SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Claudiaik heb dat ook hoor, dat je sommige kledingstukken heel erg linkt aan herinneringen uit je eigen jeugd.
Zo vind ik voor een jongetje houtje-touwtje jassen geweldig. Gewoon omdat ik dan mijn broertje weer voor me zie en hoe we met zn allen het bos in gingen enzo. Zo leuk![]()
Ik had geen velours pakje, hoor. Maar velours is zo lekker knus. Ok, het is ook ordinair, maar daarom houd je het beperkt tot het dragen binnenshuis en dat maakt de associatie alleen maar nog knusser.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:50 schreef huuphuup het volgende:
Claudiaik heb dat ook hoor, dat je sommige kledingstukken heel erg linkt aan herinneringen uit je eigen jeugd.
Ordinair? Voor het eerst dat ik dat hoor. Ik hou wel van velours, vooral bij baby'squote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had geen velours pakje, hoor. Maar velours is zo lekker knus. Ok, het is ook ordinair, maar daarom houd je het beperkt tot het dragen binnenshuis en dat maakt de associatie alleen maar nog knusser.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:31 schreef Basboussa het volgende:
Ik heb echt iets moois gevonden, matchende kleding voor moeder en dochter.... Wel erg modest enzo, maar hier meer info...
SCHITTURUND
En dan ook zo op de foto met het hele gezin
[ afbeelding ]
Ik ben er gewoon door geroerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |