quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:35 schreef oeke het volgende:
[..]
Dat zal binnenkort wel zijn, want hij past 74 al bijna niet meer. Of althans, 80 zit mooier.
Niels houdt zich ook aanbevolenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:35 schreef oeke het volgende:
Dat zal binnenkort wel zijn, want hij past 74 al bijna niet meer. Of althans, 80 zit mooier.
Ja, dat bedoelde ik, dat heb ik dus ook. En als ik dat dan terugzie op foto's of filmpjes krijg ik daar zo'n fijn gevoel bij.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:40 schreef oeke het volgende:
Er liggen zelfs shirtjes tussen die ik nog heb gedragen.![]()
En ik heb dat trouwens ook dat ik me hecht aan kleertjes die hij aanheeft.
Als ik ze dan bijzonder leuk vind staan.![]()
En dan gaan ze ook echt bij een bepaalde tijd horen.![]()
Dat zei ik ook toen ik zwanger was van ons 2e jochie. Flink veel geshopt voor de 1e en toen we wisten dat de 2e ook een jongen zou zijn nog meer geshopt, want dan kon het doorschuivenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Mochten we een jongetje krijgen dan is de kans erg groot dat er weer heel veel doorschuivers zijn en van mijn moeder weet ik dat ze regelmatig toch wel wat koopt, jongetje of meisje maakt daar niets voor uit
Ik denk dat ik minder zelf bij zal kopen ofzo. Denk ik hoor... Zeg nooit nooit enzo
haha dus eigk hoef ik geen weerstand te bieden straks want t gaat toch niet lukken, mooi! weet ik dat alvastquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ik zwanger was van ons 2e jochie. Flink veel geshopt voor de 1e en toen we wisten dat de 2e ook een jongen zou zijn nog meer geshopt, want dan kon het doorschuivenZe schelen bijna een jaar en zijn in hetzelfde seizoen geboren dus wat dat betreft kon het ook wel. Maar wat erg leuk stond bij nr 1 stond soms helemaal niet leuk bij nr 2. Dat soms werd vaak naarmate hij ouder werd en hoppa, ik was weer volop aan het shoppen voor mijn jongens. De 3e wordt ook weer een jongen
Alleen heb ik heel veel kleding weggegeven aan arme kindjes dus wordt er weer volop geshopt
Dat is gewoon zó leuk
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:44 schreef Stiemie het volgende:
Wow het truitje van blond en blond is echt heel leuk, maar ook heel GROOTIs gewoon de maat voor 6-7 jaar. Meestal valt dat soort kleding juist heel klein dus ik dacht dat hetw el kon. Nou ja hebben we dat maar alvast in huis
Maar als ie zo groot valt hè, kun je dan niet de winkel mailen en vragen of je hem terug mag sturen en ruilen voor die in maat 98? Want die hadden ze ook nog toch, of had ik dat verkeerd gelezen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:10 schreef Stiemie het volgende:
Ach ik doe hem wel in de krat met "alvast op de groei gekocht omdat ik het niet kon laten"Maar ja dan moet ze voor nu dus nog wel een ander shirtje. Zie dat ik binnenkort ook nog naar V&D moet trouwens
Nee ze hadden alleen nog maat 86. Die is zeker te klein want ze zit in maat 98/104quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Maar als ie zo groot valt hè, kun je dan niet de winkel mailen en vragen of je hem terug mag sturen en ruilen voor die in maat 98? Want die hadden ze ook nog toch, of had ik dat verkeerd gelezen?
ohquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:16 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Nee ze hadden alleen nog maat 86. Die is zeker te klein want ze zit in maat 98/104
*opslaat in geheugenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:24 schreef Poppejans het volgende:
Oh wat een leuke dingetjes Huup, staan die in de nieuwe folder?
Dat broderie vind ik zoooo schetig, als ik ooit een meisje zou krijgen zou het echt wel minimaal een aantal van die leuke witte/roze zomerjurkjes krijgen
Ik weet trouwens ook al dat jij bij een volgend kindje van mij een geboortekaartje krijgtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:28 schreef Twinkly het volgende:
hihi Stiemie dat is wel erg overdreven groot ja
[..]
*opslaat in geheugen
Oh, dan doe ik het echt maar nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Isa is nu 3,5 en heeft nog lannnng geen maat 98/104
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |