abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81399870
Het kinderkleertjestopic deel 8

En weer een nieuw topic voor kinderkleding!
Laatste posts ging onder andere over wat je nou uitgeeft aan kleding voor je kind.

Ff copy/pasten.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81399914
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:46 schreef oeke het volgende:
Sprout Kingdom leek me ook leuk. Maar voor meisjes. Bengh, voor meisjes. 4FunkyFlavours zeker ook.

Een jongetje is goed voor je portemonnaie.
Ik geef denk ik net zo veel als Huup uit.
Met dien verstande dat ik op het moment erg veel zelf maak.
Gewoon omdat er bijna niks leuks te krijgen is voor jongens. Naar mijn smaak dan he?
Maar ja zelf maken kost ook geld.
Oh dat is herkenbaar! Ik zie heel vaak veel leuks voor een meisje en dan ga ik spieken en dan vind ik de jongenscollectie toch minder. Beetje jammer. Ik kwam op die Unit site wel leuke dingen tegen trouwens voor jongetjes (tenminste, ik zou het mijn zoon wel aantrekken )

Ik spam even...

(hoewel ik die kleur blauw niet heel geweldig vind...)

sjraf

En deze vind ik ook leuk, ik heb een enorm zwak voor kaplaarsjes

Ik vermoed dat ik een jongetje in het begin vooral veel boxpakjes/kruippakjes aan zou trekken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:09:22 #3
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81399942
Kleertjes
En ik ben wel benieuwd naar de sjop van beaker pm aub?
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_81399948
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:49 schreef SacreCoeur het volgende:
Jongetje is ook niet goed voor m'n bankrekening, ik zie altijd veel leuks.
Zou 'm de hele dag leuke rolling stones shirtjes aan doen.
En mooie hoodies & skinny jeans met leuke lieve vans eronder.

Ik wil.

omg kijk wat ik net tegen kom:

http://www.simsalakim.nl

Verkoopt onder andere juffrouw Juul outlet collecties.
Volgens mij was dat t wel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81399962
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kleertjes
En ik ben wel benieuwd naar de sjop van beaker pm aub?
Ja! Dito!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:16:45 #6
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81400269
Ik heb de afgelopen maanden, ehm, niets uitgegeven aan kleding voor het kind. Ben gezegend met heel veel tweedehandsjes, en een oma die wat bijdraagt, moet nu nog een paar rompertjes en een zwempakje kopen voor de zomer. En misschien een feestjurkje, wanneer nodig.

Voor mezelf hetzelfde. Ik loop rond in de kleding die of mijn moeder voor me gekocht heeft, of gedragen heeft.

* Basboussa is 'n parasiet
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_81400273
Oh huup dat jurkje maar veeeeeel te duur hoor

Overigens vind ik het wel handig als ze een beetje unieke kleertjes hebben voor naar de opvang (als in niet de huidige collectie van hennes, prenatal, zeeman of name-it). Het is me nu al 2x overkomen dat er een jasje van 1 van mijn meisjes door een andere papa/mama is aangedaan bij hun kind en zo is meegenomen van de opvang. Niet express natuurlijk, maar ma brengt en pa haalt bijvoorbeeld en heeft geen idee wat marietje aanhad en dan heeft ze natuurlijk ook net zo'n jasje als mijn ukken. Nu zitten we dus weer een paar dagen zonder jasje voor Esmee en ik vind het zonde om voor die hopelijk paar dagen nog een winterjasje te kopen. En ik label nog wel alles zo zorgvuldig
pi_81400309
Oh beaker ik wil de link ook nog wel een keer. Heb laatst mijn pm-box iets te drastisch opgeruimd
pi_81400365
Oeh dat paddenstoelenpakje is echt wel tof!
En ik heb geen idee wat ik per maand aan kleertjes uitgeef. Altijd teveel volgens m'n Lief
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:21:31 #10
303029 Calimero-
een klein zwart kippenkuiken
pi_81400474
'Zij zijn groot en ik is klein, dat is niet eerlijk !'
pi_81400512
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:16 schreef Stiemie het volgende:
Oh huup dat jurkje maar veeeeeel te duur hoor

Overigens vind ik het wel handig als ze een beetje unieke kleertjes hebben voor naar de opvang (als in niet de huidige collectie van hennes, prenatal, zeeman of name-it). Het is me nu al 2x overkomen dat er een jasje van 1 van mijn meisjes door een andere papa/mama is aangedaan bij hun kind en zo is meegenomen van de opvang. Niet express natuurlijk, maar ma brengt en pa haalt bijvoorbeeld en heeft geen idee wat marietje aanhad en dan heeft ze natuurlijk ook net zo'n jasje als mijn ukken. Nu zitten we dus weer een paar dagen zonder jasje voor Esmee en ik vind het zonde om voor die hopelijk paar dagen nog een winterjasje te kopen. En ik label nog wel alles zo zorgvuldig
oh Amélie gaat niet naar een kdv dus zo had ik er nog nooit bij stilgestaan dat lijkt me idd vervelend zeg
Hebben ze geen aparte zakjes of tasjes of mandjes ofzo waar de spullen van de kindjes in bewaard worden?

Basboussa
Ik heb ook veel tweedehandsjes en gekregen spullen en ik realiseer me wel dat dat best een luxe is. Dat ik niet álles zelf koop scheelt wel een slok op een borrel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:22:30 #12
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_81400518
Ik zit gelijk weer allemaal kleertjes te kijken door jullie.
Kwam weer leuke dingen tegen op A. kids.

Doe mij aub een jongetje.
Maar een meisje is ook heeeeeeeel leuk.

[ Bericht 9% gewijzigd door SacreCoeur op 13-05-2010 23:27:44 ]
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:39:10 #13
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_81401133
Dat paddestoelenpakje is wel heel schattig inderdaad. Ik koop best wel veel kleding , vooral voor mijn oudste. Toevallig was ik vanmiddag was aan het wegruimen in haar kast en heb ik een foto ervan gemaakt. In diezelfde kast hing/lag vroeger de kleding van mij en manlief.
Misschien nu toch maar stoppen met kopen, er past haast niks meer bij.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_81401138
Sacre Coeur, het is mijn smaak niet, maar jongetjes zijn heel leuk!

Huup, wat je hebt geplaatst, vind ik erg leuk, maar gewoon te duur.
Of eigenlijk, niet perse te duur, maar het kost teveel voor mijn portemonnaie.
Een grote bestelling bij DPAM kan ik me wel veroorloven omdat de kleertjes an sich niet enorm duur zijn.
Maar een kruippakje voor 30 euro?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:44:33 #15
298315 SacreCoeur
pi_81401345
Ik hou meer van stoer denk ik, vooral voor een jongetje.
Daarom zie ik ook zoveel leuks!! meeste wat ze hebben is toch wel stoer.

Maar een kruippakje is wel gelijk shirtje & broekje he.
Ik zou mezelf op die manier overhalen.
pi_81401374
She-Wolf! jawel joh! Bovenste roede omhoog en dan kan er nog een hele roede onder!!
Kun je gewoon doorkopen. opgelost

Ik ken het Oeks, het is voor mij ook teveel geld. Maar ik moet ook eerlijk toegeven dat ik dingen ook al snel te duur vind als ik weet dat ik voor veel minder mn kind ook leuk kan kleden zeg maar. Of hoe zeg je dat. Nouja, dan ga ik liever andere dingen doen van het geld dat overblijft. Soort gierigheid I guess
Hoewel ik niet uitsluit dat als ik het geld zou hebben dat ik dan wel gewoon blind zou kopen haha.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81401421
Oh ik vind dat trouwens niet erg hoor, dat zo'n kruippakje te veel is voor mijn budget.
Wat dat aangaat stel ik gewoon prioriteiten.
Afgelopen winter had ik een rompertje met wol en zijde voor hem gekocht, voor als we gingen wandelen met de draagdoek.
Zo'n saai wit rompertje kost dan 23 euro, dat betaal ik er wel voor.
En het was een erg fijn rompertje.
pi_81401577
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik hou meer van stoer denk ik, vooral voor een jongetje.
Daarom zie ik ook zoveel leuks!! meeste wat ze hebben is toch wel stoer.

Maar een kruippakje is wel gelijk shirtje & broekje he.
Ik zou mezelf op die manier overhalen.
Vind het niet speciaal stoer. Vooral erg 'merkerig' of 'hip'.
En dat het 2 in 1 is, heb je gelijk in. Maar ik besteed gewoon geen 30 euro aan iets. Behalve als ik weet dat het bijzondere materialen zijn. Zoals wol. Of een winterjas of schoenen.

She-Wolf, wat Huup zegt. Of een plank boven de roede!
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:54:01 #19
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_81401721
Huup en Oeke, goeie tip!

Het komt ook omdat ze nu niet meer zo hard groeit natuurlijk. Er hangen nog dingen in die ze vorig jaar zomer droeg en die past ze deze zomer ook nog wel. En jurkjes en rokjes worden niet zo snel te klein natuurlijk. Even ter verdediging, waarom manlief die extra roede best kan maken
pi_81401832
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:46 schreef oeke het volgende:
Oh ik vind dat trouwens niet erg hoor, dat zo'n kruippakje te veel is voor mijn budget.
Wat dat aangaat stel ik gewoon prioriteiten.
Afgelopen winter had ik een rompertje met wol en zijde voor hem gekocht, voor als we gingen wandelen met de draagdoek.
Zo'n saai wit rompertje kost dan 23 euro, dat betaal ik er wel voor.
En het was een erg fijn rompertje.
Ik maal daar ook niet echt om eigenlijk. Ik weet wat ik heb en wat ik uit kan geven en natuurlijk zie ik vaak genoeg superleuke dingen van Bengh bijvoorbeeld, maar boeiend ik zie ook wel eens leuke dingen voor mezelf waarvan ik op voorhand al weet dat ik het toch niet kan betalen (die Deense/Scandinavische merken, Day, By MaleneBirger, NoaNoa oooooh <3 ).
Niet kan betalen is niet t goeie woord, niet ervoor over hebben meer I guess. Prioriteiten idd.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:58:49 #21
298315 SacreCoeur
pi_81401906
Ja naar materialen kijk ik niet echt alleen of het niet prikt, vies aanvoeld maar thats all.
Maar ik ben heel erg qua kleding betreft, afgelopen winter kon ik de winterjasjes niet laten hangen.
Uiteindelijk had ze er 4.

Dus als iemand er nog èèn zoekt.
pi_81402227
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:54 schreef She-Wolf het volgende:
Huup en Oeke, goeie tip!

Het komt ook omdat ze nu niet meer zo hard groeit natuurlijk. Er hangen nog dingen in die ze vorig jaar zomer droeg en die past ze deze zomer ook nog wel. En jurkjes en rokjes worden niet zo snel te klein natuurlijk. Even ter verdediging, waarom manlief die extra roede best kan maken
Whehe, alvast jezelf aan alle kanten indekken
anders zeg je gewoon dat een extra plank ook heul handig is voor extra speelgoed enzo

Overigens is dat ook wel een reden hoor dat harde groeien dat ik er wat minder geld aan uitgeef.
Ik ben best gierig maar voor mezelf zou ik eigenlijk eerder een dure broek kopen dan voor mn kind. Ik groei niet meer. niet in de lengte dan...

Sacre iets in het V&A topic gooien kan natuurlijk altijd
Om heel eerlijk te zijn kijk ik bij dingen als ze duur zijn júíst naar het materiaal. Als ik 40,- voor een shirtje betaal dan wil ik ook dat het kwalitatief hoogwaardig is enzo. Dat je niet alleen maar voor het merkje betaald.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81402259
NoaNoa daar koop ik dus best veel van, in de uitverkoop.

En prioriteiten inderdaad! En mooie en fijne materialen. Liever geen acryl bijvoorbeeld.
pi_81402672
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:16 schreef Basboussa het volgende:
Ik heb de afgelopen maanden, ehm, niets uitgegeven aan kleding voor het kind. Ben gezegend met heel veel tweedehandsjes, en een oma die wat bijdraagt, moet nu nog een paar rompertjes en een zwempakje kopen voor de zomer. En misschien een feestjurkje, wanneer nodig.

Voor mezelf hetzelfde. Ik loop rond in de kleding die of mijn moeder voor me gekocht heeft, of gedragen heeft.

* Basboussa is 'n parasiet
je bent gewoon slim

ik kleed mijn kinderen ook met kleding van de kledingbeurzen enz. lekker boeiend. staat toch niet op de kleding of het van iemand anders is geweest. ik kan natuurlijk alles nieuw kopen maar geld geef je maar 1 keer uit.
dus beter veel dan naar de zeeman(al zeg ik niet dat ze daar veel minder leuke dingen hebben hoor, je moet er tegen aan lopen).
mama van 3 kids!
pi_81406675
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 23:08 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Oh dat is herkenbaar! Ik zie heel vaak veel leuks voor een meisje en dan ga ik spieken en dan vind ik de jongenscollectie toch minder. Beetje jammer. Ik kwam op die Unit site wel leuke dingen tegen trouwens voor jongetjes (tenminste, ik zou het mijn zoon wel aantrekken )

Ik spam even...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
sjraf

[ afbeelding ]

Ik vermoed dat ik een jongetje in het begin vooral veel boxpakjes/kruippakjes aan zou trekken.
Ik zou geen van die kleertjes kopen. Kruippakjes heb ik altijd al leuk gevonden, maar ik vind ze ook heel problematisch wat maatvoering betreft. Ivan had in het begin lange benen dus kruippakjes zaten vaak te kort. Toen zijn figuur weer veranderde gingen ze in zijn kruis trekken. Ik merk dat ik veel langer doe met broekjes en shirtjes dan met kruippakjes, dus ik koop ze niet meer.

Verder vind ik kleertjes voor jongens vaak nogal gimmick-achtig. Je kunt zelden een gewoon mooi shirt of een mooi kruippakje vinden; er moeten altijd maar weer paddestoelen of zo op staan. Hoe psychedelischer hoe beter, lijkt soms wel. Ik heb daar op zich niets op tegen - als het bij een incidenteel pakje blijft vind ik het wel leuk voor Ivan - maar ik wil niet elke dag van hem een attractie maken.

Verder houd ik niet van teksten op kleding (ook niet als dat 'chocolate delight' is). Van wat je laat zien vind ik het shirtje met giraf het leukst. Dat ziet er nog het minst hysterisch uit. Maar wat ik eigenlijk het leukst vind is degelijke kleding zonder print. Ik weet wel waar ik die kleding kan krijgen, maar merkwaardig genoeg kost juist het niet-opgeleukte spul een fortuin.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_81406740
quote:

[..]

Ik spam even...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
sjraf

[ afbeelding ]

Dat shirtje met die giraf!! DIe willik!!
maar vind ik eigenlijk ook weer te duur haha, maar hijs wel
Mja hij heeft al genoeg
pi_81407003
Dat shirtje met giraf en aap zijn echt super leuk! Maar ja lange mouwen is dan weer een beetje jammer, misschien straks in de uitverkoop

Dat kruippakje vind ik trouwens ook super, het is alleen niet echt iets wat ik Finn snel aan zou trekken. Ik vind een broekje met een leuk shirt dan toch leuker staan.
pi_81407576
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 07:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik zou geen van die kleertjes kopen. Kruippakjes heb ik altijd al leuk gevonden, maar ik vind ze ook heel problematisch wat maatvoering betreft. Ivan had in het begin lange benen dus kruippakjes zaten vaak te kort. Toen zijn figuur weer veranderde gingen ze in zijn kruis trekken. Ik merk dat ik veel langer doe met broekjes en shirtjes dan met kruippakjes, dus ik koop ze niet meer.

Verder vind ik kleertjes voor jongens vaak nogal gimmick-achtig. Je kunt zelden een gewoon mooi shirt of een mooi kruippakje vinden; er moeten altijd maar weer paddestoelen of zo op staan. Hoe psychedelischer hoe beter, lijkt soms wel. Ik heb daar op zich niets op tegen - als het bij een incidenteel pakje blijft vind ik het wel leuk voor Ivan - maar ik wil niet elke dag van hem een attractie maken.

Verder houd ik niet van teksten op kleding (ook niet als dat 'chocolate delight' is). Van wat je laat zien vind ik het shirtje met giraf het leukst. Dat ziet er nog het minst hysterisch uit. Maar wat ik eigenlijk het leukst vind is degelijke kleding zonder print. Ik weet wel waar ik die kleding kan krijgen, maar merkwaardig genoeg kost juist het niet-opgeleukte spul een fortuin.
Hihi psychedelisch

Maar je hebt wel gelijk hoor, het lijkt idd wel of jongenskleding altijd met tekst of opdruk ofzo moet zijn. Er zijn wel shirts en dergelijke zonder print maar die gelden dan meer als basics ofzo.
Het lijkt wel of je er voor meisjes meer verschillende 'stijlen' beschikbaar zijn dan voor jongens. Of ik kijk niet echt goed dat kan ook natuurlijk

Ik hou ook niet van teksten op kleding, maar zoiets als chocolate delight heb ik een stuk minder moeite mee dan 'feed me' of 'i'm cute' of meer van dat.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 14 mei 2010 @ 10:00:44 #29
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81408511
Ik hou ook vooral van effen en van streepjes .
pi_81408868
Oh dat wou ik gisteravond ook nog typen, dat ik die Sprout Kingdom site erg leuk vond, maar niks leuks voor jongetjes ertussen zag.
Dat bovenste kruippakje vind ik wel erg leuk Huup, dat had ik niet gezien. Maar verder dan ook echt niks. Dat merk met die shirts van die lange beesten erop vind ik helemaal niet leuk.
En Bengh is alleen v meisjes kwam ik achter, jammer want wat een enorm leuk merk!

Kruippakjes zitten hier dus vaak na 1/2x niet meer maar lees dat jij dat ook had Claudia.
Wolf is helemaal niet lang, maar het gaat trekken bij het kruis (in de droger stop ik het nooit) of zou ik die luier gewoon raar omdoen ofzo

Oeke zei laatst al dat babyjongetjeskleding vaak gewoon mannenkleding was maar dan in kleinere maten, dat klopt echt wel! Veelal blousjes en broeken die qua kleur en bedrukking inderdaad een man ook gewoon aan zou kunnen hebben in het groot. Raar eigenlijk

Kidscase vind ik mooie (vooral basic met dus niks erop) spulletjes hebben
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_81410354
Ik ben gek op jumpsuitjes, maar die leuke (psychedelische ) zijn zo duur En hier hetzelfde qua maat, ze hebben in Zweden gewoon hele vreemde baby's met een kort bovenlijf en dunne beentjes
Eind deze maand hebben we een familiefeestje en begin juli een bruiloft, een jumpsuitje zou wel heel leuk zijn maar als hij het dan maar 1-2 keer aan kan is dat wel heel zonde... Iemand nog leuke ideetjes?

Wel gek, heel veel mensen vinden jongenskleding niets aan maar de ontwerpers en fabrikanten hebben dat niet door en doen er niets aan?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:12:39 #32
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81410565
Huup ...

Ik heb toch maar wel dat dure shirtje met gi-Raf gekocht, en ook dit boekje . Het boekje was een tip van Lovelylady, waar is die eigenlijk?

pi_81410684
Wat gaaf Groofsken!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_81410838
Oh wat gaaf Groofsken! ziet er ook wel leuk getekend uit
Ik heb ook een boek waarin een jongetje Wolf heet
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:22:08 #35
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81410883
.
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:20 schreef Poppejans het volgende:
Oh wat gaaf Groofsken! ziet er ook wel leuk getekend uit
Ik heb ook een boek waarin een jongetje Wolf heet
Leuk is dat .
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:25:44 #36
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81411014
Groofsken wat leuk!

Soms koop ik voor Linde wel wat duurdere kleding, vooral omdat ik nu natuurlijk weet dat Esmee het straks nog aankan Maar het gaat mij er altijd meer om hoe iets eruit ziet dan van welk merk het is. Zo koop ik liefst basic shitjes bij de hema waar ik dan weer gehaakte bloemetjes op naai die ik bij een webwinkeltje koop. Of een zeeman shirtje dat ik opleuk met lieve knoopjes. Zo heeft ze toch iets anders dan anders terwijl het niet heel duur is.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:26:05 #37
298315 SacreCoeur
pi_81411022
Elke keer als ik de shirtjes van Lipfish zie moet ik weer kokhalzen.
Ik ga morgen proberen leuke zomerhempjes te scoren, iets met veel bloemetjes, strikjes ofzo.
Bij Primark hadden ze leuk ondergoed.
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:25 schreef Stiemie het volgende:
Groofsken wat leuk!

Soms koop ik voor Linde wel wat duurdere kleding, vooral omdat ik nu natuurlijk weet dat Esmee het straks nog aankan Maar het gaat mij er altijd meer om hoe iets eruit ziet dan van welk merk het is. Zo koop ik liefst basic shitjes bij de hema waar ik dan weer gehaakte bloemetjes op naai die ik bij een webwinkeltje koop. Of een zeeman shirtje dat ik opleuk met lieve knoopjes. Zo heeft ze toch iets anders dan anders terwijl het niet heel duur is.
Ja! dat is ook leuk als je het kan.
Ik ben niet goed met naald en draad, misschien toch maar eens leren.
Want ik zou wel helemaal weten wat ik zou doen met de shirtjes.
pi_81411131
Echt waar? Vind je Lipfish echt zo erg? Ik vind ze juist heel erg leuk, met zo'n beest met hangpootjes. M. heeft er twee, een witte longsleeve met een hangkikker en een aqua t-shirt met een hanggiraffe.
pi_81411283
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:22 schreef Groofsken het volgende:
.
[..]

Leuk is dat .
Hier ook maar dat was niet zo moeilijk zoeken Ik heb er alleen nog een t-shirt van
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:35:07 #40
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81411346
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:26 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja! dat is ook leuk als je het kan.
Ik ben niet goed met naald en draad, misschien toch maar eens leren.
Want ik zou wel helemaal weten wat ik zou doen met de shirtjes.
Nou een door een ander gehaakt bloemetje met wat steekjes vastzetten of een knoopje op een shirtje naaien is niet zo heel ingewikkeld hoor
  vrijdag 14 mei 2010 @ 11:35:42 #41
298315 SacreCoeur
pi_81411369
Ja ik vind het niet zo, al gaat het bij jongetjes nog wel.
Ik koop bijvoorbeeld ook amper basic dingen.
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 11:35 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Nou een door een ander gehaakt bloemetje met wat steekjes vastzetten of een knoopje op een shirtje naaien is niet zo heel ingewikkeld hoor
Ik had de vorige keer al moeite met een knoop.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:17:30 #42
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81412693
Oke dan is het inderdaad onbegonnen werk
pi_81413673
quote:

[..]

Ik spam even...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
sjraf

[ afbeelding ]

Dit is zeker heel leuk
pi_81415084
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:00 schreef Groofsken het volgende:
Ik hou ook vooral van effen en van streepjes .
Ivan heeft vandaag een effen, groen shirt aan van de H&M en een duurder broekje dat hij van m'n moeder heeft gekregen. Het is een luchtig, groen broekje met een band waar witte strepen op zitten. Dat vind ik nou geslaagde kleding, lekker rustig maar wel met een leuk detail.

Ivans leukste kledingstuk was een pakje van (geloof ik) Kidscase dat hij van mijn schoonzus heeft gehad:

Ik kijk wel eens op Marktplaats naar Kidscase, maar ik vind er niet de dingen die ik in de winkel zo leuk (en duur!) vind.

Het duurste wat wijzelf voor Ivan hebben gekocht was zijn astronautenpak (30-40 euro of zo):

Maarja, zo'n pak heb je nu eenmaal nodig als je de ruimte in wilt.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 13:28:51 #45
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81415367
Oh ja, ik herinner me dat pakje , volgens mij heb ik er toen nog wat over gezegd als in gevraagd waar het vandaan komt . Nu wil ik het alsnog hebben .

Oh ja, dat klint goed, dat groene setje. Ik keek laatst het fotoalbum van R met een vriendin door en toen wiel wel heel erg op dat R erg veel groen aan heeft. S trouwens ook .

Ik vind dit ook zulke lieve stoere jongenskleertjes:

Oh, en ik hou wel van kleur , maar niet van hysterische print.
Oh en ik geloof ook dat mijn kinderen nooit wit aanhebben , maar das niet eens zo bewust.
pi_81415739
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 13:28 schreef Groofsken het volgende:

Ik vind dit ook zulke lieve stoere jongenskleertjes:

[ afbeelding ]
Ivan heeft dat broekje ook! Hema.

quote:
Oh, en ik hou wel van kleur , maar niet van hysterische print.
Oh en ik geloof ook dat mijn kinderen nooit wit aanhebben , maar das niet eens zo bewust.
Ik laat me bij de Hema en H&M wel vaak verleiden tot bovenkleding met opdruk, bijvoorbeeld:

Zo nu en dan kan dat wel. En Ivan heeft een hysterisch pakje van de Hema dat ik ook leuk vind, voor soms. Het leukste kledingstuk van dit moment is wat mij betreft een rompertje van de H&M. Ik vind die rompertjes ook gewoon heel fijn, fijner dan die van de Hema. (Hij heeft ook een variant met groene autootjes.)

Ik koop bijna nooit witte kleding voor Ivan, maar daar ga ik verandering in brengen. Wit staat hem goed.
pi_81415900
Dat groene pakje van Ivan is echt ERG leuk !!!
Ik zie op marktplaats ook nooit leuks van Moonkids waar ik graag wat van hebben wil. Ja, er staan soms wel leuke dingen op, maar dan is er al te hoog geboden helaas

Leuk dat streepjesbroekje van R., Hema toch? Volgens mij hingen die hier ook nog wel, misschien koop ik er nog wel een aantal. Dat soort broekjes zit volgens mij het heerlijkst en is goed te combineren met wat leuks erboven.

Qua rompers hier fan van de Wibra (die heeft ''losse'' maten ) Hema en H&M. Grote tegenvaller vond ik Prenatal rompers, gaatjes vielen erin na wassen en krimpen

Ik ben ook eens gaan denken wat het allerduurst is wat Wolf heeft (gehad) en ik zou het werkelijk niet weten heel duur koop ik nooit wat. hij heeft niks wat 30 ofzo euro heeft gekost geloof ik!
Het lieveheersbeestpakje van Duns was dacht ik 25 euro dat zal in de buurt komen.
Of iets van Lief! zonder korting, maar ik koop vrijwel alleen maar merk als het afgeprijsd is.

[ Bericht 2% gewijzigd door DustinHenderson op 14-05-2010 13:48:48 ]
pi_81415964
haha zn astronautenpak
ik heb dat ook vaak met marktplaats dan ben je aan het zoeken en vind je wel de merken die je leuk vindt maar niet de spullen die je in de winkel zo schattig/leuk vond. (of er wordt tweedehands zoveel geld voor gevraagd dat ik denk van mja, dan leg ik die 4 euro er wel bij en koop ik het wel nieuw ofzo...)

Ik weet het niet zo met jongenskleding. De ene keer vind ik streepjes minder storend dan de andere keer (zo op een broekje, ja leuk, polo met opstaande kraag en strepen nee dankje...) en zelfde met teksten, de ene tekst vind ik minder storend dan de ander of plaatjes en printjes.
Een kledingkast voor een zoon zou bij ons denk ik meer 'van alles wat' zijn dan nu bij Amélie het geval is.
En ik gok dat een zoon ook minder kleding zou hebben wat erg eigenlijk hahaha maar goed een tweede meid zou ook minder nieuwe kleding hebben omdat er toch veel bewaard is ook.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81416074
mijn zus heeft nu met mn neefje ook minder kleding, maar das ook vooral omdat ik zelf zwanger ben (en dus liever kleertjes voor mezelf koop dan voor haar ) en ze met Lieke zoveel kleertjes had die ze amper aan had, dus dat vond ze ook zonde
Niet zozeer omdat het nu een jongetje is...

Ik heb mezelf ook een koopverbod opgelegd, omdat ik anders teveel heb vind ik. Vind het ook wel leuk om straks als ie geboren is nog kleertjes te kopen
pi_81416099
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 13:43 schreef huuphuup het volgende:

En ik gok dat een zoon ook minder kleding zou hebben
Jou ''kennende'' vast echt niet hoor
Het is ietsje beter speuren qua shoppen misschien, maar genoeg jongetjesleuks te vinden hoor
pi_81416321
Voor een pasgeboren meisje wil ik graag dit ecologisch verantwoorde kraamcadeautje kopen, die bruine.

Maar welke maat zou ik nemen? Het kindje is eind april geboren met een gewicht van 3300 gram. De maten lopen van 62-92 en ik wil de kleinste maat bestellen. Hebben die kleintjes in de zomer nog veel met lange mouwen aan of zouden ze het dan pas na de zomer gebruiken, want dan is het vast te klein.
pi_81416353
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 13:47 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Jou ''kennende'' vast echt niet hoor
Het is ietsje beter speuren qua shoppen misschien, maar genoeg jongetjesleuks te vinden hoor
whehe ja dat zou zomaar kunnen natuurlijk
maar goed, twee kinderen kosten ook weer meer dan 1 dus t geld wordt anders verdeeld enzo, en ik heb ook wel een beetje wat Sonnetje zegt, Amélie heeft zó veel dat ik zonde vind dat ze sommige dingen maar 1 of 2 keer draagt.
En dat is niet alleen mijn eigen koopschuld, Amélie heeft ook heel erg veel gekregen aan doorschuivers en kadootjes.

Mochten we een jongetje krijgen dan is de kans erg groot dat er weer heel veel doorschuivers zijn en van mijn moeder weet ik dat ze regelmatig toch wel wat koopt, jongetje of meisje maakt daar niets voor uit
Ik denk dat ik minder zelf bij zal kopen ofzo. Denk ik hoor... Zeg nooit nooit enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 14 mei 2010 @ 13:55:59 #53
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81416459
Wit staat Ivan erg goed, vind ik ook . Het duurste dat ik ooit gekocht heb voor R is dat shirtje met die giraf die ik net besteld heb. En voor S een jurkje van Lief, had ze aan op haar eerste verjaardag. Maar dat was wel in de uitverkoop en onder de 20 euro. Overigens heeft een dochter van een vriendinnetje dat nu aan, zo leuk om het dan weer terug te zien .

Ik ga altijd eerst shoppen op zolder als we toe zijn aan een nieuwe maat, in de dozen vol tweedehands spul van mijn neef. En zijn vreindin heeft een hele leuke smaak, dus das leuk shoppen .

pi_81416475
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 13:53 schreef huuphuup het volgende:

[..]

whehe ja dat zou zomaar kunnen natuurlijk
maar goed, twee kinderen kosten ook weer meer dan 1 dus t geld wordt anders verdeeld enzo, en ik heb ook wel een beetje wat Sonnetje zegt, Amélie heeft zó veel dat ik zonde vind dat ze sommige dingen maar 1 of 2 keer draagt.
En dat is niet alleen mijn eigen koopschuld, Amélie heeft ook heel erg veel gekregen aan doorschuivers en kadootjes.

Mochten we een jongetje krijgen dan is de kans erg groot dat er weer heel veel doorschuivers zijn en van mijn moeder weet ik dat ze regelmatig toch wel wat koopt, jongetje of meisje maakt daar niets voor uit
Ik denk dat ik minder zelf bij zal kopen ofzo. Denk ik hoor... Zeg nooit nooit enzo
Mens zwets nie
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 14 mei 2010 @ 13:59:17 #55
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81416604
Huup, ik merk ook geen verschil hoor in mijn kledingkoopgedrag. S kreeg net zoveel als R. Overigens hebben die van mij juist helemaal niet te veel in hun kast liggen. En ze dragen alles ook echt veel. Daardoor ga ik ook echt van die kleertjes houden enzo . Als ik foto's terugzie, dan voel ik er gewoon bij "oh ja, toen had ze steeds dat jurkje en die en die broekjes aan"... Ook suf eigenlijk .
pi_81416704
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 13:56 schreef Estrys het volgende:

[..]

Mens zwets nie
tsk!
ok vooruit deal, doe jij tegen die tijd Seb kleertjes weg, kijk ik wel of ik nog last heb van t koopvirus!

En mja, t lijkt wel of ik gruwelijk veel koop maar dat valt echt heel erg mee hoor! Ik laat alleen wel vaak plaatjes zien van wat ik leuk vind maar das niet t zelfde
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 14 mei 2010 @ 14:03:15 #57
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81416758
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:02 schreef huuphuup het volgende:

[..]

En mja, t lijkt wel of ik gruwelijk veel koop maar dat valt echt heel erg mee hoor! Ik laat alleen wel vaak plaatjes zien van wat ik leuk vind maar das niet t zelfde
Hihi .
pi_81416774
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:02 schreef huuphuup het volgende:

[..]

tsk!
ok vooruit deal, doe jij tegen die tijd Seb kleertjes weg, kijk ik wel of ik nog last heb van t koopvirus!

Ik ben erg gehecht aan Seb zijn kleertjes. Ben ook zo'n muts die niks weg doet. Als de volgende een meisje is en die van jou een jongen dan kunnen we wel ruilen
pi_81416853
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 13:52 schreef Twinkly het volgende:
Voor een pasgeboren meisje wil ik graag dit ecologisch verantwoorde kraamcadeautje kopen, die bruine.

Maar welke maat zou ik nemen? Het kindje is eind april geboren met een gewicht van 3300 gram. De maten lopen van 62-92 en ik wil de kleinste maat bestellen. Hebben die kleintjes in de zomer nog veel met lange mouwen aan of zouden ze het dan pas na de zomer gebruiken, want dan is het vast te klein.
Hoe de zomer gaat worden qua weer kan je niet voorspellen, ik zou daarom toch gaan voor een 68, die kan ze dan zeker in de herfst wel aan. Poppig jurkje trouwens,leuk kado
pi_81416952
Gehecht aan kleertjes of aan een bepaald kledingstuk ben ik dan weer totaaaal niet, ik verkoop graag zodat ik daar weer nieuw leuks voor kan kopen.
Ik bewaar wel wat kleding voor een tweede kindje hoor, maar niet veel.
pi_81417119
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:03 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Hihi .
ja past dr op heur!

Estrys haha
dat heb ik dan weer helemaal niet. Ik bewaar wel veel van de dingen die ik echt mooi vind of die ik echt heel erg leuk vind voor een tweede meisje, en ik bewaar de basics zoals rompertjes en maillotjes en dan met name de dingen die ook voor een jongetje kunnen. Maar ik doe ook veel weg.

Twinkly ik weet het niet eerlijk gezegd. Amélie woog 3765 bij geboorte en ze kweekte redelijk snel spekjes, ze zat na bijna twee maanden ongeveer in maat 62 en na 4 maanden in 68. Zoiets denk ik. Er zullen in de zomer vast ook dagen zijn dat het weer iets minder is en dat het kindje lange mouwtjes aan kan. Dus 62 kan wel.
Aan de andere kant, als je voor 68 gaat kan het in het najaar zeker weten veel gedragen worden. Maar ik weet nog wel van mn eigen kraamweek dat ik een overkill aan maat 68 kreeg omdat iedereen zei "je krijgt vast al heel veel in die kleine maatjes dus ik dacht ik koop het maar wat groter"
Poppig zeg! Is dat nieuw op de site? Ff kijken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81417261
Gevonden!

Taartjesfee, ik wilde je een pm terug sturen maar je box is vol

Ik weet wel wat Jets duurste kledingstuk is haar zomerjas

S, wat staat geel je mooi!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  vrijdag 14 mei 2010 @ 14:18:34 #63
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81417317
Hij kan weer hoor
pi_81417416
Wat een leuke site is dat van die jurkjes Twinkly!

pi_81417476
Wat zijn jullie lekker over kleertjes aan het kletsen.
Claudia, ik sluit me aan bij je jumpsuit ervaringen. Het zit vaak gewoon gek.

Over budget gesproken, Ko ziet er vandaag zo leuk uit:

Het truitje met V-hals is van de Bijenkorf, maar heb ik voor 1 euro op de vrijmarkt gekocht. De broek was 50 cent. Het rompertje heb ik van Jelief gekocht, de sokjes van de Hema en de slofjes zelfgemaakt.
Dus dat is een goedkoop setje.

En of ik meer zou kopen als ik een meisje zou hebben. Waarschijnlijk wel. maar ik koop nu ook best veel.
Maar mijn kast is niet zo vol als die van Amelie gok ik:

Bovenste 2 planken zijn kleertjes die hij nu draagt. Daaronder maat 80. En daaronder beddengoed.
En natuurlijk zit er nog een deel in de was. Zucht.
Sokken en maillots enzo heb ik ergens anders liggen.
pi_81417477

dit was Niels' duurste kledingstuk, het suffe is dat ik voor kraamcadeautjes meer geld uitgeef ik vind het zo leuk om dingen weg te geven.
pi_81417492
Poppenjans, dat rode pakje vond ik ook erg leuk haha
pi_81417545
Leuke spulletjes Twinkly. Ik houd van de eco spullies!
pi_81417620
En voor eco kleertjes ben ik al gauw geneigd ''wat duur!'' te zeggen, maar ben er eigenlijk wel bereid toe om er wat meer geld voor neer te tellen.

edit: voor de kledingkast van Ko. En ik hou ook zo van die koopjes! Dit staat hem goed
Ik hou me aanbevolen als je weer kleertjes wilt verkopen hoor
pi_81417634
Ej Sikke lej pakje!
Die uil opdruk is wel het leukste van allemaal!

Oeke! die kast is aardig gevuld
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  Moderator vrijdag 14 mei 2010 @ 14:30:05 #71
5428 crew  miss_sly
pi_81417698
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:17 schreef Beaker het volgende:
Gevonden!

Taartjesfee, ik wilde je een pm terug sturen maar je box is vol

Ik weet wel wat Jets duurste kledingstuk is haar zomerjas

S, wat staat geel je mooi!
Doe mij ook een pmmetje?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 14 mei 2010 @ 14:34:31 #72
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81417858
Beaker, ik vind dat ook ja, dat geel S goed staat. Ze heeft nu voor de zomer ook weer een geel jrukje en dat doet het echt goed bij haar. En dat terwijl ik dacht niet van geel te houden.
pi_81417877
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:27 schreef Poppejans het volgende:
edit: voor de kledingkast van Ko. En ik hou ook zo van die koopjes! Dit staat hem goed
Ik hou me aanbevolen als je weer kleertjes wilt verkopen hoor
Dat zal binnenkort wel zijn, want hij past 74 al bijna niet meer. Of althans, 80 zit mooier.
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:28 schreef Beaker het volgende:
Oeke! die kast is aardig gevuld
Oh, ik vond het wel meevallen.
Alleen liggen er boven AH tassen gevuld met kleertjes per maat van Ko zijn grotere neefje. Dus dat komt er ook nog bij.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 14:36:46 #74
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81417941
Ik vind het ook veel Oeke . Die van mij hebben in elk geval vele malen minder.
pi_81417972
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:23 schreef oeke het volgende:
Wat zijn jullie lekker over kleertjes aan het kletsen.
Claudia, ik sluit me aan bij je jumpsuit ervaringen. Het zit vaak gewoon gek.

Over budget gesproken, Ko ziet er vandaag zo leuk uit:
[ afbeelding ]
Het truitje met V-hals is van de Bijenkorf, maar heb ik voor 1 euro op de vrijmarkt gekocht. De broek was 50 cent. Het rompertje heb ik van Jelief gekocht, de sokjes van de Hema en de slofjes zelfgemaakt.
Dus dat is een goedkoop setje.
Leuke kleren! Het broekje vind ik heel tof en zijn trui herinnert me eraan dat ik echt weer eens iets roods voor Ivan moet kopen.
pi_81417980
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:35 schreef oeke het volgende:

[..]

Dat zal binnenkort wel zijn, want hij past 74 al bijna niet meer. Of althans, 80 zit mooier.

pi_81418068
Er liggen zelfs shirtjes tussen die ik nog heb gedragen.
En ik heb dat trouwens ook dat ik me hecht aan kleertjes die hij aanheeft.
Als ik ze dan bijzonder leuk vind staan.
En dan gaan ze ook echt bij een bepaalde tijd horen.
pi_81418129
Heel stoer setje Oeke, rood staat hem mooi Doet me denken aan mezelf in dezelfde kleuren combi als baby, toen was ik ook bijna 1 jaar.
Ivan staat rood ook zo mooi, zelfs die slab die hij omheeft in het Rapley-topic staat hem mooi! haha
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:35 schreef oeke het volgende:
Niels houdt zich ook aanbevolen
  vrijdag 14 mei 2010 @ 14:42:30 #79
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81418154
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:40 schreef oeke het volgende:
Er liggen zelfs shirtjes tussen die ik nog heb gedragen.
En ik heb dat trouwens ook dat ik me hecht aan kleertjes die hij aanheeft.
Als ik ze dan bijzonder leuk vind staan.
En dan gaan ze ook echt bij een bepaalde tijd horen.
Ja, dat bedoelde ik, dat heb ik dus ook. En als ik dat dan terugzie op foto's of filmpjes krijg ik daar zo'n fijn gevoel bij.
pi_81418433
Dat heb ik ook wel met bepaalde kleertjes, vooral van de eerste tijd Ik heb ook heel veel bewaard van toen, vooral boxpakjes en overslagrompertjes.

Het is maat 68 geworden, bedankt voor het meedenken.
En dit mutsje in blauw voor Niels, egeltjes

En bruin shirtje voor Niels

Die trui met die knopen en dat rode boxpakje met capuchon vind ik ook zo mooi, maar ik wacht wel tot die flink afgeprijst zijn

[ Bericht 7% gewijzigd door Twinkly op 14-05-2010 14:57:19 ]
  vrijdag 14 mei 2010 @ 15:37:56 #81
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_81420037
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 13:53 schreef huuphuup het volgende:

[..]
Dat zei ik ook toen ik zwanger was van ons 2e jochie. Flink veel geshopt voor de 1e en toen we wisten dat de 2e ook een jongen zou zijn nog meer geshopt, want dan kon het doorschuiven Ze schelen bijna een jaar en zijn in hetzelfde seizoen geboren dus wat dat betreft kon het ook wel. Maar wat erg leuk stond bij nr 1 stond soms helemaal niet leuk bij nr 2. Dat soms werd vaak naarmate hij ouder werd en hoppa, ik was weer volop aan het shoppen voor mijn jongens. De 3e wordt ook weer een jongen Alleen heb ik heel veel kleding weggegeven aan arme kindjes dus wordt er weer volop geshopt Dat is gewoon zó leuk
pi_81421192
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 15:37 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat zei ik ook toen ik zwanger was van ons 2e jochie. Flink veel geshopt voor de 1e en toen we wisten dat de 2e ook een jongen zou zijn nog meer geshopt, want dan kon het doorschuiven Ze schelen bijna een jaar en zijn in hetzelfde seizoen geboren dus wat dat betreft kon het ook wel. Maar wat erg leuk stond bij nr 1 stond soms helemaal niet leuk bij nr 2. Dat soms werd vaak naarmate hij ouder werd en hoppa, ik was weer volop aan het shoppen voor mijn jongens. De 3e wordt ook weer een jongen Alleen heb ik heel veel kleding weggegeven aan arme kindjes dus wordt er weer volop geshopt Dat is gewoon zó leuk
haha dus eigk hoef ik geen weerstand te bieden straks want t gaat toch niet lukken, mooi! weet ik dat alvast

Oeke Ik denk dat Amélie's kast op het moment minder gevuld is dan die van Ko.
Ik zal straks eens kijken of k een foto kan maken.

Twinkly oooh dat truitje met die boom en dat egeltjesmutsje

Overigens kan ik me dat dus heel goed voorstellen hè, dat je kleertjes van de eerste niet leuk vindt staan bij je tweede omdat ze een heel ander gezichtje hebben ofzo. Dat is ook wel een beetje de reden dat ik vooral basics en rompers enzo bewaard heb, en dingen met een herinnering zijn ook bewaard. Al met al staat er hier nu toch echt een hele flinke stapel in opbergdozen
tijd voor een volgende
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 14 mei 2010 @ 16:39:06 #83
5428 crew  miss_sly
pi_81422066
Ladies, ik zoek nog een (paar) leuke zonnemuts(jes)/hoedjes voor de zomer en voor de aanstaande vakantie. iemand nog tips?
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:44:23 #84
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81422265
Wow het truitje van blond en blond is echt heel leuk, maar ook heel GROOT Is gewoon de maat voor 6-7 jaar. Meestal valt dat soort kleding juist heel klein dus ik dacht dat hetw el kon. Nou ja hebben we dat maar alvast in huis
pi_81422957
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:44 schreef Stiemie het volgende:
Wow het truitje van blond en blond is echt heel leuk, maar ook heel GROOT Is gewoon de maat voor 6-7 jaar. Meestal valt dat soort kleding juist heel klein dus ik dacht dat hetw el kon. Nou ja hebben we dat maar alvast in huis

oeps.
Nouja, zo gok je wel eens wat.
Kun je er op 1 of andere manier niet een jurkje van bouwen? En anders idd alvast voor op de groei enzo

Miss, Wibra heeft een leuke (vorige topic staat een foto) en H&M en Hema ook vind ik. Wel ff in de winkels gaan kijken want er is veel meer dan er online staat. En bij V&D zag ik zulke schattige euh hoofddingen. Bandana-achtig ofzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door huuphuup op 14-05-2010 17:09:29 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81423050

allebei 3,95

Broderie met elastiekje onder de kin. 5.95

En deze zie ik ook net, ik vind hem wel blommig <3

7.95
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81423064
ik moest echt ff 3x lezen voordat ik begreep wie "Miss Wibra" was

em potverdeuri, die eerste 2 zonnehoedjes zijn leuk..kan ik weer heulemaal een trip richting grote stad maken voor een V&D..kwas nog maar net geweest..
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_81423218
ik ga het ff aanpassen.
Staat zo gek

Schattig zijn ze hè? we hebben hier al een hoedjes overkill maar ik vind die zo leuk
...
koopziek
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 14 mei 2010 @ 17:10:31 #89
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81423270
Ach ik doe hem wel in de krat met "alvast op de groei gekocht omdat ik het niet kon laten" Maar ja dan moet ze voor nu dus nog wel een ander shirtje. Zie dat ik binnenkort ook nog naar V&D moet trouwens
pi_81423350
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 17:10 schreef Stiemie het volgende:
Ach ik doe hem wel in de krat met "alvast op de groei gekocht omdat ik het niet kon laten" Maar ja dan moet ze voor nu dus nog wel een ander shirtje. Zie dat ik binnenkort ook nog naar V&D moet trouwens
Maar als ie zo groot valt hè, kun je dan niet de winkel mailen en vragen of je hem terug mag sturen en ruilen voor die in maat 98? Want die hadden ze ook nog toch, of had ik dat verkeerd gelezen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 14 mei 2010 @ 17:13:15 #91
5428 crew  miss_sly
pi_81423369
Die twee eerste zijn leuk niet gezien toen ikvorige week bij V&D was.
De witte heb ik dus gekocht, maar een beetje te groot bij een beetje wind waait ie ondanks elastiekje zo van d'r koppie
  vrijdag 14 mei 2010 @ 17:16:51 #92
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81423526
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 17:12 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Maar als ie zo groot valt hè, kun je dan niet de winkel mailen en vragen of je hem terug mag sturen en ruilen voor die in maat 98? Want die hadden ze ook nog toch, of had ik dat verkeerd gelezen?
Nee ze hadden alleen nog maat 86. Die is zeker te klein want ze zit in maat 98/104
pi_81423576
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 17:16 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Nee ze hadden alleen nog maat 86. Die is zeker te klein want ze zit in maat 98/104
oh
hmm nouja, goed opbergen en als je dan over een jaar of over twee jaar door die kisten raakt dan heb je een leuk "ohjaaaaaa!! " momentje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81423827
Huh wat raar van die maat Stiemie! Ik zou ook die grotere maat hebben gekocht, maar dan verwacht je ook weer niet zo GROOT

Leuke dingen voor Niels Twinkly! Als dat rode pakje in de aanbieding is ga ik hem misschien wel kopen

Oh wat een leuke dingetjes Huup, staan die in de nieuwe folder?
Dat broderie vind ik zoooo schetig, als ik ooit een meisje zou krijgen zou het echt wel minimaal een aantal van die leuke witte/roze zomerjurkjes krijgen

Oja nog een vraagje, ja ik ben echt heel erg maar ik heb een hele leuke betaalbare jas gezien in maat 98/104, wanneer hebben ze dat aan.Met een jaar of 2?
Nee... eigenlijk is zo ver vooruit kopen wel erg debiel he...
Deze jas bedoel ik

[ Bericht 46% gewijzigd door DustinHenderson op 14-05-2010 17:32:07 ]
pi_81423929
hihi Stiemie dat is wel erg overdreven groot ja
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 17:24 schreef Poppejans het volgende:
Dat broderie vind ik zoooo schetig, als ik ooit een meisje zou krijgen zou het echt wel minimaal een aantal van die leuke witte/roze zomerjurkjes krijgen
*opslaat in geheugen
pi_81424084
haha Twinkly

Geen idee poppejans, ik zag ze op de site, geen folder gezien hier
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81424140
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 17:28 schreef Twinkly het volgende:
hihi Stiemie dat is wel erg overdreven groot ja
[..]

*opslaat in geheugen
Ik weet trouwens ook al dat jij bij een volgend kindje van mij een geboortekaartje krijgt
en wie weet zwangeren we wel weer samen ik vind het zo leuk dat we zo dichtbij elkaar wonen!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 18:11:16 #98
298315 SacreCoeur
pi_81425445
Isa is nu 3,5 en heeft nog lannnng geen maat 98/104
Hoedjes ben ik niet zo van.
Maar dan bloemetjes badpakje!!!
pi_81425655
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 18:11 schreef SacreCoeur het volgende:

Oh, dan doe ik het echt maar niet
  vrijdag 14 mei 2010 @ 18:20:29 #100
298315 SacreCoeur
pi_81425740
Ligt eraan of 'ie flink is.
Isa zit nu op 86/92.
Moet je even naar z'n gewicht kijken.
Vanaf 13kg is ongeveer 98.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 18:35:05 #101
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81426261
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 17:24 schreef Poppejans het volgende:
Huh wat raar van die maat Stiemie! Ik zou ook die grotere maat hebben gekocht, maar dan verwacht je ook weer niet zo GROOT

Leuke dingen voor Niels Twinkly! Als dat rode pakje in de aanbieding is ga ik hem misschien wel kopen

Oja nog een vraagje, ja ik ben echt heel erg maar ik heb een hele leuke betaalbare jas gezien in maat 98/104, wanneer hebben ze dat aan.Met een jaar of 2?
Nee... eigenlijk is zo ver vooruit kopen wel erg debiel he...
Deze jas bedoel ik
[ afbeelding ]
Linde is bijna 3 en die draagt nu 98/104. Wel uit de droger dus dan wordt het iets kleiner. Maareh niks mis hoor met zo ver vooruit kopen
  vrijdag 14 mei 2010 @ 18:37:35 #102
298315 SacreCoeur
pi_81426351
Doe ik ook weleens als het een koopje van een koopje is.
Laatst nog een jurkje voor 3 euro, dat laat ik echt niet hangen!
Ze kan het waarschijnlijk wel pas over een jaar aan met een beetje kilo's & geluk.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 19:19:30 #103
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81427914
Zo, voor de liefhebber
Amélie's stapels kleding
't is best wel een boel maar goed, echt een overkill vind ik het nog niet.

dé kast. ik vind mn knopjes nog steeds zo leuk
In de onderste twee lades zit beddengoed en in de euh twee-na-bovenste zitten sokjes en maillots en verschoningskussenhoezen. In de bovenste la zitten shirtjes en truitjes enzo. Achter het deurtje zitten onder hydrofielen en badcapes en op de bovenplank liggen broekjes/leggings en jurkjes.

dit is wat ze nu heeft en draagt in 74. Linker twee stapels liggen achter t deurtje, rechtertwee in het laadje.

jurks

en dit is 'op de groei'. Sommige dingen zijn al maat 98 (met dank aan mijn oma )
De linker en rechterstapel is gekregen spul.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81434267
Oja dat kastje van Amelie met die geweldige paddestoelenknopjes heerlijk om al die kleertjes te zien
vooral die hangende jurkjes die vind ik van wat ik kan zien echt allemaal leuk! Die laatste ziet er apart uit zeg
Ik zal morgen ook eens foto's maken van Wolfs huidige garderobe + wat nog te wachten ligt tot hij het aan kan
En jullie brengen me nu wel weer in twijfel of ik die jas gewoon zal kopen
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:27:11 #105
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81434363
die laatste? die rechter bedoel je op het hangertje? Dat is een yukata, een soort zomerkimono, heeft B. meegenomen uit Japan. Hij is erg lang nog, hoort ook wel lang, maar ik denk dat ie toch pas na de zomer aankan

Ben benieuwd naar Wolf zn kledingkast
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:54:23 #106
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81435945
Poppejans, als je er verliefd op bent en je hebt het geld, gewoon kopen joh .

S zit nu in 92. Zo, heb je nog een indicatie .
pi_81436509
Oh Huup, volgens mij hebben we ongeveer evenveel. En we vinden het allebei geen overkill en dus is het dat ook niet.

Stiemie, wij hebben van mijn schoonzusje ook een shirtje gekregen van Blondt, maar de print ging na 1 wasbeurt al stuk.
Dus echt binnenstebuiten wassen en op een lage temperatuur. Ik waarschuw maar even. Verder blijft de stof wel heel mooi.
pi_81437547
Goh, mag je hier je kast showen?
pi_81437673
Alleen als je kan laten zien dat het mogelijk is dat jongenskasten meer kleding kunnen bevatten dan meisjeskasten. Of minstens evenveel.
pi_81437927
Ah... wacht ff.
pi_81438021
Thijs heeft deze voor komende maand

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 22:33:24 #112
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81438045
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 22:22 schreef bodpa09 het volgende:
Goh, mag je hier je kast showen?
whaha tsja, show what you got enzo toch
waarom niet. T is niet echt offtopic

Haha Oeke ja zo zie je maar Zolang je er zelf geen probleem van maakt, is het ook totaal geen punt, die hoeveelheid kleertjes
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81438088
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 22:25 schreef oeke het volgende:
Alleen als je kan laten zien dat het mogelijk is dat jongenskasten meer kleding kunnen bevatten dan meisjeskasten. Of minstens evenveel.
Is dat een uitdaging
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_81438264
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 18:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Hoedjes ben ik niet zo van.
Maar dan bloemetjes badpakje!!!
die van mij is 3 en is nu in shirts door geschoten naar 110 dus dat is bij iedereen anders.
vooral bij jongens.
mama van 3 kids!
pi_81438471
En weer weg.

[ Bericht 34% gewijzigd door bodpa09 op 15-05-2010 19:26:05 ]
pi_81438650
Gave kast, BP!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 22:48:08 #117
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81438800
oooh dat is ongeveer hetzelfde ook in hoeveelheid toch Bodpa?
Hoewel M wel wat ouder is dus dan valt t alles mee. Ik zie iig groeimogelijkheden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81439049
Bodpa! Ik vind het zo'n heerlijk idee dat je zojuist even foto's bent gaan maken!
Ziet er goed uit, die kast. Kan nog best wat bij, maar dat lijkt me geen probleem!

Thijs is er klaar voor zo te zien, McLaura! Nu nog zo'n zuid afrikaanse toeter en dan is het compleet!
pi_81439106
Ja he, dat vind ik nou ook!

Kind sliep gewoon door tijdens het foto's maken.
pi_81439215
Ik vind t best bescheiden nog Bodpa! En ik vind je kast echt geweeeeeeldig voor een stoere jongenskamer! Tof!

En huups, jouw stash is ook keurig netjes ingenomen vind ik.. ik zie laaaaaaaang nie zoveel schoenen meer Je jurkjes aan de haakjes zijn om verliefd op te worden gewoon!

Ik durf hier echt niet eens een foto te maken van Lena's shitload...en t erge is nog dat daar maar amper wat van gekregen of doorgeschoven is...
  vrijdag 14 mei 2010 @ 22:59:17 #121
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81439415
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 22:25 schreef oeke het volgende:
ah goed dat je het zegt, dan was ik 'm in ieder geval wel alvast een keertje!

Leuk zo al die kasten!
pi_81439425
D'r zit natuurlijk ook wel eea in de was he.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 23:03:11 #123
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81439677
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 22:55 schreef Poppedein het volgende:
Ik vind t best bescheiden nog Bodpa! En ik vind je kast echt geweeeeeeldig voor een stoere jongenskamer! Tof!

En huups, jouw stash is ook keurig netjes ingenomen vind ik.. ik zie laaaaaaaang nie zoveel schoenen meer Je jurkjes aan de haakjes zijn om verliefd op te worden gewoon!

Ik durf hier echt niet eens een foto te maken van Lena's shitload...en t erge is nog dat daar maar amper wat van gekregen of doorgeschoven is...
ah toe?! doe es? Je hebt zo'n toffe kast en leuke kleertjes

En die schoenen nooooh
toen ze geboren werd had ze onmeunig grote voeten haha maar ze is pas echt nét uit de gehaakte slofjes van BE gegroeid. En haar bruine leren slofjes passen ook pas net niet meer. En nu zijn haar voetjes aan de kleine kant voor haar leeftijd. Zo gek vind ik dat hoe dat kan veranderen.
Ze heeft op t moment maar 1 paar schoentjes dat past en een paar sandaaltjes dingen die wel passend te maken zijn met bandjes maar die zijn meer voor op vakantie ofzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81440035
ik heb niet eens schoentjes voor mijn kind straks wel slofjes
maar schoentjes in de zomer leken mij niets voor mijn baby (terwijl je wel echt supertoffe heb )
pi_81440091
Ik ga t heeeeeeeeeeeeeeel zachtjes proberen..als mijn kind wakker wordt...nou dan!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 23:13:21 #126
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81440232
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 23:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik heb niet eens schoentjes voor mijn kind straks wel slofjes
maar schoentjes in de zomer leken mij niets voor mijn baby (terwijl je wel echt supertoffe heb )
oh maar ik heb ook alleen slofjes hoor. Maar ik noem alles wat aan de voetjes gaat schoentjes.
Anders raakt mn lief in de war

Amélie heeft de eerste maand ook geen schoentjes gedragen, de tweede maand sokjes buiten en daarna leren slofjes. Daarna zat ze in een wallaboo voetenzak steeds dus waren schoentjes/slofjes niet echt nodig, maar in de draagdoek wel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81440454
ja maar ik bedoel met slofjes echt dit:
das t enige dat ik heb (nja 2 paar ofzo)
verder heeeeeeeeeeeeeeeel veel sokjes (bij ieder pakje een aparte sok die erbij hoort )
en denk dat ie als t lekker weer is ook gewoon geen sokjes aankrijgt
pi_81440882
Das toch ook prima sonnetje! Je zult ze waarschijnlijk amper nodig hebben, ze gaan alleen maar uit en je krijgt ook vast nog van alles!

Kleine deerne sliep heerlijk door dusjjjj foto's van shitload (en zo lijk ik dus heel opgeruimd enzo he.. maar je wil mn wasmanden niet zien! )

Dit is alleen haar 74 en t beetje 80 wat ze aanheeft, onderin de grote kast ligt nog at groter spul..

pi_81441016
Ja daarom Poppedein
Maar voor ik zwanger was vond ik schoentjes enzo helemaal geweldig en nu vind ik t zowat
zielig om ze mijn kind aan te doen haha

Leuk die kast van Lena, die jurkjes
En die laatste foto is t allerleukste
  vrijdag 14 mei 2010 @ 23:32:05 #130
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81441306
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 23:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja maar ik bedoel met slofjes echt dit:
[ afbeelding ]das t enige dat ik heb (nja 2 paar ofzo)
verder heeeeeeeeeeeeeeeel veel sokjes (bij ieder pakje een aparte sok die erbij hoort )
en denk dat ie als t lekker weer is ook gewoon geen sokjes aankrijgt
oh maar die zijn prima voor die eerste maanden!
Zoals ik zei wij hadden de eerste maand helemaal niets aan, blote voetjes en toen het wat frisser begon te worden alleen sokjes aan. Ze heeft eigenlijk nu pas altijd schoentjes aan als we naar buiten gaan. Gewoon omdat ik het er zo gek uit vind zien als we gaan fietsen bijvoorbeeld en zij heeft alleen sokjes aan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81441383
maar dat lijkt me ook koud voor dr, met alleen sokjes
maar ik denk dat de mijne net zoals de jouwe de eerste maanden idd vooral blote voetjes gaat hebben (mja even afwachten hoe de zomer zich ontwikkeld )
  vrijdag 14 mei 2010 @ 23:35:17 #132
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81441487
Ah gos Leentje helemaal vertrokken!
Volgens mij hoef ik dat hier niet te proberen, foto's maken haha

Ik vind het zat meevallen Poppedein. En wat heb je toch leuk spul! zie ik daar een rood-witte-stippen jurkje? Specs!
Haha en de draagdoekenstash goed idee, ik kan mijn doeken ook wel in de commode bewaren, die is toch leeg onderop en ik weet niet waar ik ze moet laten...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81449819
Hihi die kastenfoto's super!
Poppedien wat heb je daar leuke kleertjes bijzitten!

Ik geloof dat ik misschien wel het bewijs ben dat je ook voor jongens soms (te) veel kleding kunt hebben

De kast van de jongste (maat 68 en 74):

Die van de oudste valt op het moment erg mee (maat 98/104) (er is nog genoeg ruimte over ):
pi_81450094
Poppedein, mooie kast hoor. Niet overstromend.
En leuke spulletjes.
En wat een lekker mupke ligt daar te slapen.

Meimeltje!
Jij bent het bewijs dat jongetjes meer kunnen hebben in de kast dan meisjes! Wat een volle kast!
Wel heel netjes allemaal. Al die overhemdjes op een rijtje.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 10:38:58 #135
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81450805
Meimeltje haha dat is een berg kleding!

Dat rugzakje in de kast van je oudste! Geweldig!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81450954
Haha ja eigenlijk best erg he...en dan zitten er in de kast eigenlijk amper dingen die van de oudste geweest zijn. Er staan nog dozen kleding van de oudste vanaf maat 80 klaar, daar zit denk ik wel wat bij voor hergebuik dus dan toch maar minder shoppen.
Al het te kleine gaat nu gewoon naar een vriendin die in aug een jongen verwacht, bij een eventuele 3e jongen (als er ooit een derde zou komen) zien we wel weer hihi.

Het bijenrugzakje is zn peuterspeelzaaltas
  zaterdag 15 mei 2010 @ 11:35:00 #137
18860 sindell
Seriously
pi_81451936
wat hebben jullie veel kleding!
Mijn vindt dat ik al teveel heb voor Laura, en het is echt maar heel weinig als ik zie wat jullie allemaal hebben!
*moet meer kopen*
pi_81452057
Wat een leuke kast Bodpa en ik vind het netjes hoor

Mooie meubeltjes heeft Lena in haar kamer Poppedein, en leuke kleertjes van wat ik kan zien

Meimeltje woooh! veel! Maar als je bedenkt dat het 2 maten zijn wat er ligt/hangt valt het misschien nog wel een klein beetje mee. En wat hebben ze allebei veel schoenen! Die van Dyon die donkerblauw met witte sandaaltjes links heeft Wolf ook

mt 68, de lege hangertjes hangen normaal vol,maar wasdag heb ik altijd vandaag
bovenop nog broekjes en stapeltje korte mouw. zn jasjes zie je nog klein stukje zomerjas 68 en alvast winterjas 80

onderste plank alles mt 74

mt 80 kratje

en dan heb ik nog een plastic supermarkt tasje gevuld met mt86
  zaterdag 15 mei 2010 @ 11:41:06 #139
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81452082
Haha Wolf wint!

Sindell gewoon je man deze foto's laten zien en zeggen dat het heus nog wel meevalt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 15 mei 2010 @ 11:48:12 #140
18860 sindell
Seriously
pi_81452260
Wow Wolf!!

Nou ziehier

Ohw, rechtsboven hangt 68, past ze nog niet, linksboven 56 past ze niet meer. Het stapeltje wat eronder ligt (links) is wat ze actief aanheeft. Op de plank daaronder ligt ook nog 68 gekregen spul. Valt mee he?
pi_81452309
Oh dat valt inderdaad nog mee Sindell, die blokkenkar moet er minimaal uit voor meer ruimte om neer te kunnen leggen bij alles wat je nog kopen gaat

Oja Wolfs rompers/sokjes/beenwarmers/bretels/pyjamaatjes ben ik vergeten op de foto te zetten, maar die zitten in commode la.
en zn schoentjes heb ik ook niet op de foto, maar dat zijn er maar iets van 6 paar ofzo
pi_81452346
Ow wat ben ik blij dat ik niet de enige ben Wolf die heeft ook een mooie uitzet En een paar bekende kleertjes!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 11:51:49 #143
18860 sindell
Seriously
pi_81452357
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 11:49 schreef Poppejans het volgende:
Oh dat valt inderdaad nog mee Sindell, die blokkenkar moet er minimaal uit voor meer ruimte om neer te kunnen leggen bij alles wat je nog kopen gaat

eerst maar maandag weer aan het werk voor de pecunia om die kast uberhaupt vol te krijgen
pi_81452490
Hihi Sindell die loopkar in de kledingkast Die hebben we hier ook nog op zolder staan van de oudste (echt Ikea ).
  zaterdag 15 mei 2010 @ 11:59:09 #145
18860 sindell
Seriously
pi_81452550
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 11:57 schreef Meimeltje het volgende:
Hihi Sindell die loopkar in de kledingkast Die hebben we hier ook nog op zolder staan van de oudste (echt Ikea ).
Lol ja, daar paste hij mooi, de zolder ligt vol met andere meuk
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:02:29 #146
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81452644
ooohh wat leuk om te zien wat iedereen in de kast heeft...
en aaaah Lena en Amelie hebben echt zulke leuke kleertjes! (wordt het niet tijd voor items in V&A?? haha )

Evie heeft ook enorm veeeeel kleertjes, zal vandaag als ik thuis ben van het werk ook eens zo'n kastfoto maken...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:05:06 #147
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81452716
whehe BJ, er staat sinds gister weer wat in V&A van mij
maar de volgende lading zal pas half of eind deze zomer in V&A komen denk ik, als ze uit 74 is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:08:10 #148
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81452794
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:05 schreef huuphuup het volgende:
whehe BJ, er staat sinds gister weer wat in V&A van mij
maar de volgende lading zal pas half of eind deze zomer in V&A komen denk ik, als ze uit 74 is.
oe dan ben ik dr vast snel bij haha Evie zit nu in 68, dus die zal dan wel in 74 zitten
pi_81452835
Over een paar weken komt ook Wolfs (vrijwel gehele) garderobe mt 68 in vraag&aanbod te staan voor kleine prijsjes.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:12:09 #150
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81452903
oh Sindell dat valt inderdaad zat mee!
zeker als daar ook nog de te grote en te kleine kleertjes bij zijn.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81452931
Lena heeft het jurkje wat bij Lottes zonnehoedje past

Ik ga ook even foto's maken zo, eerst batterij opladen
Lotte!
Noah!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:38:19 #152
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81453628

[ Bericht 100% gewijzigd door Groofsken op 15-05-2010 19:20:27 ]
pi_81453759
Oh R. heeft veel van die lekker zittende broekjes met elastiek erin he? Het zit ook zo heerlijk, ik heb spijt dat ik er niet veel heb in 68
Ik vind het ook heel leuk wat hij aan heeft op die foto lekker ding is het ook!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:44:51 #154
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81453808
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:42 schreef Poppejans het volgende:
Oh R. heeft veel van die lekker zittende broekjes met elastiek erin he? Het zit ook zo heerlijk, ik heb spijt dat ik er niet veel heb in 68
Ik vind het ook heel leuk wat hij aan heeft op die foto lekker ding is het ook!
Wat voor broekjes heb jij dan? Dit is vanalles hoor, rib, spijker, katoen, maar inderdaad allemaal met een elastieke band inde taille. Heb jij dan knoopjes ofzo?

Oh, Poppejans, zou je mij misschien een keertje die foto van Wolf en R samen willen sturen? Ik vergeet het steeds te vragen.
pi_81454454
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:44 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Wat voor broekjes heb jij dan? Dit is vanalles hoor, rib, spijker, katoen, maar inderdaad allemaal met een elastieke band inde taille. Heb jij dan knoopjes ofzo?

Oh, Poppejans, zou je mij misschien een keertje die foto van Wolf en R samen willen sturen? Ik vergeet het steeds te vragen.
Ja, heb bijna alles met knoopsluitingen en vooral met aan en uitdoen (en dat doe je toch veel op een dag) heb ik het idee dat die broekjes met enkel elastiek erin fijner zitten.

Ik zal vanavond die foto even inscannen en naar je toe PMen! Hij zit hier in zn fotoboek, van de week nog gekeken en wat zijn ze allebei alweer veranderd
pi_81455601
Goed, komtie:

Jurkjes, vestjes en blousjes maat 68-74

Rechts truien, midden t-shirtjes, links pyjama's. Rechts achter (niet te zien) broeken maat 68, midden achter broeken en rokje maat 74, links achter tshirtjes maat 74

Schoenencollectie

Links rompers maat 68, midden rompers maat 74. In het mandje zitten sokken en ernaast liggen maillots

En als ik dan toch bezig ben, kan ik meteen even het praaaachtige jurkje showen dat mn schoonmoeder voor Lotte heeft gemaakt

Lotte!
Noah!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 13:54:50 #157
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81455831
hahaha wat ehm... Duits...

Jij hebt je keurig ingehouden groofs!

Poppejans dat heb ik ook hoor. Bij een tweede (komt ze weer met dr tweede ) wil ik alleen nog maar broekjes met elastiek erin in de hele kleine maatjes. Vanaf maat 68 vind ik een spijkerbroekje best wel leuk en in kleinere maatjes vind ik het ook leuk staan maar het lijkt me voor het kind lekkerder zitten als het enkel met elastiek is enzo. Minder geprop met aantrekken ook.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81455891
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 13:46 schreef Linda2205 het volgende:

En als ik dan toch bezig ben, kan ik meteen even het praaaachtige jurkje showen dat mn schoonmoeder voor Lotte heeft gemaakt

Die heeft ze zeker ook heeeel vaak aan?
Zonder die witte tierlantijntjes en het roze stukje zou ik hem best leuk vinden. Ik zou die witte dingen eraf hebben gesloopt en een vestje erover aan hebben gedaan.
Of nee wacht, misschien zou ik hem dan ook maar helemaal niet hebben aangetrokken
Moet zeggen dat ik eigenlijk op 1 pakje na echt helemaal geen stomme kleertjes gekregen heb, dat ene pakje heeft hij dus gewoon ook niet aan gehad en zit in rommelmarkt-tas.
pi_81455948
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 13:54 schreef huuphuup het volgende:

Poppejans dat heb ik ook hoor. Bij een tweede (komt ze weer met dr tweede ) wil ik alleen nog maar broekjes met elastiek erin in de hele kleine maatjes.
Ja, dat had ik dus ook al echt bedacht!
Geweldig hoor die kleine stoere spijkerbroekjes met overal zakjes, maar het zit hartstikke stug.
pi_81456029
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 13:56 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Die heeft ze zeker ook heeeel vaak aan?
Zonder die witte tierlantijntjes en het roze stukje zou ik hem best leuk vinden. Ik zou die witte dingen eraf hebben gesloopt en een vestje erover aan hebben gedaan.
Of nee wacht, misschien zou ik hem dan ook maar helemaal niet hebben aangetrokken
Moet zeggen dat ik eigenlijk op 1 pakje na echt helemaal geen stomme kleertjes gekregen heb, dat ene pakje heeft hij dus gewoon ook niet aan gehad en zit in rommelmarkt-tas.
Het is een setje Met bijpassend jasje, 2 mutsjes en 2 paar slofjes. Die was trouwens al de 2e lading, toen ik zwanger was kregen we een gebreid wit jasje, slofjes en een mutsje. Dat was al lelijk, maar mooi vergeleken met dit

Ik heb het niet eens in de kast hangen, het ligt onderin in een tasje
Lotte!
Noah!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:03:42 #161
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81456088
Linda, SCHITTEREND.

..... ik ben er echt heel stil van.........

Mijn schoonmoeder maakt niets meer, maar die zie ik wel in staat om zoiets mooi te vinden
pi_81456195
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:01 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Het is een setje Met bijpassend jasje, 2 mutsjes en 2 paar slofjes. Die was trouwens al de 2e lading, toen ik zwanger was kregen we een gebreid wit jasje, slofjes en een mutsje. Dat was al lelijk, maar mooi vergeleken met dit

Ik heb het niet eens in de kast hangen, het ligt onderin in een tasje
Gebreide spulletjes vind ik veelal wel leuk bij een baby, maar deze hele set niet bepaald
Jij bent ook niet zo'n type dat je het haar dan echt aan gaat trekken?
Ik ken iemand die serieus de baby de kleertjes aandeed wat je dan zelf gegeven had als je op visite kwam
pi_81456200
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 13:58 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ja, dat had ik dus ook al echt bedacht!
Geweldig hoor die kleine stoere spijkerbroekjes met overal zakjes, maar het zit hartstikke stug.
Ik had van de H&M voor Lotte een heel lekker spijkerbroekje maat 56. Dat was alleen aan de buitenkant spijkerstof en aan de binnenkant lekker zacht materiaal. Met een band zoals positiebroeken hebben. Die heb ik toen later nog bijgehaald in 62, die was echt fijn
Lotte!
Noah!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:09:19 #164
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81456235
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:07 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Gebreide spulletjes vind ik veelal wel leuk bij een baby, maar deze hele set niet bepaald
Ik ken iemand die serieus de baby de kleertjes aandeed wat je dan zelf gegeven had als je op visite kwam
Ik zou zoiets mijn kind dus wel echt een keer aantrekken, en dan foto's maken en hard lachen
pi_81456262
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:08 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ik had van de H&M voor Lotte een heel lekker spijkerbroekje maat 56. Dat was alleen aan de buitenkant spijkerstof en aan de binnenkant lekker zacht materiaal. Met een band zoals positiebroeken hebben. Die heb ik toen later nog bijgehaald in 62, die was echt fijn
Zo heb ik ook eens 2 dezelfde broekjes maar dan in verschillende kleuren later bijgehaald omdat het zo lekker zat
Zo'n fijne broek met echt brede band heeft Wolf nu ook,zn fijnste broek vind ik momenteel! van Kobus geweest
pi_81456269
quote:

[..]

Ikke niet...mij te lelijk. Mn moeder vond dat ik het dr 1x aan moest trekken voor een foto, maar zelfs dat vond ik te sneu voor dr. Alleen het mutsje heeft ze een halve minuut opgehad, dat stond best moppig. Maar dat heb ik verdrongen

Ik trek dr bijvoorbeeld wel kleertjes aan die ze van mijn opa en oma heeft gekregen als we daar heen gaan. Ze zien d'r niet zo vaak natuurlijk en dan zien ze in ieder geval hoe de dingetjes staan die ze geven. Maar dat is Hema en C&A. Niet altijd mijn smaak, maar wel ok. In tegenstelling tot dit

Ronny's oma heeft een heleboel poppen op het randje van haar bank zitten. Die hebben ook allemaal zulke jurkjes aan
Lotte!
Noah!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:11:59 #167
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81456286
quote:

[..]

oh dat heb ik ook wel eens gedaan hoor haha
dan had mijn oma weer ergens iets vreselijks vandaan getrokken waar ze helemaal lyrisch over was. "leuk hè? WAS MAAR EEN KWARTJE!! "
mja... dat het maar een kwartje kost betekent nog niet dat je het moet kopen oma
Maar goed, t is toch oma, en ze bedoelt het toch lief, dus vooruit, dan doe je het maar een keer aan voor de foto ofzo.

We hebben ook wat spul gekregen van bijvoorbeeld Winny the Pooh en dat doe ik dan weer niet aan wegens hekel aan winny the pooh ik kan er niets aan doen haha maar ik heb daar echt niets mee.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:12:50 #168
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81456305
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:09 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Ik zou zoiets mijn kind dus wel echt een keer aantrekken, en dan foto's maken en hard lachen
foto bewaren voor de diploma-uitreiking bij het eindexamen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81456311
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:09 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk ook wel erg geestig ja hahaahaha. Ik heb dat afschuwelijke velours blauwe pak met beer erop nog wel, en hij past het ook nog. Vond het zelfs te stom voor een pyjama
Zal ik, zal ik...?
pi_81456345
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:11 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh dat heb ik ook wel eens gedaan hoor haha
dan had mijn oma weer ergens iets vreselijks vandaan getrokken waar ze helemaal lyrisch over was. "leuk hè? WAS MAAR EEN KWARTJE!! "
mja... dat het maar een kwartje kost betekent nog niet dat je het moet kopen oma

geweldig!

Winnie the Pooh is hier ook geheel verboden, verschrikkelijk!
Gelukkig niks van gehad, alleen een Teigetje knuffeltje en die heeft de hond toevallig per ongeluk expres nu in de speeltjesmand liggen
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:14:14 #171
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81456347
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:11 schreef huuphuup het volgende:

[..]

We hebben ook wat spul gekregen van bijvoorbeeld Winny the Pooh en dat doe ik dan weer niet aan wegens hekel aan winny the pooh ik kan er niets aan doen haha maar ik heb daar echt niets mee.
Me no love Winnie too, maar dat weerhoudt me er niet van om haar een door oma gekochte winnie pyjama aan te trekken 's nachts. Echt niet. Heb geen principes
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:15:05 #172
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81456372
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:13 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk ook wel erg geestig ja hahaahaha. Ik heb dat afschuwelijke velours blauwe pak met beer erop nog wel, en hij past het ook nog. Vond het zelfs te stom voor een pyjama
Zal ik, zal ik...?
Je zal niet alleen, JE MOET! En ons laten zien!

Nu kan het nog, kind heeft nog niets door.....
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:15:12 #173
298315 SacreCoeur
pi_81456376
FGS ik kan echt geen leuke zomer schoentjes vinden.
Het liefst ballerina's.. echt nergens.
Ze moeten ook een beetje een harde neus hebben omdat ze andere zo kaal zijn.
Overal hebben ze alleen maar van die rare modellen & kleuren.

Ook van de bekende goede kinderschoen merken.
Heb èèn leuk modelletje gezien van Clic! maar daar was haar voetje te hoog voor.
Ze heeft wel gympjes maar dat gaat zo zweten met heel goed weer.
En soms zijn slippers & crocs dan weer te koud.

'k Vond die wel tof, maar niet in de kleur paars. IEL.
Waarom kunnen ze niet gewoon normaal zwart, zilver of metallic doen.
Ik ben gefrustreerd.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:16:45 #174
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81456416
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:12 schreef huuphuup het volgende:

[..]

foto bewaren voor de diploma-uitreiking bij het eindexamen
Aan de story verkopen als ze rijk en beroemd is en je niet meer wil kennen. Of excl.usief in je tell all boek publiceren
pi_81456631
quote:

[..]
dat verwachten ze van mij ook terwijl ze een vreselijke smaak heeft. maar ik ben dan en trek het ze helemaal niet aan en geef het aan hun buurtjes. mooi opgelost toch? kunnen ze het daar bewonderen. zien het nog vaker dan hier(ik zie ze maar 1 a 2 keer in de maand ofzo).

wat leuk in jullie kledingkast spieken. die van mij hebben weinig vind ik. maar toch krijg ik niks meer kwijt in de grote kledingkast.
mama van 3 kids!
pi_81456813
Dat is helemaal mooi opgelost Popples haha!

Toch kindermishandeling dit, arme knul
pi_81457014
quote:

[..]

Zal ik, zal ik...?
Haha, ik heb ook zo'n velourspak gekregen met voetjes en ik vond het zo fijn dat het dus wel zijn pyjama werd! Het kon me niets interesseren dat er een duffe beer voorop stond.
pi_81457016
Waaah Wolf, er zit een beer op je rug!

Lotte heeft ook zo'n pakje gehad, als pyjamaatje heb ik het gebruikt. Gelukkig was ze er snel uitgegroeid
Lotte!
Noah!
pi_81457097
quote:

Oh, dat doe ik ook wel. Ivan had van mijn moeder een bloesje gekregen dat ik niet zo leuk vond. Hij is gewoon geen bloesjesjongen en ik wil hem niet in een bloesje laten slapen overdag dus is het niet handig. Ze kwam gister en dus vond ik dat wel een goede gelegenheid om hem eens dat bloesje aan te doen. Niet helemaal mijn smaak, maar ach.

Hij paste het bloesje eigenlijk niet eens meer.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:49:07 #180
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_81457372
hehe dat jurkje van Lotte
Ik heb hier ook een of ander jurkje, gekregen van de oma van manlief. Het is blauw, met veel broderie en strikken en het zou niet missstaan naar een hindoestaanse bruiloft, zeg maar. Heel lief bedoeld, maar ehhh, nee.

Hier dan nog een kijkje in de kledingkast van mijn jongste. Dat bluwe jurkje met stippen van de HEMA, heb ik volgens mij nu al in twee kasten voorbij zien komen.
Onderin hangen alle jurkjes, rokken, blousjes en vestjes. Bovenin liggen links de pyjama's, daarnaast twee stapels shirtjes met korte mouwen, dan een stapel shirts met lange mouwen en rechts twee stapels met broeken.

pi_81458042
Leuk al die overvolle kledingkasten,....hier is het ook al aardig proppen geblazen...

En over die vreselijke leuke gekregen kleertjes,
toen Meike geboren werd had mijn tante ook vanalles gebreid.
Echt vre-se-lijk!
Een trui, slofjes, en een pak aan 1 stuk.
Ik heb het Meike 1 keer aangetrokken, foto gemaakt, foto geprint en opgestuurd en de kleren in de container gemieterd.
Ik vond het wel een beetje zielig, want mijn tante was er zo trots op en had er veel werk aan gehad, maar het was echt werkelijk te disgusting om aan te trekken.
Voor Lars kregen we een pima setje kleertjes van de HEMA, ze had er wel wat van geleerd blijkbaar....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_81458275
poppedein, mag ik alvast je hele kastinhoud reserveren voor als het een meisje is ?

heerlijk zo, windowshoppen
Otje
&
Elin &lt;3
  zaterdag 15 mei 2010 @ 16:34:48 #183
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81460316
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:18 schreef Verhuisdooske het volgende:
poppedein, mag ik alvast je hele kastinhoud reserveren voor als het een meisje is ?

heerlijk zo, windowshoppen
whehe bietsert

Poppejans ik vind het eigk nog wel meevallen met dat pakje! okay niet heel geweldig maar als pyjama lijkt hij me wel prima. Lekker zacht. Maar ik ken het gevoel wel dat je dan wat krijgt en uitpakt met zo'n oooh! ehm... ja... leuk... ofzo. en dan in je hoofd al een beetje bedenken van pf hoe ga ik hier in hemelsnaam beleefd voor bedanken zonder dat het té lijkt

Maar aan de andere kant, ik vind het zelf ook ontzettend moeilijk om iets voor iemand anders te kopen. Ik probeer wel altijd heel goed op te letten op wat iemand misschien al gekocht heeft of wat een ouder kind al draagt qua stijl en vooral wat iemand laat zien dat zij vreeeeeselijk vinden Maar puntje bij paaltje vind ik het toch altijd een ontzettende klus om voor iemand anders te kopen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81460685
Echt zo grappig al die kledingkasten!

Linda, je zou bijna Lotte in dat jurkje moeten hijsen en haar dan op de bank naast al die poppen zetten.
Om je schoonmoeder een plezier te doen.
Het is best lelijk inderdaad.

Ehm Poppejans, volgens mij heb je het zelfs verkeerd om aan getrokken.
Ik dacht dat dat die flap open kan om zijn luier te verschonen.
Kijk maar eens naar de sokjes.
Het lijkt me wel lekker als pyjama maar inderdaad, zou ik het niet als dagpakje aandoen.

Dat bruine broekje is lekker he? Is nog van M van Bodpa geweest. Was ook mijn favoriet.
Ik weet nog tijdens mijn zwangerschap dat me dat opviel, veel van die stugge kleertjes waarin je helemaal niet lekker kan liggen en bewegen. Knopen op je rug enzo.
pi_81460703
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 16:34 schreef huuphuup het volgende:
Maar aan de andere kant, ik vind het zelf ook ontzettend moeilijk om iets voor iemand anders te kopen. Ik probeer wel altijd heel goed op te letten op wat iemand misschien al gekocht heeft of wat een ouder kind al draagt qua stijl en vooral wat iemand laat zien dat zij vreeeeeselijk vinden Maar puntje bij paaltje vind ik het toch altijd een ontzettende klus om voor iemand anders te kopen
Nou, precies. Als ik een zuur gezicht moet gaan trekken bij wat ik niet mooi vind dan kan ik bijna alles wat ik krijg wel afdanken. Ik heb al menig knuffel/speeltje/kledingstuk gekregen dat ikzelf nooit zou kopen. Maar ach, die knuffels gaan in de knuffeldoos, hij mag met al het speelgoed spelen dat hij maar wil en ik trek meestal gewoon de kleren aan die ikzelf leuk vind en doe lelijke kleren in de etui met reservekleding. Sommige dingen leg ik bij zijn opa's en oma's neer zodat hij daar ook iets heeft om mee te spelen en zo ben ik er weer vanaf zonder mezelf al te ondankbaar te voelen.

Ik vind het gewoon niet zo leuk om de sarcastische reacties te lezen terwijl het allemaal wel heel lief bedoeld is van degene die het heeft gegeven.
pi_81460882
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 16:43 schreef Ssserpente het volgende:
Iets voor de retrodames?

http://www.melkofpuur.nl/(...)-witte-kraag-74.html
Bedankt voor de tip. Het jasje ligt nu naast me op de bank Had hem in mijn favorieten gezet, en nu ik een meisje krijg, mocht ik hem ook kopen van mezelf!!
*poef* nu is het weg
pi_81461064
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 16:49 schreef oeke het volgende:
Het lijkt me wel lekker als pyjama maar inderdaad, zou ik het niet als dagpakje aandoen.
Inderdaad, nu je het zegt
Lotte!
Noah!
pi_81461175
Dat dacht ik ook ja, het pakje zit verkeerdom

Het zijn hoe dan ook geen leuke pakjes, maar andersom.....
pi_81461176
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 16:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het gewoon niet zo leuk om de sarcastische reacties te lezen terwijl het allemaal wel heel lief bedoeld is van degene die het heeft gegeven.
Je hebt gelijk hoor. Bij ons word ook eigenlijk wel alles gedragen.
Ik heb wel wat moeite met de gualtamateekse pakjes die mijn vader heeft gekocht. Maar dat komt omdat ik dat zo enorm associeer met van die hippiekramen op Lowlands enzo en daar koop ik echt nooit wat.
Maar de gedachte aan mijn papa die in Guatamala met veel liefde een pakje uitzoekt voor zijn kleinzoon doet me ook veel.
Dus ik zal hem er binnenkort eens een aandoen.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 17:19:19 #190
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81461444
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 16:56 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip. Het jasje ligt nu naast me op de bank Had hem in mijn favorieten gezet, en nu ik een meisje krijg, mocht ik hem ook kopen van mezelf!!

wat leuk! en yay een meisje

Ik vond dat zo leuk, na die 20 weken echo (ok ok... 17 weken ) mocht ik eindelijk los op alle kleertjes die ik al gezien had en in gedachten mn kindje al mee had aangekleed. Van gekkigheid wist ik niet meer wat ik moest kopen en dus kochten we maar 1 jurkje en 1 bloesje

En nouja wat Claudia zegt ook dus. Ik vind het niet erg om tegen mn lief of iemand anders te zeggen van omg pff wat moet ik híer nou weer mee. Maar het voelt wel vervelend om dat vaak te doen eigenlijk. Een soort ondankbaar ofzo, ik weet het niet. Terwijl ik toch al heel veel spullen gekregen heb die ik zelf echt nooit gekocht had.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81461587
Thijs heeft een GMK jumpsuit, knaloranje, in maat 86/92. En hij past hem al.... valt GMK zo klein of had de vorige eigenaar een droger?
pi_81461921
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 16:49 schreef oeke het volgende:

Dat bruine broekje is lekker he? Is nog van M van Bodpa geweest. Was ook mijn favoriet.
Ik weet nog tijdens mijn zwangerschap dat me dat opviel, veel van die stugge kleertjes waarin je helemaal niet lekker kan liggen en bewegen. Knopen op je rug enzo.
Je hebt gelijk! , ik had het gedrocht ook nog eens verkeerd om, die afschuwelijke beer hoort aan de voorkant Maar gauw weer wegstoppen in de rommeltas..

Bruine broekie heeft ie wekelijks aan, echt fijn!
pi_81462028
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 17:19 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik vond dat zo leuk, na die 20 weken echo (ok ok... 17 weken ) mocht ik eindelijk los op alle kleertjes die ik al gezien had en in gedachten mn kindje al mee had aangekleed.

Oh dat had ik ook! Wij zijn de dag na de 20 weken echo naar Amsterdam gegaan en meteen enorm wezen shoppen

Oeke, kleertjes uit Guatamala klinken mij wel heel leuk, ben wel erg nieuwsgierig! Ik vind die gebreide kleertjes waar die panfluiters altijd mee staan ook enorm leuk, moet ik me er zoiets bij voorstellen?
pi_81462226
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 17:19 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik vond dat zo leuk, na die 20 weken echo (ok ok... 17 weken ) mocht ik eindelijk los op alle kleertjes die ik al gezien had en in gedachten mn kindje al mee had aangekleed. Van gekkigheid wist ik niet meer wat ik moest kopen en dus kochten we maar 1 jurkje en 1 bloesje
Ik was ook van plan om enorm los te gaan, maar uiteindelijk 4 dingetjes bij melkofpuur gekocht en net een shirtje+mutsje bij de hema. Het scheelt, nu ligt er van alles met korte mouw, Ilse wordt in oktober geboren, dan heb je wel lange mouw nodig.
*poef* nu is het weg
pi_81462381
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 16:50 schreef Claudia_x het volgende:

Nah, een grapje moet kunnen toch? Tuurlijk is het hartstikke lief bedoelt en volgens mij bedankt iedereen ook altijd netjes voor een kadootje.
Dat pakje zat overigens in een pakket wat we per post kregen, samen met kleertjes die wel erg leuk waren. Bovendien zou ik nooit een zuur gezicht trekken als ik iets zou krijgen wat ik niet mooi vind, hooguit dus erg om lachen. Maar aantrekken, nee...
  zaterdag 15 mei 2010 @ 17:59:15 #196
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81462718
hier issie dan; Evie haar kledingcollectie... en dr zit nog het een en ander in de wasmand...

de grote kast; met ook kleding op de groei (alle bakken zitten kleertjes in)

de la met broekjes en shirtjes in huidige maat

de la met rompers, sokjes, maillots en badkleding

en Evie heeft ook al wat schoentjes (ongedragen en al 1 paar te klein )

en zoals jullie zien, houden we van KLEUR. Dat staat Evie ook het mooist.
pi_81462997
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 17:24 schreef McLaura het volgende:
Thijs heeft een GMK jumpsuit, knaloranje, in maat 86/92. En hij past hem al.... valt GMK zo klein of had de vorige eigenaar een droger?
Haha! Die van de week op marktplaats stond?? Grappig dat Thijs daar nu in zit.

@Poppejans: Fijn dat jij het ook zo'n fijn broekje vindt.

@Kaatje Jannie: Joehoe !!! Jullie krijgen een Ilse!
pi_81463154
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 18:07 schreef bodpa09 het volgende:

@Kaatje Jannie: Joehoe !!! Jullie krijgen een Ilse!
Dat is wel de "werktitel hoor"
*poef* nu is het weg
pi_81463709
Maakt niet uit, toch een Ilse!
pi_81464201
*poef* nu is het weg
  zaterdag 15 mei 2010 @ 19:19:58 #201
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81465342
Whehe, Poppejans, dat pakje verkeerd om .
  zaterdag 15 mei 2010 @ 19:26:57 #202
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_81465565
quote:

[..]

Zal ik, zal ik...?
en dat die beer dan zo over een buikzakje flapt?? die had ik ook van mijn oma Briljant van lelijkheid.
Mijn oma mag niet meer breien, maar toen ronselde ze een breislaaf, die dan voor haar vestjes en truien moest breien voor haar achterkleinkinderen. Soms bleek het na aantrekken eigenlijk best leuk. Zo heb ik een blauw vest met capuchon. die stond zó cute. Dus altijd ff proberen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 19:31:47 #203
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81465720
Als die beer en letters er niet op hadden gestaan, dan had ik het misschien nog best een leuk pakkie gevonden.

Ik vind zo'n ouderwetse flap-over-de-kont in elk geval wel grappig .
  zaterdag 15 mei 2010 @ 19:33:31 #204
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81465783
En mijn moeder mag wel breiën, maar die weet dat ik wel een eigen smaak heb zeg maar. Dus we zoeken gewoon samen de 'wol' uit en het patroon, en dan kan ze wel gewoon lekker spul maken voor de kindjes.

En ik hou ervan, van zelfgemaakt spul, dekentjes vooral .
pi_81465787
Linda dat jurkje
Moest ook gelijk denken aan de poppenkleertjes van mijn moeder van vroeger echt hetzelfde idee (oma is (nja was) duits, dus vermoed dat een gedeelte daar ook vandaan kwam)

mijn zus dr schoonzus heeft een voorliefde voor pakjes zoals die van Wolf...dus die kregen wij om uit te zoeken, en die zijn dus allemaal weggegaan. Nou ja heb er 1tje gehouden, maar denk niet dat ik die aan ga trekken. Ik hou gewoon echt niet van velourse pakjes
Ben benieuwd wat ik straks allemaal ga krijgen als ie geboren wordt...
tot nu toe heb ik alleen nog maar leuke dingen gekregen eigenlijk...
  zaterdag 15 mei 2010 @ 19:39:30 #206
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81465986
haha Sonnetje, zo heeft de nicht van B. een voorliefde voor Winny de Pooh én voor streepjes. Daar kregen wij hele dozen met kleding van. Er zat erg veel leuks bij maar er is ook erg veel weg gegaan wegens niet zo ons ding

Ik ben idd wel met buuf eens dat dingen soms leuker kunnen staan dan het op het eerste oog lijkt. Soms is het best de moeite van het proberen waard hoewel het me in t geval van Lotte's jurkje wel duidelijk lijkt...

Mijn moeder is net als ik met kado's kopen en geven. Ze koopt wat jij vraagt, en ze doet erg veel moeite om iets in jóuw smaak te vinden. Dat zij het zelf dan misschien helemaal niet mooi vindt doet er niet toe volgens haar (en volgens mij ). Mijn schoonmoeder koopt dingen die zij zélf mooi vindt. En laat dat nou vaak een hoog net-niet gehalte hebben best jammer want ze koopt redelijk prijzige dingen toch wel en het is toch lief bedoelt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81466551
Zonde is dat eigenlijk he Huup, mja ik ga m geen dingen aantrekken die ik niet mooi/leuk vind!
Ach en mijn zus mikt ze in de kledingcontainer, dus dan is t niet helemaal weggegooid
Winnie the Pooh is ook niet zo mijn ding nee.. (zit ik me net te bedenken dat ik 1 rompertje met Teigetje erop gekocht heb haha, want die vond ik wel leuk )
  zaterdag 15 mei 2010 @ 20:16:24 #208
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81467188
Poppejans, heel fijn dat je het wilde delen... Jammer dat het andersom is, maar ik vind het net zo'n pakje om aan te trekken als hij al drie pakjes die dag heeft bevuild met wat dan ook, en dan voor de laatste uurtjes ofzo.

En ik ben oprecht wel blij als ik 'lelijke' dingen krijg, want idee enzo. Maar als familie in Jordanie me weer het zoveelste Syrische pakje, of nog erger, budget Chinese pakje geeft, dan kan ik daar gewoon echt niets mee. Dat past zo ontzettend niet, en is ook nog erg onpraktisch. Ik trek het Beisan altijd wel 1 keer aan, maar ze verwachten ook niet echt dat ze het gaat dragen ofzo, ze willen gewoon graag iets kopen wat in hun budget past, en leuke kleertjes zijn daar HEEL duur. (Zelfs voor NEderlandse begrippen.... Aardig jurkje voor 25 euro. )
pi_81467191
Velours, huuuuuu, daar krijg ik de rillingen van, ik kan dat spul echt niet aanraken
En dat sorrt kruippakjes zijn lekker warm voor de koude nachten, maar daar heb je ook wel wat hippere en betere oplossingen voor

Ik heb ook wel wat spul gekregen waarvan ik dach 'wtf' (mn lieve omaatje ) en idd, aantrekken voor een foto en dan in de kledingbak of weggeven aan een ander goed doel ofzo
Otje
&
Elin &lt;3
pi_81467288
o en gebreide en gehaakte kleertjes vind ik echt superleuk! vestjes t liefst ecru ofzo, staat zo lekker wollig maar dan wel zonder poespas verder. en elin heeft ook een geboortedekentje die iemand voor r maakte en die vond ik echt keischattig! Ik heb zelf een foeilelijke uit turkije maar ik koester hem wel
Otje
&
Elin &lt;3
pi_81467421
De kledingkast van Thijs :

pi_81467605
Wat een keurige kasten allemaal! Ik moet eerlijk bekennen dat ik de kleertjes vaak linea recta van de waslijn afhaal, ze dan even strijk op de dag zelf om ze vervolgens aan te trekken. Ze zien de kast vaak niet eens van binnen.

Dat was mijn bekentenis. Verder vind ik Poppedeins kast(inhoud) helemaal geweldig, heerlijke kleurtjes! En McLaura kan mooi vouwen, daar hou ik van.
Wij hebben trouwens geen hangkast, ik vouw alles op (als ik vouw, dus). Voor een eventueel meisje koop ik ook zo'n lief rekje als Huup heeft
pi_81467656
Okay, wie nu nog zegt dat mijn kast vol zit...
Lekker volle kast, McLaura.

Ik vind die flap op de kont eigenlijk ook wel leuk ouderwets. Ik houd alleen helemaal niet van velours.
Maar wel van gebreid en gehaakt en zelfgemaakt inderdaad!

Poppejans, het zijn 2 'tuinbroekjes' met borduursel erop. Dus niet van die vestjes ofzo.
Ik zal er weleens een foto van maken.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 20:32:39 #214
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81467696
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:29 schreef Jore het volgende:
Wat een keurige kasten allemaal! Ik moet eerlijk bekennen dat ik de kleertjes vaak linea recta van de waslijn afhaal, ze dan even strijk op de dag zelf om ze vervolgens aan te trekken. Ze zien de kast vaak niet eens van binnen.
Strijken!

Mijn kast wil je niet zien. Gewoon laatjes met spulleties. Ik hou het altijd erg beperkt, dus echt per seizoen en maat, en alles wat ik in de kast heb liggen draagt ze dus ook. Andere maatjes/seizoenen, zit allemaal netjes in dozen....
  zaterdag 15 mei 2010 @ 20:43:47 #215
298315 SacreCoeur
pi_81468044
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:32 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Strijken!

Mijn kast wil je niet zien. Gewoon laatjes met spulleties. Ik hou het altijd erg beperkt, dus echt per seizoen en maat, en alles wat ik in de kast heb liggen draagt ze dus ook. Andere maatjes/seizoenen, zit allemaal netjes in dozen....
Ja dat doe ik ook per seizoen.
Al het oude gaat alleen niet in dozen maar zakken & naar een kleding depo.

En strijken doe ik ook altijd voor dat we het aan doen want anders komen er kreukels in van het vouwen.
Ik heb niet genoeg ruimte om alles op te hangen.. ik heb 4 inbouw kasten waarvan 2 met een hangroede & 2 met planken.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 20:45:22 #216
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_81468097
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:29 schreef Jore het volgende:

Wij hebben trouwens geen hangkast, ik vouw alles op (als ik vouw, dus). Voor een eventueel meisje koop ik ook zo'n lief rekje als Huup heeft
Wij hebben ook geen hangkast dus heb ik voor de jongens ook een rekje.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 20:57:07 #217
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81468512
Ik heb dat kapstokje vooral om jurkjes enzo voor de sier aan uit te hangen hij is verder niet echt in gebruik als echt hangrek. Ze heeft meer jurkjes dan er aan het ding hangen maar die liggen gewoon opgevouwen in de kast.

Als we een groter huis hebben, later als ik groot ben, dan wil ik wel zo'n ouderwetse armoire zo'n linnenkast en dan met kastpapier aan de achterzijde en op de kastplanken en in de laatjes enzo en en en oooh ik vind ze zo leuk <3 (bij Ikea hebben ze ook een leuke staan geloof ik.)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81468605
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:57 schreef huuphuup het volgende:
Als we een groter huis hebben, later als ik groot ben, dan wil ik wel zo'n ouderwetse armoire zo'n linnenkast en dan met kastpapier aan de achterzijde en op de kastplanken en in de laatjes enzo en en en oooh ik vind ze zo leuk <3 (bij Ikea hebben ze ook een leuke staan geloof ik.)
Dat wil ik ook.
Alleen niet van de Ikea. Gewoon tweedehands. Of retro zoals dat chic heet. Of antiek.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 21:01:07 #219
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81468632
Als ik later groot ben, wil ik een eigen smaak ontwikkelen en opeens erg creatief en handig worden... Dan kan ik ook oude armoires versieren en prachtige ideeen ontwikkelen.

En dan hoef ik mijn moeder niet meer op te bellen of ik mijn kleding goed heb gematcht...
  zaterdag 15 mei 2010 @ 21:02:01 #220
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81468662
Oh ja, zulke kasten . Mijn ouders hebben er twee. Echt mooi zijn die.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 21:03:14 #221
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_81468709
Hier niet voor de sier zo'n rekje, maar door ruimtegebrek
  zaterdag 15 mei 2010 @ 21:28:48 #222
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81469659
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 21:03 schreef Marrije het volgende:
Hier niet voor de sier zo'n rekje, maar door ruimtegebrek
hihi hij zit goed vol ja
volgens mij heeft mijn lief veel van die bloesjes ook maar dan in grote-mannen-maten.

Basboussa

Mja die kasten, ik wil wel zo'n 'retro' (of nog erger... dan noemen ze het vintage niet alle oude zooi is vintage mensen! en een h&m jurkje van vorig jaar is ook geen vintage persoonlijke frustratie) Maar ze zijn vaak wel erg duur die kasten.
En in een hoop gevallen heb ik het idee dat ze toch ook wel wat overpriced zijn bij die brocante zaken enzo. Komt toch ook wel een beetje omdat het toch wel populair is nu, vraag aanbod enzo.

Ik zou echt zo de kringloop afspeuren enzo ware het niet dat ik hier nu niet weet waar ik zo'n kast tijdelijk zou moeten 'stallen'. Muh
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 15 mei 2010 @ 21:41:31 #223
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81470071
Ik durf nu geen foto meer van de kledingkasten van mijn kinderen te laten zien
Het is niet dat ze veel hebben om aan te trekken ofzo, ik heb gewoon ook een ruime voorraad
pi_81470162
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:31 schreef oeke het volgende:
Ik vind die flap op de kont eigenlijk ook wel leuk ouderwets. Ik houd alleen helemaal niet van velours.
Maar wel van gebreid en gehaakt en zelfgemaakt inderdaad!
Ik houd ook niet van velours, maar dat pakje gaf me - juist vanwege het velours, de voetjes en de kontflap - het gevoel dat ik vroeger had als mijn vader op woensdagavond van huis was en mijn broertje en ik met mijn moeder in pyjama op de bank naar Airwolf keken.
pi_81470202
Of als je ruimtegebrek hebt de ruimtes goed opvullen...met bijv een inloopkast (ik laat maar niet zien hoe die er nu van binnen uit ziet

Het is wel onze kast en niet die van de kids, dus btje offtopic, maar we zijn er erg blij mee!

zaterdag 15 mei 2010 @ 21:50:56 #226
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81470338
Oeh!
Ik heb ook een inloopkast hè TF?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Claudia ik heb dat ook hoor, dat je sommige kledingstukken heel erg linkt aan herinneringen uit je eigen jeugd.
Zo vind ik voor een jongetje houtje-touwtje jassen geweldig. Gewoon omdat ik dan mijn broertje weer voor me zie en hoe we met zn allen het bos in gingen enzo. Zo leuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81470459
Ja dan heb je ook een inloopkast hoor!!! En houtje touwtje jassen zijn ook nog steeds leuk! Hier hangt er 1 voor de jongste klaar voor van de winter, alvast in de uitverkoop vorig jaar gekocht, 10 euro ofzo (hou wel van op koopjesjacht gaan).
  zaterdag 15 mei 2010 @ 21:55:48 #228
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81470496
Mijn moeder had voor S een houtje-knoopsgaatje vestje gebreid , die gaat R ook zeker nog dragen .
pi_81470572
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 21:50 schreef huuphuup het volgende:
Claudia ik heb dat ook hoor, dat je sommige kledingstukken heel erg linkt aan herinneringen uit je eigen jeugd.
Ik had geen velours pakje, hoor. Maar velours is zo lekker knus. Ok, het is ook ordinair, maar daarom houd je het beperkt tot het dragen binnenshuis en dat maakt de associatie alleen maar nog knusser.
pi_81470622
Oh wacht, ik had wél een velours pakje. Blauw en er stond een beer op, ik weet het vrijwel zeker. (Morgen zoek ik een foto.) Maar toen was ik nog een baby en keek ik geen Airwolf.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 22:14:52 #231
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81471116
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 21:50 schreef huuphuup het volgende:
Oeh!
Ik heb ook een inloopkast hè TF?
Dat vertelde ik dus ook altijd trots aan iedereen
pi_81474937
Wat leuk al die kast-foto's! Graeme zn kast is meestal niet zo netjes, en vaak ook half leeg omdat de kleding dan nog in wasmand met schone was ligt om opgevouwen/opgehangen te worden

En dat achterstevorenpakje Het is wel lelijk met die beer ja! Maar lijkt me wel comfy, als het niet achterstevoren zit. En dat jurkje van de schoonmams van Linda

Graeme had ook zo'n pyjamapakje met zo'n luier-verschoon-kont-flapje. Volgens mij was het ook van velours, in elk geval zo'n zachte stof. Ik vond het juist zo'n schattig ding, echt zo'n baby ding met die voetjes en dat flapje en zacht enzo. Niet zo'n duidelijke foto, maar dit is 'm :
pi_81480568
Dat pakje vind ik juist wel leuk Tessie! Vooral voor een kleiner babytje heel lief en zou je hem niet eens hoeven om te kleden als hij naar bed gaat.
Het waren de kleur en die afschuwelijke beer die het hem deden bij dat pakje van mij

Ik hou ook heel erg van houtje touwtje!
Maar door dat liedje van Jurk,die met Jeroen v Koningsbrugge lijkt het dan ineens alsof je een nerd bent
Wolf had een houtje touwtje jasje mt62 en ik denk dat er nog wel zeker een jasje volgt houtje touwtje jasje volgt
  zondag 16 mei 2010 @ 10:06:12 #234
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_81480596
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 21:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik had geen velours pakje, hoor. Maar velours is zo lekker knus. Ok, het is ook ordinair, maar daarom houd je het beperkt tot het dragen binnenshuis en dat maakt de associatie alleen maar nog knusser.
Ordinair? Voor het eerst dat ik dat hoor. Ik hou wel van velours, vooral bij baby's

Tessie, heel gaaf pakje, vooral met die knielappen
pi_81480993
Ik vind velours ook juist heel leuk bij baby's
en dat pakje van Poppejans zou ik echt leuk vinden zonder die beer Dan wel goed aantrekken natuurlijk
pi_81481033
Oh nee, ik denk dat het echt uitzondering is dat ik dat pakje van Tessie leuk vind, door de kleurtjes ofzo, want ik vind velours echt verschrikkelijk, ook helemaal effen

[ Bericht 0% gewijzigd door DustinHenderson op 16-05-2010 11:20:05 ]
pi_81481125
Ik zat even ons eerste babypakje te zoeken... van velours!

vind hem nog steeds zo schattig

Nou ja, smaken verschillen nou eenmaal he
pi_81495101
Ik vind velours op zich niet lelijk. Wel dat rare glimmende, waardoor het net lijkt of er vlekken op zitten ofzo. Maar zoals dat pyjamaatje van Graeme, was gewoon van mooie dikke stof, zacht en lekker warm! Het was toen altijd nogal koud op zijn kamertje, dus was het ideaal. En het stond hem zo leuk Deed me denken aan een computerspelletje wat ik vroeger had, waarbij een klein jongetje door een soort halloween-achtig landschap heen liep, geen idee hoe het heet, maar die had ook zo'n pyajamaatje aan
  zondag 16 mei 2010 @ 17:30:36 #239
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_81495696
Ik vind velours bij baby's niet ordinair. Sowieso zijn baby's niet ordinair, toch? En hoewel ik ook niet persé van dergelijke pakjes hou, heb ik er voor mijn oudste zelfs nog een aantal zelf gekocht. Omdat ze toch wel erg handig en lekker warm bleken te zijn. Toen ze nog klein was en we soms lekker van die binnenhang dagen hadden.
  zondag 16 mei 2010 @ 17:56:44 #240
298315 SacreCoeur
pi_81496737
Ik had voor Isa in haar babie tijd èèn velours pakje dat was een bruin joggings pakje met bloemetjes.
Vond het heel schattig terwijl ik er normaal ook niet zo van ben.. Alleen staat bruin haar totaal niet dus alsnog nooit aangedaan. En nu heb ik een fel roze velours joggings pakje van Hello Kitty en dat is voor na het zwemmen, dan is het heerlijk maar niet voor alle dag.
  zondag 16 mei 2010 @ 18:34:57 #241
252405 oeke
Moeke
pi_81498372
Wat een leuk pakje Tessie! Ik vind het Graeme erg leuk staan!

Ik moet ineens weer denken aan pyjamaatjes van vroeger, van velours met streepjes. Die waren erg lekker in de winter. Ik denk dat ik er daar wel wat van wil kopen voor Ko.
pi_81511930
dat pakje van Greame vind ik wel leuk!
maar vaak zijn die pakjes in zo'n pastelkleurtje enzo..

dit idee zeg maar en daar hou ik gewoon niet van
pi_81552193
Kijk nou wat mn ouders hebben meegenomen uit Frankrijk DPAM

en

Voor de jongste, voor de oudste en paars shirt en een jurkje met legging en zo'n knoopvestje (geen plaatjes van kunnen vinden)
Fake it till you make it...
  maandag 17 mei 2010 @ 20:53:44 #244
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81552289
Oh Nijna wat ontzettend leuk zeg
  maandag 17 mei 2010 @ 20:54:06 #245
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81552313
oh!!!

Geweldig! <3 wat lief van je ouders
en ik ben jaloers op het shirtje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 17 mei 2010 @ 20:56:11 #246
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81552434
Nijna super! Die muis
pi_81553640
Zal ik ze volgende keer een bestelling meegeven hahaha. Doen ze vast niet
Fake it till you make it...
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:31:25 #248
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81590393
Ik heb echt iets moois gevonden, matchende kleding voor moeder en dochter.... Wel erg modest enzo, maar hier meer info...

SCHITTURUND

En dan ook zo op de foto met het hele gezin

Ik ben er gewoon door geroerd
pi_81591127
Wauw, da's leuk voor de meet bij Joshua!
pi_81591896
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:31 schreef Basboussa het volgende:
Ik heb echt iets moois gevonden, matchende kleding voor moeder en dochter.... Wel erg modest enzo, maar hier meer info...

SCHITTURUND

En dan ook zo op de foto met het hele gezin

[ afbeelding ]

Ik ben er gewoon door geroerd
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:01:18 #251
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81591966
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:46 schreef Ssserpente het volgende:
Wauw, da's leuk voor de meet bij Joshua!
Ja, schept een fijn zusterlijk gevoel niet?

En kan jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren mij, tijdloos!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:01:51 #252
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81592006
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:59 schreef ymme het volgende:

[..]

Je vindt het niets? ECHT niet?
pi_81592024
Vind wel dat je dan met het hele gezin moet gaan zingen
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:03:23 #254
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81592087
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Vind wel dat je dan met het hele gezin moet gaan zingen
Met een orgel.... Samenzang op zondagmiddag...
pi_81592165
geweldig, die matchende kleding
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:05:04 #256
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81592166
Het gezin in 2004...

pi_81594181
Je kan zeggen wat je wil, maar ze gaan vooruit.
pi_81594340
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:41 schreef Ssserpente het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar ze gaan vooruit.
*knip* opmerking te dom om te laten staan.. sorry
pi_81595523
oh, innepin

De dames op het kdv waren naar het labeltje aan het zoeken in het matroesjka rokje van Leah. Ze wilde weten wat voor merk het was
uit haar schriftje
pi_81596076
Ik vind het wel zielig voor dat meisje in die blauwe jurk, duidelijk het zwarte schaap van de familie.
pi_81596136
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:43 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

*knip* opmerking te dom om te laten staan.. sorry
Ik vond m wel leuk.
pi_81596283
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:04 schreef lily het volgende:
oh, innepin

De dames op het kdv waren naar het labeltje aan het zoeken in het matroesjka rokje van Leah. Ze wilde weten wat voor merk het was
uit haar schriftje
aaah wat leuk, en wat een warm gevoel krijg je van deze leidsters.
Zo in het schritfje klinken ze betrokken en lief!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 22:05:19 #263
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_81599579
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:05 schreef Basboussa het volgende:
Het gezin in 2004...

[ afbeelding ]
Wat zielig, het meisje met het blauwe jurkje is helemaal alleen in het blauw!

Wij hadden ook een velours pakje voor Stef en dat was toch echt mijn favoriete pakje voor hem:

en we hadden ook nog wat velours joggingpakjes en een overslagtruitje met broekje, maar daar ging het niet om toch? Bovenstaand pakje had overigens geen voetjes, iets dat ik wel súperschattig vind

En oh, kledingkasten, haha! Stef heeft 4 bakken onderin zijn commode: 1 met rompers en pyama's, 1 met bovenkleding, 1 met broeken en 1 met luiers en inleggers. Zo hoeven we tenminste de was niet op te vouwen enzo Onze eigen kledingkasten zijn om die reden ook ladekasten, daar mik je alles zo in

Dat Dpamsetje is echt lief Nijna! (Nu wel de goeie hoop ik..)

Ik vind het trouwens enorm jammer dat je boven de maat 68 heel moeilijk nog pyamatjes uit één stuk kunt vinden. Dat vind ik veel fijner als een broekje en een truitje. Iemand tips? (En liever geen enorm dure pakjes dan, Hij is er zó snel weer uit.. )
3!
pi_81600036
Lotte heeft 4 pyjama's aan 1 stuk van H&M, in setjes van 2. Zonder voetjes, 1x lange mouw/lange pijpjes en 1x een zomersetjes met korte mouwen en korte pijpjes. Maat 74
Lotte!
Noah!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 22:13:43 #265
95408 Incantrix
pi_81600158
Oh, thnx, ga ik daar nog eens kijken Laatste keer dat ik daar keek zag ik alleen zomersetjes en daar is het nu nog te koud voor. Nouja, het is ook weer niet héél erg als het niet lukt hoor, maar nouja..
3!
pi_81600256
Die matching kleding Ik zei van de week tegen mijn man (sarcastisch), dezelfde zwembroek voor jou en Seb, dat is toch leuk! Zegt ie: ik heb er geen problemen mee hoor. HA, dat had je nou niet moeten zeggen Van de week eens op zoek
pi_81600283

Deze heeft Lotte, maar dan de andere printjes. Die met lange mouwen heeft ze nu al aan, in een zomerslaapzakje, met alleen een lakentje en dat gaat tnt goed. Maar ze heeft het ook niet snel koud..
Lotte!
Noah!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 22:25:06 #268
95408 Incantrix
pi_81600810
Die zijn leuk, Linda! Ik ga toch maar eens kijken.. Ik had deze setjes wel op de H&M-site gezien nu ik ze zo zie, maar dan zijn de grotere maten al uitverkocht. Ik denk sowieso dat ik nu beter voor een maatje 80 of 86 kan gaan, zijn gewone kleding gaat al richting de 80 zo ondertussen..
3!
pi_81601004
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 22:25 schreef Incantrix het volgende:
Die zijn leuk, Linda! Ik ga toch maar eens kijken.. Ik had deze setjes wel op de H&M-site gezien nu ik ze zo zie, maar dan zijn de grotere maten al uitverkocht. Ik denk sowieso dat ik nu beter voor een maatje 80 of 86 kan gaan, zijn gewone kleding gaat al richting de 80 zo ondertussen..
Oh, daar had ik niet naar gekeken, sorry. Maar misschien in de gewone winkel nog wel?

Ze vallen niet supergroot trouwens. Lotte was een maand terug 68cm en ondertussen 8 kilo en bij haar zitten ze maar een beetje flubberig. Terwijl H&M over het algemeen wel groter valt
Lotte!
Noah!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 22:32:48 #270
95408 Incantrix
pi_81601300
Jah, idd, kan ik beter even naar de winkel gaan denk ik. Mooie missie voor als ik weer rijk en welvarend ben En dat is ook goed om te weten, want normaal valt H&M inderdaad wel groot. Het pyamatje waar Stef nu echt uit aan het knappen is is maar 68, terwijl hij al weken niet meer in een maat 68 te proppen is
3!
pi_81601726
Ik vind velourpakjes ook wel schattig, maar wel voornamelijk als pyamaatje. Ik heb ook een paar (doorschuivertjes) met zo'n kontflap en de knoopjes achter. Dat vind ik wel onhandig want mijn madammeke ligt niet graag op de buik. De handige pyama's kunnen aan de binnenkant van de pijpen open, zodat je de boel alleen omhoog hoeft te schuiven om de luier te verschonen.

Ik vraag me ook af hoe vaak je een pyama met korte mouwen/pijpen aan zal doen in Nederland.
pi_81603020
Bij die kleintjes zou ik niet zo snel korte mouwen pyama aan doen, wel een katoenen pyama met lange mouwen, ze liggen toch met de armpjes boven de dekens, en worden dan koud.
Meike ligt in de zomer wel met korte mouwtjes pyama's maar ze ligt met de armen onder de dekens.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 23:04:09 #273
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81603159
Die H&M pyjama's zijn zo fijn

amélie slaapt in een romper met lange mouwen, daarover een zomerslaapzak (anders trappelt ze het deken van zich af) en daarover een lakentje + enkel dekentje.
Pyjama erbij is te warm, ze slaapt veel beter zonder. Maar goed, het is op t moment ook al 21 graden 's avonds en 's nachts op haar kamertje

ik vond dit pyjama'tje zo leuk

Maar hij s te klein nu. als iemand em wil overnemen, geef maar n gil, hij s wel dik, meer voor t najaar misschien. mt 68 ongeveer.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81603189
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Bij die kleintjes zou ik niet zo snel korte mouwen pyama aan doen, wel een katoenen pyama met lange mouwen, ze liggen toch met de armpjes boven de dekens, en worden dan koud.
Meike ligt in de zomer wel met korte mouwtjes pyama's maar ze ligt met de armen onder de dekens.
Lottes kamertje staat de hele dag in de zon in de zomer. Zelfs met zonwerend rolgordijn is het daar nu overdag al een graad of 21. Laat staan als het echt mooi weer wordt.. Ik denk dat korte mouwtjes dan best lekker zijn voor dr
Lotte!
Noah!
pi_81603289
Het slaapt vast wel lekker zo'n pakje aan 1 stuk.

je hebt natuurlijk kindjes die het sneller warm hebben als andere kids
en met een langemouwenromper eronder kan het al gauw natuurlijk, zo'n korte mouwtjes pyama
pi_81605066
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:04 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Lottes kamertje staat de hele dag in de zon in de zomer. Zelfs met zonwerend rolgordijn is het daar nu overdag al een graad of 21. Laat staan als het echt mooi weer wordt.. Ik denk dat korte mouwtjes dan best lekker zijn voor dr
Onderschat niet hoeveel het lichaam afkoelt in de slaap. Zeker als de armen toch boven de deken komen te liggen.

Huup, ik vind het een leuk pyamaatje
pi_81605157
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:43 schreef octopussy het volgende:

[..]

Onderschat niet hoeveel het lichaam afkoelt in de slaap. Zeker als de armen toch boven de deken komen te liggen.

Huup, ik vind het een leuk pyamaatje
Daar let ik wel op inderdaad Maar ze werd laatst huilend en zwetend wakker en het is nog niet eens zomer Na het weghalen van het dekentje ging ze weer tevreden slapen en tnt wordt ze warm wakker (behalve d'r voetjes, dat blijven ijsblokjes)
Lotte!
Noah!
pi_81612153
Seb ligt altijd in een slaapzak, als het warmer is dan in een romper met korte mouwen in de slaapzak. Geen koude teentjes of beentjes. Koude armpjes soms wel, maar daar heeft hij geen last van denk ik. Hij klaagt er nooit over in ieder geval

Mensen kleden hun kinderen snel te warm heb ik het idee. Op het kdv zit een kindje die had die ene warme dag vorige maand een romper, truitje met lange mouwen daarover een (rib) overhemd met lange mouwen en een lange broek en van die bontslofjes aan Arm kind.
pi_81613056
huup wat een leuke pyama. wat staat die je meisje leuk.
jammer dat ik nog niet weet wat mijn zusje krijgt.
mama van 3 kids!
pi_81614783
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 09:33 schreef Estrys het volgende:
Seb ligt altijd in een slaapzak, als het warmer is dan in een romper met korte mouwen in de slaapzak. Geen koude teentjes of beentjes. Koude armpjes soms wel, maar daar heeft hij geen last van denk ik. Hij klaagt er nooit over in ieder geval

Mensen kleden hun kinderen snel te warm heb ik het idee. Op het kdv zit een kindje die had die ene warme dag vorige maand een romper, truitje met lange mouwen daarover een (rib) overhemd met lange mouwen en een lange broek en van die bontslofjes aan Arm kind.
Lotte slaapt ook altijd in slaapzak, maar dan nog ijsvoetjes. Heeft ze van dr moeder

dat idee heb ik soms ook wel hoor. Laatst scheen hier de zon heel erg, iedereen liep zonder jas en toen kwamen we voorbij een kinderwagen, kind helemaal van boven tot onder ingepakt en een extra dikke deken erover, kap omhoog. En binnen ook gewoon niks uittrekken he (gemeentehuis). Dan haal je toch op zn minst even die deken eraf
Lotte!
Noah!
pi_81623426
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

aaah wat leuk, en wat een warm gevoel krijg je van deze leidsters.
Zo in het schritfje klinken ze betrokken en lief!
Ze zijn ook lief

En Incantrix; ik kocht de pyjama's aan een stuk in grotere maten altijd bij H&M
pi_81624788
Toch zitten pakjes aan 1 stuk hier heel vaak raar, hier dus gewone pyjamaatjes met los broekje en shirt lange mouw met romper korte mouw.
Daar overheen een slaapzak,lakentje en dekentje.
Echt van die shortama's ga ik niet kopen, bij heel warm weer/op vakantie slaapt hij denk ik gewoon in zn romper

Erg leuk pyjamaatje Huup
pi_81625265
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:48 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Lotte slaapt ook altijd in slaapzak, maar dan nog ijsvoetjes. Heeft ze van dr moeder

dat idee heb ik soms ook wel hoor. Laatst scheen hier de zon heel erg, iedereen liep zonder jas en toen kwamen we voorbij een kinderwagen, kind helemaal van boven tot onder ingepakt en een extra dikke deken erover, kap omhoog. En binnen ook gewoon niks uittrekken he (gemeentehuis). Dan haal je toch op zn minst even die deken eraf
Je moet s in januari in Thailand komen
Loop je daar als toerist in je zomerkleding (25/30 graden, dus niet echt overdreven ofzo) en al die Thaise kindjes met mutsen en winterjassen aan

Maar ben t met je eens hoor! Vind t af en toe echt zielig voor die kinderen!
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:13:19 #284
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81627156
Yay nieuw setje gescoord voor in de zomer, rond augustus ofzo

T broekje is niet helemaal goed te zien maar hij s van heel dun luchtig katoen en dan met zo'n pofgebeuren onderaan.

en nieuwe hysterische schoens
k ben benieuwd wat mn lieftallige wederhelft ervan vindt

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81628241
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:25 schreef Poppejans het volgende:
Echt van die shortama's ga ik niet kopen
daar heb ik ook nooit het nut van ingezien nee
pi_81628274
die schoentjes zijn leuk, huup (kleding ook trouwens)

mijn wederhelft vindt het meeste wat ik Leah aantrek niks...
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 15:41:04 #287
5428 crew  miss_sly
pi_81628549
Die schoentjes zijn die ook geschikt om mee te stappen, huup?

schaap vindt het bijna allemaal wel mooi en kan ook zelf wel leuke combi's maken. Hoewel ik ook wel eens thuiskom op vrijdag en ze net uit bed is, en dan vindt hij het onnodig om haar nog helemaal aan te kleden, en dan heeft ze een vresleijke combi van romper en mayo aan ofzo
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:46:19 #288
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81628821
whehe mayo miss?

Mijn lief vindt het meeste wat ik koop wel leuk maar qua kleertjes en qua combinaties is hij kritischer dan ik ben. Hij koopt wel ook heel regelmatig kleertjes enzo voor haar.
Ook hier tref ik Amélie wel eens in pyjama aan ofzo als ik thuis kom. Dan hadden ze een pyjamadag

Euh om te stappen, geen idee, er zit een zool onder met van die antislip nopjes weet je wel? Voor de eerste stapjes is het wel ok denk ik maar voor echt lopen wat Senna al doet... maar dit is maat 6-12 maanden, het zou zomaar kunnen dat de maat 12-18 maanden een andere zool hebben. Ik wil wel even voor je kijken hoor anders Miss. Ze waren 3,99.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81628917
Mijn man houdt niet van al die lieflijke jurkjes en schoentjes.
Hij vindt truitjes en broekjes leuker (ook voor volwassen exemplaren trouwens )
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 15:49:08 #290
5428 crew  miss_sly
pi_81628949
Waar heb je ze vandaan? Ik ben bang dat een grotere maat nog niet gaat passen bijonze kleine kabouter De kleertjes mt 74 zijn nog steeds te groot

ennuh, maiilot natuurlijk what was I thinking
pi_81629002
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:49 schreef miss_sly het volgende:
maillot
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 15:50:37 #292
5428 crew  miss_sly
pi_81629021
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:48 schreef lily het volgende:
Mijn man houdt niet van al die lieflijke jurkjes en schoentjes.
Hij vindt truitjes en broekjes leuker (ook voor volwassen exemplaren trouwens )
Ik vind het alelbei leuk, dus we hebben hier ene leuke afwisseling. Ik vind een spijkerbroekje met een shirtje soms ook echt leuk stoer staan. En vandaag heeft ze een lichtroze broekje, witte romper met lange mouwen en een donkerder roze shirtje met korte mouwen erover. Staat heel lief en toch stoer
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 15:51:19 #293
5428 crew  miss_sly
pi_81629053
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:50 schreef lily het volgende:

[..]

maillot

ik zit op mijn werk ontzettend gedemotiveerd illegaal te fokken...is dat een goed excuus?
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:51:20 #294
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81629056
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:49 schreef miss_sly het volgende:

mayo, lekker

Hier wel een papa die graag te warm aankleed... Alle kwaaltjes en pijntjes komen dan ook doordat dochter kou heeft gevat.... yea, sure...
pi_81629082
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]

ik zit op mijn werk ontzettend gedemotiveerd illegaal te fokken...is dat een goed excuus?
absoluut
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:53:51 #296
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81629174
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:50 schreef lily het volgende:

[..]

maillot

ze komen van Hans Textiel, vergeten erbij te zetten. Die van 6-12 maanden is over de onderkant van de zool gemeten 11.5 cm. Die grotere weet ik niet uiteraard

Amélie had toen ze geboren werd heule grote voeten, maar die zijn sindsdien nauwelijks gegroeid, en nu heeft ze in verhouding weer kleine voetjes. Heel gek.

Hier hebben we ook een combi van suikerzoete jurkjes en vestjes enzo tot t-shirts van de jongensafdeling. Maar toch is mijn (onze) smaak wel redelijk uitgesproken denk ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81629221
Ik ben ook nog op zoek naar een zwart maillotje trouwens...

best stom; ik had laatst een broek zwart geverfd en ik had daar wat kleertjes van Leah bij gegooid (rompers; vestje; broekje). Ik had er ook een maillotje bij moeten doen.
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:57:40 #298
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81629371
stom is dat hè Lily dat er nauwelijks zwart te krijgen is voor baby's?
of in elk geval, moeilijker dan wit of andere kleuren...
terwijl je er voor volwassenen juist mee doodgegooid wordt.

Ik vind zwart Amélie ook heel mooi staan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81629493
Ja, best vreemd eigenlijk.

maar dat verven ging prima trouwens..
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:01:45 #300
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81629599
ja dat verven gaat ook wel best geloof ik. Kleurdoos gooit ook altijd alles in de verf. haha hence the name

maar ik heb dan maar 1 jurkje ofzo dat ik zwart wil hebben, dat vind ik dan weer de moeite niet waard.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:02:42 #301
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81629651
en dicht
Polkadotflying
Want zo is het ook!