abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 mei 2010 @ 21:50:56 #226
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81470338
Oeh!
Ik heb ook een inloopkast hè TF?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Claudia ik heb dat ook hoor, dat je sommige kledingstukken heel erg linkt aan herinneringen uit je eigen jeugd.
Zo vind ik voor een jongetje houtje-touwtje jassen geweldig. Gewoon omdat ik dan mijn broertje weer voor me zie en hoe we met zn allen het bos in gingen enzo. Zo leuk
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81470459
Ja dan heb je ook een inloopkast hoor!!! En houtje touwtje jassen zijn ook nog steeds leuk! Hier hangt er 1 voor de jongste klaar voor van de winter, alvast in de uitverkoop vorig jaar gekocht, 10 euro ofzo (hou wel van op koopjesjacht gaan).
  zaterdag 15 mei 2010 @ 21:55:48 #228
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81470496
Mijn moeder had voor S een houtje-knoopsgaatje vestje gebreid , die gaat R ook zeker nog dragen .
pi_81470572
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 21:50 schreef huuphuup het volgende:
Claudia ik heb dat ook hoor, dat je sommige kledingstukken heel erg linkt aan herinneringen uit je eigen jeugd.
Ik had geen velours pakje, hoor. Maar velours is zo lekker knus. Ok, het is ook ordinair, maar daarom houd je het beperkt tot het dragen binnenshuis en dat maakt de associatie alleen maar nog knusser.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_81470622
Oh wacht, ik had wél een velours pakje. Blauw en er stond een beer op, ik weet het vrijwel zeker. (Morgen zoek ik een foto.) Maar toen was ik nog een baby en keek ik geen Airwolf.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 22:14:52 #231
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81471116
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 21:50 schreef huuphuup het volgende:
Oeh!
Ik heb ook een inloopkast hè TF?
Dat vertelde ik dus ook altijd trots aan iedereen
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_81474937
Wat leuk al die kast-foto's! Graeme zn kast is meestal niet zo netjes, en vaak ook half leeg omdat de kleding dan nog in wasmand met schone was ligt om opgevouwen/opgehangen te worden

En dat achterstevorenpakje Het is wel lelijk met die beer ja! Maar lijkt me wel comfy, als het niet achterstevoren zit. En dat jurkje van de schoonmams van Linda

Graeme had ook zo'n pyjamapakje met zo'n luier-verschoon-kont-flapje. Volgens mij was het ook van velours, in elk geval zo'n zachte stof. Ik vond het juist zo'n schattig ding, echt zo'n baby ding met die voetjes en dat flapje en zacht enzo. Niet zo'n duidelijke foto, maar dit is 'm :
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_81480568
Dat pakje vind ik juist wel leuk Tessie! Vooral voor een kleiner babytje heel lief en zou je hem niet eens hoeven om te kleden als hij naar bed gaat.
Het waren de kleur en die afschuwelijke beer die het hem deden bij dat pakje van mij

Ik hou ook heel erg van houtje touwtje!
Maar door dat liedje van Jurk,die met Jeroen v Koningsbrugge lijkt het dan ineens alsof je een nerd bent
Wolf had een houtje touwtje jasje mt62 en ik denk dat er nog wel zeker een jasje volgt houtje touwtje jasje volgt
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 16 mei 2010 @ 10:06:12 #234
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_81480596
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 21:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik had geen velours pakje, hoor. Maar velours is zo lekker knus. Ok, het is ook ordinair, maar daarom houd je het beperkt tot het dragen binnenshuis en dat maakt de associatie alleen maar nog knusser.
Ordinair? Voor het eerst dat ik dat hoor. Ik hou wel van velours, vooral bij baby's

Tessie, heel gaaf pakje, vooral met die knielappen
pi_81480993
Ik vind velours ook juist heel leuk bij baby's
en dat pakje van Poppejans zou ik echt leuk vinden zonder die beer Dan wel goed aantrekken natuurlijk
pi_81481033
Oh nee, ik denk dat het echt uitzondering is dat ik dat pakje van Tessie leuk vind, door de kleurtjes ofzo, want ik vind velours echt verschrikkelijk, ook helemaal effen

[ Bericht 0% gewijzigd door DustinHenderson op 16-05-2010 11:20:05 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_81481125
Ik zat even ons eerste babypakje te zoeken... van velours!

vind hem nog steeds zo schattig

Nou ja, smaken verschillen nou eenmaal he
pi_81495101
Ik vind velours op zich niet lelijk. Wel dat rare glimmende, waardoor het net lijkt of er vlekken op zitten ofzo. Maar zoals dat pyjamaatje van Graeme, was gewoon van mooie dikke stof, zacht en lekker warm! Het was toen altijd nogal koud op zijn kamertje, dus was het ideaal. En het stond hem zo leuk Deed me denken aan een computerspelletje wat ik vroeger had, waarbij een klein jongetje door een soort halloween-achtig landschap heen liep, geen idee hoe het heet, maar die had ook zo'n pyajamaatje aan
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 16 mei 2010 @ 17:30:36 #239
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_81495696
Ik vind velours bij baby's niet ordinair. Sowieso zijn baby's niet ordinair, toch? En hoewel ik ook niet persé van dergelijke pakjes hou, heb ik er voor mijn oudste zelfs nog een aantal zelf gekocht. Omdat ze toch wel erg handig en lekker warm bleken te zijn. Toen ze nog klein was en we soms lekker van die binnenhang dagen hadden.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  zondag 16 mei 2010 @ 17:56:44 #240
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_81496737
Ik had voor Isa in haar babie tijd èèn velours pakje dat was een bruin joggings pakje met bloemetjes.
Vond het heel schattig terwijl ik er normaal ook niet zo van ben.. Alleen staat bruin haar totaal niet dus alsnog nooit aangedaan. En nu heb ik een fel roze velours joggings pakje van Hello Kitty en dat is voor na het zwemmen, dan is het heerlijk maar niet voor alle dag.
  zondag 16 mei 2010 @ 18:34:57 #241
252405 oeke
Moeke
pi_81498372
Wat een leuk pakje Tessie! Ik vind het Graeme erg leuk staan!

Ik moet ineens weer denken aan pyjamaatjes van vroeger, van velours met streepjes. Die waren erg lekker in de winter. Ik denk dat ik er daar wel wat van wil kopen voor Ko.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81511930
dat pakje van Greame vind ik wel leuk!
maar vaak zijn die pakjes in zo'n pastelkleurtje enzo..

dit idee zeg maar en daar hou ik gewoon niet van
pi_81552193
Kijk nou wat mn ouders hebben meegenomen uit Frankrijk DPAM

en

Voor de jongste, voor de oudste en paars shirt en een jurkje met legging en zo'n knoopvestje (geen plaatjes van kunnen vinden)
Fake it till you make it...
  maandag 17 mei 2010 @ 20:53:44 #244
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81552289
Oh Nijna wat ontzettend leuk zeg
  maandag 17 mei 2010 @ 20:54:06 #245
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81552313
oh!!!

Geweldig! <3 wat lief van je ouders
en ik ben jaloers op het shirtje
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 17 mei 2010 @ 20:56:11 #246
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81552434
Nijna super! Die muis
pi_81553640
Zal ik ze volgende keer een bestelling meegeven hahaha. Doen ze vast niet
Fake it till you make it...
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:31:25 #248
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81590393
Ik heb echt iets moois gevonden, matchende kleding voor moeder en dochter.... Wel erg modest enzo, maar hier meer info...

SCHITTURUND

En dan ook zo op de foto met het hele gezin

Ik ben er gewoon door geroerd
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_81591127
Wauw, da's leuk voor de meet bij Joshua!
pi_81591896
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:31 schreef Basboussa het volgende:
Ik heb echt iets moois gevonden, matchende kleding voor moeder en dochter.... Wel erg modest enzo, maar hier meer info...

SCHITTURUND

En dan ook zo op de foto met het hele gezin

[ afbeelding ]

Ik ben er gewoon door geroerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')