Wat is er provocerend aan de titel? Afgezien daarvan, het is een feit dat Israel dingen doet die niet door de beugel kunnen. Dat is niet slechts mijn mening. Dat erkennen is al een eerste stap.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:57 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee dat is jouw mening, dat zijn niet zomaar feiten, ik zal niet zeggen dat Israel nooit fouten heeft gemaakt. Dat ze soms ook best wat rustiger hadden kunnen handelen, maar het telkens belichten van die ene kant,
met de meest rare bronnen (en dan doel ik op mensen zoals Hakim), met als enige doel provoceren (zie alleen de titel al het artikel ging niet eens over Israel), dan gaat het nergens meer over.
Sterk onderbouwd.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat is in elk geval altijd wel míjn punt, al post ik zelden nog in dit soort topics. En dat blijft het ook, ondanks de persoonlijke aanvallen, de verzoeken om quotes, de quotes zonder links, de algemene tendens alles te weerleggen, af te leiden, of goed te praten. Heel veel van wat Israël daar doet is fout.
Als jij daaronder verstaat dat ook, en ja ook, Israel fouten heeft gemaakt. Dan ben ik de laatste die dat zou ontkennen. Maar het is geen structureel beleid. Sorry, met de titel bedoelde ik eigenlijk het topic van Hakim met de druk op Israel wordt groter, terwijl het artikel niet over Israel ging tsja (overigens begon hij dit topic ook met de titel "Palestijn doodgeschoten door Joden"). Dus tja.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat is er provocerend aan de titel? Afgezien daarvan, het is een feit dat Israel dingen doet die niet door de beugel kunnen. Dat is niet slechts mijn mening. Dat erkennen is al een eerste stap.
Welke idioot gaat nou in oorlogsgebied wonen?quote:Op zondag 16 mei 2010 13:25 schreef Fokski het volgende:
[..]
Als je woont in "oorlogsgebied" doe je dat wel en een steen komt vaker langs dan een kogel en kan vergelijkbare schade veroorzaken dus waar heb je het over?
OK, dus daarom is het doodschieten van een Palestijnse jongen die op zijn eigen land aan het werk is gerechtvaardigd. "Jij moet dood en weg van hier."quote:Op zondag 16 mei 2010 17:35 schreef Fokski het volgende:
[..]
Nee, het gaat om de intentie. "Baldadigheid" tegenover "jij moet dood en weg van hier".
quote:Op zondag 16 mei 2010 17:54 schreef waht het volgende:
[..]
Ah. Ik dacht dat je 'baldadigheid' aan de Palestijn toeschreef.
Fout begrepen.
Ikzelf heb besloten om die idioot volkomen te negeren. Reageren op zijn opmerkingen is onzinnig, want hij schrijft meestal onzin.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat is in elk geval altijd wel míjn punt, al post ik zelden nog in dit soort topics. En dat blijft het ook, ondanks de persoonlijke aanvallen, de verzoeken om quotes, de quotes zonder links, de algemene tendens alles te weerleggen, af te leiden, of goed te praten. Heel veel van wat Israël daar doet is fout.
Als dat het einde betekent van 's werelds nog enige apartheidsregime, waarom niet? Heb al vaker geopperd voor een 1-staat oplossing, waar joden, arabieren en andere mensen die in vrede en democratie willen leven (zoals voor het ontstaan van israel) enigszins worden geholpen door de internationale gemeenschap.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:35 schreef Aloulou het volgende:
Dat is nog eens een oplossing. We plaatsen er dan een strommanetje zoals Karzai, opgeleid in het Westen, gevormd door geheime diensten die dan de Israeliers moet vertegenwoordigen. Elke Israelier die zich verzet tegen deze joodse Ariel Karzai is dan meteen een terrorist en wordt afgemaakt. Internationale gemeenschap erachter, missie van de NAVO, wat 'verkiezingen' die deze Karzai legitiem moet doen overkomen en er is shalom/salaam in het Midden-Oosten
Dan had hij zeker net pauze als hij met stenen aan het smijten was.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:59 schreef Kees22 het volgende:
[..]
OK, dus daarom is het doodschieten van een Palestijnse jongen die op zijn eigen land aan het werk is gerechtvaardigd. "Jij moet dood en weg van hier."
Lolquote:Op maandag 17 mei 2010 14:13 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dan had hij zeker net pauze als hij met stenen aan het smijten was.
Dit bewijst dus alleenquote:Op maandag 17 mei 2010 01:08 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ikzelf heb besloten om die idioot volkomen te negeren. Reageren op zijn opmerkingen is onzinnig, want hij schrijft meestal onzin.
Zelfs mensen die pro-Israel zijn vinden hem een irritante en ongewenste gebruiker.
Volgens de berichten die hier gepost zijn, is hij in de rug geschoten. En nog wel met een dumdumkogel, dus dan kun je het verschil tussen rug en buik echt wel zien.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:13 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dan had hij zeker net pauze als hij met stenen aan het smijten was.
Ik heb eens terug zitten klikken in de discussie, maar snap het ook niet meer.quote:
Maar uiteraard is het volgens Keesje wel erg "proportioneel" als piraten die boos zijn op vissers, olietankers gaan kapen en cruiseschepen de stuipen op het lijf jagen.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:49 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Volgens de berichten die hier gepost zijn, is hij in de rug geschoten. En nog wel met een dumdumkogel, dus dan kun je het verschil tussen rug en buik echt wel zien.
En volgens getuigen was hij niet bij de stenengooiers.
Kortom: jouw veronderstelling kan niet kloppen.
Nog los van het feit dat het nogal disproportioneel is om mensen die stenen gooien naar jouw auto dood te schieten met dumdumkogels.
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar uiteraard is het volgens Keesje wel erg "proportioneel" als piraten die boos zijn op vissers, olietankers gaan kapen en cruiseschepen de stuipen op het lijf jagen.
De hypocrisie stapelt zich op. Zal vast weer een linkse hobby zijn.
Que?quote:Op maandag 17 mei 2010 23:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar uiteraard is het volgens Keesje wel erg "proportioneel" als piraten die boos zijn op vissers, olietankers gaan kapen en cruiseschepen de stuipen op het lijf jagen.
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En degene die dit gedaan, eventueel expres, hebben zullen ook gestraft worden Kees. Maar je bent wel ontzettend hypocriet door de ene misdaad die niet erger is dan de ander verschillend te veroordelen.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:49 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Volgens de berichten die hier gepost zijn, is hij in de rug geschoten. En nog wel met een dumdumkogel, dus dan kun je het verschil tussen rug en buik echt wel zien.
En volgens getuigen was hij niet bij de stenengooiers.
Kortom: jouw veronderstelling kan niet kloppen.
Nog los van het feit dat het nogal disproportioneel is om mensen die stenen gooien naar jouw auto dood te schieten met dumdumkogels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |