abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81452931
Lena heeft het jurkje wat bij Lottes zonnehoedje past

Ik ga ook even foto's maken zo, eerst batterij opladen
Lotte!
Noah!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:38:19 #152
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81453628

[ Bericht 100% gewijzigd door Groofsken op 15-05-2010 19:20:27 ]
pi_81453759
Oh R. heeft veel van die lekker zittende broekjes met elastiek erin he? Het zit ook zo heerlijk, ik heb spijt dat ik er niet veel heb in 68
Ik vind het ook heel leuk wat hij aan heeft op die foto lekker ding is het ook!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:44:51 #154
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81453808
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:42 schreef Poppejans het volgende:
Oh R. heeft veel van die lekker zittende broekjes met elastiek erin he? Het zit ook zo heerlijk, ik heb spijt dat ik er niet veel heb in 68
Ik vind het ook heel leuk wat hij aan heeft op die foto lekker ding is het ook!
Wat voor broekjes heb jij dan? Dit is vanalles hoor, rib, spijker, katoen, maar inderdaad allemaal met een elastieke band inde taille. Heb jij dan knoopjes ofzo?

Oh, Poppejans, zou je mij misschien een keertje die foto van Wolf en R samen willen sturen? Ik vergeet het steeds te vragen.
pi_81454454
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:44 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Wat voor broekjes heb jij dan? Dit is vanalles hoor, rib, spijker, katoen, maar inderdaad allemaal met een elastieke band inde taille. Heb jij dan knoopjes ofzo?

Oh, Poppejans, zou je mij misschien een keertje die foto van Wolf en R samen willen sturen? Ik vergeet het steeds te vragen.
Ja, heb bijna alles met knoopsluitingen en vooral met aan en uitdoen (en dat doe je toch veel op een dag) heb ik het idee dat die broekjes met enkel elastiek erin fijner zitten.

Ik zal vanavond die foto even inscannen en naar je toe PMen! Hij zit hier in zn fotoboek, van de week nog gekeken en wat zijn ze allebei alweer veranderd
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_81455601
Goed, komtie:

Jurkjes, vestjes en blousjes maat 68-74

Rechts truien, midden t-shirtjes, links pyjama's. Rechts achter (niet te zien) broeken maat 68, midden achter broeken en rokje maat 74, links achter tshirtjes maat 74

Schoenencollectie

Links rompers maat 68, midden rompers maat 74. In het mandje zitten sokken en ernaast liggen maillots

En als ik dan toch bezig ben, kan ik meteen even het praaaachtige jurkje showen dat mn schoonmoeder voor Lotte heeft gemaakt

Lotte!
Noah!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 13:54:50 #157
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81455831
hahaha wat ehm... Duits...

Jij hebt je keurig ingehouden groofs!

Poppejans dat heb ik ook hoor. Bij een tweede (komt ze weer met dr tweede ) wil ik alleen nog maar broekjes met elastiek erin in de hele kleine maatjes. Vanaf maat 68 vind ik een spijkerbroekje best wel leuk en in kleinere maatjes vind ik het ook leuk staan maar het lijkt me voor het kind lekkerder zitten als het enkel met elastiek is enzo. Minder geprop met aantrekken ook.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81455891
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 13:46 schreef Linda2205 het volgende:

En als ik dan toch bezig ben, kan ik meteen even het praaaachtige jurkje showen dat mn schoonmoeder voor Lotte heeft gemaakt

Die heeft ze zeker ook heeeel vaak aan?
Zonder die witte tierlantijntjes en het roze stukje zou ik hem best leuk vinden. Ik zou die witte dingen eraf hebben gesloopt en een vestje erover aan hebben gedaan.
Of nee wacht, misschien zou ik hem dan ook maar helemaal niet hebben aangetrokken
Moet zeggen dat ik eigenlijk op 1 pakje na echt helemaal geen stomme kleertjes gekregen heb, dat ene pakje heeft hij dus gewoon ook niet aan gehad en zit in rommelmarkt-tas.
pi_81455948
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 13:54 schreef huuphuup het volgende:

Poppejans dat heb ik ook hoor. Bij een tweede (komt ze weer met dr tweede ) wil ik alleen nog maar broekjes met elastiek erin in de hele kleine maatjes.
Ja, dat had ik dus ook al echt bedacht!
Geweldig hoor die kleine stoere spijkerbroekjes met overal zakjes, maar het zit hartstikke stug.
pi_81456029
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 13:56 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Die heeft ze zeker ook heeeel vaak aan?
Zonder die witte tierlantijntjes en het roze stukje zou ik hem best leuk vinden. Ik zou die witte dingen eraf hebben gesloopt en een vestje erover aan hebben gedaan.
Of nee wacht, misschien zou ik hem dan ook maar helemaal niet hebben aangetrokken
Moet zeggen dat ik eigenlijk op 1 pakje na echt helemaal geen stomme kleertjes gekregen heb, dat ene pakje heeft hij dus gewoon ook niet aan gehad en zit in rommelmarkt-tas.
Het is een setje Met bijpassend jasje, 2 mutsjes en 2 paar slofjes. Die was trouwens al de 2e lading, toen ik zwanger was kregen we een gebreid wit jasje, slofjes en een mutsje. Dat was al lelijk, maar mooi vergeleken met dit

Ik heb het niet eens in de kast hangen, het ligt onderin in een tasje
Lotte!
Noah!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:03:42 #161
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81456088
Linda, SCHITTEREND.

..... ik ben er echt heel stil van.........

Mijn schoonmoeder maakt niets meer, maar die zie ik wel in staat om zoiets mooi te vinden
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_81456195
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:01 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Het is een setje Met bijpassend jasje, 2 mutsjes en 2 paar slofjes. Die was trouwens al de 2e lading, toen ik zwanger was kregen we een gebreid wit jasje, slofjes en een mutsje. Dat was al lelijk, maar mooi vergeleken met dit

Ik heb het niet eens in de kast hangen, het ligt onderin in een tasje
Gebreide spulletjes vind ik veelal wel leuk bij een baby, maar deze hele set niet bepaald
Jij bent ook niet zo'n type dat je het haar dan echt aan gaat trekken?
Ik ken iemand die serieus de baby de kleertjes aandeed wat je dan zelf gegeven had als je op visite kwam
pi_81456200
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 13:58 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ja, dat had ik dus ook al echt bedacht!
Geweldig hoor die kleine stoere spijkerbroekjes met overal zakjes, maar het zit hartstikke stug.
Ik had van de H&M voor Lotte een heel lekker spijkerbroekje maat 56. Dat was alleen aan de buitenkant spijkerstof en aan de binnenkant lekker zacht materiaal. Met een band zoals positiebroeken hebben. Die heb ik toen later nog bijgehaald in 62, die was echt fijn
Lotte!
Noah!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:09:19 #164
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81456235
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:07 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Gebreide spulletjes vind ik veelal wel leuk bij een baby, maar deze hele set niet bepaald
Ik ken iemand die serieus de baby de kleertjes aandeed wat je dan zelf gegeven had als je op visite kwam
Ik zou zoiets mijn kind dus wel echt een keer aantrekken, en dan foto's maken en hard lachen
pi_81456262
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:08 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ik had van de H&M voor Lotte een heel lekker spijkerbroekje maat 56. Dat was alleen aan de buitenkant spijkerstof en aan de binnenkant lekker zacht materiaal. Met een band zoals positiebroeken hebben. Die heb ik toen later nog bijgehaald in 62, die was echt fijn
Zo heb ik ook eens 2 dezelfde broekjes maar dan in verschillende kleuren later bijgehaald omdat het zo lekker zat
Zo'n fijne broek met echt brede band heeft Wolf nu ook,zn fijnste broek vind ik momenteel! van Kobus geweest
pi_81456269
quote:

[..]

Ikke niet...mij te lelijk. Mn moeder vond dat ik het dr 1x aan moest trekken voor een foto, maar zelfs dat vond ik te sneu voor dr. Alleen het mutsje heeft ze een halve minuut opgehad, dat stond best moppig. Maar dat heb ik verdrongen

Ik trek dr bijvoorbeeld wel kleertjes aan die ze van mijn opa en oma heeft gekregen als we daar heen gaan. Ze zien d'r niet zo vaak natuurlijk en dan zien ze in ieder geval hoe de dingetjes staan die ze geven. Maar dat is Hema en C&A. Niet altijd mijn smaak, maar wel ok. In tegenstelling tot dit

Ronny's oma heeft een heleboel poppen op het randje van haar bank zitten. Die hebben ook allemaal zulke jurkjes aan
Lotte!
Noah!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:11:59 #167
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81456286
quote:

[..]

oh dat heb ik ook wel eens gedaan hoor haha
dan had mijn oma weer ergens iets vreselijks vandaan getrokken waar ze helemaal lyrisch over was. "leuk hè? WAS MAAR EEN KWARTJE!! "
mja... dat het maar een kwartje kost betekent nog niet dat je het moet kopen oma
Maar goed, t is toch oma, en ze bedoelt het toch lief, dus vooruit, dan doe je het maar een keer aan voor de foto ofzo.

We hebben ook wat spul gekregen van bijvoorbeeld Winny the Pooh en dat doe ik dan weer niet aan wegens hekel aan winny the pooh ik kan er niets aan doen haha maar ik heb daar echt niets mee.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:12:50 #168
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81456305
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:09 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Ik zou zoiets mijn kind dus wel echt een keer aantrekken, en dan foto's maken en hard lachen
foto bewaren voor de diploma-uitreiking bij het eindexamen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81456311
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:09 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk ook wel erg geestig ja hahaahaha. Ik heb dat afschuwelijke velours blauwe pak met beer erop nog wel, en hij past het ook nog. Vond het zelfs te stom voor een pyjama
Zal ik, zal ik...?
pi_81456345
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:11 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh dat heb ik ook wel eens gedaan hoor haha
dan had mijn oma weer ergens iets vreselijks vandaan getrokken waar ze helemaal lyrisch over was. "leuk hè? WAS MAAR EEN KWARTJE!! "
mja... dat het maar een kwartje kost betekent nog niet dat je het moet kopen oma

geweldig!

Winnie the Pooh is hier ook geheel verboden, verschrikkelijk!
Gelukkig niks van gehad, alleen een Teigetje knuffeltje en die heeft de hond toevallig per ongeluk expres nu in de speeltjesmand liggen
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:14:14 #171
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81456347
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:11 schreef huuphuup het volgende:

[..]

We hebben ook wat spul gekregen van bijvoorbeeld Winny the Pooh en dat doe ik dan weer niet aan wegens hekel aan winny the pooh ik kan er niets aan doen haha maar ik heb daar echt niets mee.
Me no love Winnie too, maar dat weerhoudt me er niet van om haar een door oma gekochte winnie pyjama aan te trekken 's nachts. Echt niet. Heb geen principes
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:15:05 #172
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81456372
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:13 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk ook wel erg geestig ja hahaahaha. Ik heb dat afschuwelijke velours blauwe pak met beer erop nog wel, en hij past het ook nog. Vond het zelfs te stom voor een pyjama
Zal ik, zal ik...?
Je zal niet alleen, JE MOET! En ons laten zien!

Nu kan het nog, kind heeft nog niets door.....
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:15:12 #173
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_81456376
FGS ik kan echt geen leuke zomer schoentjes vinden.
Het liefst ballerina's.. echt nergens.
Ze moeten ook een beetje een harde neus hebben omdat ze andere zo kaal zijn.
Overal hebben ze alleen maar van die rare modellen & kleuren.

Ook van de bekende goede kinderschoen merken.
Heb èèn leuk modelletje gezien van Clic! maar daar was haar voetje te hoog voor.
Ze heeft wel gympjes maar dat gaat zo zweten met heel goed weer.
En soms zijn slippers & crocs dan weer te koud.

'k Vond die wel tof, maar niet in de kleur paars. IEL.
Waarom kunnen ze niet gewoon normaal zwart, zilver of metallic doen.
Ik ben gefrustreerd.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:16:45 #174
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81456416
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:12 schreef huuphuup het volgende:

[..]

foto bewaren voor de diploma-uitreiking bij het eindexamen
Aan de story verkopen als ze rijk en beroemd is en je niet meer wil kennen. Of excl.usief in je tell all boek publiceren
pi_81456631
quote:

[..]
dat verwachten ze van mij ook terwijl ze een vreselijke smaak heeft. maar ik ben dan en trek het ze helemaal niet aan en geef het aan hun buurtjes. mooi opgelost toch? kunnen ze het daar bewonderen. zien het nog vaker dan hier(ik zie ze maar 1 a 2 keer in de maand ofzo).

wat leuk in jullie kledingkast spieken. die van mij hebben weinig vind ik. maar toch krijg ik niks meer kwijt in de grote kledingkast.
mama van 3 kids!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')