Wat voor broekjes heb jij dan? Dit is vanalles hoor, rib, spijker, katoen, maar inderdaad allemaal met een elastieke band inde taille. Heb jij dan knoopjes ofzo?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:42 schreef Poppejans het volgende:
Oh R. heeft veel van die lekker zittende broekjes met elastiek erin he? Het zit ook zo heerlijk, ik heb spijt dat ik er niet veel heb in 68
Ik vind het ook heel leuk wat hij aan heeft op die fotolekker ding is het ook!
Ja, heb bijna alles met knoopsluitingen en vooral met aan en uitdoen (en dat doe je toch veel op een dag) heb ik het idee dat die broekjes met enkel elastiek erin fijner zitten.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:44 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Wat voor broekjes heb jij dan? Dit is vanalles hoor, rib, spijker, katoen, maar inderdaad allemaal met een elastieke band inde taille. Heb jij dan knoopjes ofzo?
Oh, Poppejans, zou je mij misschien een keertje die foto van Wolf en R samen willen sturen? Ik vergeet het steeds te vragen.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:46 schreef Linda2205 het volgende:
En als ik dan toch bezig ben, kan ik meteen even het praaaachtige jurkje showen dat mn schoonmoeder voor Lotte heeft gemaakt
Ja, dat had ik dus ook al echt bedacht!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:54 schreef huuphuup het volgende:
Poppejans dat heb ik ook hoor. Bij een tweede (komt ze weer met dr tweede) wil ik alleen nog maar broekjes met elastiek erin in de hele kleine maatjes.
Het is een setjequote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die heeft ze zeker ook heeeel vaak aan?
![]()
Zonder die witte tierlantijntjes en het roze stukje zou ik hem best leuk vinden. Ik zou die witte dingen eraf hebben gesloopt en een vestje erover aan hebben gedaan.
Of nee wacht, misschien zou ik hem dan ook maar helemaal niet hebben aangetrokken![]()
Moet zeggen dat ik eigenlijk op 1 pakje na echt helemaal geen stomme kleertjes gekregen heb, dat ene pakje heeft hij dus gewoon ook niet aan gehad en zit in rommelmarkt-tas.
Gebreide spulletjes vind ik veelal wel leuk bij een baby, maar deze hele set niet bepaaldquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:01 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Het is een setjeMet bijpassend jasje, 2 mutsjes en 2 paar slofjes. Die was trouwens al de 2e lading, toen ik zwanger was kregen we een gebreid wit jasje, slofjes en een mutsje. Dat was al lelijk, maar mooi vergeleken met dit
Ik heb het niet eens in de kast hangen, het ligt onderin in een tasje
Ik had van de H&M voor Lotte een heel lekker spijkerbroekje maat 56. Dat was alleen aan de buitenkant spijkerstof en aan de binnenkant lekker zacht materiaal. Met een band zoals positiebroeken hebben. Die heb ik toen later nog bijgehaald in 62, die was echt fijnquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:58 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook al echt bedacht!
Geweldig hoor die kleine stoere spijkerbroekjes met overal zakjes, maar het zit hartstikke stug.
Ik zou zoiets mijn kind dus wel echt een keer aantrekken, en dan foto's maken en hard lachenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gebreide spulletjes vind ik veelal wel leuk bij een baby, maar deze hele set niet bepaald![]()
Jij bent ook niet zo'n type dat je het haar dan echt aan gaat trekken?
Ik ken iemand die serieus de baby de kleertjes aandeed wat je dan zelf gegeven had als je op visite kwam
Zo heb ik ook eens 2 dezelfde broekjes maar dan in verschillende kleuren later bijgehaald omdat het zo lekker zatquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:08 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik had van de H&M voor Lotte een heel lekker spijkerbroekje maat 56. Dat was alleen aan de buitenkant spijkerstof en aan de binnenkant lekker zacht materiaal. Met een band zoals positiebroeken hebben. Die heb ik toen later nog bijgehaald in 62, die was echt fijn
Ikke niet...mij te lelijk. Mn moeder vond dat ik het dr 1x aan moest trekken voor een foto, maar zelfs dat vond ik te sneu voor dr. Alleen het mutsje heeft ze een halve minuut opgehad, dat stond best moppig. Maar dat heb ik verdrongenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gebreide spulletjes vind ik veelal wel leuk bij een baby, maar deze hele set niet bepaald![]()
Ik ken iemand die serieus de baby de kleertjes aandeed wat je dan zelf gegeven had als je op visite kwam
oh dat heb ik ook wel eens gedaan hoor hahaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
foto bewaren voor de diploma-uitreiking bij het eindexamenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:09 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ik zou zoiets mijn kind dus wel echt een keer aantrekken, en dan foto's maken en hard lachen
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:09 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ik zou zoiets mijn kind dus wel echt een keer aantrekken, en dan foto's maken en hard lachen
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh dat heb ik ook wel eens gedaan hoor haha
dan had mijn oma weer ergens iets vreselijks vandaan getrokken waar ze helemaal lyrisch over was. "leuk hè? WAS MAAR EEN KWARTJE!!"
mja... dat het maar een kwartje kost betekent nog niet dat je het moet kopen oma![]()
Me no love Winnie too, maar dat weerhoudt me er niet van om haar een door oma gekochte winnie pyjama aan te trekken 's nachts. Echt niet. Heb geen principesquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
We hebben ook wat spul gekregen van bijvoorbeeld Winny the Pooh en dat doe ik dan weer niet aanwegens hekel aan winny the pooh ik kan er niets aan doen haha maar ik heb daar echt niets mee.
Je zal niet alleen, JE MOET! En ons laten zien!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:13 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook wel erg geestig ja hahaahaha. Ik heb dat afschuwelijke velours blauwe pak met beer erop nog wel, en hij past het ook nog. Vond het zelfs te stom voor een pyjama
Zal ik, zal ik...?
Aan de story verkopen als ze rijk en beroemd is en je niet meer wil kennen. Of excl.usief in je tell all boek publicerenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
foto bewaren voor de diploma-uitreiking bij het eindexamen
dat verwachten ze van mij ook terwijl ze een vreselijke smaak heeft. maar ik ben danquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |