Linde is bijna 3 en die draagt nu 98/104. Wel uit de droger dus dan wordt het iets kleiner. Maareh niks mis hoor met zo ver vooruit kopenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:24 schreef Poppejans het volgende:
Huh wat raar van die maat Stiemie! Ik zou ook die grotere maat hebben gekocht, maar dan verwacht je ook weer niet zo GROOT![]()
Leuke dingen voor Niels Twinkly! Als dat rode pakje in de aanbieding is ga ik hem misschien wel kopen
Oh wat een leuke dingetjes Huup, staan die in de nieuwe folder?
Dat broderie vind ik zoooo schetig, als ik ooit een meisje zou krijgen zou het echt wel minimaal een aantal van die leuke witte/roze zomerjurkjes krijgen
Oja nog een vraagje, ja ik ben echt heel erg maar ik heb een hele leuke betaalbare jas gezien in maat 98/104, wanneer hebben ze dat aan.Met een jaar of 2?
Nee... eigenlijk is zo ver vooruit kopen wel erg debiel he...
Deze jas bedoel ik![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
whaha tsja, show what you got enzo tochquote:
Is dat een uitdagingquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:25 schreef oeke het volgende:
Alleen als je kan laten zien dat het mogelijk is dat jongenskasten meer kleding kunnen bevatten dan meisjeskasten. Of minstens evenveel.
die van mij is 3 en is nu in shirts door geschoten naar 110 dus dat is bij iedereen anders.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Isa is nu 3,5 en heeft nog lannnng geen maat 98/104
Hoedjes ben ik niet zo van.
Maar dan bloemetjes badpakje!!!
ah goed dat je het zegt, dan was ik 'm in ieder geval wel alvast een keertje!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:25 schreef oeke het volgende:
Alleen als je kan laten zien dat het mogelijk is dat jongenskasten meer kleding kunnen bevatten dan meisjeskasten. Of minstens evenveel.
ah toe?! doe es? Je hebt zo'n toffe kast en leuke kleertjesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:55 schreef Poppedein het volgende:
Ik vind t best bescheiden nog Bodpa! En ik vind je kast echt geweeeeeeldig voor een stoere jongenskamer! Tof!
En huups, jouw stash is ook keurig netjes ingenomen vind ik.. ik zie laaaaaaaang nie zoveel schoenen meerJe jurkjes aan de haakjes zijn om verliefd op te worden gewoon!
Ik durf hier echt niet eens een foto te maken van Lena's shitload...en t erge is nog dat daar maar amper wat van gekregen of doorgeschoven is...
oh maar ik heb ook alleen slofjes hoor. Maar ik noem alles wat aan de voetjes gaat schoentjes.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik heb niet eens schoentjes voor mijn kind strakswel slofjes
maar schoentjes in de zomer leken mij niets voor mijn baby(terwijl je wel echt supertoffe heb
)
oh maar die zijn prima voor die eerste maanden!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja maar ik bedoel met slofjes echt dit:
[ afbeelding ]das t enige dat ik heb(nja 2 paar ofzo)
verder heeeeeeeeeeeeeeeel veel sokjes (bij ieder pakje een aparte sok die erbij hoort)
en denk dat ie als t lekker weer is ook gewoon geen sokjes aankrijgt
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:49 schreef Poppejans het volgende:
Oh dat valt inderdaad nog mee Sindell, die blokkenkarmoet er minimaal uit voor meer ruimte om neer te kunnen leggen bij alles wat je nog kopen gaat
Lol ja, daar paste hij mooi, de zolder ligt vol met andere meukquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:57 schreef Meimeltje het volgende:
Hihi Sindell die loopkar in de kledingkastDie hebben we hier ook nog op zolder staan van de oudste (echt Ikea
).
oe dan ben ik dr vast snel bij hahaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:05 schreef huuphuup het volgende:
whehe BJ, er staat sinds gister weer wat in V&A van mij
maar de volgende lading zal pas half of eind deze zomer in V&A komen denk ik, als ze uit 74 is.
Wat voor broekjes heb jij dan? Dit is vanalles hoor, rib, spijker, katoen, maar inderdaad allemaal met een elastieke band inde taille. Heb jij dan knoopjes ofzo?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:42 schreef Poppejans het volgende:
Oh R. heeft veel van die lekker zittende broekjes met elastiek erin he? Het zit ook zo heerlijk, ik heb spijt dat ik er niet veel heb in 68
Ik vind het ook heel leuk wat hij aan heeft op die fotolekker ding is het ook!
Ja, heb bijna alles met knoopsluitingen en vooral met aan en uitdoen (en dat doe je toch veel op een dag) heb ik het idee dat die broekjes met enkel elastiek erin fijner zitten.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:44 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Wat voor broekjes heb jij dan? Dit is vanalles hoor, rib, spijker, katoen, maar inderdaad allemaal met een elastieke band inde taille. Heb jij dan knoopjes ofzo?
Oh, Poppejans, zou je mij misschien een keertje die foto van Wolf en R samen willen sturen? Ik vergeet het steeds te vragen.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:46 schreef Linda2205 het volgende:
En als ik dan toch bezig ben, kan ik meteen even het praaaachtige jurkje showen dat mn schoonmoeder voor Lotte heeft gemaakt
Ja, dat had ik dus ook al echt bedacht!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:54 schreef huuphuup het volgende:
Poppejans dat heb ik ook hoor. Bij een tweede (komt ze weer met dr tweede) wil ik alleen nog maar broekjes met elastiek erin in de hele kleine maatjes.
Het is een setjequote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die heeft ze zeker ook heeeel vaak aan?
![]()
Zonder die witte tierlantijntjes en het roze stukje zou ik hem best leuk vinden. Ik zou die witte dingen eraf hebben gesloopt en een vestje erover aan hebben gedaan.
Of nee wacht, misschien zou ik hem dan ook maar helemaal niet hebben aangetrokken![]()
Moet zeggen dat ik eigenlijk op 1 pakje na echt helemaal geen stomme kleertjes gekregen heb, dat ene pakje heeft hij dus gewoon ook niet aan gehad en zit in rommelmarkt-tas.
Gebreide spulletjes vind ik veelal wel leuk bij een baby, maar deze hele set niet bepaaldquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:01 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Het is een setjeMet bijpassend jasje, 2 mutsjes en 2 paar slofjes. Die was trouwens al de 2e lading, toen ik zwanger was kregen we een gebreid wit jasje, slofjes en een mutsje. Dat was al lelijk, maar mooi vergeleken met dit
Ik heb het niet eens in de kast hangen, het ligt onderin in een tasje
Ik had van de H&M voor Lotte een heel lekker spijkerbroekje maat 56. Dat was alleen aan de buitenkant spijkerstof en aan de binnenkant lekker zacht materiaal. Met een band zoals positiebroeken hebben. Die heb ik toen later nog bijgehaald in 62, die was echt fijnquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:58 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook al echt bedacht!
Geweldig hoor die kleine stoere spijkerbroekjes met overal zakjes, maar het zit hartstikke stug.
Ik zou zoiets mijn kind dus wel echt een keer aantrekken, en dan foto's maken en hard lachenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gebreide spulletjes vind ik veelal wel leuk bij een baby, maar deze hele set niet bepaald![]()
Jij bent ook niet zo'n type dat je het haar dan echt aan gaat trekken?
Ik ken iemand die serieus de baby de kleertjes aandeed wat je dan zelf gegeven had als je op visite kwam
Zo heb ik ook eens 2 dezelfde broekjes maar dan in verschillende kleuren later bijgehaald omdat het zo lekker zatquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:08 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik had van de H&M voor Lotte een heel lekker spijkerbroekje maat 56. Dat was alleen aan de buitenkant spijkerstof en aan de binnenkant lekker zacht materiaal. Met een band zoals positiebroeken hebben. Die heb ik toen later nog bijgehaald in 62, die was echt fijn
Ikke niet...mij te lelijk. Mn moeder vond dat ik het dr 1x aan moest trekken voor een foto, maar zelfs dat vond ik te sneu voor dr. Alleen het mutsje heeft ze een halve minuut opgehad, dat stond best moppig. Maar dat heb ik verdrongenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Gebreide spulletjes vind ik veelal wel leuk bij een baby, maar deze hele set niet bepaald![]()
Ik ken iemand die serieus de baby de kleertjes aandeed wat je dan zelf gegeven had als je op visite kwam
oh dat heb ik ook wel eens gedaan hoor hahaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
foto bewaren voor de diploma-uitreiking bij het eindexamenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:09 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ik zou zoiets mijn kind dus wel echt een keer aantrekken, en dan foto's maken en hard lachen
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:09 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ik zou zoiets mijn kind dus wel echt een keer aantrekken, en dan foto's maken en hard lachen
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh dat heb ik ook wel eens gedaan hoor haha
dan had mijn oma weer ergens iets vreselijks vandaan getrokken waar ze helemaal lyrisch over was. "leuk hè? WAS MAAR EEN KWARTJE!!"
mja... dat het maar een kwartje kost betekent nog niet dat je het moet kopen oma![]()
Me no love Winnie too, maar dat weerhoudt me er niet van om haar een door oma gekochte winnie pyjama aan te trekken 's nachts. Echt niet. Heb geen principesquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
We hebben ook wat spul gekregen van bijvoorbeeld Winny the Pooh en dat doe ik dan weer niet aanwegens hekel aan winny the pooh ik kan er niets aan doen haha maar ik heb daar echt niets mee.
Je zal niet alleen, JE MOET! En ons laten zien!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:13 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook wel erg geestig ja hahaahaha. Ik heb dat afschuwelijke velours blauwe pak met beer erop nog wel, en hij past het ook nog. Vond het zelfs te stom voor een pyjama
Zal ik, zal ik...?
Aan de story verkopen als ze rijk en beroemd is en je niet meer wil kennen. Of excl.usief in je tell all boek publicerenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
foto bewaren voor de diploma-uitreiking bij het eindexamen
dat verwachten ze van mij ook terwijl ze een vreselijke smaak heeft. maar ik ben danquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Haha, ik heb ook zo'n velourspak gekregen met voetjes en ik vond het zo fijn dat het dus wel zijn pyjama werd! Het kon me niets interesseren dat er een duffe beer voorop stond.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:13 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook wel erg geestig ja hahaahaha. Ik heb dat afschuwelijke velours blauwe pak met beer erop nog wel, en hij past het ook nog. Vond het zelfs te stom voor een pyjama
Zal ik, zal ik...?
Oh, dat doe ik ook wel. Ivan had van mijn moeder een bloesje gekregen dat ik niet zo leuk vond. Hij is gewoon geen bloesjesjongen en ik wil hem niet in een bloesje laten slapen overdag dus is het niet handig. Ze kwam gister en dus vond ik dat wel een goede gelegenheid om hem eens dat bloesje aan te doen. Niet helemaal mijn smaak, maar ach.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:07 schreef Poppejans het volgende:
whehe bietsertquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:18 schreef Verhuisdooske het volgende:
poppedein, mag ik alvast je hele kastinhoud reserveren voor als het een meisje is ?
heerlijk zo, windowshoppen
Nou, precies. Als ik een zuur gezicht moet gaan trekken bij wat ik niet mooi vind dan kan ik bijna alles wat ik krijg wel afdanken. Ik heb al menig knuffel/speeltje/kledingstuk gekregen dat ikzelf nooit zou kopen. Maar ach, die knuffels gaan in de knuffeldoos, hij mag met al het speelgoed spelen dat hij maar wil en ik trek meestal gewoon de kleren aan die ikzelf leuk vind en doe lelijke kleren in de etui met reservekleding. Sommige dingen leg ik bij zijn opa's en oma's neer zodat hij daar ook iets heeft om mee te spelen en zo ben ik er weer vanaf zonder mezelf al te ondankbaar te voelen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:34 schreef huuphuup het volgende:
Maar aan de andere kant, ik vind het zelf ook ontzettend moeilijk om iets voor iemand anders te kopen. Ik probeer wel altijd heel goed op te letten op wat iemand misschien al gekocht heeft of wat een ouder kind al draagt qua stijl en vooral wat iemand laat zien dat zij vreeeeeselijk vindenMaar puntje bij paaltje vind ik het toch altijd een ontzettende klus om voor iemand anders te kopen
Bedankt voor de tip. Het jasje ligt nu naast me op de bankquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:43 schreef Ssserpente het volgende:
Iets voor de retrodames?
http://www.melkofpuur.nl/(...)-witte-kraag-74.html
Inderdaad, nu je het zegtquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:49 schreef oeke het volgende:
Ehm Poppejans, volgens mij heb je het zelfs verkeerd om aan getrokken.![]()
Ik dacht dat dat die flap open kan om zijn luier te verschonen.
Kijk maar eens naar de sokjes.
Het lijkt me wel lekker als pyjama maar inderdaad, zou ik het niet als dagpakje aandoen.![]()
Je hebt gelijk hoor. Bij ons word ook eigenlijk wel alles gedragen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het gewoon niet zo leuk om de sarcastische reacties te lezen terwijl het allemaal wel heel lief bedoeld is van degene die het heeft gegeven.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:56 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Het jasje ligt nu naast me op de bankHad hem in mijn favorieten gezet, en nu ik een meisje krijg, mocht ik hem ook kopen van mezelf!!
Je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:49 schreef oeke het volgende:
Ehm Poppejans, volgens mij heb je het zelfs verkeerd om aan getrokken.![]()
Ik dacht dat dat die flap open kan om zijn luier te verschonen.
Kijk maar eens naar de sokjes.
Het lijkt me wel lekker als pyjama maar inderdaad, zou ik het niet als dagpakje aandoen.![]()
Dat bruine broekje is lekker he? Is nog van M van Bodpa geweest. Was ook mijn favoriet.
Ik weet nog tijdens mijn zwangerschap dat me dat opviel, veel van die stugge kleertjes waarin je helemaal niet lekker kan liggen en bewegen. Knopen op je rug enzo.
Oh dat had ik ook! Wij zijn de dag na de 20 weken echo naar Amsterdam gegaan en meteen enorm wezen shoppenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat leuk! en yay een meisje
Ik vond dat zo leuk, na die 20 weken echo (ok ok... 17 weken) mocht ik eindelijk los op alle kleertjes die ik al gezien had en in gedachten mn kindje al mee had aangekleed.
![]()
Ik was ook van plan om enorm los te gaan, maar uiteindelijk 4 dingetjes bij melkofpuur gekocht en net een shirtje+mutsje bij de hema. Het scheelt, nu ligt er van alles met korte mouw, Ilse wordt in oktober geboren, dan heb je wel lange mouw nodig.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat leuk! en yay een meisje
Ik vond dat zo leuk, na die 20 weken echo (ok ok... 17 weken) mocht ik eindelijk los op alle kleertjes die ik al gezien had en in gedachten mn kindje al mee had aangekleed.
Van gekkigheid wist ik niet meer wat ik moest kopen en dus kochten we maar 1 jurkje en 1 bloesje
Nah, een grapje moet kunnen toch? Tuurlijk is het hartstikke lief bedoelt en volgens mij bedankt iedereen ook altijd netjes voor een kadootje.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het gewoon niet zo leuk om de sarcastische reacties te lezen terwijl het allemaal wel heel lief bedoeld is van degene die het heeft gegeven.
Haha! Die van de week op marktplaats stond?? Grappig dat Thijs daar nu in zit.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:24 schreef McLaura het volgende:
Thijs heeft een GMK jumpsuit, knaloranje, in maat 86/92. En hij past hem al.... valt GMK zo klein of had de vorige eigenaar een droger?
Dat is wel de "werktitel hoor"quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:07 schreef bodpa09 het volgende:
@Kaatje Jannie: Joehoe !!! Jullie krijgen een Ilse!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |