whehe ja dat zou zomaar kunnen natuurlijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jou ''kennende'' vast echt niet hoor![]()
Het is ietsje beter speuren qua shoppen misschien, maar genoeg jongetjesleuks te vinden hoor
Mens zwets niequote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
whehe ja dat zou zomaar kunnen natuurlijk
maar goed, twee kinderen kosten ook weer meer dan 1 dus t geld wordt anders verdeeld enzo, en ik heb ook wel een beetje wat Sonnetje zegt, Amélie heeft zó veel dat ik zonde vind dat ze sommige dingen maar 1 of 2 keer draagt.
En dat is niet alleen mijn eigen koopschuld, Amélie heeft ook heel erg veel gekregen aan doorschuivers en kadootjes.
Mochten we een jongetje krijgen dan is de kans erg groot dat er weer heel veel doorschuivers zijn en van mijn moeder weet ik dat ze regelmatig toch wel wat koopt, jongetje of meisje maakt daar niets voor uit
Ik denk dat ik minder zelf bij zal kopen ofzo. Denk ik hoor... Zeg nooit nooit enzo
tsk!quote:
Hihiquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
En mja, t lijkt wel of ik gruwelijk veel koop maar dat valt echt heel erg mee hoor! Ik laat alleen wel vaak plaatjes zien van wat ik leuk vindmaar das niet t zelfde
Ik ben erg gehecht aan Seb zijn kleertjes. Ben ook zo'n muts die niks weg doet. Als de volgende een meisje is en die van jou een jongen dan kunnen we wel ruilenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
tsk!![]()
ok vooruit deal, doe jij tegen die tijd Seb kleertjes weg, kijk ik wel of ik nog last heb van t koopvirus!
En mja, t lijkt wel of ik gruwelijk veel koop maar dat valt echt heel erg mee hoor! Ik laat alleen wel vaak plaatjes zien van wat ik leuk vindmaar das niet t zelfde
Hoe de zomer gaat worden qua weer kan je niet voorspellen, ik zou daarom toch gaan voor een 68, die kan ze dan zeker in de herfst wel aan. Poppig jurkje trouwens,leuk kadoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:52 schreef Twinkly het volgende:
Voor een pasgeboren meisje wil ik graag dit ecologisch verantwoorde kraamcadeautje kopen, die bruine.
Maar welke maat zou ik nemen? Het kindje is eind april geboren met een gewicht van 3300 gram. De maten lopen van 62-92 en ik wil de kleinste maat bestellen. Hebben die kleintjes in de zomer nog veel met lange mouwen aan of zouden ze het dan pas na de zomer gebruiken, want dan is het vast te klein.
ja past dr op heur!quote:
Doe mij ook een pmmetje?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:17 schreef Beaker het volgende:
Gevonden!
Taartjesfee, ik wilde je een pm terug sturen maar je box is vol
Ik weet wel wat Jets duurste kledingstuk ishaar zomerjas
![]()
S, wat staat geel je mooi!
Dat zal binnenkort wel zijn, want hij past 74 al bijna niet meer. Of althans, 80 zit mooier.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:27 schreef Poppejans het volgende:
edit:voor de kledingkast van Ko. En ik hou ook zo van die koopjes! Dit staat hem goed
![]()
Ik hou me aanbevolen als je weer kleertjes wilt verkopen hoor![]()
Oh, ik vond het wel meevallen.quote:
Leuke kleren! Het broekje vind ik heel tof en zijn trui herinnert me eraan dat ik echt weer eens iets roods voor Ivan moet kopen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:23 schreef oeke het volgende:
Wat zijn jullie lekker over kleertjes aan het kletsen.
Claudia, ik sluit me aan bij je jumpsuit ervaringen. Het zit vaak gewoon gek.
Over budget gesproken, Ko ziet er vandaag zo leuk uit:
[ afbeelding ]
Het truitje met V-hals is van de Bijenkorf, maar heb ik voor 1 euro op de vrijmarkt gekocht. De broek was 50 cent. Het rompertje heb ik van Jelief gekocht, de sokjes van de Hema en de slofjes zelfgemaakt.
Dus dat is een goedkoop setje.![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:35 schreef oeke het volgende:
[..]
Dat zal binnenkort wel zijn, want hij past 74 al bijna niet meer. Of althans, 80 zit mooier.
Niels houdt zich ook aanbevolenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:35 schreef oeke het volgende:
Dat zal binnenkort wel zijn, want hij past 74 al bijna niet meer. Of althans, 80 zit mooier.
Ja, dat bedoelde ik, dat heb ik dus ook. En als ik dat dan terugzie op foto's of filmpjes krijg ik daar zo'n fijn gevoel bij.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:40 schreef oeke het volgende:
Er liggen zelfs shirtjes tussen die ik nog heb gedragen.![]()
En ik heb dat trouwens ook dat ik me hecht aan kleertjes die hij aanheeft.
Als ik ze dan bijzonder leuk vind staan.![]()
En dan gaan ze ook echt bij een bepaalde tijd horen.![]()
Dat zei ik ook toen ik zwanger was van ons 2e jochie. Flink veel geshopt voor de 1e en toen we wisten dat de 2e ook een jongen zou zijn nog meer geshopt, want dan kon het doorschuivenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Mochten we een jongetje krijgen dan is de kans erg groot dat er weer heel veel doorschuivers zijn en van mijn moeder weet ik dat ze regelmatig toch wel wat koopt, jongetje of meisje maakt daar niets voor uit
Ik denk dat ik minder zelf bij zal kopen ofzo. Denk ik hoor... Zeg nooit nooit enzo
haha dus eigk hoef ik geen weerstand te bieden straks want t gaat toch niet lukken, mooi! weet ik dat alvastquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ik zwanger was van ons 2e jochie. Flink veel geshopt voor de 1e en toen we wisten dat de 2e ook een jongen zou zijn nog meer geshopt, want dan kon het doorschuivenZe schelen bijna een jaar en zijn in hetzelfde seizoen geboren dus wat dat betreft kon het ook wel. Maar wat erg leuk stond bij nr 1 stond soms helemaal niet leuk bij nr 2. Dat soms werd vaak naarmate hij ouder werd en hoppa, ik was weer volop aan het shoppen voor mijn jongens. De 3e wordt ook weer een jongen
Alleen heb ik heel veel kleding weggegeven aan arme kindjes dus wordt er weer volop geshopt
Dat is gewoon zó leuk
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:44 schreef Stiemie het volgende:
Wow het truitje van blond en blond is echt heel leuk, maar ook heel GROOTIs gewoon de maat voor 6-7 jaar. Meestal valt dat soort kleding juist heel klein dus ik dacht dat hetw el kon. Nou ja hebben we dat maar alvast in huis
Maar als ie zo groot valt hč, kun je dan niet de winkel mailen en vragen of je hem terug mag sturen en ruilen voor die in maat 98? Want die hadden ze ook nog toch, of had ik dat verkeerd gelezen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:10 schreef Stiemie het volgende:
Ach ik doe hem wel in de krat met "alvast op de groei gekocht omdat ik het niet kon laten"Maar ja dan moet ze voor nu dus nog wel een ander shirtje. Zie dat ik binnenkort ook nog naar V&D moet trouwens
Nee ze hadden alleen nog maat 86. Die is zeker te klein want ze zit in maat 98/104quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Maar als ie zo groot valt hč, kun je dan niet de winkel mailen en vragen of je hem terug mag sturen en ruilen voor die in maat 98? Want die hadden ze ook nog toch, of had ik dat verkeerd gelezen?
ohquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:16 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Nee ze hadden alleen nog maat 86. Die is zeker te klein want ze zit in maat 98/104
*opslaat in geheugenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:24 schreef Poppejans het volgende:
Oh wat een leuke dingetjes Huup, staan die in de nieuwe folder?
Dat broderie vind ik zoooo schetig, als ik ooit een meisje zou krijgen zou het echt wel minimaal een aantal van die leuke witte/roze zomerjurkjes krijgen
Ik weet trouwens ook al dat jij bij een volgend kindje van mij een geboortekaartje krijgtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:28 schreef Twinkly het volgende:
hihi Stiemie dat is wel erg overdreven groot ja
[..]
*opslaat in geheugen
Oh, dan doe ik het echt maar nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Isa is nu 3,5 en heeft nog lannnng geen maat 98/104
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |