abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81496749
quote:
Op zondag 16 mei 2010 16:39 schreef DeParo het volgende:

[..]

Waarom vermeld je dan niet eens iets over de inhoud.
En niet datgene wat we allemaal op Wikipedia kunnen vinden.
[..]

Ooit boeken gelezen over de CIA, M16, enzovoorts. Ja dan zul je vast wel eigenaardige dingen vinden, daarom is het ook een geheime dienst, de beste van de wereld overigens.
[..]

Weer alleen wikipedia-informatie, maar goed, vind je het gek dat ze het willen verbieden, alle bedrijfsgeheimen die potentieel op straat zouden kunnen worden gegooid, heel erg raar dat ze dat willen verbieden.

[..]

Je hebt boeken... de auteurs kloppen niet.
Je hebt documentaires... de muziek klopt niet.
Je hebt wikipedia... informatie klopt niet.
Je hebt VN resoluties.... kloppen ook niet.

Alleen de propaganda van pro-israel figuren klopt!

[ Bericht 0% gewijzigd door HAKIM_1988 op 16-05-2010 18:10:04 ]
  zondag 16 mei 2010 @ 17:59:48 #152
93664 waht
Mushir
pi_81496863
quote:
Op zondag 16 mei 2010 14:41 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Victor Ostrovsky, een oud mossad katsa die terug naar Canada is geemigreerd. Daar heeft hij een aantal boeken geschreven over zijn tijd bij de Mossad en brandt hij de mossad helemaal af. De mossad is corrupt, crimineel, illegaal en hun medewerkers plegen aanslagen verkleed als arabische mannen.
Dat (eerste) boek van hem vond ik zeer interessant.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_81496964
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:57 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

Je hebt wikipedia... klopt weer niet.

Onzin, je hebt hier gewoon geen enkele geloofwaardige quote genoemd,
je noemt alleen maar citaten en zaken die we op Wikipedia vinden,
en dan niet onder het kopje feiten, maar onder het kopje uitspraken,
je hebt je eigen bronnen niet eens gelezen zorg daar dan op z'n minst voor voordat je met een WaffenSS-zoon komt aanzetten genaaamd Chris van der Heijden.
pi_81497646
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:02 schreef DeParo het volgende:

[..]

Onzin, je hebt hier gewoon geen enkele geloofwaardige quote genoemd,
je noemt alleen maar citaten en zaken die we op Wikipedia vinden,
en dan niet onder het kopje feiten, maar onder het kopje uitspraken,
je hebt je eigen bronnen niet eens gelezen zorg daar dan op z'n minst voor voordat je met een WaffenSS-zoon komt aanzetten genaaamd Chris van der Heijden.
De bronnen bij een wikipedia artikel staan gewoon onder het artikel. Niet doen alsof je dat niet weet. Vreemd dat je niets aanneemt van een SS-er. Waarom? De eerste premier van israel zag individuele joden - net als de duitsers - als een nummer. Hij vond het stelen van arabisch land belangrijker dan het redden van de joden uit de handen van de Duitsers.

"If I could save all the children of Germany by bringing them to England and only half to Israel, I would choose the second."

David ben Gurion
pi_81498824
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:20 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

De bronnen bij een wikipedia artikel staan gewoon onder het artikel. Niet doen alsof je dat niet weet. Vreemd dat je niets aanneemt van een SS-er. Waarom? De eerste premier van israel zag individuele joden - net als de duitsers - als een nummer. Hij vond het stelen van arabisch land belangrijker dan het redden van de joden uit de handen van de Duitsers.

"If I could save all the children of Germany by bringing them to England and only half to Israel, I would choose the second."

David ben Gurion
Dat je totaal niet waar je over spreekt bewijs je hier wel weer mee.
Ten eerste was de situatie in Engeland jegens Joodse mensen niet bepaald optimaal.
Ten tweede waren niet alleen de Arabieren vijanden van de Zionisten maar ook de Engelsen.
Ten derde, in welk jaar is dit gezegd, toch niet na de gedwongen terugkeer van schepen door Engelsen.
Een weer uit z'n context gerukte uitspraak, als hij het uberhaupt al zo heeft gezegd, tsja.
  † In Memoriam † zondag 16 mei 2010 @ 18:46:56 #156
137949 Disana
pi_81498944
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:57 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

Je hebt wikipedia... informatie klopt niet.

En als je dat eenmaal opvalt, is het ook niet meer serieus te nemen.
pi_81499187
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:46 schreef Disana het volgende:

[..]

En als je dat eenmaal opvalt, is het ook niet meer serieus te nemen.
Je kan honderd keer www.israelisslecht.nl en www.zionistenzijnnietok.nl er in blijven gooien.
En dan kom je op honderden bronnen maar geloofwaardig blijft het niet hoor.

Maar we weten dat jij zo fantastisch onderlegd bent Disana.

Breng eens een steekhoudend argument in als je dat kan uiteraard.
pi_81499273
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:51 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je kan honderd keer www.israelisslecht.nl en www.zionistenzijnnietok.nl er in blijven gooien.
En dan kom je op honderden bronnen maar geloofwaardig blijft het niet hoor.

Maar we weten dat jij zo fantastisch onderlegd bent Disana.

Breng eens een steekhoudend argument in als je dat kan uiteraard.
Volgens mij is dat ook niet het punt. Het punt is niet "israel is slecht" of "zionisten zijn niet ok". Het punt is dat Israel veel dingen doet die niet door de beugel kunnen. En dat is een understatement.
Allah Al Watan Al Malik
pi_81499467
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mij is dat ook niet het punt. Het punt is niet "israel is slecht" of "zionisten zijn niet ok". Het punt is dat Israel veel dingen doet die niet door de beugel kunnen. En dat is een understatement.
Nee dat is jouw mening, dat zijn niet zomaar feiten, ik zal niet zeggen dat Israel nooit fouten heeft gemaakt. Dat ze soms ook best wat rustiger hadden kunnen handelen, maar het telkens belichten van die ene kant,
met de meest rare bronnen (en dan doel ik op mensen zoals Hakim), met als enige doel provoceren (zie alleen de titel al het artikel ging niet eens over Israel), dan gaat het nergens meer over.
  † In Memoriam † zondag 16 mei 2010 @ 18:59:14 #160
137949 Disana
pi_81499554
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, dat is in elk geval altijd wel míjn punt, al post ik zelden nog in dit soort topics. En dat blijft het ook, ondanks de persoonlijke aanvallen, de verzoeken om quotes, de quotes zonder links, de algemene tendens alles te weerleggen, af te leiden, of goed te praten. Heel veel van wat Israël daar doet is fout.
pi_81499612
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:57 schreef DeParo het volgende:

[..]

Nee dat is jouw mening, dat zijn niet zomaar feiten, ik zal niet zeggen dat Israel nooit fouten heeft gemaakt. Dat ze soms ook best wat rustiger hadden kunnen handelen, maar het telkens belichten van die ene kant,
met de meest rare bronnen (en dan doel ik op mensen zoals Hakim), met als enige doel provoceren (zie alleen de titel al het artikel ging niet eens over Israel), dan gaat het nergens meer over.
Wat is er provocerend aan de titel? Afgezien daarvan, het is een feit dat Israel dingen doet die niet door de beugel kunnen. Dat is niet slechts mijn mening. Dat erkennen is al een eerste stap.
Allah Al Watan Al Malik
pi_81500123
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:59 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, dat is in elk geval altijd wel míjn punt, al post ik zelden nog in dit soort topics. En dat blijft het ook, ondanks de persoonlijke aanvallen, de verzoeken om quotes, de quotes zonder links, de algemene tendens alles te weerleggen, af te leiden, of goed te praten. Heel veel van wat Israël daar doet is fout.
Sterk onderbouwd.
Ahum ahum.
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat is er provocerend aan de titel? Afgezien daarvan, het is een feit dat Israel dingen doet die niet door de beugel kunnen. Dat is niet slechts mijn mening. Dat erkennen is al een eerste stap.
Als jij daaronder verstaat dat ook, en ja ook, Israel fouten heeft gemaakt. Dan ben ik de laatste die dat zou ontkennen. Maar het is geen structureel beleid. Sorry, met de titel bedoelde ik eigenlijk het topic van Hakim met de druk op Israel wordt groter, terwijl het artikel niet over Israel ging tsja (overigens begon hij dit topic ook met de titel "Palestijn doodgeschoten door Joden"). Dus tja.
pi_81501007
Het wordt tijd voor een Amerikaanse staatsgreep in Israël. Lewis Black gaat er dan als het aan mij ligt de scepter zwaaien met Jerry Seinfeld als minister van Buitenlandse zaken. Wat zou de wereld er dan een stuk vrolijker uit zien opeens...
  zondag 16 mei 2010 @ 19:35:52 #164
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_81501229
Dat is nog eens een oplossing. We plaatsen er dan een strommanetje zoals Karzai, opgeleid in het Westen, gevormd door geheime diensten die dan de Israeliers moet vertegenwoordigen. Elke Israelier die zich verzet tegen deze joodse Ariel Karzai is dan meteen een terrorist en wordt afgemaakt. Internationale gemeenschap erachter, missie van de NAVO, wat 'verkiezingen' die deze Karzai legitiem moet doen overkomen en er is shalom/salaam in het Midden-Oosten
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_81520144
quote:
Op zondag 16 mei 2010 13:25 schreef Fokski het volgende:

[..]

Als je woont in "oorlogsgebied" doe je dat wel en een steen komt vaker langs dan een kogel en kan vergelijkbare schade veroorzaken dus waar heb je het over?
Welke idioot gaat nou in oorlogsgebied wonen?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_81520326
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:35 schreef Fokski het volgende:

[..]

Nee, het gaat om de intentie. "Baldadigheid" tegenover "jij moet dood en weg van hier".
OK, dus daarom is het doodschieten van een Palestijnse jongen die op zijn eigen land aan het werk is gerechtvaardigd. "Jij moet dood en weg van hier."
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_81520361
quote:
Op zondag 16 mei 2010 17:54 schreef waht het volgende:

[..]

Ah. Ik dacht dat je 'baldadigheid' aan de Palestijn toeschreef.

Fout begrepen.

Maar waarschijnlijk niet begrepen.
pi_81520473
quote:
Op zondag 16 mei 2010 18:59 schreef Disana het volgende:

[..]

Ikzelf heb besloten om die idioot volkomen te negeren. Reageren op zijn opmerkingen is onzinnig, want hij schrijft meestal onzin.
Zelfs mensen die pro-Israel zijn vinden hem een irritante en ongewenste gebruiker.
pi_81533521
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:35 schreef Aloulou het volgende:
Dat is nog eens een oplossing. We plaatsen er dan een strommanetje zoals Karzai, opgeleid in het Westen, gevormd door geheime diensten die dan de Israeliers moet vertegenwoordigen. Elke Israelier die zich verzet tegen deze joodse Ariel Karzai is dan meteen een terrorist en wordt afgemaakt. Internationale gemeenschap erachter, missie van de NAVO, wat 'verkiezingen' die deze Karzai legitiem moet doen overkomen en er is shalom/salaam in het Midden-Oosten
Als dat het einde betekent van 's werelds nog enige apartheidsregime, waarom niet? Heb al vaker geopperd voor een 1-staat oplossing, waar joden, arabieren en andere mensen die in vrede en democratie willen leven (zoals voor het ontstaan van israel) enigszins worden geholpen door de internationale gemeenschap.
  maandag 17 mei 2010 @ 14:13:51 #170
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_81533542
quote:
Op maandag 17 mei 2010 00:59 schreef Kees22 het volgende:

[..]

OK, dus daarom is het doodschieten van een Palestijnse jongen die op zijn eigen land aan het werk is gerechtvaardigd. "Jij moet dood en weg van hier."
Dan had hij zeker net pauze als hij met stenen aan het smijten was.
pi_81533596
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:13 schreef Nobu het volgende:

[..]

Lol
  maandag 17 mei 2010 @ 14:33:50 #172
93664 waht
Mushir
pi_81534333
quote:
Op maandag 17 mei 2010 01:00 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Maar waarschijnlijk niet begrepen.
Leg uit dan.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_81537715
quote:
Op maandag 17 mei 2010 01:08 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ikzelf heb besloten om die idioot volkomen te negeren. Reageren op zijn opmerkingen is onzinnig, want hij schrijft meestal onzin.
Zelfs mensen die pro-Israel zijn vinden hem een irritante en ongewenste gebruiker.
Dit bewijst dus alleen
maar dat ik al die tijd al gelijk had , en dan doel ik nog niet eens op het onderwerp, maar op jou.
pi_81562493
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:13 schreef Nobu het volgende:

[..]

Volgens de berichten die hier gepost zijn, is hij in de rug geschoten. En nog wel met een dumdumkogel, dus dan kun je het verschil tussen rug en buik echt wel zien.
En volgens getuigen was hij niet bij de stenengooiers.
Kortom: jouw veronderstelling kan niet kloppen.

Nog los van het feit dat het nogal disproportioneel is om mensen die stenen gooien naar jouw auto dood te schieten met dumdumkogels.
pi_81562712
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:33 schreef waht het volgende:

[..]

Leg uit dan.
Ik heb eens terug zitten klikken in de discussie, maar snap het ook niet meer.
Laat maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')