quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:13 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook wel erg geestig ja hahaahaha. Ik heb dat afschuwelijke velours blauwe pak met beer erop nog wel, en hij past het ook nog. Vond het zelfs te stom voor een pyjama
Zal ik, zal ik...?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:29 schreef Jore het volgende:
Wat een keurige kasten allemaal! Ik moet eerlijk bekennen dat ik de kleertjes vaak linea recta van de waslijn afhaal, ze dan even strijk op de dag zelf om ze vervolgens aan te trekken. Ze zien de kast vaak niet eens van binnen.
Ja dat doe ik ook per seizoen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:32 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Strijken!
![]()
Mijn kast wil je niet zien. Gewoon laatjes met spulleties. Ik hou het altijd erg beperkt, dus echt per seizoen en maat, en alles wat ik in de kast heb liggen draagt ze dus ook. Andere maatjes/seizoenen, zit allemaal netjes in dozen....
Wij hebben ook geen hangkast dus heb ik voor de jongens ook een rekje.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:29 schreef Jore het volgende:
Wij hebben trouwens geen hangkast, ik vouw alles op (als ik vouw, dus). Voor een eventueel meisje koop ik ook zo'n lief rekje als Huup heeft
Dat wil ik ook.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:57 schreef huuphuup het volgende:
Als we een groter huis hebben, later als ik groot ben, dan wil ik wel zo'n ouderwetse armoire zo'n linnenkasten dan met kastpapier aan de achterzijde en op de kastplanken en in de laatjes enzo en en en
oooh ik vind ze zo leuk <3 (bij Ikea hebben ze ook een leuke staan geloof ik.)
hihi hij zit goed vol jaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:03 schreef Marrije het volgende:
Hier niet voor de sier zo'n rekje, maar door ruimtegebrek
Ik houd ook niet van velours, maar dat pakje gaf me - juist vanwege het velours, de voetjes en de kontflap - het gevoel dat ik vroeger had als mijn vader op woensdagavond van huis was en mijn broertje en ik met mijn moeder in pyjama op de bank naar Airwolf keken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:31 schreef oeke het volgende:
Ik vind die flap op de kont eigenlijk ook wel leuk ouderwets. Ik houd alleen helemaal niet van velours.
Maar wel van gebreid en gehaakt en zelfgemaakt inderdaad!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |