souvereine staat vroeg om een publicatieverbod in een ander souvereine staat. Zonder resultaat. Het boek werd niet verboden en kun je nu nog steeds bestellen via www.bol.com
quote:
Nee, het gaat om de intentie. "Baldadigheid" tegenover "jij moet dood en weg van hier".quote:Op zondag 16 mei 2010 16:02 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Als het joodse kinderen waren geweest, zou je ze dan ook doodschieten?
Wat mij betreft geven we die vechtende sukkels geen media-aandacht meer. Dat genereert alleen maar meer wederzijdse propaganda en ellende.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:33 schreef Zith het volgende:
ze verdienen beiden klappen, en dan terug naar de afgesproken grenzen door de NAVO aangegeven.
En wat nu als de Palestijn de steen gooide in de hoop een persoon dodelijk te treffen?quote:Op zondag 16 mei 2010 17:35 schreef Fokski het volgende:
[..]
Nee, het gaat om de intentie. "Baldadigheid" tegenover "jij moet dood en weg van hier".
quote:Op zondag 16 mei 2010 17:47 schreef waht het volgende:
[..]
En wat nu als de Palestijn de steen gooide in de hoop een persoon dodelijk te treffen?
Dood hoeft niemand. Hun land terug lijkt me gewoon een beschaafde intentie.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:35 schreef Fokski het volgende:
[..]
Nee, het gaat om de intentie. "Baldadigheid" tegenover "jij moet dood en weg van hier".
Ah. Ik dacht dat je 'baldadigheid' aan de Palestijn toeschreef.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:52 schreef Fokski het volgende:
[..]Ik snap even niet goed waar je heen wilt. Dat die Palestijn kwade bedoelingen had is mijn hele argumentatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |