Hoezo hun land? De Joden die daar ook woonden hadden geen rechten? Het land was wmb van beiden. De Joden accepteerden dat, de Arabieren niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:17 schreef moussie het volgende:
[..]
Ik blijf dit toch zo'n gekke redenatie vinden .. natuurlijk waren ze het er niet mee eens dat hun land weg wordt gegeven, en cq waren ze het niet eens met de verdeling. Het zou me verbazen als er een volk bestaat dat dat wel goed had gevonden ..
misschien stond er wel een hele groep mensen met stenen te gooien en was de schutter in paniek of voelde zich bedrijgt. Wellicht was er ook een baby in de auto tja dan word het al weer een ander verhaal niet waar. Weet jij het ? Ik niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat je als "wraak" daarom iemand (een minderjarige!, een kind!) doodschiet is zeker WEL normaal???
Als een bontkraagje stenen naar jouw auto gooit zeg jij ook in jezelf, godverdomme, de klootzak, als ik een gun had zou ik hem afschieten.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:54 schreef ouderejongere het volgende:
Als Palestijnen een Jood zouden vermoorden zou het hier zwart zien van de goedpraters.
Owh, en als je je bedreigd voelt mag je mensen die alleen stenen hebben als wapen dus gewoon doodschieten?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:54 schreef CindyScheur het volgende:
[..]
misschien stond er wel een hele groep mensen met stenen te gooien en was de schutter in paniek of voelde zich bedrijgt. Wellicht was er ook een baby in de auto tja dan word het al weer een ander verhaal niet waar. Weet jij het ? Ik niet.
Pressies! Volgens NL recht dan. Hier moet je je dood laten gooien met stenen en het liefst toe kijken hoe je kind en vrouw gestenigd word want o o o als je een pistool hebt en schiet . Nou dan zijn de rapen nog niet gaar hier.Nee hier word verwacht dat je in zo'n situatie een goed gesprek aan gaat.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, en als je je bedreigd voelt mag je mensen die alleen stenen hebben als wapen dus gewoon doodschieten?
Niet dus... (Volgens het NL recht dan).
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:04 schreef CindyScheur het volgende:
[..]
Pressies! Volgens NL recht dan. Hier moet je je dood laten gooien met stenen en het liefst toe kijken hoe je kind en vrouw gestenigd word want o o o als je een pistool hebt en schiet . Nou dan zijn de rapen nog niet gaar hier.Nee hier word verwacht dat je in zo'n situatie een goed gesprek aan gaat.
Als ik er van zou schrikken en me bedreigd zou voelen zou ik daar begrip voor kunnen hebben ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus jij zou het ook redelijk vinden als je een inbreker vermoord die je t vjat??
Shit, vergeten dat je een troll bent.. Laat maar weer..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:11 schreef CindyScheur het volgende:
[..]
Als ik er van zou schrikken en me bedreigd zou voelen zou ik daar begrip voor kunnen hebben ja.
Raar is dat toch. Je hebt een mening die niet past en je bent een troll pffffquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Shit, vergeten dat je een troll bent.. Laat maar weer..
Als je oprecht bent is het ernstiger..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:13 schreef CindyScheur het volgende:
[..]
Raar is dat toch. Je hebt een mening die niet past en je bent een troll pffff
Ik ben oprecht. Stel die schutter had een steen op zijn pan gehad en viel mors dood. Had die man dan wel de goede weg gekozen? Hier in Nederland hebben we zo makkelijk praten joh.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je oprecht bent is het ernstiger..
Ok, als jij dat zegt dan ga ik er van uit dat je oprecht bent.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:23 schreef CindyScheur het volgende:
[..]
Ik ben oprecht. Stel die schutter had een steen op zijn pan gehad en viel mors dood. Had die man dan wel de goede weg gekozen? Hier in Nederland hebben we zo makkelijk praten joh.
Voor het gooien met sneeuwballen naar de auto van een vuurgevaarlijke crimineel wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
Is natuurlijk een doodnormale vergeldingsactie. Als iemand jouw auto bekogelt met stenen dan is je primaire reactie natuurlijk een pistool pakken en die knul een lesje leren.
Er worden veel lesjes geleerd daar.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:34 schreef Roi het volgende:
Palestijnse officials zeggen dat, het is nog helemaal niet zeker wat er precies is gebeurd.
[..]
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3889422,00.html
In ander nieuws, ook vandaag gebeurd maar gek genoeg nog niet te lezen op de website van de Volkskrant.
[..]
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3889543,00.html
Na tig keren doodschieten krijg je een molotovcocktail naar je hersens, blijkt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:21 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Niet de eerste keer, ook niet de tweede keer, enzovoorts. Maar na tig keren?
Stenen gooien is een daad van agressie de dader heeft altijd een streep voor op het slachtoffer. Tiepies Nederlands om een dader wat slachtoffer word zo te betuttelen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, als jij dat zegt dan ga ik er van uit dat je oprecht bent.
Doet er niets aan af dat stenen t.o. vuurwapens geen gelijke strijd is. Ook niet als stenen verkeerd terecht kunnen komen en dan ook dodelijk zijn..
Er hoort nog achter te komen: met dumdum-kogels.quote:
Nee, hoor.. Is niet NL, is internationaal rechtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:40 schreef CindyScheur het volgende:
[..]
Stenen gooien is een daad van agressie de dader heeft altijd een streep voor op het slachtoffer. Tiepies Nederlands om een dader wat slachtoffer word zo te betuttelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |