abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81499612
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:57 schreef DeParo het volgende:

[..]

Nee dat is jouw mening, dat zijn niet zomaar feiten, ik zal niet zeggen dat Israel nooit fouten heeft gemaakt. Dat ze soms ook best wat rustiger hadden kunnen handelen, maar het telkens belichten van die ene kant,
met de meest rare bronnen (en dan doel ik op mensen zoals Hakim), met als enige doel provoceren (zie alleen de titel al het artikel ging niet eens over Israel), dan gaat het nergens meer over.
Wat is er provocerend aan de titel? Afgezien daarvan, het is een feit dat Israel dingen doet die niet door de beugel kunnen. Dat is niet slechts mijn mening. Dat erkennen is al een eerste stap.
Allah Al Watan Al Malik
pi_81500123
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:59 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, dat is in elk geval altijd wel míjn punt, al post ik zelden nog in dit soort topics. En dat blijft het ook, ondanks de persoonlijke aanvallen, de verzoeken om quotes, de quotes zonder links, de algemene tendens alles te weerleggen, af te leiden, of goed te praten. Heel veel van wat Israël daar doet is fout.
Sterk onderbouwd.
Ahum ahum.
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat is er provocerend aan de titel? Afgezien daarvan, het is een feit dat Israel dingen doet die niet door de beugel kunnen. Dat is niet slechts mijn mening. Dat erkennen is al een eerste stap.
Als jij daaronder verstaat dat ook, en ja ook, Israel fouten heeft gemaakt. Dan ben ik de laatste die dat zou ontkennen. Maar het is geen structureel beleid. Sorry, met de titel bedoelde ik eigenlijk het topic van Hakim met de druk op Israel wordt groter, terwijl het artikel niet over Israel ging tsja (overigens begon hij dit topic ook met de titel "Palestijn doodgeschoten door Joden"). Dus tja.
pi_81501007
Het wordt tijd voor een Amerikaanse staatsgreep in Israël. Lewis Black gaat er dan als het aan mij ligt de scepter zwaaien met Jerry Seinfeld als minister van Buitenlandse zaken. Wat zou de wereld er dan een stuk vrolijker uit zien opeens...
  zondag 16 mei 2010 @ 19:35:52 #164
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_81501229
Dat is nog eens een oplossing. We plaatsen er dan een strommanetje zoals Karzai, opgeleid in het Westen, gevormd door geheime diensten die dan de Israeliers moet vertegenwoordigen. Elke Israelier die zich verzet tegen deze joodse Ariel Karzai is dan meteen een terrorist en wordt afgemaakt. Internationale gemeenschap erachter, missie van de NAVO, wat 'verkiezingen' die deze Karzai legitiem moet doen overkomen en er is shalom/salaam in het Midden-Oosten
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_81520144
quote:
Op zondag 16 mei 2010 13:25 schreef Fokski het volgende:

[..]

Als je woont in "oorlogsgebied" doe je dat wel en een steen komt vaker langs dan een kogel en kan vergelijkbare schade veroorzaken dus waar heb je het over?
Welke idioot gaat nou in oorlogsgebied wonen?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_81520326
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:35 schreef Fokski het volgende:

[..]

Nee, het gaat om de intentie. "Baldadigheid" tegenover "jij moet dood en weg van hier".
OK, dus daarom is het doodschieten van een Palestijnse jongen die op zijn eigen land aan het werk is gerechtvaardigd. "Jij moet dood en weg van hier."
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_81520361
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:54 schreef waht het volgende:

[..]

Ah. Ik dacht dat je 'baldadigheid' aan de Palestijn toeschreef.

Fout begrepen.

Maar waarschijnlijk niet begrepen.
pi_81520473
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:59 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, dat is in elk geval altijd wel míjn punt, al post ik zelden nog in dit soort topics. En dat blijft het ook, ondanks de persoonlijke aanvallen, de verzoeken om quotes, de quotes zonder links, de algemene tendens alles te weerleggen, af te leiden, of goed te praten. Heel veel van wat Israël daar doet is fout.
Ikzelf heb besloten om die idioot volkomen te negeren. Reageren op zijn opmerkingen is onzinnig, want hij schrijft meestal onzin.
Zelfs mensen die pro-Israel zijn vinden hem een irritante en ongewenste gebruiker.
pi_81533521
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:35 schreef Aloulou het volgende:
Dat is nog eens een oplossing. We plaatsen er dan een strommanetje zoals Karzai, opgeleid in het Westen, gevormd door geheime diensten die dan de Israeliers moet vertegenwoordigen. Elke Israelier die zich verzet tegen deze joodse Ariel Karzai is dan meteen een terrorist en wordt afgemaakt. Internationale gemeenschap erachter, missie van de NAVO, wat 'verkiezingen' die deze Karzai legitiem moet doen overkomen en er is shalom/salaam in het Midden-Oosten
Als dat het einde betekent van 's werelds nog enige apartheidsregime, waarom niet? Heb al vaker geopperd voor een 1-staat oplossing, waar joden, arabieren en andere mensen die in vrede en democratie willen leven (zoals voor het ontstaan van israel) enigszins worden geholpen door de internationale gemeenschap.
  maandag 17 mei 2010 @ 14:13:51 #170
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_81533542
quote:
Op maandag 17 mei 2010 00:59 schreef Kees22 het volgende:

[..]

OK, dus daarom is het doodschieten van een Palestijnse jongen die op zijn eigen land aan het werk is gerechtvaardigd. "Jij moet dood en weg van hier."
Dan had hij zeker net pauze als hij met stenen aan het smijten was.
pi_81533596
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:13 schreef Nobu het volgende:

[..]

Lol
  maandag 17 mei 2010 @ 14:33:50 #172
93664 waht
Mushir
pi_81534333
quote:
Op maandag 17 mei 2010 01:00 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Maar waarschijnlijk niet begrepen.
Leg uit dan.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_81537715
quote:
Op maandag 17 mei 2010 01:08 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ikzelf heb besloten om die idioot volkomen te negeren. Reageren op zijn opmerkingen is onzinnig, want hij schrijft meestal onzin.
Zelfs mensen die pro-Israel zijn vinden hem een irritante en ongewenste gebruiker.
Dit bewijst dus alleen
maar dat ik al die tijd al gelijk had , en dan doel ik nog niet eens op het onderwerp, maar op jou.
pi_81562493
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:13 schreef Nobu het volgende:

[..]

Volgens de berichten die hier gepost zijn, is hij in de rug geschoten. En nog wel met een dumdumkogel, dus dan kun je het verschil tussen rug en buik echt wel zien.
En volgens getuigen was hij niet bij de stenengooiers.
Kortom: jouw veronderstelling kan niet kloppen.

Nog los van het feit dat het nogal disproportioneel is om mensen die stenen gooien naar jouw auto dood te schieten met dumdumkogels.
pi_81562712
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:33 schreef waht het volgende:

[..]

Leg uit dan.
Ik heb eens terug zitten klikken in de discussie, maar snap het ook niet meer.
Laat maar.
pi_81562725
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:49 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Volgens de berichten die hier gepost zijn, is hij in de rug geschoten. En nog wel met een dumdumkogel, dus dan kun je het verschil tussen rug en buik echt wel zien.

Nog los van het feit dat het nogal disproportioneel is om mensen die stenen gooien naar jouw auto dood te schieten met dumdumkogels.
Maar uiteraard is het volgens Keesje wel erg "proportioneel" als piraten die boos zijn op vissers, olietankers gaan kapen en cruiseschepen de stuipen op het lijf jagen.

De hypocrisie stapelt zich op. Zal vast weer een linkse hobby zijn.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_81563639
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar uiteraard is het volgens Keesje wel erg "proportioneel" als piraten die boos zijn op vissers, olietankers gaan kapen en cruiseschepen de stuipen op het lijf jagen.

pi_81564089
quote:

[..]

Que?
Wat heeft dit met het doodschieten van Palestijnse jongens door joodse kolonisten te maken?

Als je mij wilt aanvallen, mag dat best. Maar hou het hier wel even bij het onderwerp.
pi_81576871
quote:

[..]

pi_81578112
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:49 schreef Kees22 het volgende:

[..]

En degene die dit gedaan, eventueel expres, hebben zullen ook gestraft worden Kees. Maar je bent wel ontzettend hypocriet door de ene misdaad die niet erger is dan de ander verschillend te veroordelen.
En dan kan je wel net doen als je het niet lees, want iedereen weet dat je het echt wel leest, maar dan komt weer het onderscheid met jouw liefhebbende Christelijke Gods en de zogenaamde bloedige Joodse God.
Zie je nu zelf echt niet jouw subjectiviteit die een verderfelijke invloed heeft op jouw posts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')