abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81456813
Dat is helemaal mooi opgelost Popples haha!

Toch kindermishandeling dit, arme knul
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_81457014
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:13 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk ook wel erg geestig ja hahaahaha. Ik heb dat afschuwelijke velours blauwe pak met beer erop nog wel, en hij past het ook nog. Vond het zelfs te stom voor een pyjama
Zal ik, zal ik...?
Haha, ik heb ook zo'n velourspak gekregen met voetjes en ik vond het zo fijn dat het dus wel zijn pyjama werd! Het kon me niets interesseren dat er een duffe beer voorop stond.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_81457016
Waaah Wolf, er zit een beer op je rug!

Lotte heeft ook zo'n pakje gehad, als pyjamaatje heb ik het gebruikt. Gelukkig was ze er snel uitgegroeid
Lotte!
Noah!
pi_81457097
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:07 schreef Poppejans het volgende:

Ik ken iemand die serieus de baby de kleertjes aandeed wat je dan zelf gegeven had als je op visite kwam
Oh, dat doe ik ook wel. Ivan had van mijn moeder een bloesje gekregen dat ik niet zo leuk vond. Hij is gewoon geen bloesjesjongen en ik wil hem niet in een bloesje laten slapen overdag dus is het niet handig. Ze kwam gister en dus vond ik dat wel een goede gelegenheid om hem eens dat bloesje aan te doen. Niet helemaal mijn smaak, maar ach.

Hij paste het bloesje eigenlijk niet eens meer.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:49:07 #180
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_81457372
hehe dat jurkje van Lotte
Ik heb hier ook een of ander jurkje, gekregen van de oma van manlief. Het is blauw, met veel broderie en strikken en het zou niet missstaan naar een hindoestaanse bruiloft, zeg maar. Heel lief bedoeld, maar ehhh, nee.

Hier dan nog een kijkje in de kledingkast van mijn jongste. Dat bluwe jurkje met stippen van de HEMA, heb ik volgens mij nu al in twee kasten voorbij zien komen.
Onderin hangen alle jurkjes, rokken, blousjes en vestjes. Bovenin liggen links de pyjama's, daarnaast twee stapels shirtjes met korte mouwen, dan een stapel shirts met lange mouwen en rechts twee stapels met broeken.

While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_81458042
Leuk al die overvolle kledingkasten,....hier is het ook al aardig proppen geblazen...

En over die vreselijke leuke gekregen kleertjes,
toen Meike geboren werd had mijn tante ook vanalles gebreid.
Echt vre-se-lijk!
Een trui, slofjes, en een pak aan 1 stuk.
Ik heb het Meike 1 keer aangetrokken, foto gemaakt, foto geprint en opgestuurd en de kleren in de container gemieterd.
Ik vond het wel een beetje zielig, want mijn tante was er zo trots op en had er veel werk aan gehad, maar het was echt werkelijk te disgusting om aan te trekken.
Voor Lars kregen we een pima setje kleertjes van de HEMA, ze had er wel wat van geleerd blijkbaar....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_81458275
poppedein, mag ik alvast je hele kastinhoud reserveren voor als het een meisje is ?

heerlijk zo, windowshoppen
Otje
&
Elin <3
  zaterdag 15 mei 2010 @ 16:34:48 #183
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81460316
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:18 schreef Verhuisdooske het volgende:
poppedein, mag ik alvast je hele kastinhoud reserveren voor als het een meisje is ?

heerlijk zo, windowshoppen
whehe bietsert

Poppejans ik vind het eigk nog wel meevallen met dat pakje! okay niet heel geweldig maar als pyjama lijkt hij me wel prima. Lekker zacht. Maar ik ken het gevoel wel dat je dan wat krijgt en uitpakt met zo'n oooh! ehm... ja... leuk... ofzo. en dan in je hoofd al een beetje bedenken van pf hoe ga ik hier in hemelsnaam beleefd voor bedanken zonder dat het té lijkt

Maar aan de andere kant, ik vind het zelf ook ontzettend moeilijk om iets voor iemand anders te kopen. Ik probeer wel altijd heel goed op te letten op wat iemand misschien al gekocht heeft of wat een ouder kind al draagt qua stijl en vooral wat iemand laat zien dat zij vreeeeeselijk vinden Maar puntje bij paaltje vind ik het toch altijd een ontzettende klus om voor iemand anders te kopen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81460685
Echt zo grappig al die kledingkasten!

Linda, je zou bijna Lotte in dat jurkje moeten hijsen en haar dan op de bank naast al die poppen zetten.
Om je schoonmoeder een plezier te doen.
Het is best lelijk inderdaad.

Ehm Poppejans, volgens mij heb je het zelfs verkeerd om aan getrokken.
Ik dacht dat dat die flap open kan om zijn luier te verschonen.
Kijk maar eens naar de sokjes.
Het lijkt me wel lekker als pyjama maar inderdaad, zou ik het niet als dagpakje aandoen.

Dat bruine broekje is lekker he? Is nog van M van Bodpa geweest. Was ook mijn favoriet.
Ik weet nog tijdens mijn zwangerschap dat me dat opviel, veel van die stugge kleertjes waarin je helemaal niet lekker kan liggen en bewegen. Knopen op je rug enzo.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81460703
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 16:34 schreef huuphuup het volgende:
Maar aan de andere kant, ik vind het zelf ook ontzettend moeilijk om iets voor iemand anders te kopen. Ik probeer wel altijd heel goed op te letten op wat iemand misschien al gekocht heeft of wat een ouder kind al draagt qua stijl en vooral wat iemand laat zien dat zij vreeeeeselijk vinden Maar puntje bij paaltje vind ik het toch altijd een ontzettende klus om voor iemand anders te kopen
Nou, precies. Als ik een zuur gezicht moet gaan trekken bij wat ik niet mooi vind dan kan ik bijna alles wat ik krijg wel afdanken. Ik heb al menig knuffel/speeltje/kledingstuk gekregen dat ikzelf nooit zou kopen. Maar ach, die knuffels gaan in de knuffeldoos, hij mag met al het speelgoed spelen dat hij maar wil en ik trek meestal gewoon de kleren aan die ikzelf leuk vind en doe lelijke kleren in de etui met reservekleding. Sommige dingen leg ik bij zijn opa's en oma's neer zodat hij daar ook iets heeft om mee te spelen en zo ben ik er weer vanaf zonder mezelf al te ondankbaar te voelen.

Ik vind het gewoon niet zo leuk om de sarcastische reacties te lezen terwijl het allemaal wel heel lief bedoeld is van degene die het heeft gegeven.
pi_81460882
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 16:43 schreef Ssserpente het volgende:
Iets voor de retrodames?

http://www.melkofpuur.nl/(...)-witte-kraag-74.html
Bedankt voor de tip. Het jasje ligt nu naast me op de bank Had hem in mijn favorieten gezet, en nu ik een meisje krijg, mocht ik hem ook kopen van mezelf!!
*poef* nu is het weg
pi_81461064
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 16:49 schreef oeke het volgende:
Het lijkt me wel lekker als pyjama maar inderdaad, zou ik het niet als dagpakje aandoen.
Inderdaad, nu je het zegt
Lotte!
Noah!
pi_81461175
Dat dacht ik ook ja, het pakje zit verkeerdom

Het zijn hoe dan ook geen leuke pakjes, maar andersom.....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_81461176
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 16:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het gewoon niet zo leuk om de sarcastische reacties te lezen terwijl het allemaal wel heel lief bedoeld is van degene die het heeft gegeven.
Je hebt gelijk hoor. Bij ons word ook eigenlijk wel alles gedragen.
Ik heb wel wat moeite met de gualtamateekse pakjes die mijn vader heeft gekocht. Maar dat komt omdat ik dat zo enorm associeer met van die hippiekramen op Lowlands enzo en daar koop ik echt nooit wat.
Maar de gedachte aan mijn papa die in Guatamala met veel liefde een pakje uitzoekt voor zijn kleinzoon doet me ook veel.
Dus ik zal hem er binnenkort eens een aandoen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 15 mei 2010 @ 17:19:19 #190
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81461444
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 16:56 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip. Het jasje ligt nu naast me op de bank Had hem in mijn favorieten gezet, en nu ik een meisje krijg, mocht ik hem ook kopen van mezelf!!

wat leuk! en yay een meisje

Ik vond dat zo leuk, na die 20 weken echo (ok ok... 17 weken ) mocht ik eindelijk los op alle kleertjes die ik al gezien had en in gedachten mn kindje al mee had aangekleed. Van gekkigheid wist ik niet meer wat ik moest kopen en dus kochten we maar 1 jurkje en 1 bloesje

En nouja wat Claudia zegt ook dus. Ik vind het niet erg om tegen mn lief of iemand anders te zeggen van omg pff wat moet ik híer nou weer mee. Maar het voelt wel vervelend om dat vaak te doen eigenlijk. Een soort ondankbaar ofzo, ik weet het niet. Terwijl ik toch al heel veel spullen gekregen heb die ik zelf echt nooit gekocht had.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81461587
Thijs heeft een GMK jumpsuit, knaloranje, in maat 86/92. En hij past hem al.... valt GMK zo klein of had de vorige eigenaar een droger?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_81461921
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 16:49 schreef oeke het volgende:

Dat bruine broekje is lekker he? Is nog van M van Bodpa geweest. Was ook mijn favoriet.
Ik weet nog tijdens mijn zwangerschap dat me dat opviel, veel van die stugge kleertjes waarin je helemaal niet lekker kan liggen en bewegen. Knopen op je rug enzo.
Je hebt gelijk! , ik had het gedrocht ook nog eens verkeerd om, die afschuwelijke beer hoort aan de voorkant Maar gauw weer wegstoppen in de rommeltas..

Bruine broekie heeft ie wekelijks aan, echt fijn!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_81462028
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 17:19 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik vond dat zo leuk, na die 20 weken echo (ok ok... 17 weken ) mocht ik eindelijk los op alle kleertjes die ik al gezien had en in gedachten mn kindje al mee had aangekleed.

Oh dat had ik ook! Wij zijn de dag na de 20 weken echo naar Amsterdam gegaan en meteen enorm wezen shoppen

Oeke, kleertjes uit Guatamala klinken mij wel heel leuk, ben wel erg nieuwsgierig! Ik vind die gebreide kleertjes waar die panfluiters altijd mee staan ook enorm leuk, moet ik me er zoiets bij voorstellen?
pi_81462226
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 17:19 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik vond dat zo leuk, na die 20 weken echo (ok ok... 17 weken ) mocht ik eindelijk los op alle kleertjes die ik al gezien had en in gedachten mn kindje al mee had aangekleed. Van gekkigheid wist ik niet meer wat ik moest kopen en dus kochten we maar 1 jurkje en 1 bloesje
Ik was ook van plan om enorm los te gaan, maar uiteindelijk 4 dingetjes bij melkofpuur gekocht en net een shirtje+mutsje bij de hema. Het scheelt, nu ligt er van alles met korte mouw, Ilse wordt in oktober geboren, dan heb je wel lange mouw nodig.
*poef* nu is het weg
pi_81462381
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 16:50 schreef Claudia_x het volgende:

Nah, een grapje moet kunnen toch? Tuurlijk is het hartstikke lief bedoelt en volgens mij bedankt iedereen ook altijd netjes voor een kadootje.
Dat pakje zat overigens in een pakket wat we per post kregen, samen met kleertjes die wel erg leuk waren. Bovendien zou ik nooit een zuur gezicht trekken als ik iets zou krijgen wat ik niet mooi vind, hooguit dus erg om lachen. Maar aantrekken, nee...
  zaterdag 15 mei 2010 @ 17:59:15 #196
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81462718
hier issie dan; Evie haar kledingcollectie... en dr zit nog het een en ander in de wasmand...

de grote kast; met ook kleding op de groei (alle bakken zitten kleertjes in)

de la met broekjes en shirtjes in huidige maat

de la met rompers, sokjes, maillots en badkleding

en Evie heeft ook al wat schoentjes (ongedragen en al 1 paar te klein )

en zoals jullie zien, houden we van KLEUR. Dat staat Evie ook het mooist.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_81462997
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 17:24 schreef McLaura het volgende:
Thijs heeft een GMK jumpsuit, knaloranje, in maat 86/92. En hij past hem al.... valt GMK zo klein of had de vorige eigenaar een droger?
Haha! Die van de week op marktplaats stond?? Grappig dat Thijs daar nu in zit.

@Poppejans: Fijn dat jij het ook zo'n fijn broekje vindt.

@Kaatje Jannie: Joehoe !!! Jullie krijgen een Ilse!
pi_81463154
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 18:07 schreef bodpa09 het volgende:

@Kaatje Jannie: Joehoe !!! Jullie krijgen een Ilse!
Dat is wel de "werktitel hoor"
*poef* nu is het weg
pi_81463709
Maakt niet uit, toch een Ilse!
pi_81464201
*poef* nu is het weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')