Ja, schept een fijn zusterlijk gevoel niet?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:46 schreef Ssserpente het volgende:
Wauw, da's leuk voor de meet bij Joshua!
Je vindt het niets? ECHT niet?quote:
Met een orgel.... Samenzang op zondagmiddag...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Vind wel dat je dan met het hele gezin moet gaan zingen
*knip* opmerking te dom om te laten staan.. sorryquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:41 schreef Ssserpente het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar ze gaan vooruit.
Ik vond m wel leuk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:43 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
*knip* opmerking te dom om te laten staan.. sorry
aaah wat leuk, en wat een warm gevoel krijg je van deze leidsters.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:04 schreef lily het volgende:
oh, innepin
De dames op het kdv waren naar het labeltje aan het zoeken in het matroesjka rokje van Leah. Ze wilde weten wat voor merk het was![]()
uit haar schriftje
Wat zielig, het meisje met het blauwe jurkje is helemaal alleen in het blauw!quote:
Oh, daar had ik niet naar gekeken, sorry. Maar misschien in de gewone winkel nog wel?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:25 schreef Incantrix het volgende:
Die zijn leuk, Linda!Ik ga toch maar eens kijken.. Ik had deze setjes wel op de H&M-site gezien nu ik ze zo zie, maar dan zijn de grotere maten al uitverkocht. Ik denk sowieso dat ik nu beter voor een maatje 80 of 86 kan gaan, zijn gewone kleding gaat al richting de 80 zo ondertussen..
Lottes kamertje staat de hele dag in de zon in de zomer. Zelfs met zonwerend rolgordijn is het daar nu overdag al een graad of 21. Laat staan als het echt mooi weer wordt.. Ik denk dat korte mouwtjes dan best lekker zijn voor drquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Bij die kleintjes zou ik niet zo snel korte mouwen pyama aan doen, wel een katoenen pyama met lange mouwen, ze liggen toch met de armpjes boven de dekens, en worden dan koud.
Meike ligt in de zomer wel met korte mouwtjes pyama's maar ze ligt met de armen onder de dekens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |