quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:53 schreef Viajero het volgende:
[..]
Hoezo hun land? De Joden die daar ook woonden hadden geen rechten? Het land was wmb van beiden. De Joden accepteerden dat, de Arabieren niet.
Excuse me? Het gaat hier om illegale kolonisten, inbrekers dus ..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:40 schreef CindyScheur het volgende:
[..]
Stenen gooien is een daad van agressie de dader heeft altijd een streep voor op het slachtoffer. Tiepies Nederlands om een dader wat slachtoffer word zo te betuttelen.
Ja ik weet het ik vind het ook niet erg dat er geschoten is. Moet je maar niet met stenen gooien toch?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:45 schreef moussie het volgende:
[..]
Excuse me? Het gaat hier om illegale kolonisten, inbrekers dus ..
Nee, het verzet niet nee. Maar wie zetten Dresden welbewust in de fik!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:51 schreef Viajero het volgende:
[..]
Het verzet vocht legde niet bommen in willekeurige bussen, en schoot geen raketten af op bevolkingscentra.
De Palestijnen proberen zichzelf te beschermen tegen uitroeiing en verdrijving.quote:Het verzet beschermde Joden ipv te pleiten voor hun uitroeiing.
Je vergelijking is echt zwakzinnig.
De joden hadden rechten op hun eigen grond of eventueel op bewoning van gehuurd of gepacht terrein. Dat was weinig.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:53 schreef Viajero het volgende:
[..]
Hoezo hun land? De Joden die daar ook woonden hadden geen rechten? Het land was wmb van beiden. De Joden accepteerden dat, de Arabieren niet.
Huh, de inbreker wordt met stenen bekogelt en schiet terug .. en jij vindt dat goed?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:46 schreef CindyScheur het volgende:
[..]
Ja ik weet het ik vind het ook niet erg dat er geschoten is. Moet je maar niet met stenen gooien toch?
Nee: die moordenaar was een illegale kolonist. Hij heeft met dumdum-kogels voetnoot een Palestijnse jongen die op het land van zijn vader aan het werk was, doodgeschoten.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:46 schreef CindyScheur het volgende:
[..]
Ja ik weet het ik vind het ook niet erg dat er geschoten is. Moet je maar niet met stenen gooien toch?
Als het een inbreker was dan was hij fout. Maar TBS zal hem een nieuwe kans kunnen geven.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:57 schreef moussie het volgende:
[..]
Huh, de inbreker wordt met stenen bekogelt en schiet terug .. en jij vindt dat goed?
Nee dan is de dader echt fout geweest. Nogmaals ik adviseer TBS want dat zal een beter mens van hem maken. Wat mensen elkaar niet aan doen pfffquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:01 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee: die moordenaar was een illegale kolonist. Hij heeft met dumdum-kogels voetnoot een Palestijnse jongen die op het land van zijn vader aan het werk was, doodgeschoten.
Voetnoot:
Gewone kogels treffen een lichaam en maken dan een gat dwars door dat lichaam heen. De wond van uittreden is niet heel veel groter dan de wond van intreden. Dumdum-kogels zijn kogels met een krasje over de top. Na inslag in het lichaam barsten ze open en worden ze een groot stervormig ding, dat een heel grote en smerige wond maakt. Ze zijn dus gemaakt om heel veel schade toe te brengen en zijn dan ook verboden in beschaafde landen, ook voor de legers.
Je kunt zo bij de Speld gaan schrijven!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:10 schreef CindyScheur het volgende:
[..]
Nee dan is de dader echt fout geweest. Nogmaals ik adviseer TBS want dat zal een beter mens van hem maken. Wat mensen elkaar niet aan doen pfff
Dit kan je ook wel posten. Veel van de Palestijnen zijn gewapend. Zij schieten vaak op Joden, die ook op hun schieten. Het is gewoon hopeloos daar.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:24 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[b]RAMALLAH Veel van de Joodse kolonisten zijn gewapend. Zij schieten vaak op Palestijnen, die stenen naar hen gooien.
De joden hebben natuurlijk wel de steun van Amerika. En waarom hebben de Nederlanders toch altijd een voorkeur voor Joden? Door dat Anne Frank gedoe?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:32 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dit kan je ook wel posten. Veel van de Palestijnen zijn gewapend. Zij schieten vaak op Joden, die ook op hun schieten. Het is gewoon hopeloos daar.
De Nederlanders?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:13 schreef boekenplank het volgende:
[..]
De joden hebben natuurlijk wel de steun van Amerika. En waarom hebben de Nederlanders toch altijd een voorkeur voor Joden? Door dat Anne Frank gedoe?
En terecht lijkt me.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:32 schreef Kees22 het volgende:
[..]
De Nederlanders?
Ikke niet meer hoor. Dat is in de jaren 80 en 90 wel overgegaan.
Omdat we aan Joden nog iets nuttigs hebben ipv Palestijn achterlijk volkquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:13 schreef boekenplank het volgende:
[..]
De joden hebben natuurlijk wel de steun van Amerika. En waarom hebben de Nederlanders toch altijd een voorkeur voor Joden? Door dat Anne Frank gedoe?
Och ja natuurlijk!! Door anne frank ja! En de amerikanen zijn zo onder de indruk van Anne frank, dat ze uit medelijden ook voor het joodse volk opkomenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:13 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Mwah, die extreme orthodoxe kolonisten zou ik toch eerder onverbeterlijk noemen, een gevaar voor de samenleving aan beide kanten van die muur.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:08 schreef CindyScheur het volgende:
[..]
Als het een inbreker was dan was hij fout. Maar TBS zal hem een nieuwe kans kunnen geven.
http://english.aljazeera.(...)105147320276144.htmlquote:In a report published on Thursday, the UN Office for the Co-ordination of Humanitarian Affairs in the Palestinian territories said that there had been been at least nine violent incidents involving Israeli settlers in the last week.
Israeli settlers injured five Palestinians, including three children, aged five, nine and 12, in two separate incidents of stone-throwing and physical assault, it said.
Heb gesproken met een Nederlandse oud-militair, die zowel naar Libanon als de Sinai is uitgezonden in de jaren 80. Onderdeel van de VN vredesmacht. Wat hij daar voor agressie heeft gezien van Israelische zijde, is hem niet in de koude kleren gaan zitten.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:32 schreef Kees22 het volgende:
[..]
De Nederlanders?
Ikke niet meer hoor. Dat is in de jaren 80 en 90 wel overgegaan.
De Anne Frank Stichting noemt de pro-israel partij van Geert. W. extreem-rechts.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:14 schreef Idiota het volgende:
[..]
Och ja natuurlijk!! Door anne frank ja! En de amerikanen zijn zo onder de indruk van Anne frank, dat ze uit medelijden ook voor het joodse volk opkomen![]()
Geschiedenis dude!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |