Oh dat is herkenbaar! Ik zie heel vaak veel leuks voor een meisje en dan ga ik spieken en dan vind ik de jongenscollectie toch minder. Beetje jammer. Ik kwam op die Unit site wel leuke dingen tegen trouwens voor jongetjes (tenminste, ik zou het mijn zoon wel aantrekkenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:46 schreef oeke het volgende:
Sprout Kingdom leek me ook leuk. Maar voor meisjes. Bengh, voor meisjes. 4FunkyFlavours zeker ook.![]()
Een jongetje is goed voor je portemonnaie.![]()
Ik geef denk ik net zo veel als Huup uit.
Met dien verstande dat ik op het moment erg veel zelf maak.
Gewoon omdat er bijna niks leuks te krijgen is voor jongens. Naar mijn smaak dan he?
Maar ja zelf maken kost ook geld.
Volgens mij was dat t welquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:49 schreef SacreCoeur het volgende:
Jongetje is ook niet goed voor m'n bankrekening, ik zie altijd veel leuks.
Zou 'm de hele dag leuke rolling stones shirtjes aan doen.
En mooie hoodies & skinny jeans met leuke lieve vans eronder.
Ik wil.![]()
omg kijk wat ik net tegen kom:
http://www.simsalakim.nl
Verkoopt onder andere juffrouw Juul outlet collecties.
Ja! Dito!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kleertjes
En ik ben wel benieuwd naar de sjop van beakerpm aub?
oh Amélie gaat niet naar een kdv dus zo had ik er nog nooit bij stilgestaanquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:16 schreef Stiemie het volgende:
Oh huup dat jurkje![]()
![]()
maar veeeeeel te duur hoor
Overigens vind ik het wel handig als ze een beetje unieke kleertjes hebben voor naar de opvang (als in niet de huidige collectie van hennes, prenatal, zeeman of name-it). Het is me nu al 2x overkomen dat er een jasje van 1 van mijn meisjes door een andere papa/mama is aangedaan bij hun kind en zo is meegenomen van de opvang. Niet express natuurlijk, maar ma brengt en pa haalt bijvoorbeeld en heeft geen idee wat marietje aanhad en dan heeft ze natuurlijk ook net zo'n jasje als mijn ukken. Nu zitten we dus weer een paar dagen zonder jasje voor Esmee en ik vind het zonde om voor die hopelijk paar dagen nog een winterjasje te kopen. En ik label nog wel alles zo zorgvuldig
Vind het niet speciaal stoer. Vooral erg 'merkerig' of 'hip'.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik hou meer van stoer denk ik, vooral voor een jongetje.
Daarom zie ik ook zoveel leuks!! meeste wat ze hebben is toch wel stoer.
Maar een kruippakje is wel gelijk shirtje & broekje he.![]()
Ik zou mezelf op die manier overhalen.
Ik maal daar ook niet echt om eigenlijk. Ik weet wat ik heb en wat ik uit kan geven en natuurlijk zie ik vaak genoeg superleuke dingen van Bengh bijvoorbeeld, maar boeiendquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:46 schreef oeke het volgende:
Oh ik vind dat trouwens niet erg hoor, dat zo'n kruippakje te veel is voor mijn budget.
Wat dat aangaat stel ik gewoon prioriteiten.
Afgelopen winter had ik een rompertje met wol en zijde voor hem gekocht, voor als we gingen wandelen met de draagdoek.
Zo'n saai wit rompertje kost dan 23 euro, dat betaal ik er wel voor.
En het was een erg fijn rompertje.
Whehe, alvast jezelf aan alle kanten indekkenquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:54 schreef She-Wolf het volgende:
Huup en Oeke, goeie tip!![]()
Het komt ook omdat ze nu niet meer zo hard groeit natuurlijk. Er hangen nog dingen in die ze vorig jaar zomer droeg en die past ze deze zomer ook nog wel. En jurkjes en rokjes worden niet zo snel te klein natuurlijk. Even ter verdediging, waarom manlief die extra roede best kan maken
je bent gewoon slimquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:16 schreef Basboussa het volgende:
Ik heb de afgelopen maanden, ehm, niets uitgegeven aan kleding voor het kind. Ben gezegend met heel veel tweedehandsjes, en een oma die wat bijdraagt, moet nu nog een paar rompertjes en een zwempakje kopen voor de zomer. En misschien een feestjurkje, wanneer nodig.
Voor mezelf hetzelfde. Ik loop rond in de kleding die of mijn moeder voor me gekocht heeft, of gedragen heeft.
* Basboussa is 'n parasiet
Ik zou geen van die kleertjes kopen. Kruippakjes heb ik altijd al leuk gevonden, maar ik vind ze ook heel problematisch wat maatvoering betreft. Ivan had in het begin lange benen dus kruippakjes zaten vaak te kort. Toen zijn figuur weer veranderde gingen ze in zijn kruis trekken. Ik merk dat ik veel langer doe met broekjes en shirtjes dan met kruippakjes, dus ik koop ze niet meer.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oh dat is herkenbaar! Ik zie heel vaak veel leuks voor een meisje en dan ga ik spieken en dan vind ik de jongenscollectie toch minder. Beetje jammer. Ik kwam op die Unit site wel leuke dingen tegen trouwens voor jongetjes (tenminste, ik zou het mijn zoon wel aantrekken![]()
)
Ik spam even...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(hoewel ik die kleur blauw niet heel geweldig vind...)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sjraf
En deze vind ik ook leuk, ik heb een enorm zwak voor kaplaarsjes
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat ik een jongetje in het begin vooral veel boxpakjes/kruippakjes aan zou trekken.
Dat shirtje met die giraf!! DIe willik!!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oh dat is herkenbaar! Ik zie heel vaak veel leuks voor een meisje en dan ga ik spieken en dan vind ik de jongenscollectie toch minder. Beetje jammer. Ik kwam op die Unit site wel leuke dingen tegen trouwens voor jongetjes (tenminste, ik zou het mijn zoon wel aantrekken![]()
)
Ik spam even...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sjraf
[ afbeelding ]
Ik vermoed dat ik een jongetje in het begin vooral veel boxpakjes/kruippakjes aan zou trekken.
Hihi psychedelischquote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou geen van die kleertjes kopen. Kruippakjes heb ik altijd al leuk gevonden, maar ik vind ze ook heel problematisch wat maatvoering betreft. Ivan had in het begin lange benen dus kruippakjes zaten vaak te kort. Toen zijn figuur weer veranderde gingen ze in zijn kruis trekken. Ik merk dat ik veel langer doe met broekjes en shirtjes dan met kruippakjes, dus ik koop ze niet meer.
Verder vind ik kleertjes voor jongens vaak nogal gimmick-achtig. Je kunt zelden een gewoon mooi shirt of een mooi kruippakje vinden; er moeten altijd maar weer paddestoelen of zo op staan. Hoe psychedelischer hoe beter, lijkt soms wel. Ik heb daar op zich niets op tegen - als het bij een incidenteel pakje blijft vind ik het wel leuk voor Ivan - maar ik wil niet elke dag van hem een attractie maken.
Verder houd ik niet van teksten op kleding (ook niet als dat 'chocolate delight' is). Van wat je laat zien vind ik het shirtje met giraf het leukst. Dat ziet er nog het minst hysterisch uit. Maar wat ik eigenlijk het leukst vind is degelijke kleding zonder print. Ik weet wel waar ik die kleding kan krijgen, maar merkwaardig genoeg kost juist het niet-opgeleukte spul een fortuin.
Leuk is datquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:20 schreef Poppejans het volgende:
Oh wat gaaf Groofsken! ziet er ook wel leuk getekend uit
Ik heb ook een boek waarin een jongetje Wolf heet
Ja! dat is ook leuk als je het kan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:25 schreef Stiemie het volgende:
Groofsken wat leuk!
Soms koop ik voor Linde wel wat duurdere kleding, vooral omdat ik nu natuurlijk weet dat Esmee het straks nog aankanMaar het gaat mij er altijd meer om hoe iets eruit ziet dan van welk merk het is. Zo koop ik liefst basic shitjes bij de hema waar ik dan weer gehaakte bloemetjes op naai die ik bij een webwinkeltje koop. Of een zeeman shirtje dat ik opleuk met lieve knoopjes. Zo heeft ze toch iets anders dan anders terwijl het niet heel duur is.
Hier ook maar dat was niet zo moeilijk zoekenquote:
Nou een door een ander gehaakt bloemetje met wat steekjes vastzetten of een knoopje op een shirtje naaien is niet zo heel ingewikkeld hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:26 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja! dat is ook leuk als je het kan.
Ik ben niet goed met naald en draad, misschien toch maar eens leren.
Want ik zou wel helemaal weten wat ik zou doen met de shirtjes.![]()
Ik had de vorige keer al moeite met een knoop.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:35 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Nou een door een ander gehaakt bloemetje met wat steekjes vastzetten of een knoopje op een shirtje naaien is niet zo heel ingewikkeld hoor
quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
)
Ik spam even...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sjraf
[ afbeelding ]
Ivan heeft vandaag een effen, groen shirt aan van de H&M en een duurder broekje dat hij van m'n moeder heeft gekregen. Het is een luchtig, groen broekje met een band waar witte strepen op zitten. Dat vind ik nou geslaagde kleding, lekker rustig maar wel met een leuk detail.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:00 schreef Groofsken het volgende:
Ik hou ook vooral van effen en van streepjes.
Ivan heeft dat broekje ook! Hema.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:28 schreef Groofsken het volgende:
Ik vind dit ook zulke lieve stoere jongenskleertjes:
[ afbeelding ]
Ik laat me bij de Hema en H&M wel vaak verleiden tot bovenkleding met opdruk, bijvoorbeeld:quote:Oh, en ik hou wel van kleur, maar niet van hysterische print.
Oh en ik geloof ook dat mijn kinderen nooit wit aanhebben, maar das niet eens zo bewust.
Jou ''kennende'' vast echt niet hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:43 schreef huuphuup het volgende:
En ik gok dat een zoon ook minder kleding zou hebben![]()
whehe ja dat zou zomaar kunnen natuurlijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jou ''kennende'' vast echt niet hoor![]()
Het is ietsje beter speuren qua shoppen misschien, maar genoeg jongetjesleuks te vinden hoor
Mens zwets niequote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
whehe ja dat zou zomaar kunnen natuurlijk
maar goed, twee kinderen kosten ook weer meer dan 1 dus t geld wordt anders verdeeld enzo, en ik heb ook wel een beetje wat Sonnetje zegt, Amélie heeft zó veel dat ik zonde vind dat ze sommige dingen maar 1 of 2 keer draagt.
En dat is niet alleen mijn eigen koopschuld, Amélie heeft ook heel erg veel gekregen aan doorschuivers en kadootjes.
Mochten we een jongetje krijgen dan is de kans erg groot dat er weer heel veel doorschuivers zijn en van mijn moeder weet ik dat ze regelmatig toch wel wat koopt, jongetje of meisje maakt daar niets voor uit
Ik denk dat ik minder zelf bij zal kopen ofzo. Denk ik hoor... Zeg nooit nooit enzo
tsk!quote:
Hihiquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
En mja, t lijkt wel of ik gruwelijk veel koop maar dat valt echt heel erg mee hoor! Ik laat alleen wel vaak plaatjes zien van wat ik leuk vindmaar das niet t zelfde
Ik ben erg gehecht aan Seb zijn kleertjes. Ben ook zo'n muts die niks weg doet. Als de volgende een meisje is en die van jou een jongen dan kunnen we wel ruilenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
tsk!![]()
ok vooruit deal, doe jij tegen die tijd Seb kleertjes weg, kijk ik wel of ik nog last heb van t koopvirus!
En mja, t lijkt wel of ik gruwelijk veel koop maar dat valt echt heel erg mee hoor! Ik laat alleen wel vaak plaatjes zien van wat ik leuk vindmaar das niet t zelfde
Hoe de zomer gaat worden qua weer kan je niet voorspellen, ik zou daarom toch gaan voor een 68, die kan ze dan zeker in de herfst wel aan. Poppig jurkje trouwens,leuk kadoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:52 schreef Twinkly het volgende:
Voor een pasgeboren meisje wil ik graag dit ecologisch verantwoorde kraamcadeautje kopen, die bruine.
Maar welke maat zou ik nemen? Het kindje is eind april geboren met een gewicht van 3300 gram. De maten lopen van 62-92 en ik wil de kleinste maat bestellen. Hebben die kleintjes in de zomer nog veel met lange mouwen aan of zouden ze het dan pas na de zomer gebruiken, want dan is het vast te klein.
ja past dr op heur!quote:
Doe mij ook een pmmetje?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:17 schreef Beaker het volgende:
Gevonden!
Taartjesfee, ik wilde je een pm terug sturen maar je box is vol
Ik weet wel wat Jets duurste kledingstuk ishaar zomerjas
![]()
S, wat staat geel je mooi!
Dat zal binnenkort wel zijn, want hij past 74 al bijna niet meer. Of althans, 80 zit mooier.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:27 schreef Poppejans het volgende:
edit:voor de kledingkast van Ko. En ik hou ook zo van die koopjes! Dit staat hem goed
![]()
Ik hou me aanbevolen als je weer kleertjes wilt verkopen hoor![]()
Oh, ik vond het wel meevallen.quote:
Leuke kleren! Het broekje vind ik heel tof en zijn trui herinnert me eraan dat ik echt weer eens iets roods voor Ivan moet kopen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:23 schreef oeke het volgende:
Wat zijn jullie lekker over kleertjes aan het kletsen.
Claudia, ik sluit me aan bij je jumpsuit ervaringen. Het zit vaak gewoon gek.
Over budget gesproken, Ko ziet er vandaag zo leuk uit:
[ afbeelding ]
Het truitje met V-hals is van de Bijenkorf, maar heb ik voor 1 euro op de vrijmarkt gekocht. De broek was 50 cent. Het rompertje heb ik van Jelief gekocht, de sokjes van de Hema en de slofjes zelfgemaakt.
Dus dat is een goedkoop setje.![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:35 schreef oeke het volgende:
[..]
Dat zal binnenkort wel zijn, want hij past 74 al bijna niet meer. Of althans, 80 zit mooier.
Niels houdt zich ook aanbevolenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:35 schreef oeke het volgende:
Dat zal binnenkort wel zijn, want hij past 74 al bijna niet meer. Of althans, 80 zit mooier.
Ja, dat bedoelde ik, dat heb ik dus ook. En als ik dat dan terugzie op foto's of filmpjes krijg ik daar zo'n fijn gevoel bij.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:40 schreef oeke het volgende:
Er liggen zelfs shirtjes tussen die ik nog heb gedragen.![]()
En ik heb dat trouwens ook dat ik me hecht aan kleertjes die hij aanheeft.
Als ik ze dan bijzonder leuk vind staan.![]()
En dan gaan ze ook echt bij een bepaalde tijd horen.![]()
Dat zei ik ook toen ik zwanger was van ons 2e jochie. Flink veel geshopt voor de 1e en toen we wisten dat de 2e ook een jongen zou zijn nog meer geshopt, want dan kon het doorschuivenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Mochten we een jongetje krijgen dan is de kans erg groot dat er weer heel veel doorschuivers zijn en van mijn moeder weet ik dat ze regelmatig toch wel wat koopt, jongetje of meisje maakt daar niets voor uit
Ik denk dat ik minder zelf bij zal kopen ofzo. Denk ik hoor... Zeg nooit nooit enzo
haha dus eigk hoef ik geen weerstand te bieden straks want t gaat toch niet lukken, mooi! weet ik dat alvastquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ik zwanger was van ons 2e jochie. Flink veel geshopt voor de 1e en toen we wisten dat de 2e ook een jongen zou zijn nog meer geshopt, want dan kon het doorschuivenZe schelen bijna een jaar en zijn in hetzelfde seizoen geboren dus wat dat betreft kon het ook wel. Maar wat erg leuk stond bij nr 1 stond soms helemaal niet leuk bij nr 2. Dat soms werd vaak naarmate hij ouder werd en hoppa, ik was weer volop aan het shoppen voor mijn jongens. De 3e wordt ook weer een jongen
Alleen heb ik heel veel kleding weggegeven aan arme kindjes dus wordt er weer volop geshopt
Dat is gewoon zó leuk
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:44 schreef Stiemie het volgende:
Wow het truitje van blond en blond is echt heel leuk, maar ook heel GROOTIs gewoon de maat voor 6-7 jaar. Meestal valt dat soort kleding juist heel klein dus ik dacht dat hetw el kon. Nou ja hebben we dat maar alvast in huis
Maar als ie zo groot valt hè, kun je dan niet de winkel mailen en vragen of je hem terug mag sturen en ruilen voor die in maat 98? Want die hadden ze ook nog toch, of had ik dat verkeerd gelezen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:10 schreef Stiemie het volgende:
Ach ik doe hem wel in de krat met "alvast op de groei gekocht omdat ik het niet kon laten"Maar ja dan moet ze voor nu dus nog wel een ander shirtje. Zie dat ik binnenkort ook nog naar V&D moet trouwens
Nee ze hadden alleen nog maat 86. Die is zeker te klein want ze zit in maat 98/104quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Maar als ie zo groot valt hè, kun je dan niet de winkel mailen en vragen of je hem terug mag sturen en ruilen voor die in maat 98? Want die hadden ze ook nog toch, of had ik dat verkeerd gelezen?
ohquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:16 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Nee ze hadden alleen nog maat 86. Die is zeker te klein want ze zit in maat 98/104
*opslaat in geheugenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:24 schreef Poppejans het volgende:
Oh wat een leuke dingetjes Huup, staan die in de nieuwe folder?
Dat broderie vind ik zoooo schetig, als ik ooit een meisje zou krijgen zou het echt wel minimaal een aantal van die leuke witte/roze zomerjurkjes krijgen
Ik weet trouwens ook al dat jij bij een volgend kindje van mij een geboortekaartje krijgtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:28 schreef Twinkly het volgende:
hihi Stiemie dat is wel erg overdreven groot ja
[..]
*opslaat in geheugen
Oh, dan doe ik het echt maar nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Isa is nu 3,5 en heeft nog lannnng geen maat 98/104
Linde is bijna 3 en die draagt nu 98/104. Wel uit de droger dus dan wordt het iets kleiner. Maareh niks mis hoor met zo ver vooruit kopenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:24 schreef Poppejans het volgende:
Huh wat raar van die maat Stiemie! Ik zou ook die grotere maat hebben gekocht, maar dan verwacht je ook weer niet zo GROOT![]()
Leuke dingen voor Niels Twinkly! Als dat rode pakje in de aanbieding is ga ik hem misschien wel kopen
Oh wat een leuke dingetjes Huup, staan die in de nieuwe folder?
Dat broderie vind ik zoooo schetig, als ik ooit een meisje zou krijgen zou het echt wel minimaal een aantal van die leuke witte/roze zomerjurkjes krijgen
Oja nog een vraagje, ja ik ben echt heel erg maar ik heb een hele leuke betaalbare jas gezien in maat 98/104, wanneer hebben ze dat aan.Met een jaar of 2?
Nee... eigenlijk is zo ver vooruit kopen wel erg debiel he...
Deze jas bedoel ik![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
whaha tsja, show what you got enzo tochquote:
Is dat een uitdagingquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:25 schreef oeke het volgende:
Alleen als je kan laten zien dat het mogelijk is dat jongenskasten meer kleding kunnen bevatten dan meisjeskasten. Of minstens evenveel.
die van mij is 3 en is nu in shirts door geschoten naar 110 dus dat is bij iedereen anders.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Isa is nu 3,5 en heeft nog lannnng geen maat 98/104
Hoedjes ben ik niet zo van.
Maar dan bloemetjes badpakje!!!
ah goed dat je het zegt, dan was ik 'm in ieder geval wel alvast een keertje!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:25 schreef oeke het volgende:
Alleen als je kan laten zien dat het mogelijk is dat jongenskasten meer kleding kunnen bevatten dan meisjeskasten. Of minstens evenveel.
ah toe?! doe es? Je hebt zo'n toffe kast en leuke kleertjesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:55 schreef Poppedein het volgende:
Ik vind t best bescheiden nog Bodpa! En ik vind je kast echt geweeeeeeldig voor een stoere jongenskamer! Tof!
En huups, jouw stash is ook keurig netjes ingenomen vind ik.. ik zie laaaaaaaang nie zoveel schoenen meerJe jurkjes aan de haakjes zijn om verliefd op te worden gewoon!
Ik durf hier echt niet eens een foto te maken van Lena's shitload...en t erge is nog dat daar maar amper wat van gekregen of doorgeschoven is...
oh maar ik heb ook alleen slofjes hoor. Maar ik noem alles wat aan de voetjes gaat schoentjes.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik heb niet eens schoentjes voor mijn kind strakswel slofjes
maar schoentjes in de zomer leken mij niets voor mijn baby(terwijl je wel echt supertoffe heb
)
oh maar die zijn prima voor die eerste maanden!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja maar ik bedoel met slofjes echt dit:
[ afbeelding ]das t enige dat ik heb(nja 2 paar ofzo)
verder heeeeeeeeeeeeeeeel veel sokjes (bij ieder pakje een aparte sok die erbij hoort)
en denk dat ie als t lekker weer is ook gewoon geen sokjes aankrijgt
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:49 schreef Poppejans het volgende:
Oh dat valt inderdaad nog mee Sindell, die blokkenkarmoet er minimaal uit voor meer ruimte om neer te kunnen leggen bij alles wat je nog kopen gaat
Lol ja, daar paste hij mooi, de zolder ligt vol met andere meukquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:57 schreef Meimeltje het volgende:
Hihi Sindell die loopkar in de kledingkastDie hebben we hier ook nog op zolder staan van de oudste (echt Ikea
).
oe dan ben ik dr vast snel bij hahaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:05 schreef huuphuup het volgende:
whehe BJ, er staat sinds gister weer wat in V&A van mij
maar de volgende lading zal pas half of eind deze zomer in V&A komen denk ik, als ze uit 74 is.
Wat voor broekjes heb jij dan? Dit is vanalles hoor, rib, spijker, katoen, maar inderdaad allemaal met een elastieke band inde taille. Heb jij dan knoopjes ofzo?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:42 schreef Poppejans het volgende:
Oh R. heeft veel van die lekker zittende broekjes met elastiek erin he? Het zit ook zo heerlijk, ik heb spijt dat ik er niet veel heb in 68
Ik vind het ook heel leuk wat hij aan heeft op die fotolekker ding is het ook!
Ja, heb bijna alles met knoopsluitingen en vooral met aan en uitdoen (en dat doe je toch veel op een dag) heb ik het idee dat die broekjes met enkel elastiek erin fijner zitten.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:44 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Wat voor broekjes heb jij dan? Dit is vanalles hoor, rib, spijker, katoen, maar inderdaad allemaal met een elastieke band inde taille. Heb jij dan knoopjes ofzo?
Oh, Poppejans, zou je mij misschien een keertje die foto van Wolf en R samen willen sturen? Ik vergeet het steeds te vragen.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:46 schreef Linda2205 het volgende:
En als ik dan toch bezig ben, kan ik meteen even het praaaachtige jurkje showen dat mn schoonmoeder voor Lotte heeft gemaakt
Ja, dat had ik dus ook al echt bedacht!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:54 schreef huuphuup het volgende:
Poppejans dat heb ik ook hoor. Bij een tweede (komt ze weer met dr tweede) wil ik alleen nog maar broekjes met elastiek erin in de hele kleine maatjes.
Het is een setjequote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die heeft ze zeker ook heeeel vaak aan?
![]()
Zonder die witte tierlantijntjes en het roze stukje zou ik hem best leuk vinden. Ik zou die witte dingen eraf hebben gesloopt en een vestje erover aan hebben gedaan.
Of nee wacht, misschien zou ik hem dan ook maar helemaal niet hebben aangetrokken![]()
Moet zeggen dat ik eigenlijk op 1 pakje na echt helemaal geen stomme kleertjes gekregen heb, dat ene pakje heeft hij dus gewoon ook niet aan gehad en zit in rommelmarkt-tas.
Gebreide spulletjes vind ik veelal wel leuk bij een baby, maar deze hele set niet bepaaldquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:01 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Het is een setjeMet bijpassend jasje, 2 mutsjes en 2 paar slofjes. Die was trouwens al de 2e lading, toen ik zwanger was kregen we een gebreid wit jasje, slofjes en een mutsje. Dat was al lelijk, maar mooi vergeleken met dit
Ik heb het niet eens in de kast hangen, het ligt onderin in een tasje
Ik had van de H&M voor Lotte een heel lekker spijkerbroekje maat 56. Dat was alleen aan de buitenkant spijkerstof en aan de binnenkant lekker zacht materiaal. Met een band zoals positiebroeken hebben. Die heb ik toen later nog bijgehaald in 62, die was echt fijnquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:58 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook al echt bedacht!
Geweldig hoor die kleine stoere spijkerbroekjes met overal zakjes, maar het zit hartstikke stug.
Ik zou zoiets mijn kind dus wel echt een keer aantrekken, en dan foto's maken en hard lachenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gebreide spulletjes vind ik veelal wel leuk bij een baby, maar deze hele set niet bepaald![]()
Jij bent ook niet zo'n type dat je het haar dan echt aan gaat trekken?
Ik ken iemand die serieus de baby de kleertjes aandeed wat je dan zelf gegeven had als je op visite kwam
Zo heb ik ook eens 2 dezelfde broekjes maar dan in verschillende kleuren later bijgehaald omdat het zo lekker zatquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:08 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik had van de H&M voor Lotte een heel lekker spijkerbroekje maat 56. Dat was alleen aan de buitenkant spijkerstof en aan de binnenkant lekker zacht materiaal. Met een band zoals positiebroeken hebben. Die heb ik toen later nog bijgehaald in 62, die was echt fijn
Ikke niet...mij te lelijk. Mn moeder vond dat ik het dr 1x aan moest trekken voor een foto, maar zelfs dat vond ik te sneu voor dr. Alleen het mutsje heeft ze een halve minuut opgehad, dat stond best moppig. Maar dat heb ik verdrongenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gebreide spulletjes vind ik veelal wel leuk bij een baby, maar deze hele set niet bepaald![]()
Ik ken iemand die serieus de baby de kleertjes aandeed wat je dan zelf gegeven had als je op visite kwam
oh dat heb ik ook wel eens gedaan hoor hahaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
foto bewaren voor de diploma-uitreiking bij het eindexamenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:09 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ik zou zoiets mijn kind dus wel echt een keer aantrekken, en dan foto's maken en hard lachen
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:09 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ik zou zoiets mijn kind dus wel echt een keer aantrekken, en dan foto's maken en hard lachen
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh dat heb ik ook wel eens gedaan hoor haha
dan had mijn oma weer ergens iets vreselijks vandaan getrokken waar ze helemaal lyrisch over was. "leuk hè? WAS MAAR EEN KWARTJE!!"
mja... dat het maar een kwartje kost betekent nog niet dat je het moet kopen oma![]()
Me no love Winnie too, maar dat weerhoudt me er niet van om haar een door oma gekochte winnie pyjama aan te trekken 's nachts. Echt niet. Heb geen principesquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
We hebben ook wat spul gekregen van bijvoorbeeld Winny the Pooh en dat doe ik dan weer niet aanwegens hekel aan winny the pooh ik kan er niets aan doen haha maar ik heb daar echt niets mee.
Je zal niet alleen, JE MOET! En ons laten zien!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:13 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook wel erg geestig ja hahaahaha. Ik heb dat afschuwelijke velours blauwe pak met beer erop nog wel, en hij past het ook nog. Vond het zelfs te stom voor een pyjama
Zal ik, zal ik...?
Aan de story verkopen als ze rijk en beroemd is en je niet meer wil kennen. Of excl.usief in je tell all boek publicerenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
foto bewaren voor de diploma-uitreiking bij het eindexamen
dat verwachten ze van mij ook terwijl ze een vreselijke smaak heeft. maar ik ben danquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Haha, ik heb ook zo'n velourspak gekregen met voetjes en ik vond het zo fijn dat het dus wel zijn pyjama werd! Het kon me niets interesseren dat er een duffe beer voorop stond.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:13 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook wel erg geestig ja hahaahaha. Ik heb dat afschuwelijke velours blauwe pak met beer erop nog wel, en hij past het ook nog. Vond het zelfs te stom voor een pyjama
Zal ik, zal ik...?
Oh, dat doe ik ook wel. Ivan had van mijn moeder een bloesje gekregen dat ik niet zo leuk vond. Hij is gewoon geen bloesjesjongen en ik wil hem niet in een bloesje laten slapen overdag dus is het niet handig. Ze kwam gister en dus vond ik dat wel een goede gelegenheid om hem eens dat bloesje aan te doen. Niet helemaal mijn smaak, maar ach.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:07 schreef Poppejans het volgende:
whehe bietsertquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:18 schreef Verhuisdooske het volgende:
poppedein, mag ik alvast je hele kastinhoud reserveren voor als het een meisje is ?
heerlijk zo, windowshoppen
Nou, precies. Als ik een zuur gezicht moet gaan trekken bij wat ik niet mooi vind dan kan ik bijna alles wat ik krijg wel afdanken. Ik heb al menig knuffel/speeltje/kledingstuk gekregen dat ikzelf nooit zou kopen. Maar ach, die knuffels gaan in de knuffeldoos, hij mag met al het speelgoed spelen dat hij maar wil en ik trek meestal gewoon de kleren aan die ikzelf leuk vind en doe lelijke kleren in de etui met reservekleding. Sommige dingen leg ik bij zijn opa's en oma's neer zodat hij daar ook iets heeft om mee te spelen en zo ben ik er weer vanaf zonder mezelf al te ondankbaar te voelen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:34 schreef huuphuup het volgende:
Maar aan de andere kant, ik vind het zelf ook ontzettend moeilijk om iets voor iemand anders te kopen. Ik probeer wel altijd heel goed op te letten op wat iemand misschien al gekocht heeft of wat een ouder kind al draagt qua stijl en vooral wat iemand laat zien dat zij vreeeeeselijk vindenMaar puntje bij paaltje vind ik het toch altijd een ontzettende klus om voor iemand anders te kopen
Bedankt voor de tip. Het jasje ligt nu naast me op de bankquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:43 schreef Ssserpente het volgende:
Iets voor de retrodames?
http://www.melkofpuur.nl/(...)-witte-kraag-74.html
Inderdaad, nu je het zegtquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:49 schreef oeke het volgende:
Ehm Poppejans, volgens mij heb je het zelfs verkeerd om aan getrokken.![]()
Ik dacht dat dat die flap open kan om zijn luier te verschonen.
Kijk maar eens naar de sokjes.
Het lijkt me wel lekker als pyjama maar inderdaad, zou ik het niet als dagpakje aandoen.![]()
Je hebt gelijk hoor. Bij ons word ook eigenlijk wel alles gedragen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het gewoon niet zo leuk om de sarcastische reacties te lezen terwijl het allemaal wel heel lief bedoeld is van degene die het heeft gegeven.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:56 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Het jasje ligt nu naast me op de bankHad hem in mijn favorieten gezet, en nu ik een meisje krijg, mocht ik hem ook kopen van mezelf!!
Je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:49 schreef oeke het volgende:
Ehm Poppejans, volgens mij heb je het zelfs verkeerd om aan getrokken.![]()
Ik dacht dat dat die flap open kan om zijn luier te verschonen.
Kijk maar eens naar de sokjes.
Het lijkt me wel lekker als pyjama maar inderdaad, zou ik het niet als dagpakje aandoen.![]()
Dat bruine broekje is lekker he? Is nog van M van Bodpa geweest. Was ook mijn favoriet.
Ik weet nog tijdens mijn zwangerschap dat me dat opviel, veel van die stugge kleertjes waarin je helemaal niet lekker kan liggen en bewegen. Knopen op je rug enzo.
Oh dat had ik ook! Wij zijn de dag na de 20 weken echo naar Amsterdam gegaan en meteen enorm wezen shoppenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat leuk! en yay een meisje
Ik vond dat zo leuk, na die 20 weken echo (ok ok... 17 weken) mocht ik eindelijk los op alle kleertjes die ik al gezien had en in gedachten mn kindje al mee had aangekleed.
![]()
Ik was ook van plan om enorm los te gaan, maar uiteindelijk 4 dingetjes bij melkofpuur gekocht en net een shirtje+mutsje bij de hema. Het scheelt, nu ligt er van alles met korte mouw, Ilse wordt in oktober geboren, dan heb je wel lange mouw nodig.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat leuk! en yay een meisje
Ik vond dat zo leuk, na die 20 weken echo (ok ok... 17 weken) mocht ik eindelijk los op alle kleertjes die ik al gezien had en in gedachten mn kindje al mee had aangekleed.
Van gekkigheid wist ik niet meer wat ik moest kopen en dus kochten we maar 1 jurkje en 1 bloesje
Nah, een grapje moet kunnen toch? Tuurlijk is het hartstikke lief bedoelt en volgens mij bedankt iedereen ook altijd netjes voor een kadootje.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het gewoon niet zo leuk om de sarcastische reacties te lezen terwijl het allemaal wel heel lief bedoeld is van degene die het heeft gegeven.
Haha! Die van de week op marktplaats stond?? Grappig dat Thijs daar nu in zit.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:24 schreef McLaura het volgende:
Thijs heeft een GMK jumpsuit, knaloranje, in maat 86/92. En hij past hem al.... valt GMK zo klein of had de vorige eigenaar een droger?
Dat is wel de "werktitel hoor"quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:07 schreef bodpa09 het volgende:
@Kaatje Jannie: Joehoe !!! Jullie krijgen een Ilse!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:13 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zal ik, zal ik...?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:29 schreef Jore het volgende:
Wat een keurige kasten allemaal! Ik moet eerlijk bekennen dat ik de kleertjes vaak linea recta van de waslijn afhaal, ze dan even strijk op de dag zelf om ze vervolgens aan te trekken. Ze zien de kast vaak niet eens van binnen.
Ja dat doe ik ook per seizoen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:32 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Strijken!
![]()
Mijn kast wil je niet zien. Gewoon laatjes met spulleties. Ik hou het altijd erg beperkt, dus echt per seizoen en maat, en alles wat ik in de kast heb liggen draagt ze dus ook. Andere maatjes/seizoenen, zit allemaal netjes in dozen....
Wij hebben ook geen hangkast dus heb ik voor de jongens ook een rekje.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:29 schreef Jore het volgende:
Wij hebben trouwens geen hangkast, ik vouw alles op (als ik vouw, dus). Voor een eventueel meisje koop ik ook zo'n lief rekje als Huup heeft
Dat wil ik ook.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:57 schreef huuphuup het volgende:
Als we een groter huis hebben, later als ik groot ben, dan wil ik wel zo'n ouderwetse armoire zo'n linnenkasten dan met kastpapier aan de achterzijde en op de kastplanken en in de laatjes enzo en en en
oooh ik vind ze zo leuk <3 (bij Ikea hebben ze ook een leuke staan geloof ik.)
hihi hij zit goed vol jaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:03 schreef Marrije het volgende:
Hier niet voor de sier zo'n rekje, maar door ruimtegebrek
Ik houd ook niet van velours, maar dat pakje gaf me - juist vanwege het velours, de voetjes en de kontflap - het gevoel dat ik vroeger had als mijn vader op woensdagavond van huis was en mijn broertje en ik met mijn moeder in pyjama op de bank naar Airwolf keken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:31 schreef oeke het volgende:
Ik vind die flap op de kont eigenlijk ook wel leuk ouderwets. Ik houd alleen helemaal niet van velours.
Maar wel van gebreid en gehaakt en zelfgemaakt inderdaad!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Claudiaik heb dat ook hoor, dat je sommige kledingstukken heel erg linkt aan herinneringen uit je eigen jeugd.
Zo vind ik voor een jongetje houtje-touwtje jassen geweldig. Gewoon omdat ik dan mijn broertje weer voor me zie en hoe we met zn allen het bos in gingen enzo. Zo leuk![]()
Ik had geen velours pakje, hoor. Maar velours is zo lekker knus. Ok, het is ook ordinair, maar daarom houd je het beperkt tot het dragen binnenshuis en dat maakt de associatie alleen maar nog knusser.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:50 schreef huuphuup het volgende:
Claudiaik heb dat ook hoor, dat je sommige kledingstukken heel erg linkt aan herinneringen uit je eigen jeugd.
Ordinair? Voor het eerst dat ik dat hoor. Ik hou wel van velours, vooral bij baby'squote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had geen velours pakje, hoor. Maar velours is zo lekker knus. Ok, het is ook ordinair, maar daarom houd je het beperkt tot het dragen binnenshuis en dat maakt de associatie alleen maar nog knusser.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:31 schreef Basboussa het volgende:
Ik heb echt iets moois gevonden, matchende kleding voor moeder en dochter.... Wel erg modest enzo, maar hier meer info...
SCHITTURUND
En dan ook zo op de foto met het hele gezin
[ afbeelding ]
Ik ben er gewoon door geroerd
Ja, schept een fijn zusterlijk gevoel niet?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:46 schreef Ssserpente het volgende:
Wauw, da's leuk voor de meet bij Joshua!
Je vindt het niets? ECHT niet?quote:
Met een orgel.... Samenzang op zondagmiddag...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Vind wel dat je dan met het hele gezin moet gaan zingen
*knip* opmerking te dom om te laten staan.. sorryquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:41 schreef Ssserpente het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar ze gaan vooruit.
Ik vond m wel leuk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:43 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
*knip* opmerking te dom om te laten staan.. sorry
aaah wat leuk, en wat een warm gevoel krijg je van deze leidsters.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:04 schreef lily het volgende:
oh, innepin
De dames op het kdv waren naar het labeltje aan het zoeken in het matroesjka rokje van Leah. Ze wilde weten wat voor merk het was![]()
uit haar schriftje
Wat zielig, het meisje met het blauwe jurkje is helemaal alleen in het blauw!quote:
Oh, daar had ik niet naar gekeken, sorry. Maar misschien in de gewone winkel nog wel?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:25 schreef Incantrix het volgende:
Die zijn leuk, Linda!Ik ga toch maar eens kijken.. Ik had deze setjes wel op de H&M-site gezien nu ik ze zo zie, maar dan zijn de grotere maten al uitverkocht. Ik denk sowieso dat ik nu beter voor een maatje 80 of 86 kan gaan, zijn gewone kleding gaat al richting de 80 zo ondertussen..
Lottes kamertje staat de hele dag in de zon in de zomer. Zelfs met zonwerend rolgordijn is het daar nu overdag al een graad of 21. Laat staan als het echt mooi weer wordt.. Ik denk dat korte mouwtjes dan best lekker zijn voor drquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Bij die kleintjes zou ik niet zo snel korte mouwen pyama aan doen, wel een katoenen pyama met lange mouwen, ze liggen toch met de armpjes boven de dekens, en worden dan koud.
Meike ligt in de zomer wel met korte mouwtjes pyama's maar ze ligt met de armen onder de dekens.
Onderschat niet hoeveel het lichaam afkoelt in de slaap. Zeker als de armen toch boven de deken komen te liggen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:04 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Lottes kamertje staat de hele dag in de zon in de zomer. Zelfs met zonwerend rolgordijn is het daar nu overdag al een graad of 21. Laat staan als het echt mooi weer wordt.. Ik denk dat korte mouwtjes dan best lekker zijn voor dr
Daar let ik wel op inderdaadquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:43 schreef octopussy het volgende:
[..]
Onderschat niet hoeveel het lichaam afkoelt in de slaap. Zeker als de armen toch boven de deken komen te liggen.
Huup, ik vind het een leuk pyamaatje
Lotte slaapt ook altijd in slaapzak, maar dan nog ijsvoetjes. Heeft ze van dr moederquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:33 schreef Estrys het volgende:
Seb ligt altijd in een slaapzak, als het warmer is dan in een romper met korte mouwen in de slaapzak. Geen koude teentjes of beentjes. Koude armpjes soms wel, maar daar heeft hij geen last van denk ik. Hij klaagt er nooit over in ieder geval![]()
Mensen kleden hun kinderen snel te warm heb ik het idee. Op het kdv zit een kindje die had die ene warme dag vorige maand een romper, truitje met lange mouwen daarover een (rib) overhemd met lange mouwen en een lange broek en van die bontslofjes aanArm kind.
Ze zijn ook liefquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
aaah wat leuk, en wat een warm gevoel krijg je van deze leidsters.
Zo in het schritfje klinken ze betrokken en lief!
Je moet s in januari in Thailand komenquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:48 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Lotte slaapt ook altijd in slaapzak, maar dan nog ijsvoetjes. Heeft ze van dr moeder![]()
dat idee heb ik soms ook wel hoor. Laatst scheen hier de zon heel erg, iedereen liep zonder jas en toen kwamen we voorbij een kinderwagen, kind helemaal van boven tot onder ingepakt en een extra dikke deken erover, kap omhoog. En binnen ook gewoon niks uittrekken he (gemeentehuis). Dan haal je toch op zn minst even die deken eraf
daar heb ik ook nooit het nut van ingezien neequote:Op woensdag 19 mei 2010 14:25 schreef Poppejans het volgende:
Echt van die shortama's ga ik niet kopen
maillotquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:49 schreef miss_sly het volgende:
ennuh, maiilot natuurlijkwhat was I thinking
Ik vind het alelbei leuk, dus we hebben hier ene leuke afwisseling. Ik vind een spijkerbroekje met een shirtje soms ook echt leuk stoer staan. En vandaag heeft ze een lichtroze broekje, witte romper met lange mouwen en een donkerder roze shirtje met korte mouwen erover. Staat heel lief en toch stoerquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:48 schreef lily het volgende:
Mijn man houdt niet van al die lieflijke jurkjes en schoentjes.
Hij vindt truitjes en broekjes leuker (ook voor volwassen exemplaren trouwens)
quote:
mayo, lekkerquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:49 schreef miss_sly het volgende:
ennuh, maiilot natuurlijkwhat was I thinking
absoluutquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik zit op mijn werk ontzettend gedemotiveerd illegaal te fokken...is dat een goed excuus?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |