abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 mei 2010 @ 19:19:58 #201
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81465342
Whehe, Poppejans, dat pakje verkeerd om .
  zaterdag 15 mei 2010 @ 19:26:57 #202
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_81465565
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:13 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk ook wel erg geestig ja hahaahaha. Ik heb dat afschuwelijke velours blauwe pak met beer erop nog wel, en hij past het ook nog. Vond het zelfs te stom voor een pyjama
Zal ik, zal ik...?
en dat die beer dan zo over een buikzakje flapt?? die had ik ook van mijn oma Briljant van lelijkheid.
Mijn oma mag niet meer breien, maar toen ronselde ze een breislaaf, die dan voor haar vestjes en truien moest breien voor haar achterkleinkinderen. Soms bleek het na aantrekken eigenlijk best leuk. Zo heb ik een blauw vest met capuchon. die stond zó cute. Dus altijd ff proberen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 19:31:47 #203
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81465720
Als die beer en letters er niet op hadden gestaan, dan had ik het misschien nog best een leuk pakkie gevonden.

Ik vind zo'n ouderwetse flap-over-de-kont in elk geval wel grappig .
  zaterdag 15 mei 2010 @ 19:33:31 #204
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81465783
En mijn moeder mag wel breiën, maar die weet dat ik wel een eigen smaak heb zeg maar. Dus we zoeken gewoon samen de 'wol' uit en het patroon, en dan kan ze wel gewoon lekker spul maken voor de kindjes.

En ik hou ervan, van zelfgemaakt spul, dekentjes vooral .
pi_81465787
Linda dat jurkje
Moest ook gelijk denken aan de poppenkleertjes van mijn moeder van vroeger echt hetzelfde idee (oma is (nja was) duits, dus vermoed dat een gedeelte daar ook vandaan kwam)

mijn zus dr schoonzus heeft een voorliefde voor pakjes zoals die van Wolf...dus die kregen wij om uit te zoeken, en die zijn dus allemaal weggegaan. Nou ja heb er 1tje gehouden, maar denk niet dat ik die aan ga trekken. Ik hou gewoon echt niet van velourse pakjes
Ben benieuwd wat ik straks allemaal ga krijgen als ie geboren wordt...
tot nu toe heb ik alleen nog maar leuke dingen gekregen eigenlijk...
  zaterdag 15 mei 2010 @ 19:39:30 #206
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81465986
haha Sonnetje, zo heeft de nicht van B. een voorliefde voor Winny de Pooh én voor streepjes. Daar kregen wij hele dozen met kleding van. Er zat erg veel leuks bij maar er is ook erg veel weg gegaan wegens niet zo ons ding

Ik ben idd wel met buuf eens dat dingen soms leuker kunnen staan dan het op het eerste oog lijkt. Soms is het best de moeite van het proberen waard hoewel het me in t geval van Lotte's jurkje wel duidelijk lijkt...

Mijn moeder is net als ik met kado's kopen en geven. Ze koopt wat jij vraagt, en ze doet erg veel moeite om iets in jóuw smaak te vinden. Dat zij het zelf dan misschien helemaal niet mooi vindt doet er niet toe volgens haar (en volgens mij ). Mijn schoonmoeder koopt dingen die zij zélf mooi vindt. En laat dat nou vaak een hoog net-niet gehalte hebben best jammer want ze koopt redelijk prijzige dingen toch wel en het is toch lief bedoelt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81466551
Zonde is dat eigenlijk he Huup, mja ik ga m geen dingen aantrekken die ik niet mooi/leuk vind!
Ach en mijn zus mikt ze in de kledingcontainer, dus dan is t niet helemaal weggegooid
Winnie the Pooh is ook niet zo mijn ding nee.. (zit ik me net te bedenken dat ik 1 rompertje met Teigetje erop gekocht heb haha, want die vond ik wel leuk )
  zaterdag 15 mei 2010 @ 20:16:24 #208
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81467188
Poppejans, heel fijn dat je het wilde delen... Jammer dat het andersom is, maar ik vind het net zo'n pakje om aan te trekken als hij al drie pakjes die dag heeft bevuild met wat dan ook, en dan voor de laatste uurtjes ofzo.

En ik ben oprecht wel blij als ik 'lelijke' dingen krijg, want idee enzo. Maar als familie in Jordanie me weer het zoveelste Syrische pakje, of nog erger, budget Chinese pakje geeft, dan kan ik daar gewoon echt niets mee. Dat past zo ontzettend niet, en is ook nog erg onpraktisch. Ik trek het Beisan altijd wel 1 keer aan, maar ze verwachten ook niet echt dat ze het gaat dragen ofzo, ze willen gewoon graag iets kopen wat in hun budget past, en leuke kleertjes zijn daar HEEL duur. (Zelfs voor NEderlandse begrippen.... Aardig jurkje voor 25 euro. )
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_81467191
Velours, huuuuuu, daar krijg ik de rillingen van, ik kan dat spul echt niet aanraken
En dat sorrt kruippakjes zijn lekker warm voor de koude nachten, maar daar heb je ook wel wat hippere en betere oplossingen voor

Ik heb ook wel wat spul gekregen waarvan ik dach 'wtf' (mn lieve omaatje ) en idd, aantrekken voor een foto en dan in de kledingbak of weggeven aan een ander goed doel ofzo
Otje
&
Elin <3
pi_81467288
o en gebreide en gehaakte kleertjes vind ik echt superleuk! vestjes t liefst ecru ofzo, staat zo lekker wollig maar dan wel zonder poespas verder. en elin heeft ook een geboortedekentje die iemand voor r maakte en die vond ik echt keischattig! Ik heb zelf een foeilelijke uit turkije maar ik koester hem wel
Otje
&
Elin <3
pi_81467421
De kledingkast van Thijs :

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_81467605
Wat een keurige kasten allemaal! Ik moet eerlijk bekennen dat ik de kleertjes vaak linea recta van de waslijn afhaal, ze dan even strijk op de dag zelf om ze vervolgens aan te trekken. Ze zien de kast vaak niet eens van binnen.

Dat was mijn bekentenis. Verder vind ik Poppedeins kast(inhoud) helemaal geweldig, heerlijke kleurtjes! En McLaura kan mooi vouwen, daar hou ik van.
Wij hebben trouwens geen hangkast, ik vouw alles op (als ik vouw, dus). Voor een eventueel meisje koop ik ook zo'n lief rekje als Huup heeft
pi_81467656
Okay, wie nu nog zegt dat mijn kast vol zit...
Lekker volle kast, McLaura.

Ik vind die flap op de kont eigenlijk ook wel leuk ouderwets. Ik houd alleen helemaal niet van velours.
Maar wel van gebreid en gehaakt en zelfgemaakt inderdaad!

Poppejans, het zijn 2 'tuinbroekjes' met borduursel erop. Dus niet van die vestjes ofzo.
Ik zal er weleens een foto van maken.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 15 mei 2010 @ 20:32:39 #214
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81467696
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:29 schreef Jore het volgende:
Wat een keurige kasten allemaal! Ik moet eerlijk bekennen dat ik de kleertjes vaak linea recta van de waslijn afhaal, ze dan even strijk op de dag zelf om ze vervolgens aan te trekken. Ze zien de kast vaak niet eens van binnen.
Strijken!

Mijn kast wil je niet zien. Gewoon laatjes met spulleties. Ik hou het altijd erg beperkt, dus echt per seizoen en maat, en alles wat ik in de kast heb liggen draagt ze dus ook. Andere maatjes/seizoenen, zit allemaal netjes in dozen....
  zaterdag 15 mei 2010 @ 20:43:47 #215
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_81468044
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:32 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Strijken!

Mijn kast wil je niet zien. Gewoon laatjes met spulleties. Ik hou het altijd erg beperkt, dus echt per seizoen en maat, en alles wat ik in de kast heb liggen draagt ze dus ook. Andere maatjes/seizoenen, zit allemaal netjes in dozen....
Ja dat doe ik ook per seizoen.
Al het oude gaat alleen niet in dozen maar zakken & naar een kleding depo.

En strijken doe ik ook altijd voor dat we het aan doen want anders komen er kreukels in van het vouwen.
Ik heb niet genoeg ruimte om alles op te hangen.. ik heb 4 inbouw kasten waarvan 2 met een hangroede & 2 met planken.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 20:45:22 #216
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_81468097
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:29 schreef Jore het volgende:

Wij hebben trouwens geen hangkast, ik vouw alles op (als ik vouw, dus). Voor een eventueel meisje koop ik ook zo'n lief rekje als Huup heeft
Wij hebben ook geen hangkast dus heb ik voor de jongens ook een rekje.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 20:57:07 #217
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81468512
Ik heb dat kapstokje vooral om jurkjes enzo voor de sier aan uit te hangen hij is verder niet echt in gebruik als echt hangrek. Ze heeft meer jurkjes dan er aan het ding hangen maar die liggen gewoon opgevouwen in de kast.

Als we een groter huis hebben, later als ik groot ben, dan wil ik wel zo'n ouderwetse armoire zo'n linnenkast en dan met kastpapier aan de achterzijde en op de kastplanken en in de laatjes enzo en en en oooh ik vind ze zo leuk <3 (bij Ikea hebben ze ook een leuke staan geloof ik.)
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81468605
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:57 schreef huuphuup het volgende:
Als we een groter huis hebben, later als ik groot ben, dan wil ik wel zo'n ouderwetse armoire zo'n linnenkast en dan met kastpapier aan de achterzijde en op de kastplanken en in de laatjes enzo en en en oooh ik vind ze zo leuk <3 (bij Ikea hebben ze ook een leuke staan geloof ik.)
Dat wil ik ook.
Alleen niet van de Ikea. Gewoon tweedehands. Of retro zoals dat chic heet. Of antiek.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 15 mei 2010 @ 21:01:07 #219
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81468632
Als ik later groot ben, wil ik een eigen smaak ontwikkelen en opeens erg creatief en handig worden... Dan kan ik ook oude armoires versieren en prachtige ideeen ontwikkelen.

En dan hoef ik mijn moeder niet meer op te bellen of ik mijn kleding goed heb gematcht...
  zaterdag 15 mei 2010 @ 21:02:01 #220
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81468662
Oh ja, zulke kasten . Mijn ouders hebben er twee. Echt mooi zijn die.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 21:03:14 #221
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_81468709
Hier niet voor de sier zo'n rekje, maar door ruimtegebrek
  zaterdag 15 mei 2010 @ 21:28:48 #222
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81469659
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 21:03 schreef Marrije het volgende:
Hier niet voor de sier zo'n rekje, maar door ruimtegebrek
hihi hij zit goed vol ja
volgens mij heeft mijn lief veel van die bloesjes ook maar dan in grote-mannen-maten.

Basboussa

Mja die kasten, ik wil wel zo'n 'retro' (of nog erger... dan noemen ze het vintage niet alle oude zooi is vintage mensen! en een h&m jurkje van vorig jaar is ook geen vintage persoonlijke frustratie) Maar ze zijn vaak wel erg duur die kasten.
En in een hoop gevallen heb ik het idee dat ze toch ook wel wat overpriced zijn bij die brocante zaken enzo. Komt toch ook wel een beetje omdat het toch wel populair is nu, vraag aanbod enzo.

Ik zou echt zo de kringloop afspeuren enzo ware het niet dat ik hier nu niet weet waar ik zo'n kast tijdelijk zou moeten 'stallen'. Muh
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 15 mei 2010 @ 21:41:31 #223
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81470071
Ik durf nu geen foto meer van de kledingkasten van mijn kinderen te laten zien
Het is niet dat ze veel hebben om aan te trekken ofzo, ik heb gewoon ook een ruime voorraad
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_81470162
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 20:31 schreef oeke het volgende:
Ik vind die flap op de kont eigenlijk ook wel leuk ouderwets. Ik houd alleen helemaal niet van velours.
Maar wel van gebreid en gehaakt en zelfgemaakt inderdaad!
Ik houd ook niet van velours, maar dat pakje gaf me - juist vanwege het velours, de voetjes en de kontflap - het gevoel dat ik vroeger had als mijn vader op woensdagavond van huis was en mijn broertje en ik met mijn moeder in pyjama op de bank naar Airwolf keken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_81470202
Of als je ruimtegebrek hebt de ruimtes goed opvullen...met bijv een inloopkast (ik laat maar niet zien hoe die er nu van binnen uit ziet

Het is wel onze kast en niet die van de kids, dus btje offtopic, maar we zijn er erg blij mee!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')