abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81416321
Voor een pasgeboren meisje wil ik graag dit ecologisch verantwoorde kraamcadeautje kopen, die bruine.

Maar welke maat zou ik nemen? Het kindje is eind april geboren met een gewicht van 3300 gram. De maten lopen van 62-92 en ik wil de kleinste maat bestellen. Hebben die kleintjes in de zomer nog veel met lange mouwen aan of zouden ze het dan pas na de zomer gebruiken, want dan is het vast te klein.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_81416353
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 13:47 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Jou ''kennende'' vast echt niet hoor
Het is ietsje beter speuren qua shoppen misschien, maar genoeg jongetjesleuks te vinden hoor
whehe ja dat zou zomaar kunnen natuurlijk
maar goed, twee kinderen kosten ook weer meer dan 1 dus t geld wordt anders verdeeld enzo, en ik heb ook wel een beetje wat Sonnetje zegt, Amélie heeft zó veel dat ik zonde vind dat ze sommige dingen maar 1 of 2 keer draagt.
En dat is niet alleen mijn eigen koopschuld, Amélie heeft ook heel erg veel gekregen aan doorschuivers en kadootjes.

Mochten we een jongetje krijgen dan is de kans erg groot dat er weer heel veel doorschuivers zijn en van mijn moeder weet ik dat ze regelmatig toch wel wat koopt, jongetje of meisje maakt daar niets voor uit
Ik denk dat ik minder zelf bij zal kopen ofzo. Denk ik hoor... Zeg nooit nooit enzo
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 14 mei 2010 @ 13:55:59 #53
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81416459
Wit staat Ivan erg goed, vind ik ook . Het duurste dat ik ooit gekocht heb voor R is dat shirtje met die giraf die ik net besteld heb. En voor S een jurkje van Lief, had ze aan op haar eerste verjaardag. Maar dat was wel in de uitverkoop en onder de 20 euro. Overigens heeft een dochter van een vriendinnetje dat nu aan, zo leuk om het dan weer terug te zien .

Ik ga altijd eerst shoppen op zolder als we toe zijn aan een nieuwe maat, in de dozen vol tweedehands spul van mijn neef. En zijn vreindin heeft een hele leuke smaak, dus das leuk shoppen .

pi_81416475
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 13:53 schreef huuphuup het volgende:

[..]

whehe ja dat zou zomaar kunnen natuurlijk
maar goed, twee kinderen kosten ook weer meer dan 1 dus t geld wordt anders verdeeld enzo, en ik heb ook wel een beetje wat Sonnetje zegt, Amélie heeft zó veel dat ik zonde vind dat ze sommige dingen maar 1 of 2 keer draagt.
En dat is niet alleen mijn eigen koopschuld, Amélie heeft ook heel erg veel gekregen aan doorschuivers en kadootjes.

Mochten we een jongetje krijgen dan is de kans erg groot dat er weer heel veel doorschuivers zijn en van mijn moeder weet ik dat ze regelmatig toch wel wat koopt, jongetje of meisje maakt daar niets voor uit
Ik denk dat ik minder zelf bij zal kopen ofzo. Denk ik hoor... Zeg nooit nooit enzo
Mens zwets nie
ti amo piů di ieri ma meno di domani
  vrijdag 14 mei 2010 @ 13:59:17 #55
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81416604
Huup, ik merk ook geen verschil hoor in mijn kledingkoopgedrag. S kreeg net zoveel als R. Overigens hebben die van mij juist helemaal niet te veel in hun kast liggen. En ze dragen alles ook echt veel. Daardoor ga ik ook echt van die kleertjes houden enzo . Als ik foto's terugzie, dan voel ik er gewoon bij "oh ja, toen had ze steeds dat jurkje en die en die broekjes aan"... Ook suf eigenlijk .
pi_81416704
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 13:56 schreef Estrys het volgende:

[..]

Mens zwets nie
tsk!
ok vooruit deal, doe jij tegen die tijd Seb kleertjes weg, kijk ik wel of ik nog last heb van t koopvirus!

En mja, t lijkt wel of ik gruwelijk veel koop maar dat valt echt heel erg mee hoor! Ik laat alleen wel vaak plaatjes zien van wat ik leuk vind maar das niet t zelfde
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 14 mei 2010 @ 14:03:15 #57
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81416758
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:02 schreef huuphuup het volgende:

[..]

En mja, t lijkt wel of ik gruwelijk veel koop maar dat valt echt heel erg mee hoor! Ik laat alleen wel vaak plaatjes zien van wat ik leuk vind maar das niet t zelfde
Hihi .
pi_81416774
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:02 schreef huuphuup het volgende:

[..]

tsk!
ok vooruit deal, doe jij tegen die tijd Seb kleertjes weg, kijk ik wel of ik nog last heb van t koopvirus!

Ik ben erg gehecht aan Seb zijn kleertjes. Ben ook zo'n muts die niks weg doet. Als de volgende een meisje is en die van jou een jongen dan kunnen we wel ruilen
ti amo piů di ieri ma meno di domani
pi_81416853
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 13:52 schreef Twinkly het volgende:
Voor een pasgeboren meisje wil ik graag dit ecologisch verantwoorde kraamcadeautje kopen, die bruine.

Maar welke maat zou ik nemen? Het kindje is eind april geboren met een gewicht van 3300 gram. De maten lopen van 62-92 en ik wil de kleinste maat bestellen. Hebben die kleintjes in de zomer nog veel met lange mouwen aan of zouden ze het dan pas na de zomer gebruiken, want dan is het vast te klein.
Hoe de zomer gaat worden qua weer kan je niet voorspellen, ik zou daarom toch gaan voor een 68, die kan ze dan zeker in de herfst wel aan. Poppig jurkje trouwens,leuk kado
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_81416952
Gehecht aan kleertjes of aan een bepaald kledingstuk ben ik dan weer totaaaal niet, ik verkoop graag zodat ik daar weer nieuw leuks voor kan kopen.
Ik bewaar wel wat kleding voor een tweede kindje hoor, maar niet veel.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_81417119
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:03 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Hihi .
ja past dr op heur!

Estrys haha
dat heb ik dan weer helemaal niet. Ik bewaar wel veel van de dingen die ik echt mooi vind of die ik echt heel erg leuk vind voor een tweede meisje, en ik bewaar de basics zoals rompertjes en maillotjes en dan met name de dingen die ook voor een jongetje kunnen. Maar ik doe ook veel weg.

Twinkly ik weet het niet eerlijk gezegd. Amélie woog 3765 bij geboorte en ze kweekte redelijk snel spekjes, ze zat na bijna twee maanden ongeveer in maat 62 en na 4 maanden in 68. Zoiets denk ik. Er zullen in de zomer vast ook dagen zijn dat het weer iets minder is en dat het kindje lange mouwtjes aan kan. Dus 62 kan wel.
Aan de andere kant, als je voor 68 gaat kan het in het najaar zeker weten veel gedragen worden. Maar ik weet nog wel van mn eigen kraamweek dat ik een overkill aan maat 68 kreeg omdat iedereen zei "je krijgt vast al heel veel in die kleine maatjes dus ik dacht ik koop het maar wat groter"
Poppig zeg! Is dat nieuw op de site? Ff kijken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81417261
Gevonden!

Taartjesfee, ik wilde je een pm terug sturen maar je box is vol

Ik weet wel wat Jets duurste kledingstuk is haar zomerjas

S, wat staat geel je mooi!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  vrijdag 14 mei 2010 @ 14:18:34 #63
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81417317
Hij kan weer hoor
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_81417416
Wat een leuke site is dat van die jurkjes Twinkly!

pi_81417476
Wat zijn jullie lekker over kleertjes aan het kletsen.
Claudia, ik sluit me aan bij je jumpsuit ervaringen. Het zit vaak gewoon gek.

Over budget gesproken, Ko ziet er vandaag zo leuk uit:

Het truitje met V-hals is van de Bijenkorf, maar heb ik voor 1 euro op de vrijmarkt gekocht. De broek was 50 cent. Het rompertje heb ik van Jelief gekocht, de sokjes van de Hema en de slofjes zelfgemaakt.
Dus dat is een goedkoop setje.

En of ik meer zou kopen als ik een meisje zou hebben. Waarschijnlijk wel. maar ik koop nu ook best veel.
Maar mijn kast is niet zo vol als die van Amelie gok ik:

Bovenste 2 planken zijn kleertjes die hij nu draagt. Daaronder maat 80. En daaronder beddengoed.
En natuurlijk zit er nog een deel in de was. Zucht.
Sokken en maillots enzo heb ik ergens anders liggen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81417477

dit was Niels' duurste kledingstuk, het suffe is dat ik voor kraamcadeautjes meer geld uitgeef ik vind het zo leuk om dingen weg te geven.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_81417492
Poppenjans, dat rode pakje vond ik ook erg leuk haha
pi_81417545
Leuke spulletjes Twinkly. Ik houd van de eco spullies!
pi_81417620
En voor eco kleertjes ben ik al gauw geneigd ''wat duur!'' te zeggen, maar ben er eigenlijk wel bereid toe om er wat meer geld voor neer te tellen.

edit: voor de kledingkast van Ko. En ik hou ook zo van die koopjes! Dit staat hem goed
Ik hou me aanbevolen als je weer kleertjes wilt verkopen hoor
pi_81417634
Ej Sikke lej pakje!
Die uil opdruk is wel het leukste van allemaal!

Oeke! die kast is aardig gevuld
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  Moderator vrijdag 14 mei 2010 @ 14:30:05 #71
5428 crew  miss_sly
pi_81417698
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:17 schreef Beaker het volgende:
Gevonden!

Taartjesfee, ik wilde je een pm terug sturen maar je box is vol

Ik weet wel wat Jets duurste kledingstuk is haar zomerjas

S, wat staat geel je mooi!
Doe mij ook een pmmetje?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 14 mei 2010 @ 14:34:31 #72
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81417858
Beaker, ik vind dat ook ja, dat geel S goed staat. Ze heeft nu voor de zomer ook weer een geel jrukje en dat doet het echt goed bij haar. En dat terwijl ik dacht niet van geel te houden.
pi_81417877
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:27 schreef Poppejans het volgende:
edit: voor de kledingkast van Ko. En ik hou ook zo van die koopjes! Dit staat hem goed
Ik hou me aanbevolen als je weer kleertjes wilt verkopen hoor
Dat zal binnenkort wel zijn, want hij past 74 al bijna niet meer. Of althans, 80 zit mooier.
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:28 schreef Beaker het volgende:
Oeke! die kast is aardig gevuld
Oh, ik vond het wel meevallen.
Alleen liggen er boven AH tassen gevuld met kleertjes per maat van Ko zijn grotere neefje. Dus dat komt er ook nog bij.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 14:36:46 #74
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81417941
Ik vind het ook veel Oeke . Die van mij hebben in elk geval vele malen minder.
pi_81417972
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:23 schreef oeke het volgende:
Wat zijn jullie lekker over kleertjes aan het kletsen.
Claudia, ik sluit me aan bij je jumpsuit ervaringen. Het zit vaak gewoon gek.

Over budget gesproken, Ko ziet er vandaag zo leuk uit:
[ afbeelding ]
Het truitje met V-hals is van de Bijenkorf, maar heb ik voor 1 euro op de vrijmarkt gekocht. De broek was 50 cent. Het rompertje heb ik van Jelief gekocht, de sokjes van de Hema en de slofjes zelfgemaakt.
Dus dat is een goedkoop setje.
Leuke kleren! Het broekje vind ik heel tof en zijn trui herinnert me eraan dat ik echt weer eens iets roods voor Ivan moet kopen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_81417980
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:35 schreef oeke het volgende:

[..]

Dat zal binnenkort wel zijn, want hij past 74 al bijna niet meer. Of althans, 80 zit mooier.

pi_81418068
Er liggen zelfs shirtjes tussen die ik nog heb gedragen.
En ik heb dat trouwens ook dat ik me hecht aan kleertjes die hij aanheeft.
Als ik ze dan bijzonder leuk vind staan.
En dan gaan ze ook echt bij een bepaalde tijd horen.
pi_81418129
Heel stoer setje Oeke, rood staat hem mooi Doet me denken aan mezelf in dezelfde kleuren combi als baby, toen was ik ook bijna 1 jaar.
Ivan staat rood ook zo mooi, zelfs die slab die hij omheeft in het Rapley-topic staat hem mooi! haha
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:35 schreef oeke het volgende:
Niels houdt zich ook aanbevolen
  vrijdag 14 mei 2010 @ 14:42:30 #79
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81418154
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:40 schreef oeke het volgende:
Er liggen zelfs shirtjes tussen die ik nog heb gedragen.
En ik heb dat trouwens ook dat ik me hecht aan kleertjes die hij aanheeft.
Als ik ze dan bijzonder leuk vind staan.
En dan gaan ze ook echt bij een bepaalde tijd horen.
Ja, dat bedoelde ik, dat heb ik dus ook. En als ik dat dan terugzie op foto's of filmpjes krijg ik daar zo'n fijn gevoel bij.
pi_81418433
Dat heb ik ook wel met bepaalde kleertjes, vooral van de eerste tijd Ik heb ook heel veel bewaard van toen, vooral boxpakjes en overslagrompertjes.

Het is maat 68 geworden, bedankt voor het meedenken.
En dit mutsje in blauw voor Niels, egeltjes

En bruin shirtje voor Niels

Die trui met die knopen en dat rode boxpakje met capuchon vind ik ook zo mooi, maar ik wacht wel tot die flink afgeprijst zijn

[ Bericht 7% gewijzigd door Twinkly op 14-05-2010 14:57:19 ]
  vrijdag 14 mei 2010 @ 15:37:56 #81
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_81420037
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 13:53 schreef huuphuup het volgende:

[..]
Dat zei ik ook toen ik zwanger was van ons 2e jochie. Flink veel geshopt voor de 1e en toen we wisten dat de 2e ook een jongen zou zijn nog meer geshopt, want dan kon het doorschuiven Ze schelen bijna een jaar en zijn in hetzelfde seizoen geboren dus wat dat betreft kon het ook wel. Maar wat erg leuk stond bij nr 1 stond soms helemaal niet leuk bij nr 2. Dat soms werd vaak naarmate hij ouder werd en hoppa, ik was weer volop aan het shoppen voor mijn jongens. De 3e wordt ook weer een jongen Alleen heb ik heel veel kleding weggegeven aan arme kindjes dus wordt er weer volop geshopt Dat is gewoon zó leuk
pi_81421192
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 15:37 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat zei ik ook toen ik zwanger was van ons 2e jochie. Flink veel geshopt voor de 1e en toen we wisten dat de 2e ook een jongen zou zijn nog meer geshopt, want dan kon het doorschuiven Ze schelen bijna een jaar en zijn in hetzelfde seizoen geboren dus wat dat betreft kon het ook wel. Maar wat erg leuk stond bij nr 1 stond soms helemaal niet leuk bij nr 2. Dat soms werd vaak naarmate hij ouder werd en hoppa, ik was weer volop aan het shoppen voor mijn jongens. De 3e wordt ook weer een jongen Alleen heb ik heel veel kleding weggegeven aan arme kindjes dus wordt er weer volop geshopt Dat is gewoon zó leuk
haha dus eigk hoef ik geen weerstand te bieden straks want t gaat toch niet lukken, mooi! weet ik dat alvast

Oeke Ik denk dat Amélie's kast op het moment minder gevuld is dan die van Ko.
Ik zal straks eens kijken of k een foto kan maken.

Twinkly oooh dat truitje met die boom en dat egeltjesmutsje

Overigens kan ik me dat dus heel goed voorstellen hč, dat je kleertjes van de eerste niet leuk vindt staan bij je tweede omdat ze een heel ander gezichtje hebben ofzo. Dat is ook wel een beetje de reden dat ik vooral basics en rompers enzo bewaard heb, en dingen met een herinnering zijn ook bewaard. Al met al staat er hier nu toch echt een hele flinke stapel in opbergdozen
tijd voor een volgende
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 14 mei 2010 @ 16:39:06 #83
5428 crew  miss_sly
pi_81422066
Ladies, ik zoek nog een (paar) leuke zonnemuts(jes)/hoedjes voor de zomer en voor de aanstaande vakantie. iemand nog tips?
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:44:23 #84
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81422265
Wow het truitje van blond en blond is echt heel leuk, maar ook heel GROOT Is gewoon de maat voor 6-7 jaar. Meestal valt dat soort kleding juist heel klein dus ik dacht dat hetw el kon. Nou ja hebben we dat maar alvast in huis
pi_81422957
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:44 schreef Stiemie het volgende:
Wow het truitje van blond en blond is echt heel leuk, maar ook heel GROOT Is gewoon de maat voor 6-7 jaar. Meestal valt dat soort kleding juist heel klein dus ik dacht dat hetw el kon. Nou ja hebben we dat maar alvast in huis

oeps.
Nouja, zo gok je wel eens wat.
Kun je er op 1 of andere manier niet een jurkje van bouwen? En anders idd alvast voor op de groei enzo

Miss, Wibra heeft een leuke (vorige topic staat een foto) en H&M en Hema ook vind ik. Wel ff in de winkels gaan kijken want er is veel meer dan er online staat. En bij V&D zag ik zulke schattige euh hoofddingen. Bandana-achtig ofzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door huuphuup op 14-05-2010 17:09:29 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81423050

allebei 3,95

Broderie met elastiekje onder de kin. 5.95

En deze zie ik ook net, ik vind hem wel blommig <3

7.95
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81423064
ik moest echt ff 3x lezen voordat ik begreep wie "Miss Wibra" was

em potverdeuri, die eerste 2 zonnehoedjes zijn leuk..kan ik weer heulemaal een trip richting grote stad maken voor een V&D..kwas nog maar net geweest..
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_81423218
ik ga het ff aanpassen.
Staat zo gek

Schattig zijn ze hč? we hebben hier al een hoedjes overkill maar ik vind die zo leuk
...
koopziek
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 14 mei 2010 @ 17:10:31 #89
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81423270
Ach ik doe hem wel in de krat met "alvast op de groei gekocht omdat ik het niet kon laten" Maar ja dan moet ze voor nu dus nog wel een ander shirtje. Zie dat ik binnenkort ook nog naar V&D moet trouwens
pi_81423350
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 17:10 schreef Stiemie het volgende:
Ach ik doe hem wel in de krat met "alvast op de groei gekocht omdat ik het niet kon laten" Maar ja dan moet ze voor nu dus nog wel een ander shirtje. Zie dat ik binnenkort ook nog naar V&D moet trouwens
Maar als ie zo groot valt hč, kun je dan niet de winkel mailen en vragen of je hem terug mag sturen en ruilen voor die in maat 98? Want die hadden ze ook nog toch, of had ik dat verkeerd gelezen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 14 mei 2010 @ 17:13:15 #91
5428 crew  miss_sly
pi_81423369
Die twee eerste zijn leuk niet gezien toen ikvorige week bij V&D was.
De witte heb ik dus gekocht, maar een beetje te groot bij een beetje wind waait ie ondanks elastiekje zo van d'r koppie
  vrijdag 14 mei 2010 @ 17:16:51 #92
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81423526
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 17:12 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Maar als ie zo groot valt hč, kun je dan niet de winkel mailen en vragen of je hem terug mag sturen en ruilen voor die in maat 98? Want die hadden ze ook nog toch, of had ik dat verkeerd gelezen?
Nee ze hadden alleen nog maat 86. Die is zeker te klein want ze zit in maat 98/104
pi_81423576
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 17:16 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Nee ze hadden alleen nog maat 86. Die is zeker te klein want ze zit in maat 98/104
oh
hmm nouja, goed opbergen en als je dan over een jaar of over twee jaar door die kisten raakt dan heb je een leuk "ohjaaaaaa!! " momentje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81423827
Huh wat raar van die maat Stiemie! Ik zou ook die grotere maat hebben gekocht, maar dan verwacht je ook weer niet zo GROOT

Leuke dingen voor Niels Twinkly! Als dat rode pakje in de aanbieding is ga ik hem misschien wel kopen

Oh wat een leuke dingetjes Huup, staan die in de nieuwe folder?
Dat broderie vind ik zoooo schetig, als ik ooit een meisje zou krijgen zou het echt wel minimaal een aantal van die leuke witte/roze zomerjurkjes krijgen

Oja nog een vraagje, ja ik ben echt heel erg maar ik heb een hele leuke betaalbare jas gezien in maat 98/104, wanneer hebben ze dat aan.Met een jaar of 2?
Nee... eigenlijk is zo ver vooruit kopen wel erg debiel he...
Deze jas bedoel ik

[ Bericht 46% gewijzigd door DustinHenderson op 14-05-2010 17:32:07 ]
pi_81423929
hihi Stiemie dat is wel erg overdreven groot ja
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 17:24 schreef Poppejans het volgende:
Oh wat een leuke dingetjes Huup, staan die in de nieuwe folder?
Dat broderie vind ik zoooo schetig, als ik ooit een meisje zou krijgen zou het echt wel minimaal een aantal van die leuke witte/roze zomerjurkjes krijgen
*opslaat in geheugen
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_81424084
haha Twinkly

Geen idee poppejans, ik zag ze op de site, geen folder gezien hier
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81424140
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 17:28 schreef Twinkly het volgende:
hihi Stiemie dat is wel erg overdreven groot ja
[..]

*opslaat in geheugen
Ik weet trouwens ook al dat jij bij een volgend kindje van mij een geboortekaartje krijgt
en wie weet zwangeren we wel weer samen ik vind het zo leuk dat we zo dichtbij elkaar wonen!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 18:11:16 #98
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_81425445
Isa is nu 3,5 en heeft nog lannnng geen maat 98/104
Hoedjes ben ik niet zo van.
Maar dan bloemetjes badpakje!!!
pi_81425655
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 18:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Isa is nu 3,5 en heeft nog lannnng geen maat 98/104

Oh, dan doe ik het echt maar niet
  vrijdag 14 mei 2010 @ 18:20:29 #100
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_81425740
Ligt eraan of 'ie flink is.
Isa zit nu op 86/92.
Moet je even naar z'n gewicht kijken.
Vanaf 13kg is ongeveer 98.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: