quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:54 schreef Bastard het volgende:
Ok Cyntiaa, zoals beloofd, een legging voor jouw.
Volgens mij gaat Flammie ook een kaartlegging voor je doen, ik hoop dat je aan beide leggingen wat hebt.
Je vraag, in ieder geval naar mij toe, is vrij open, een algeheel toekomstbeeld, ik hoop dat ik daar iets over zou kunnen zeggen waar je iets mee kan of dat je er iets van herkenning in zal zien. De toekomst staat niet vast, een mens heeft een vrije wil in mijn idee alleen grote lijnen kunnen er liggen, de invulling geef je er zelf aan en iedere wetenschap die je kan hebben over de toekomst, doet de toekomst alweer veranderen.. vandaar een vrij moeilijke legging vind ik zelf..
Goed, de kaarten zijn geschud.. wat mij dan wel eens gebeurt is dat er een kaart uit valt. Misschien ben ik onhandig in schudden, misschien bijgeloof maar ik wil graag de kaart die valt even aanhalen omdat de kaart er in mijn idee nooit zomaar bij komt liggen en meerdere keren 'hulpvaardig was. Verder heb ik het keltische kruis gelegd, dat zijn 10 kaarten in een bepaalde vorm, en iedere positie heeft zijn eigen betekenis.
Wat mij eigenlijk meteen opvalt is dat we 3 grote arcana kaarten hebben liggen, dat geeft aan dat er een vraag is met toch wel een belangrijk antwoord. De kaarten uit de grote arcana zijn er voor meer inzicht, of geven bepaalde belangrijke levenslessen aan, terwijl de kleine arcana meer de weg er naar toe vertelt, de achtergrond.
Ok.. de eerste kaart, de kaart die er even uit viel is zwaarden 10. Zwaarden staan voor de ratio, het denken of piekeren, en op deze kaart zien we een man/vrouw liggen op de grond, gespiest door 10 zwaarden. Beetje een luguber idee inderdaad, en het plaatje word versterkt door de zwarte lucht die er boven hangt. De kaart staat voor een nederlaag die geleden is, of een verlies die genomen zou zijn. In de breedste zin van het woord, een vakantie die door je neus is geboord, of de afwijzing op een baan, stemt somber of drukt je humeur.
Goede nu de 10 kaarten.
Kaart 1 is de positie van de vraagsteller, wat brengt je aan de virtuele tafel, of je situatie die er is. Het is munten 6. Munten geven de zakelijke transacties weer, het handelen met geld, werkzaken. We zien een man in een duur gewaad wat geld uitdelen aan bedelaars, en in zijn andere hand heeft hij een weegschaal vast die precies in evenwicht is. Staat ook voor een evenwichtige situatie, bijvoorbeeld dat je geld opzij legt en spaart voor een studie of een andere investering, en met de rest van het geld goed kan rondkomen. Kan ook slaan op iemand die investeert in jouw zodat het later voor hem zijn investering terug betaald, denk aan een werkgever die je een studie laat volgen bijvoorbeeld. Of misschien ben jij het wel die andere financieel bijstaat.. evenwicht is de hoofdbetekenis.
Kaart 2 is de kaart die er bovenop ligt, die het veld kruist, het kan hulp zijn op de eerste kaart of juist tegenwerken. We hebben daar de schildknaap van bekers. Het is een jongeling die bruist van ideeen, iemand die plannen maakt en ze in banen wil leiden, inspiratie heeft. We zien op de kaart een beker in de hand van de schildknaap waar een vis uit opspringt, symbolisch voor een creatieve gedachte die zich wil uiten, een idee waar je wellicht mee speelt. Bekers is de kaart voor emotie en liefde, het zijn intuitieve gevoelige kaarten die aanzetten tot creatie of artistiek bezig zijn.
Als we hem zouden binden aan de vorige kaart zou ik kunnen zeggen dat je dus met een idee bezig bent, en daarbij geholpen word door iemand anders op financieel vlak. Of dat je aan het sparen bent om je idee tot uiting te kunnen laten komen.
Kaart 3, dat is de kaart van het verleden, we hebben de koning van zwaarden. Koningen, of andere hofkaarten kunnen een beeltenis zijn van daadwerkelijk iemand in je leven. En koningen beelden de mannelijke trekken uit, dat wil niet zeggen dat het per se een man zou zijn, een vrouw kan ook 'haar mannetje staan'. Wel een volwassen persoon. Zoals ik al zei zwaarden is ratio, hij heeft in zijn tijd al het een en ander meegemaakt en is nu een wijzer persoon geworden. Iemand die goed kan uitdenken wat de beste weg is om te gaan om je doel te behalen want hij heeft het allemaal al eens gezien, heeft een stuk levenswijsheid opgedaan. Heeft succesn behaald door de dalen gezien te hebben en weet de valkuilen aan te duiden. Hij wikt en weegt en trekt zijn conclusies op basis van ervaring.
De kaart staat ook voor rechtvaardigheid een rechtvaardig besluit die is gevormd. Hij heeft een sterke overtuiging in zijn zaken, wil graag een debat aangaan met betrokkenen en zal vriendelijk in zijn. Hecht meer waarde aan de zaken die hij heeft meegemaakt, dan dat hij zich bezig zal houden met een spelletje, een gokje wagen is niet iets voor hem. Denken, en minder reageren op gevoel.
Misschien zegt je de kaart uit het verleden je iets, misschien is het een leraar geweest die je bij is gebleven met die karaktertrekken, of een oude werkgever die je herkent, wellicht je vader met zijn goed bedoelde wijsheid.
Dan het recente verleden, toch ook een donkere kaart, een beeltenis van armoede. Het is munten 5 op zn kop (ik lees ook de kaarten die ondersteboven komen te liggen omdat het de ene keer de zaken afzwakt, of juist versterkt) en in dit geval hoeven we de (financiele) armoede niet te zwaar te nemen, waarschijnlijjk is er onlangs een stap gezet waardoor er financieel wat meer zekerheid gekomen is. Het is een lichtpuntje wat vrolijker kan stemmen. Misschien ben je je baan verloren, maar het is niet heel erg want je hebt al iets anders op het oog, of je bent al uitgenodigd voor een gesprek (opleiding) toch ook weer die opleiding die uit de eerste kaart en tweede kaart een beetje klinkt?
We zien ook een kerkraam op de kaart, die duiding geeft naar geloof, van je geloof gevallen zijn, geestelijk evenwichtsverlies.
Daarna krijgen we de maan ondersteboven op de positie van mogelijke toekomst. Zoals ik al zei, de toekomst staat niet vast, alles is mogelijk en zo betekent deze positie zoiets als "als je op deze weg doorgaat, zou dit kunnen gebeuren" We hebben daar de kaart uit de grote arcana De maan.
Op de maan zien we een zon en een maan samen getekend, we zien een kreeft uit het water omhoogkomen, duidingen naar een continu stromingen, we herkennen de etmalen in de zon en de maan die samen zijn, en de kreeft de kreeftskeerring. Schommelingen dus. We zien de kreeft een gouden pad betreden die leidt naar een mogelijk doel. De kaart is niet eens zo positief als hij rechtop ligt, het betekent dat we rekening moeten houden met schommelingen en tegenslagen, op moeten passen voor bedriegers of voor dromen najagen die niet realistisch zijn. Maar ondersteboven valt er veel negativiteit weg, staat het eerder voor het einde van een cyclus van mogelijke bedriegelijkheid. Staat voor een onverwachte gebeurtenis ten goede, positieve veranderingen, oprechtheid, creatieve ondernemingen. Intiuitieve wijsheid.
Wat ligt er daarna, de 6e kaart van de nabije toekomst.
Het is zwaarden 5 ondersteboven. Zwaarden 5 laat een tafereel zien van een strijd die gestreden is, of net is afgelopen, de lucht is nog statisch er van, de mensen druipen af en de man op de voorgrond raapt de zwaarden op.
Het kan een slachtofferkaart zijn, slachtoffer zijn geworden van gemene spelletjes die gespeeld zijn waar je mee te maken had. Een bepaald bedrog wat ten toon gesteld werd de aap kwam uit de mouw. Ondersteboven heeft dat geen positievere klank. Een verlies zou genomen worden, een afronding van die gebeurtenissen.
Doet mij nu weer denken aan die allereerste kaart, de sombere kaart of neerslachtig gevoel zou hiermee te maken kunnen hebben.
Ook de volgende kaart is een kaart uit de grote arcana, het is de duivel ondersteboven. De positie geeft de plaats van jouw in de kwestie aan.
De duivel boezemt angst in, en dat is ook wat de kaart voor staat, angsten maar voornamelijk die uit jezelf. De onbekende zijde van jezelf die je moet aanspreken, kan je de dingen wel aan die je moet trotseren is zo'n angst. En het beste middel tegen die zaken zijn, de koe of in dit geval de duivel bij de horens vatten en de situatie proberen luchtiger te maken. Aangezien de kaart ondersteboven ligt is de trotsering al geweest, heb je de stap gedaan waarvan je eerst dacht "hoe ga ik dat klaarspelen, dat kan ik niet, of twijfels" deze kaart zegt dan dat je door die zure appel heen zou hebben gebeten.
Heb je toch mooi geflikt. Misschien was je bang voor een onjuiste beslissing, blijkt niet nodig te zijn.
Dan krijgen we de mooie kaart van deze legging, hoe andere de situatie zien, of de kaart van de omgeving. Het is de kaart "de wereld" de hoogste kaart van het gehele deck. Het is compleet zijn in de hoogste zin van het woord.
Tal van verwijzingen naar beproevingen die op de kaarten genomen moesten worden zijn hierop behaald. De lessen zijn geleerd, de opoffering en crisis is genomen, duidend op de kaart de gehangene. Of de les die geleerd die moest geleerd worden is geleerd, duidend op de kaart het rad van fortuin. We zien een grote lauwerenkrans als viering daarvan. In duiding zou het kunnen zijn dat de omgeving enorm trots op je prestatie is, of dat je de perfect omgeving gecreerd hebt waar je je helemaal top in voelt. Verwezenlijking van de gemaakte plannen, zelfbeheersing word getoond, eerbied voor de medemens, bereiken van materieel geluk zijn keywords. En niet in de laatste plaats is dit een reiskaart. Snoepreisje? Reis om de wereld?
Ok, dan krijgen we de kaart van hoop en vrees, vrees bij sprake van een negatieve kaart maar dit is een positieve kaart, kan het duwtje in de rug zijn wat je nodig hebt/had. Ook hier zien we de beker op staan, dit is bekers aas.
Azen geven de wortels weer van de serie, een krachtige impuls. We zien op de kaart een beker die overloopt van water en een vredesduif er boven, de beker word aangereikt uit een wolk.
Het staat net als dat voor de schildknaap was maar niet in menselijke vorm de kracht van de schepping. De schepping van een idee een uiting van creativiteit, een mooie oplossing wat een leuk begin inluid van een nieuwe weg.
Beker is emotie, water is gevoel, en de duif staat voor liefde, een begin van een mooie nieuwe liefde zou ook uitgebeeld kunnen worden hier.
Daarna de uiteindelijke toekomst, we hebben de koningin van staven ondersteboven staan. Deze koningin heeft ambities (staven is ambitie) volbracht en doelen behaald, er staat een zwarte kat op de voorgrond, het behalen van die doelen hoeven niet altijd op een eerlijke manier bereikt te zijn, kan op slinkse wijze gebruik maken van situaties om die in haar voordeel te laten vallen. Zij drijft haar zinnen door, kan koppig en volhardend zijn en toch poeslief om haar doel te behalen. Haar motto is ik heb gelijk.
Nou dat was de legging van mij in ieder geval, ik heb getracht de kaarten uit te leggen in hun betekenis, als ik zo samen zie kan ik het niet helpen dan te denken dat je nu net tussen 2 banen inzit, gezien de financieen. Of misschien heeft het met woning te maken, wisselen van woning opjezelf wonen en de zwaarden koning achterlaten in het verleden? Is er een strijd aan vooraf gegaan aan de nieuwe situatie, want de kaarten hebben het over een nieuwe weg of een nieuwe situatie waar je je in beweegt. Niet geheel ten einde volgens mij, of onlangs afgesloten.
In ieder geval is de uitkomst er van wel ten goede en positief, ook door de kaart de wereld die er ligt, en de aas.
Natuurlijk ben ik benieuwd in hoeverre deze legging bij jou aan zou sluiten, of misschien denk je ook wel van nee dat zegt me nou helemaal niks, dan hoor ik het ook graag!
Succes
Ik ging er niet vanuit dat ik meteen aan de beurt zou zijn hoor, dus maak je je daar geen zorgen om.... Ik was gewoon even benieuwd of het kon en zoja hoe het dan werkt enzoquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:40 schreef Raug het volgende:
Wil niet zeiken hoor, maar wat is er gebeurd met de wachtlijst? Voel me een beetje gepasseerd
Die is up to date! Nr 1,2 en 3 willen iig nog steeds een reading. Snap alleen niet waar Flammie en Cynthia en Vamporize (excuus) vamperotica vandaan komen. Is Bastards topic overgenomen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:02 schreef saaw het volgende:
Misschien een ideetje om de lijst uit het vorige topic eens te updaten?
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:54 schreef saaw het volgende:
gezien een aantal persoonlijke ontwikkelingen zou ik ook graag op het lijstje willen als dat mag
quote:
bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:53 schreef heroine het volgende:
Zou ik ook op het lijstje mogen, of wordt het dan een beetje druk? Ik ben momenteel op verschillende vlakken nogal stuurloos, dus als er nog ruimte voor mij is, gaarne.
Nope.. bastard doet nog steeds leggingen en ik heb aangeboden hem te helpen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:05 schreef Raug het volgende:
[..]
Die is up to date! Nr 1,2 en 3 willen iig nog steeds een reading. Snap alleen niet waar Flammie en Cynthia en Vamporize (excuus) vamperotica vandaan komen. Is Bastards topic overgenomen?
of mij..quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:29 schreef hexenwind het volgende:
Dus wil je een lezing, ben je vrijgezel en 20+? Kom dan naar Flammie of Hexenwind!![]()
Mij mij mij mij mijquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:35 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ps wil ook wel een foto readen of een kaart leggen voor iemand
Ik eerst! Ik eerst!quote:
Ga je gang, ik ben een gewillig slachtofferquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:35 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ps wil ook wel een foto readen of een kaart leggen voor iemand
Ligt eraan...soms een foto als het belangrijk isquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:39 schreef Nikmans het volgende:
Wat heb je nodig Zhe?
Wordt m'n kind ooit weer beter?quote:
Kun je gewoon advies geven over vragen ofzo? Hoe gaat het in zijn werk? Ik drop een vraag (NA YVONNE NATUURLIJK) en jij vertelt me wat ik het beste kan doen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:39 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ligt eraan...soms een foto als het belangrijk is
soms niets komt vanzelf
als het nodig is
Begin:quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:44 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Begin:
Een vrouw waarin ik mijzelf wel herken..klinkt vreemd misschien.
Sterk
Humor
Zacht
vriendelijk en soms te goed
Maar toch ook een stuk in jou dat knokt
tot je erbij neerval desnoods
maakt niet uit nml
Voor mijn gevoel heb je best veel meegemaakt
kzie kinderen bij je
veel?
Werk je met kinderen?
JOngen en meisje?
2?
Moeder?
Een band met je moeder...die?
Of niet goed was juist erg goed was?
Drop dan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:44 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Kun je gewoon advies geven over vragen ofzo? Hoe gaat het in zijn werk? Ik drop een vraag (NA YVONNE NATUURLIJK) en jij vertelt me wat ik het beste kan doen?
Heb je een specifieke vraag dan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu met beeld.
3 kinderen, 2 jongens, 1 meisje
Moeder-band, nee, brrr slechte band.
En ja, ik zal knokken tot ik erbij neerval
Een reading is ook goed hoor, maar ik wacht wel tot je Yvonne's vraag beantwoord hebt die je blijkbaar hebt gemist:quote:
quote:
Jepquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:51 schreef yvonne het volgende:
Ja joh, ik ruim het later weer op, no worries
Ik merkte inderdaad ook overeenkomsten.. zou het dan toch? NEEE...quote:Op donderdag 13 mei 2010 07:16 schreef Bastard het volgende:
En weer openWat een frisse energie en hulpvaardigheid in deze reeks
Ontzettend veel kudo's inderdaad voor Flammie!Beste post ooit van hem in TRU vlgs mij, en niet alleen omdat hij ontopic is
![]()
En ik zie ook de overeenkomsten in jouw legging en die van mij, zitten delen in die overeenkomen vlgs mij, leuk om te zien! Die van jouw is natuurlijk wel stukken beter dan die van mij, zo mooi aangevuld met de foto's, ik had echt plezier met het lezen![]()
Mja topic aangeveegd, ik blij dat andere mensen ook de wens delen om de reeks zo leesbaar mogelijk te houden, dus dat geprobeerd terug te brengen.
Ik zie allerlei welkome hulpvaardige handen erbij gekomen, allerlei nieuwe wensen voor leggingen of voorspellingen.Misschien toch zo even het lijstje erbij halen uit het vorige topic, als mensen erbij willen zet ik ze er even bij. Dat houdt het overzichtelijker denk ik?
Ga ik een baan krijgen bij mijn stagebedrijf?quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:30 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Was even bezig met Yvonne...wat is je vraag?
jkhedenquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
jkheden. En ook dobbelstenen en lezingen.
Aas, zwaarden koning, evenwicht zoeken, financiele zaken waren zo wat keypunten hequote:Op donderdag 13 mei 2010 11:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik merkte inderdaad ook overeenkomsten.. zou het dan toch? NEEE...![]()
maar schitterend topic inderdaad.
Bedoel je dit misschien?quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:06 schreef Cristal het volgende:
ff een dubbele post.
Ik heb een vraag, en ik gebruik dit topic maar om mijn vraag te stellen omdat hier veel mensen zijn die verstand hebben van kaarten etc. Ik zoek namelijk kaarten waarop 1 woord staat, het zijn van die kaarten waar bijvoorbeeld opstaat; steun, schrikken. Weet iemand hoe deze kaarten heten? Ik wil ze zo graag hebben, maar ik weet niet hoe ze heten.
Bedankt.. daar doen we het voorquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:59 schreef Cristal het volgende:
haha Flammie, ik vind je echt heel komisch! Ik heb respect voor je legging, goed gedaan jongen!
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:06 schreef Cristal het volgende:
ff een dubbele post.
Ik heb een vraag, en ik gebruik dit topic maar om mijn vraag te stellen omdat hier veel mensen zijn die verstand hebben van kaarten etc. Ik zoek namelijk kaarten waarop 1 woord staat, het zijn van die kaarten waar bijvoorbeeld opstaat; steun, schrikken. Weet iemand hoe deze kaarten heten? Ik wil ze zo graag hebben, maar ik weet niet hoe ze heten.
Het lijkt mij nou echt tof om van jou een reading te krijgen met het Crowley/Thot-deckquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:08 schreef Michielos het volgende:
Bij deze bied ik mij ook aan om readings te doen. Liefst readings die psychometrisch en/of tarotistisch van aard zijn (Ervaring met Crowley, Rider-Waithe en Tarot of the witches).
Leuk topic!
exoteria post sinds 2009 niet meer, dragorius is ook weg.lonaa ruim 3 mnd niks gepost,quote:Op donderdag 13 mei 2010 07:27 schreef Bastard het volgende:
Lijstje uit vorige topic, zal het proberen up to date te maken.
- Darkwolf
- myxomatosekonijn
- Raug
-lonaa
- Michielos
- LaFemmeFatale
- Morgause
- Moja
- plieneminie
- Bla_Bla_Bla
- Dragorius
- Yvonne
- Min-e
- Exoteria
- saaw
- terror623
- heroine
Als mensen er op staan die niet meer hoeven, geef het even aan, mensen die er juist op willen, geef het even aan. Het staat vrij voor degene die een legging/voorspelling doet om de user te helpen die hij/zij zelf graag wil helpen. Zo ok?
Jij staat nieteens in de lijstquote:
HEHE wie blijft er dan overquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
exoteria post sinds 2009 niet meer, dragorius is ook weg.lonaa ruim 3 mnd niks gepost,
morgause sinds 2009 niks meer, dus die kunnen eraf.
Dankjewel, dat jullie beiden zoveel moeite hebben gedaan om erachter te komen wat voor kaarten het nou zijn. Maar helaas zijn het niet de Osho zen kaarten & ook niet de spiegel voorjezelf kaarten. Het zijn kaarten met maar 1 woordje erop bijvoorbeeld; steun, schrikken,blijdschap... & allerlei emoties... ik weet echt niet welke het zijn, en mijn zoektocht heeft nog niks opgeleverd. Ik ben ook bij een New Age shop wezen kijken, maar daar hadden ze ook niet wat ik bedoelde.quote:
Yeah maar ik wil gewoon dat Zhe haar kunsten laat zien, ik zo'n hele legging van Bastard ofzo ook niet.quote:
vaag krijg elke keer autisme door bij haar foto!quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:54 schreef snakelady het volgende:
Ik heb wel een vraag over mijn oudste dochtertje (foto staat in mijn fotoboek)
Eigenlijk heel globaal hoor maar zie jij iets anders aan haar vergeleken met haar leeftijdsgenoten ( ze is 5 jaar)
positief of negatief?
Ik vraag dit natuurlijk om een reden maar wil er nog niet te veel over zeggen.
nou toevallig!~quote:Op zondag 16 mei 2010 01:23 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Yeah maar ik wil gewoon dat Zhe haar kunsten laat zien, ik zo'n hele legging van Bastard ofzo ook niet.
Maar ze is al gevlucht zo te zien
quote:Op zondag 16 mei 2010 01:53 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
nou toevallig!~
abracadabra here i am!
Kom nu eens met je vraag dan?
quote:Ga ik een baan krijgen bij mijn stagebedrijf?
Ik volg je niet helemaalquote:Op zondag 16 mei 2010 07:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mensen moeten tijd voor je vrijmaken, dat gebeurt vrijwillig.
Te specifiek? Ohquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 07:14 schreef Bastard het volgende:
Mensen moeten tijd voor je vrijmaken, dat gebeurt vrijwillig.
Flammie was zo goed, dat ze niet meer durft te reagerenquote:Op zondag 16 mei 2010 17:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hee Bastard & Flammie, wat vond Cyntiaa eigenlijk van jullie leggings? Zij heeft hier helemaal niet meer gereageerd!
Zal ze geschrokken zijn van alle hetze eromheen en dat het meer een testosteronstrijd tussen Bastard & Flammie is geworden over wie de mooiste legging heeft?
[ afbeelding ]
Flammie heeft gewonnen trouwens.
Vergeet ook het gedicht van hexenwind nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:53 schreef Cyntiaa het volgende:
Bastard & Flammie, heel erg bedankt! Ben een paar dagen ziek geweest en dus even niet echt online. Ik lees beide leggingen nu even door
quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:27 schreef hexenwind het volgende:
En vanuit mijn Druïdistische achtergrond vertaal ik dit naar een Keltisch triade:
------------------------------------
De vroegere Kelten leerden ons over hoe alles des Leven in cirkels runt
Nacht en dag, winter en zomer, verdriet en geluk, alles is gelijke munt
Voor jou zijn de elementen niet in balans; je staat nu op een kruispunt
Wanneer een Oude Wijze vroeger bij zulk een kruispunt arriveerde
Liet hij de weg leiden door wijsheid van de God die hij vereerde
Jij was echter bang voor een foute keuze waardoor je je omkeerde
De Keltische Druïden zagen het gehele Leven alsof het Pad naar Wijsheid
Richting kiezen was moeilijk, wie weet waar links of rechts je toe leid
Jij lijkt bang om tegenslag tegen te komen, je keert om tot grote spijt
Men deed er jaren over om van Bard, tot Ovaat, tot Druide te groeien
Er was perfectionisme nodig om tot meester der kennis uit te bloeien
Met angst voor falen, maar voor succes zul je die angst moeten uitroeien
Meditatie kon hen hierbij sterken door via hun diepste innerlijk te reizen
In hun dromen en visioenen zagen ze de wonderbaarlijkste bossen en paleizen
Ga eens diep in jezelf op zoek en probeer je grootste angsten aan te wijzen
In het traject der Barden leerde men om eigen creativiteit te verbeteren
In het traject der Ovaten leerde men thans om eigen visies te profeteren
Je groeit niet uit tot een wijs Druïde tot je deze twee doet completeren
Een grootste macht hadden deze Druïdistische wijsheid in de ongeletterde eeuwen
Hele stammen werden opgejaagd en uitgemoord, zo klinkt nog in de zang der meeuwen
Wees vooral niet bang om iets met je eigen wijsheid te doen; waar zijn de leeuwen?
Ondanks deze tijden van verdriet en problemen sneed men jaarlijks de maretak
Als een symbool van vernieuwing en hoop, men bleef niet zitten als een zak
Cynthia, neem de Gouden S(n)ikkel en snijdt jouw eigen kansen. Dat is de enige aanpak
------------------------------------
Het maakt niet uit welke richting je kiest in het levenspad der Wijsheid.
Keer echter niet terug, maar ga vooruit en overwin je obstakels.
Copyright (c) 2010 Hexenwind !
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:53 schreef Cyntiaa het volgende:
Bastard & Flammie, heel erg bedankt! Ben een paar dagen ziek geweest en dus even niet echt online. Ik lees beide leggingen nu even door
Ik zal je wel voor mijn rekening nemen binnenkort wanneer ik weer tijd hebquote:Op zondag 23 mei 2010 00:45 schreef vamperotica het volgende:
Ik wil heul nie voordringen ofzo heur....
Mar ebn wel benieuwd
Ik heb geduld... en woei...Azie!quote:Op zondag 23 mei 2010 00:56 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik zal je wel voor mijn rekening nemen binnenkort wanneer ik weer tijd hebZit heel eventjes met voorbereiding van mijn verhuizing naar azie
Goh, wat ben jij grappig zeg.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:52 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
vaag krijg elke keer autisme door bij haar foto!
heb de foto nu 4x bekeken
Geen idee hoe het zit met een lijstje of hoe actueel deze nog is eigenlijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Oh ik was dit topic alweer vergeten. maar ik zie dat ik ngo steeds op het lijstje sta
* Bla_Bla_Bla wacht geduldig af
ok, hier een foto dan.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:31 schreef Logician het volgende:
Ik bied mij ook aan, ik leg kaarten met het Osho Zen tarot (ik gebruik deze kaarten nu zo'n 14jr) het enige wat ik vraag is een foto, en verder 100% niets qua info of waarom je een legging wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door snakelady op 29-09-2010 14:21:45 ]"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:48 schreef Logician het volgende:
Ik moet nu weg, mijn beste vriendin is net bevallenmaar ik zal vanavond en anders morgen van me laten horen. (heb de foto voor de zekerheid even opgeslagen)...
Dankje!quote:
Ik wil je er best bij doenquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:49 schreef Logician het volgende:
[..]
Dankje!ben nu tante margretha , van een lief klein meisje die Zoë heet
![]()
Ik ga morgen aan de slag met de mensen die mij een pm hebben gestuurd en met jouw vraag.
Vanavond vooral even helemaal uitrusten van alle drukte.
Probeer het eens uit en vel dan je oordeel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:24 schreef Majkool het volgende:Zijn er werkelijk mensen die dit geloven?
Thnx voor je reactiequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:40 schreef yvonne het volgende:
Rats'reading ontvangen, enorm goed getroffen.
Alleen *knip zaken rigoureus gaat veranderen *knip ja, de plannen heb ik, maar uitvoering niet hoor, ben te lui
Maar verder, perfect, echt knap
-troll-quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:29 schreef rats het volgende:
[..]
Probeer het eens uit en vel dan je oordeel
Ik doel ook niet op dit, hier kun je weinig kwaad mee doen... Ik kijk ook echt alleen naar Astrotijdquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:01 schreef rats het volgende:
[..]
lol ja daar noem je ook wat... ik klop geen geld uit zakken van mensen....
Maar je hebt gelijk hoor, door naar astrotijd te kijken, weet je gelijk alles van dat wereldje af...
Uitdaging staat nog steeds.
sja medium zal ik mezelf ook niet noemen, ik voorspel ook geen toekomst of wat dan ook, maar ben benieuwd wat je bedoelt ermee, als je het wil vertellen mag dat via pm (sta altijd open voor visies van anderen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:05 schreef Majkool het volgende:
[..]
Ik doel ook niet op dit, hier kun je weinig kwaad mee doen... Ik kijk ook echt alleen naar AstrotijdHet heeft weinig met dit te maken, maar het is gewoon heel makkelijk om te starten als medium met de simpelste technieken, en ja, dat heb ik zelf ondervonden.
zie je inbox!quote:Op zondag 3 oktober 2010 08:25 schreef rats het volgende:
Mee eens, laten we wer verdergaan...
Als iemand nog een reading wil, heb weer plaats vij
Ja graag.quote:Op zondag 3 oktober 2010 08:25 schreef rats het volgende:
Mee eens, laten we wer verdergaan...
Als iemand nog een reading wil, heb weer plaats vij
Ik vond het iig zeer frapant wat er in de reading stond, en het waren absoluut geen algemeenheden.quote:Op zondag 3 oktober 2010 08:06 schreef Bastard het volgende:
Dit topic houden we hier graag vrij van de discussie over de kaarten of over hoe het zou werken.
Zo houden we een schoon topic voor de leggingen zonder ruis, het staat vanzelfsprekend wel vrij om een ander topic te openen om de discussie te voeren.
ik heb geen pbtje van je gehad.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:22 schreef rats het volgende:
Thnx Yvonne
De rest heeft een pbtje gehad van me.
Oh ja?quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vond het iig zeer frapant wat er in de reading stond, en het waren absoluut geen algemeenheden.
En ik ben sceptisch ja
Bedoel dit echt niet vervelend maar denk dat ieder persoon die hier komt op zijn volledige naam en geboortedatum op internet te vinden is met heel veel persoonlijke details, denk aan werk, hyves, twitter enz.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:29 schreef rats het volgende:
[..]
Probeer het eens uit en vel dan je oordeel.
Mocht je het aandurven, stuur me een pb met je (volledige naam en geboortedatum) en ik doe een reading voor je.
Ik sta open voor kritiek verder
Je naam en geboortedatum bevatten jouw energie, evenals een foto van jou. Dit kan dus ook prima gebruikt worden voor een lezing/reading. Ik denk niet dat de naam en geboorte datum bedoelt zijn om informatie op internet op te zoeken. Vaak gaat het bij lezingen/readings ook om een ander soort info dan dat wat op internet staat denk ik, dus info zoeken op internet heeft dan sowieso weinig zinquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Bedoel dit echt niet vervelend maar denk dat ieder persoon die hier komt op zijn volledige naam en geboortedatum op internet te vinden is met heel veel persoonlijke details, denk aan werk, hyves, twitter enz.
Ik sta zeker open voor meer hoor, heb ook een stukje van een reading gehad en dat was alleen op een foto van mijn oudste dochter.
En daar stonden zeker ware zaken in.
Maar op volledige naam en geboortedatum, tja, dat weet ik nog zo net niet.
Als iemand feeling heeft om lezingen/readings te geven/doen, dan zou hij aan de naam + geboorte datum in principe genoeg hebben. Eventueel met extra toevoeging van geboorte plaats of huidige woonplaats. Dat zal per persoon verschillend zijn wat ze fijn vinden werken. Net zoals dat sommige liever met een foto werken en andere liever met gegevens.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:52 schreef snakelady het volgende:
Ok, dus als ik bv de naam van iemand geef waarvan ik weet dat die niet op internet zit en weet dat er geen persoonlijke gegevens waar dan ook te vinden zijn vanwege een jonge leftijd dan zou het nog accuraat zijn?
Ik heb 3 achternamen gehad in mijn leven, bevatten al deze namen dan dezelfde energie of alleen de aangeboren achternaam?
Sja overal is wel iets over te vinden toch...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Bedoel dit echt niet vervelend maar denk dat ieder persoon die hier komt op zijn volledige naam en geboortedatum op internet te vinden is met heel veel persoonlijke details, denk aan werk, hyves, twitter enz.
Ik sta zeker open voor meer hoor, heb ook een stukje van een reading gehad en dat was alleen op een foto van mijn oudste dochter.
En daar stonden zeker ware zaken in.
Maar op volledige naam en geboortedatum, tja, dat weet ik nog zo net niet.
Om ook even op deze nog te reageren.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:52 schreef snakelady het volgende:
Ok, dus als ik bv de naam van iemand geef waarvan ik weet dat die niet op internet zit en weet dat er geen persoonlijke gegevens waar dan ook te vinden zijn vanwege een jonge leftijd dan zou het nog accuraat zijn?
Ik heb 3 achternamen gehad in mijn leven, bevatten al deze namen dan dezelfde energie of alleen de aangeboren achternaam?
Je vat het aardig goed samen iddquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:05 schreef bellelena het volgende:
[..]
Als iemand feeling heeft om lezingen/readings te geven/doen, dan zou hij aan de naam + geboorte datum in principe genoeg hebben. Eventueel met extra toevoeging van geboorte plaats of huidige woonplaats. Dat zal per persoon verschillend zijn wat ze fijn vinden werken. Net zoals dat sommige liever met een foto werken en andere liever met gegevens.
In het geval van de achternamen maakt het volgens mij geen verschil of je de aangeboren achternaam gebruikt of de huidige in gebruik zijnde achternaam. Beiden horen bij jou. De tussenliggende achternaam zal denk ik zelfs ook gebruikt kunnen worden. Die is ook 'een stukje' van jou, ook al gebruik je hem niet meer.
Bijvoorbeeld net zoals in het zesde zintuig, dat readers ook voorwerpen kunnen gebruiken die in het verleden aan iemand toebehoorden. Het draait puur om de energie van de persoon die gelezen/geread wordt.
Ik vatte het ook niet aanvallend op hoor en snap het ook wel dat mensen er snel zo over denken. Het blijft gewoon lastig om te beoordelen, zeker via internet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:38 schreef snakelady het volgende:
Ja ok, dus dan gaat de reading meer over wat die persoon heeft meegemaakt toen die een bepaalde naam gebruikte.
Nogmaals, bedoelde dit niet vervelend of aanvallend maar dat was gewoon het eerste waar ik aan dacht.
Dank je wel voor de uitleg!
Zal je ook eens een mailtje sturen als je die nog wil behandelen.![]()
Als je een oudere naam gebruikt, dan gaat het niet perse over die tijd toen je die naam gebruikte.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:38 schreef snakelady het volgende:
Ja ok, dus dan gaat de reading meer over wat die persoon heeft meegemaakt toen die een bepaalde naam gebruikte.
[...]
Snap wat je bedoelt hoor, ik kan zelf ook met foto's of voorwerpen werken. Zelfs als het in een envelop zit. Bedoelde meer dat hoop mensen juist je voorbeeld onderuit zouden kunnen halen vanwege de (voor)oordelen over dat programma.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:22 schreef bellelena het volgende:
[..]
-knip-
@Rats: Ik bedoelde ook niet perse het zesde zintuig als voorbeeld op zichzelf, maar meer om te illustreren dat er ook mensen (lezers/readers) zijn die werken met voorwerpen. Het zesde zintuig is nu eenmaal op de tv en dat kennen de meeste mensen daardoor wel. Het was dus meer ter illustratie van het idee dat sommige readers/lezers voorwerpen gebruiken ipv foto's of gegevens. Of zelfs combinaties. Niet zo zeer (de discussie) of het zesde zintuig nu wel of niet waar/echt is
Nogmaals bedankt Ratsquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:21 schreef rats het volgende:
Een aantal mensen hebben inmiddels hun reading ontvangen.
De rest hoop ik komende week te kunnen doen.
Welkomquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:05 schreef Tammymara het volgende:
Ik ben nu al enige tijd aan het lezen hier in dit subforum (net ontdekt) en dit topic trekt mij heel erg aan.
Als ik , als iemand die volgens mij nog nooit hier te vinden is geweest ook mag "meedoen"hoor ik dat graag!
(Dus, als iemand een reading of whatever wil en kan doen )
Kom maar op hoor ;pquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:13 schreef Bastard het volgende:
Nou, als iedereen geweest is.. wie wil mij dan leggen?Wat heb je nodig van me? Moet ik een vraag geven?
Donequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:17 schreef rats het volgende:
[..]
Kom maar op hoor ;p
Als je je naam en geboortedatum via pb door wil geven. Vraag mag, maar hoeft niet.
Ik ben daar nog niet heel bedreven in, ik kan wat zeggen over de persoon, soms een gebeurtenis bij die persoon maar niet genoeg ontwikkeldquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:04 schreef Tammymara het volgende:
Zijn hier ook mensen die iets met foto's lezen doen trouwens? (Gewoon benieuwd naar)
Ja hoor, geen probleemquote:Op zondag 17 oktober 2010 12:55 schreef dokkie1958 het volgende:
Hallo Rats,
zou je voor mij ook een reading willen doen?
Logician kan dat als het goed is. Maar die is al een tijdje niet geweest volgens mij.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:04 schreef Tammymara het volgende:
Zijn hier ook mensen die iets met foto's lezen doen trouwens? (Gewoon benieuwd naar)
Nogmaals bedankt hequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:17 schreef rats het volgende:
[..]
Kom maar op hoor ;p
Als je je naam en geboortedatum via pb door wil geven. Vraag mag, maar hoeft niet.
je hebt een berichtje terugquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:05 schreef Nightanimal het volgende:
Hoi Rats,
k Volg dit topic al een tijdje,
Ik zou me graag achter Dokkie willen aansluiten in de rij voor een reading van jou.
Goed?
Ik ga je pm-en.
Groetjes,
Heb je inmiddels net een pb gestuurd met de gevraagde gegevens.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:21 schreef rats het volgende:
[..]
Ja hoor, geen probleem
Als je je naam en geboortedatum via pb door zou willen geven? Dan zal ik in de loop van de week de reading doen.
Yes, Bedankt!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:02 schreef rats het volgende:
Iedereen heeft inmiddels de reading ontvangen als goed is.
quote:Haha je had geluk dat ik snel tijd had dit keer.
quote:haha, welcome to the clubOp donderdag 21 oktober 2010 21:05 schreef Tammymara het volgende:
Als er nog iemand twijfelt aan Rats:
Ik ben er NU NOG stil van wat zij voor me "gelezen" heeft.
Met de mond vol tanden. Spijker op z'n kop.
Je hoort het vaker , mensen die zeggen "Maar dat kan ze helemaal niet weten"en daar geloofde ik nooit in, Nou geloof maar dat ze dingen weet die ze niet kan weten (Maar die 1000 procent kloppen)
Dank je wel Rats!!!!!!!!!
(Veel woorden voor iemand die sprakeloos is)
quote:HelderOp maandag 25 oktober 2010 12:58 schreef rats het volgende:
Ik laat die keuze aan de mensen zelf bastard.
Voor mezellf heb ik de policy dat ik de readingen niet openbaar maak ivm met privecy, als ze zelf willen mogen ze het natuurlijk altijd plaatsen.
quote:vind ik niet erg sterk als ik heel eerlijk benOp het ene moment kijkt ze vol verwondering rond, maar op het andere moment kan ze gesloten zijn en in zichzelf keren
quote:Het kan wel net iets zijn voor de vraagsteller dat ze denken ja dat past duidelijk op mij.. maar goed, dit is nooit een discussietopic geweestOp woensdag 27 oktober 2010 02:50 schreef Flammie het volgende:
Zinnen zoals dit;
[..]
vind ik niet erg sterk als ik heel eerlijk ben
De kenners begrijpen ook wel waarom
quote:Als je mijn dochtertje zou kennen zou dat zeker iets zijn wat je zou herkennenOp woensdag 27 oktober 2010 02:50 schreef Flammie het volgende:
Zinnen zoals dit;
[..]
quote:Het is helaas geen discussietopic dus ik laat het in ere maar ik houd het erop dat je gewoon niet inziet waarom deze zin gewoon niet sterk isOp woensdag 27 oktober 2010 08:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Als je mijn dochtertje zou kennen zou dat zeker iets zijn wat je zou herkennen
En ik heb van mijn eigen reading ook aangegeven dat het niet helemaal bekend is. Dus het is niet zo dat ik maar overal in mee ga
quote:ehm, okeOp woensdag 27 oktober 2010 08:19 schreef Flammie het volgende:
Het is helaas geen discussietopic dus ik laat het in ere maar ik houd het erop dat je gewoon niet inziet waarom deze zin gewoon niet sterk is
Wat overigens geen probleem is als je daar zelf vrede mee hebt
quote:Hoe zit het dan met de niet kenners? Ik heb namelijk geen flauw idee wat je ermee bedoelt.Op woensdag 27 oktober 2010 02:50 schreef Flammie het volgende:
Zinnen zoals dit;
[..]
quote:mij of rats? Naja als je zin hebt mag je me wel in pm uitleggen wat je bedoeldOp donderdag 28 oktober 2010 10:43 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik wil het je best PM' en hoor als je dat ok vindHeb wel niet 24/7 tijd dus t kan ff duren
quote:Jammer dat je er niks in herkende, maar ook dat kan gebeuren, verkeerde interpretatie, of gewoon een slechte reading in jouw geval. Zal ook nooit zeggen dat ik een 100% gelijk zal halen.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:49 schreef Raug het volgende:
Rats, erg bedankt voor de moeite. Ik herken er helaas weinig tot niets in. Zal hem ook hier even plaatsen:
Normal 0 false false false EN-US X-NONE X-NONE De reading <----- [Wats dit?![]()
-knip-
Ja wil ik nog steeds doen hoor, ik PM je even.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:11 schreef Raug het volgende:
Bastard zou je voor mij ook een legging willen doen. Stond heel lang op een wachtlijst hier maar volgens mij is die inmiddels opgeheven. Heb je toen ook een foto gemailed.
Dat is waar, had ik ook beloofd vlgs mij, wil je mij svp een foto zenden van jezelf en een vraag die je hebt? Liefst gerelateerd aan een onderwerp, denk aan werk, gezin, liefde, doelen, mogelijkheden, omstandigheden, algemeen mag natuurlijk ook!quote:Op donderdag 11 november 2010 09:05 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Bastard als je nog tijd over hebt wil ik ook nog steeds graag een legging van jou
Mag ik ook???? Ik zal je mijn profielfoto sturen van lekkeremokkels.nl!quote:Op donderdag 11 november 2010 09:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is waar, had ik ook beloofd vlgs mij, wil je mij svp een foto zenden van jezelf en een vraag die je hebt? Liefst gerelateerd aan een onderwerp, denk aan werk, gezin, liefde, doelen, mogelijkheden, omstandigheden, algemeen mag natuurlijk ook!
Ik weet niet wanneer ik je vraag precies kan beantwoorden, wel binnenkort maar ik heb een wat hectisch leven op het moment waarin plannen en dingen doen niet helemaal gaan zoals ik graag zou willen.
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:50 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Mag ik ook???? Ik zal je mijn profielfoto sturen van lekkeremokkels.nl!
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:50 schreef Kroketvulling het volgende:
Mag ik ook???? Ik zal je mijn profielfoto sturen van lekkeremokkels.nl!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van http://www.sneeuwwitsprookje.net/numerologie.htmquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:27 schreef Biekuh het volgende:
Bump. :p
Ik heb een vraag m.b.t. numerologie. Weet iemand wat precies het verschil is tussen het naamsgetal en geboortegetal (afgezien van het feit dat de ene afgeleid wordt van de geboortedatum en de andere van de naam)?
Ik begrijp het als volgt. Je naamsgetal vertelt je wat je karaktereigenschappen zijn. Je geboortegetal vertelt je wat je moet leren tijdens je leven. Hierbij baseer ik me op het boek Numerologie en Tarot van Nathalie Kriek. Ik lees echter op het internet dat het geboortegetal (of levenslotgetal) ook vertelt wat je karaktereigenschappen zijn. Ik lees dit ook in een aantal numerologie-boeken in de winkel. Mijn geboortegetal is 8, en ik herken me totaal niet in veel beschrijvingen die ik op het internet vind. Mijn naamsgetal is 11, en hier herken ik me wel in.
Dus. Kan iemand me vertellen wat het geboorte- en naamsgetal inhouden, en wat het verschil is tussen deze twee?
Wat ik dan weer niet begrijp is: Hoe kan zo'n naamsgetal nou iets over die persoon vertellen, aangezien je ouders die naam aan je gegeven hebben voordat je geboren werd?quote:Het naamgetal geeft aan hoe u door uw omgeving wordt gezien, terwijl het geboortegetal uw verborgen eigenschappen aangeeft.
Je zou voor mij ook nog eentje doenquote:
Ik weet het, jou mailtje kwam vlak na die van K.vulling, wil ik snel doen dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Je zou voor mij ook nog eentje doen![]()
Ik had je al een foto en een vraag gestuurd een tijdje terug
dus als je nog eens tijd hebt
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet het, jou mailtje kwam vlak na die van K.vulling, wil ik snel doen dus
Nee hij staat keurig ongelezen in mn Tarot folderquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]oke, ik dacht dat je me vergeten was
Je link vergroot enkel mijn verwarring.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Van http://www.sneeuwwitsprookje.net/numerologie.htm
[..]
Wat ik dan weer niet begrijp is: Hoe kan zo'n naamsgetal nou iets over die persoon vertellen, aangezien je ouders die naam aan je gegeven hebben voordat je geboren werd?
Het is offtopic hier, open er een numerologie topic over zou ik zeggen. Maar de 11 word niet vereenvoudigd als eindcijfer. Stel je telt een datum op 15-1-2010 = 10 = 1 maar 15-1-2011 = 11quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:56 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Je link vergroot enkel mijn verwarring.Maar toch bedankt.
![]()
Je leest op verschillende websites en in verschillend boeken verschillende dingen. Wanneer ik mijn eigen berekening, mijn leven en de beschrijvingen in me opneem en contempleer, dan moet ik concluderen dat het geboortegetal vooral vertelt wat je tijdens dit leven moet leren, of wat belangrijk is voor je om te doen. He naamgetal zegt meer over je karaktereigenschappen, of hoe je bent.Toch wel interessant, numerologie.
Weet iemand hoe het precies zit met "meestergetallen"? Waarom wordt een 11 meestal niet vereenvoudigd, maar een 44 wel? Is (bijv.) een 11 een 2, maar dan "hoger geladen"?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:54 schreef Raug het volgende:
Ben je mij (weer) vergeten? Ik wacht al vanaf juli 2009.
Volgens mij wil het universum niet dat ik een legging krijg.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:27 schreef Bastard het volgende:
Dat zeg ik:
- Darkwolf
- myxomatosekonijn
- Raug
- Michielos
- LaFemmeFatale
- Moja
- plieneminie
- Bla_Bla_Bla
- Yvonne
- Min-e
- saaw
- terror623
- heroine
- Nikmans
[Darkwolfquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:36 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat iedereen op de lijst geweest was ondertussen?
quote:Op donderdag 30 september 2010 13:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik heb net de reading van Rats terug voor mijn dochtertje. De beschrijving is heel erg herkenbaar!
Echt goed
Nogmaals bedankt Rats!!
Nu ga ik toch echt terugbladeren.. maar jullie zijn toch geweest dan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:40 schreef yvonne het volgende:
Rats'reading ontvangen, enorm goed getroffen.
Alleen *knip zaken rigoureus gaat veranderen *knip ja, de plannen heb ik, maar uitvoering niet hoor, ben te lui
Maar verder, perfect, echt knap
Ik sta voor blabla, dus ik denk dat ik aan de beurt ben. ( tenzij myxo en darkwolf nog moeten )quote:Op zondag 16 januari 2011 18:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
[Darkwolf
- myxomatosekonijn
- Raug
- Michielos
- LaFemmeFatale
- Moja
- plieneminie
- Bla_Bla_Bla
- Yvonne
- Min-e
- saaw
- terror623
- heroine
- Nikmans
---------------------------------------
Ik sta na blabla, dus ik zóu aan de beurt kunnen zijn
Ik wil een Bastard original!quote:Op zondag 16 januari 2011 18:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
[..]
Nu ga ik toch echt terugbladeren.. maar jullie zijn toch geweest dan?
En datquote:Op zondag 16 januari 2011 22:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ja ik heb er al een van rats gehad, maar stond ook nog op jou lijstje omdat die toch wat uitgebreider is en op een andere manier
Ik geloof dat ik morgenavond weer tijd heb gekregen, wil je mij je vraag en het liefst een foto van jezelf zenden. Mag op de PM (nee ik heb ook geen idee hoe ik een plaatje in de PM stop) je m ook mailen bastardATfok.nlquote:Op zondag 16 januari 2011 22:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ja ik heb er al een van rats gehad, maar stond ook nog op jou lijstje omdat die toch wat uitgebreider is en op een andere manier
Pb verstuurdquote:Op maandag 17 januari 2011 20:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik morgenavond weer tijd heb gekregen, wil je mij je vraag en het liefst een foto van jezelf zenden. Mag op de PM (nee ik heb ook geen idee hoe ik een plaatje in de PM stop) je m ook mailen bastardATfok.nl
Dank je wel voor je enorme compliment!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:40 schreef Raug het volgende:
Ik ben echt sprakeloos. Ik was een beetje bang dat ik me er helemaal niet in zou kunnen vinden, hoewel ik dat niet verwachtte. Zou het misschien nog het meest jammer vinden als het een beetje raak was maar ook op veel punten niet. Dat is toch meestal het geval bij leggingen ed heb ik het idee.
Het tegendeel is echter waar.
Ik moest halverwege echt stoppen met lezen omdat ik helemaal hartkloppingen en zweethanden kreeg van wat ik las.
Bij de uitleg van elke kaart die je getrokken hebt wist ik meteen om welke situatie het ging. Sterker nog je beschrijft bepaalde situaties in precies dezelfde bewoordingen als dat ik ze beschrijf aan anderen.
Voor hier vind ik zo wel voldoende uitleg. Ik PM je morgen even rustig uitgebreid. Moet dit echt even goed laten bezinken.
Mijn dank is echt groot, ben hier heel erg blij mee.
Ok doen we nu dan.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Gelukkig.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Baterd, reading en vraag mag gewoon hier. Lukt me niiet om via de telefoon op pm te reageren
Yvonne, zou je mij een charmante foto van jezelf kunnen sturen en een vraag die je hebt? Ik hoop er morgenavond tijd voor te kunnen maken!quote:
Heel graag gedaan, bedankt voor je lieve reactiequote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:33 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wauw!, kijk en daarom wou ik nou graag een legging van jou
Een en al herkenbaarheid!
Het klopt inderdaad dat mijn man het gevoelstype is ..en ik de eeuwige denker
Ik ga hier mogen nog wat uitgebreider op terugkomen.
Echt, super legging![]()
Heel erg bedankt
Leuk zeg!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:40 schreef Raug het volgende:
Ik ben echt sprakeloos. Ik was een beetje bang dat ik me er helemaal niet in zou kunnen vinden, hoewel ik dat niet verwachtte. Zou het misschien nog het meest jammer vinden als het een beetje raak was maar ook op veel punten niet. Dat is toch meestal het geval bij leggingen ed heb ik het idee.
Het tegendeel is echter waar.
Ik moest halverwege echt stoppen met lezen omdat ik helemaal hartkloppingen en zweethanden kreeg van wat ik las.
Bij de uitleg van elke kaart die je getrokken hebt wist ik meteen om welke situatie het ging. Sterker nog je beschrijft bepaalde situaties in precies dezelfde bewoordingen als dat ik ze beschrijf aan anderen.
Voor hier vind ik zo wel voldoende uitleg. Ik PM je morgen even rustig uitgebreid. Moet dit echt even goed laten bezinken.
Mijn dank is echt groot, ben hier heel erg blij mee.
Oh jeetje, charmant, dat wordt zoekenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Yvonne, zou je mij een charmante foto van jezelf kunnen sturen en een vraag die je hebt? Ik hoop er morgenavond tijd voor te kunnen maken!
Ik ben een beetje kwijt wat nou de lijst is, en of die mensen die erop staan nog een legging willen, aangezien jij actief bent .. en als je wilt dat ik je kaarten leg, zou ik willen vragen om een foto van jezelf en een (specifieke) vraag te sturen aan mij per pm.quote:Op zondag 16 januari 2011 09:41 schreef wendytje het volgende:
Ik zou hrrl graag een sessie willen. Mag ik me bij deze hiervoor aanmelden?
quote:Op maandag 29 november 2010 15:53 schreef Sabientje83 het volgende:
Zou ik zo brutaal mogen zijn om ook een reading (een algemene of één voor een specifieke vraag) aan te vragen? In de spoiler een toelichting voor als posthistory meetelt voor het bepalen van een 'ja' of 'nee'.Ik kan nu weer gewoon inloggen op mijn eigen profiel. En ik wil nog steeds heel graag een legging/lezing. Dus mag ik ook op jouw lijstje Bastard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Sta jij al langer of korter te wachten dan Summerbreeze? (29 November)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:05 schreef plieneminie het volgende:
O fijn! Je pakt het leggen weer op Bastard. Sta ook nog in de wachtstand.
Ach dat was de bedoeling helemaal niet Lonaa..quote:Op maandag 24 januari 2011 20:53 schreef Lonaa het volgende:
Pfff, ik moet er van huilen.
Ik ga het even laten bezinken, morgen nog een keer lezen en je krijgt via pm van mij nog een reactie.
Nee hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ach dat was de bedoeling helemaal niet Lonaa..ik geef toe de kaarten zijn wat mistroostig, en ik heb nogmaals geen idee in hoeverre dit in te passen is bij je. Maar ze geven een bepaalde verloochening aan een bepaalde laat maar waaien waar juist een actie ondernemen een verschil zou kunnen maken. Dus in het licht van je gezond voelen ondanks dat je goed eet, of misschien goed sport kan je je misschien minder gezond voelen in algehele mistroostigheid? Ik zie er geen lichamelijke beperkingen in, of gezondheidsprobleem kaarten, of een bezoek aan een geneesheer.. nou misschien een beetje met die bekers 4 ondersteboven, de juiste rol zou een goed gesprek zijn met iemand misschien.
Ik mis jou input in de legging om het misschien beter te kunnen duiden.. hoop echt dat ik je nu niet de put in heb gepraat ofzo.
Ah maar op dat punt verklaard de kaart dus (positie is van jou in de vraag) dat jij je zorgen maakt omwille van je vriend, bang om de inkomsten kwijt te raken. (geeft ook een naar en ongezond gevoel af) Het is niet dat die kaart op de omgeving ligt, sterker nog, daar ligt steun.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee hoor.![]()
Heel eerlijk helpen dit soort 'negatieve' dingen ook wel als zijnde schop onder m'n reet.
Ik heb vandaag gewoon een kutdag. Voel me hartstikke emotioneel. Straks ga ik gewoon lekker slapen, en dan voel ik me morgen een stuk beter.
Het enige waar ik echt van schrok is het "inkomsten kwijtraken", de baan van m'n vriend staat op de tocht, en hij zit daar best mee. Ik probeer dat positief in te zien aangezien hij van alle 10 de medewerkers de beste papieren heeft. De angst zit er natuurlijk wel, aangezien dat zo'n 60 tot 70% van onze inkomsten zijn.
Nou goed, ik ga nog een keer lezen als ik me wat beter voel/goed geslapen heb, en dan kom ik er nog op terug, oke?
En, don't worry, je hebt me niet de put in gepraat.
Ja, ondanks dat ik het probeer niet te doen, maak je je daar zorgen om.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah maar op dat punt verklaard de kaart dus (positie is van jou in de vraag) dat jij je zorgen maakt omwille van je vriend, bang om de inkomsten kwijt te raken. (geeft ook een naar en ongezond gevoel af) Het is niet dat die kaart op de omgeving ligt, sterker nog, daar ligt steun.
Natuurlijk maak je je er zorgen om, logisch hee. Maar probeer je vriend ook andersom te steunen en misschien niet alleen het negatieve belichten?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ondanks dat ik het probeer niet te doen, maak je je daar zorgen om.
Van mijn 'omgeving', als in, mijn vriend, krijg ik inderdaad veel steun.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat JUIST niet doe. Ben er van overtuigd dat het goed komt.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Natuurlijk maak je je er zorgen om, logisch hee. Maar probeer je vriend ook andersom te steunen en misschien niet alleen het negatieve belichten?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat JUIST niet doe. Ben er van overtuigd dat het goed komt.Zelfs als blijkt dat ie z'n spullen moet pakken, er is altijd werk te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
Was dat nu nodig?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:52 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als je zekerheid wilt kun je natuurlijk ook altijd nog eens een professionele tarotlegger proberen he !
Check de tijd, dat was m'n eerste post nadat jij duidelijk maakte dat beargumenteerde posts net zo gewaardeerd werden als trollsquote:
Ik reageer er nog op hoor, dat je niet denkt dat je het voor niets gedaan hebt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 07:31 schreef yvonne het volgende:
Oh, een hele mooie, deze ga ik eerst eens rustig lezen en laten bezinken voor ik reageer.
Maar enorm bedankt!
Niemand?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat heb je eigenlijk van me nodig om de kaarten te trekken?
Sorryquote:
En al een tijdje ook!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:05 schreef plieneminie het volgende:
O fijn! Je pakt het leggen weer op Bastard. Sta ook nog in de wachtstand.
Sja, ze komen inene van heinde en verquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:01 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik gok trouwens zomaar ineens dat je een fok-mailadres hebt wat ik kan gebruiken...
Eerst een nummertje trekken, persoonlijke vriend van bastard worden en daarna een chinese rijsttafel voor ons allemaal koken. Misschien dat hij dan wat voor je kan betekenenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:35 schreef saaw het volgende:
Ik zie dit topic ineens omhooggekickt in mn MyAT en wil toch ook wel weer graag op het kennelijk nieuwe lijstje als dat kan.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eerst een nummertje trekken, persoonlijke vriend van bastard worden en daarna een chinese rijsttafel voor ons allemaal koken. Misschien dat hij dan wat voor je kan betekenen
Lijkt me een oud genoeg nummertje, toch?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:54 schreef saaw het volgende:
gezien een aantal persoonlijke ontwikkelingen zou ik ook graag op het lijstje willen als dat mag
stond ik ook niet nog ergens op het lijstje ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:29 schreef Bastard het volgende:
=======================
Electro-Worm
SummerBreeze
wendytje
vogeltjesdans
Precious00
saaw
=======================
Zo klopt ie nu he?
ga ik EW een pm sturen.
rijsttafel?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:42 schreef Bastard het volgende:
Nu maar weer hopen dat ik (of iemand anders die kaarten legt voor jullie) zal aansluiten bij je vraag, anders is het helemaal een deceptie![]()
Die druk
Ga je op kamers of zo?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:50 schreef Electro-Worm het volgende:
Heel erg bedankt Bastard. Fijn om te lezen en ben het er eigenlijk volledig mee eens. Het is geen antwoord wat ik zelf niet had kunnen bedenken, maar iets wat het voor me bevestigd, so I thank you for confirming.
Dank je voor je reactiequote:Op zondag 13 maart 2011 17:50 schreef Electro-Worm het volgende:
Heel erg bedankt Bastard. Fijn om te lezen en ben het er eigenlijk volledig mee eens. Het is geen antwoord wat ik zelf niet had kunnen bedenken, maar iets wat het voor me bevestigd, so I thank you for confirming.
quote:Op zondag 13 maart 2011 17:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij maakt zich los en zoekt zijn eigen pad op geloof ik
Jazeker die heb ik .. kom er helaas vanavond niet aan toe, ik mik op morgenavond voor jouquote:Op zondag 13 maart 2011 18:44 schreef SummerBreeze het volgende:
Bastard, is mijn foto nog bij je aangekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |