Onderschat niet hoeveel het lichaam afkoelt in de slaap. Zeker als de armen toch boven de deken komen te liggen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:04 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Lottes kamertje staat de hele dag in de zon in de zomer. Zelfs met zonwerend rolgordijn is het daar nu overdag al een graad of 21. Laat staan als het echt mooi weer wordt.. Ik denk dat korte mouwtjes dan best lekker zijn voor dr
Daar let ik wel op inderdaadquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:43 schreef octopussy het volgende:
[..]
Onderschat niet hoeveel het lichaam afkoelt in de slaap. Zeker als de armen toch boven de deken komen te liggen.
Huup, ik vind het een leuk pyamaatje
Lotte slaapt ook altijd in slaapzak, maar dan nog ijsvoetjes. Heeft ze van dr moederquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:33 schreef Estrys het volgende:
Seb ligt altijd in een slaapzak, als het warmer is dan in een romper met korte mouwen in de slaapzak. Geen koude teentjes of beentjes. Koude armpjes soms wel, maar daar heeft hij geen last van denk ik. Hij klaagt er nooit over in ieder geval![]()
Mensen kleden hun kinderen snel te warm heb ik het idee. Op het kdv zit een kindje die had die ene warme dag vorige maand een romper, truitje met lange mouwen daarover een (rib) overhemd met lange mouwen en een lange broek en van die bontslofjes aanArm kind.
Ze zijn ook liefquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
aaah wat leuk, en wat een warm gevoel krijg je van deze leidsters.
Zo in het schritfje klinken ze betrokken en lief!
Je moet s in januari in Thailand komenquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:48 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Lotte slaapt ook altijd in slaapzak, maar dan nog ijsvoetjes. Heeft ze van dr moeder![]()
dat idee heb ik soms ook wel hoor. Laatst scheen hier de zon heel erg, iedereen liep zonder jas en toen kwamen we voorbij een kinderwagen, kind helemaal van boven tot onder ingepakt en een extra dikke deken erover, kap omhoog. En binnen ook gewoon niks uittrekken he (gemeentehuis). Dan haal je toch op zn minst even die deken eraf
daar heb ik ook nooit het nut van ingezien neequote:Op woensdag 19 mei 2010 14:25 schreef Poppejans het volgende:
Echt van die shortama's ga ik niet kopen
maillotquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:49 schreef miss_sly het volgende:
ennuh, maiilot natuurlijkwhat was I thinking
Ik vind het alelbei leuk, dus we hebben hier ene leuke afwisseling. Ik vind een spijkerbroekje met een shirtje soms ook echt leuk stoer staan. En vandaag heeft ze een lichtroze broekje, witte romper met lange mouwen en een donkerder roze shirtje met korte mouwen erover. Staat heel lief en toch stoerquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:48 schreef lily het volgende:
Mijn man houdt niet van al die lieflijke jurkjes en schoentjes.
Hij vindt truitjes en broekjes leuker (ook voor volwassen exemplaren trouwens)
quote:
mayo, lekkerquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:49 schreef miss_sly het volgende:
ennuh, maiilot natuurlijkwhat was I thinking
absoluutquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik zit op mijn werk ontzettend gedemotiveerd illegaal te fokken...is dat een goed excuus?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |