Linde is bijna 3 en die draagt nu 98/104. Wel uit de droger dus dan wordt het iets kleiner. Maareh niks mis hoor met zo ver vooruit kopenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:24 schreef Poppejans het volgende:
Huh wat raar van die maat Stiemie! Ik zou ook die grotere maat hebben gekocht, maar dan verwacht je ook weer niet zo GROOT![]()
Leuke dingen voor Niels Twinkly! Als dat rode pakje in de aanbieding is ga ik hem misschien wel kopen
Oh wat een leuke dingetjes Huup, staan die in de nieuwe folder?
Dat broderie vind ik zoooo schetig, als ik ooit een meisje zou krijgen zou het echt wel minimaal een aantal van die leuke witte/roze zomerjurkjes krijgen
Oja nog een vraagje, ja ik ben echt heel erg maar ik heb een hele leuke betaalbare jas gezien in maat 98/104, wanneer hebben ze dat aan.Met een jaar of 2?
Nee... eigenlijk is zo ver vooruit kopen wel erg debiel he...
Deze jas bedoel ik![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
whaha tsja, show what you got enzo tochquote:
Is dat een uitdagingquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:25 schreef oeke het volgende:
Alleen als je kan laten zien dat het mogelijk is dat jongenskasten meer kleding kunnen bevatten dan meisjeskasten. Of minstens evenveel.
die van mij is 3 en is nu in shirts door geschoten naar 110 dus dat is bij iedereen anders.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Isa is nu 3,5 en heeft nog lannnng geen maat 98/104
Hoedjes ben ik niet zo van.
Maar dan bloemetjes badpakje!!!
ah goed dat je het zegt, dan was ik 'm in ieder geval wel alvast een keertje!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:25 schreef oeke het volgende:
Alleen als je kan laten zien dat het mogelijk is dat jongenskasten meer kleding kunnen bevatten dan meisjeskasten. Of minstens evenveel.
ah toe?! doe es? Je hebt zo'n toffe kast en leuke kleertjesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:55 schreef Poppedein het volgende:
Ik vind t best bescheiden nog Bodpa! En ik vind je kast echt geweeeeeeldig voor een stoere jongenskamer! Tof!
En huups, jouw stash is ook keurig netjes ingenomen vind ik.. ik zie laaaaaaaang nie zoveel schoenen meerJe jurkjes aan de haakjes zijn om verliefd op te worden gewoon!
Ik durf hier echt niet eens een foto te maken van Lena's shitload...en t erge is nog dat daar maar amper wat van gekregen of doorgeschoven is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |