abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81605066
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:04 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Lottes kamertje staat de hele dag in de zon in de zomer. Zelfs met zonwerend rolgordijn is het daar nu overdag al een graad of 21. Laat staan als het echt mooi weer wordt.. Ik denk dat korte mouwtjes dan best lekker zijn voor dr
Onderschat niet hoeveel het lichaam afkoelt in de slaap. Zeker als de armen toch boven de deken komen te liggen.

Huup, ik vind het een leuk pyamaatje
pi_81605157
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:43 schreef octopussy het volgende:

[..]

Onderschat niet hoeveel het lichaam afkoelt in de slaap. Zeker als de armen toch boven de deken komen te liggen.

Huup, ik vind het een leuk pyamaatje
Daar let ik wel op inderdaad Maar ze werd laatst huilend en zwetend wakker en het is nog niet eens zomer Na het weghalen van het dekentje ging ze weer tevreden slapen en tnt wordt ze warm wakker (behalve d'r voetjes, dat blijven ijsblokjes)
Lotte!
Noah!
pi_81612153
Seb ligt altijd in een slaapzak, als het warmer is dan in een romper met korte mouwen in de slaapzak. Geen koude teentjes of beentjes. Koude armpjes soms wel, maar daar heeft hij geen last van denk ik. Hij klaagt er nooit over in ieder geval

Mensen kleden hun kinderen snel te warm heb ik het idee. Op het kdv zit een kindje die had die ene warme dag vorige maand een romper, truitje met lange mouwen daarover een (rib) overhemd met lange mouwen en een lange broek en van die bontslofjes aan Arm kind.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_81613056
huup wat een leuke pyama. wat staat die je meisje leuk.
jammer dat ik nog niet weet wat mijn zusje krijgt.
mama van 3 kids!
pi_81614783
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 09:33 schreef Estrys het volgende:
Seb ligt altijd in een slaapzak, als het warmer is dan in een romper met korte mouwen in de slaapzak. Geen koude teentjes of beentjes. Koude armpjes soms wel, maar daar heeft hij geen last van denk ik. Hij klaagt er nooit over in ieder geval

Mensen kleden hun kinderen snel te warm heb ik het idee. Op het kdv zit een kindje die had die ene warme dag vorige maand een romper, truitje met lange mouwen daarover een (rib) overhemd met lange mouwen en een lange broek en van die bontslofjes aan Arm kind.
Lotte slaapt ook altijd in slaapzak, maar dan nog ijsvoetjes. Heeft ze van dr moeder

dat idee heb ik soms ook wel hoor. Laatst scheen hier de zon heel erg, iedereen liep zonder jas en toen kwamen we voorbij een kinderwagen, kind helemaal van boven tot onder ingepakt en een extra dikke deken erover, kap omhoog. En binnen ook gewoon niks uittrekken he (gemeentehuis). Dan haal je toch op zn minst even die deken eraf
Lotte!
Noah!
pi_81623426
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

aaah wat leuk, en wat een warm gevoel krijg je van deze leidsters.
Zo in het schritfje klinken ze betrokken en lief!
Ze zijn ook lief

En Incantrix; ik kocht de pyjama's aan een stuk in grotere maten altijd bij H&M
pi_81624788
Toch zitten pakjes aan 1 stuk hier heel vaak raar, hier dus gewone pyjamaatjes met los broekje en shirt lange mouw met romper korte mouw.
Daar overheen een slaapzak,lakentje en dekentje.
Echt van die shortama's ga ik niet kopen, bij heel warm weer/op vakantie slaapt hij denk ik gewoon in zn romper

Erg leuk pyjamaatje Huup
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_81625265
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 10:48 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Lotte slaapt ook altijd in slaapzak, maar dan nog ijsvoetjes. Heeft ze van dr moeder

dat idee heb ik soms ook wel hoor. Laatst scheen hier de zon heel erg, iedereen liep zonder jas en toen kwamen we voorbij een kinderwagen, kind helemaal van boven tot onder ingepakt en een extra dikke deken erover, kap omhoog. En binnen ook gewoon niks uittrekken he (gemeentehuis). Dan haal je toch op zn minst even die deken eraf
Je moet s in januari in Thailand komen
Loop je daar als toerist in je zomerkleding (25/30 graden, dus niet echt overdreven ofzo) en al die Thaise kindjes met mutsen en winterjassen aan

Maar ben t met je eens hoor! Vind t af en toe echt zielig voor die kinderen!
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:13:19 #284
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81627156
Yay nieuw setje gescoord voor in de zomer, rond augustus ofzo

T broekje is niet helemaal goed te zien maar hij s van heel dun luchtig katoen en dan met zo'n pofgebeuren onderaan.

en nieuwe hysterische schoens
k ben benieuwd wat mn lieftallige wederhelft ervan vindt

Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81628241
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:25 schreef Poppejans het volgende:
Echt van die shortama's ga ik niet kopen
daar heb ik ook nooit het nut van ingezien nee
pi_81628274
die schoentjes zijn leuk, huup (kleding ook trouwens)

mijn wederhelft vindt het meeste wat ik Leah aantrek niks...
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 15:41:04 #287
5428 crew  miss_sly
pi_81628549
Die schoentjes zijn die ook geschikt om mee te stappen, huup?

schaap vindt het bijna allemaal wel mooi en kan ook zelf wel leuke combi's maken. Hoewel ik ook wel eens thuiskom op vrijdag en ze net uit bed is, en dan vindt hij het onnodig om haar nog helemaal aan te kleden, en dan heeft ze een vresleijke combi van romper en mayo aan ofzo
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:46:19 #288
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81628821
whehe mayo miss?

Mijn lief vindt het meeste wat ik koop wel leuk maar qua kleertjes en qua combinaties is hij kritischer dan ik ben. Hij koopt wel ook heel regelmatig kleertjes enzo voor haar.
Ook hier tref ik Amélie wel eens in pyjama aan ofzo als ik thuis kom. Dan hadden ze een pyjamadag

Euh om te stappen, geen idee, er zit een zool onder met van die antislip nopjes weet je wel? Voor de eerste stapjes is het wel ok denk ik maar voor echt lopen wat Senna al doet... maar dit is maat 6-12 maanden, het zou zomaar kunnen dat de maat 12-18 maanden een andere zool hebben. Ik wil wel even voor je kijken hoor anders Miss. Ze waren 3,99.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81628917
Mijn man houdt niet van al die lieflijke jurkjes en schoentjes.
Hij vindt truitjes en broekjes leuker (ook voor volwassen exemplaren trouwens )
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 15:49:08 #290
5428 crew  miss_sly
pi_81628949
Waar heb je ze vandaan? Ik ben bang dat een grotere maat nog niet gaat passen bijonze kleine kabouter De kleertjes mt 74 zijn nog steeds te groot

ennuh, maiilot natuurlijk what was I thinking
pi_81629002
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:49 schreef miss_sly het volgende:
maillot
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 15:50:37 #292
5428 crew  miss_sly
pi_81629021
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:48 schreef lily het volgende:
Mijn man houdt niet van al die lieflijke jurkjes en schoentjes.
Hij vindt truitjes en broekjes leuker (ook voor volwassen exemplaren trouwens )
Ik vind het alelbei leuk, dus we hebben hier ene leuke afwisseling. Ik vind een spijkerbroekje met een shirtje soms ook echt leuk stoer staan. En vandaag heeft ze een lichtroze broekje, witte romper met lange mouwen en een donkerder roze shirtje met korte mouwen erover. Staat heel lief en toch stoer
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 15:51:19 #293
5428 crew  miss_sly
pi_81629053
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:50 schreef lily het volgende:

[..]

maillot

ik zit op mijn werk ontzettend gedemotiveerd illegaal te fokken...is dat een goed excuus?
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:51:20 #294
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81629056
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:49 schreef miss_sly het volgende:

mayo, lekker

Hier wel een papa die graag te warm aankleed... Alle kwaaltjes en pijntjes komen dan ook doordat dochter kou heeft gevat.... yea, sure...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_81629082
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]

ik zit op mijn werk ontzettend gedemotiveerd illegaal te fokken...is dat een goed excuus?
absoluut
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:53:51 #296
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81629174
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:50 schreef lily het volgende:

[..]

maillot

ze komen van Hans Textiel, vergeten erbij te zetten. Die van 6-12 maanden is over de onderkant van de zool gemeten 11.5 cm. Die grotere weet ik niet uiteraard

Amélie had toen ze geboren werd heule grote voeten, maar die zijn sindsdien nauwelijks gegroeid, en nu heeft ze in verhouding weer kleine voetjes. Heel gek.

Hier hebben we ook een combi van suikerzoete jurkjes en vestjes enzo tot t-shirts van de jongensafdeling. Maar toch is mijn (onze) smaak wel redelijk uitgesproken denk ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81629221
Ik ben ook nog op zoek naar een zwart maillotje trouwens...

best stom; ik had laatst een broek zwart geverfd en ik had daar wat kleertjes van Leah bij gegooid (rompers; vestje; broekje). Ik had er ook een maillotje bij moeten doen.
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:57:40 #298
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81629371
stom is dat hè Lily dat er nauwelijks zwart te krijgen is voor baby's?
of in elk geval, moeilijker dan wit of andere kleuren...
terwijl je er voor volwassenen juist mee doodgegooid wordt.

Ik vind zwart Amélie ook heel mooi staan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81629493
Ja, best vreemd eigenlijk.

maar dat verven ging prima trouwens..
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:01:45 #300
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81629599
ja dat verven gaat ook wel best geloof ik. Kleurdoos gooit ook altijd alles in de verf. haha hence the name

maar ik heb dan maar 1 jurkje ofzo dat ik zwart wil hebben, dat vind ik dan weer de moeite niet waard.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')