zie je inbox!quote:Op zondag 3 oktober 2010 08:25 schreef rats het volgende:
Mee eens, laten we wer verdergaan...
Als iemand nog een reading wil, heb weer plaats vij
Ja graag.quote:Op zondag 3 oktober 2010 08:25 schreef rats het volgende:
Mee eens, laten we wer verdergaan...
Als iemand nog een reading wil, heb weer plaats vij
Ik vond het iig zeer frapant wat er in de reading stond, en het waren absoluut geen algemeenheden.quote:Op zondag 3 oktober 2010 08:06 schreef Bastard het volgende:
Dit topic houden we hier graag vrij van de discussie over de kaarten of over hoe het zou werken.
Zo houden we een schoon topic voor de leggingen zonder ruis, het staat vanzelfsprekend wel vrij om een ander topic te openen om de discussie te voeren.
ik heb geen pbtje van je gehad.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:22 schreef rats het volgende:
Thnx Yvonne
De rest heeft een pbtje gehad van me.
Oh ja?quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vond het iig zeer frapant wat er in de reading stond, en het waren absoluut geen algemeenheden.
En ik ben sceptisch ja
Bedoel dit echt niet vervelend maar denk dat ieder persoon die hier komt op zijn volledige naam en geboortedatum op internet te vinden is met heel veel persoonlijke details, denk aan werk, hyves, twitter enz.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:29 schreef rats het volgende:
[..]
Probeer het eens uit en vel dan je oordeel.
Mocht je het aandurven, stuur me een pb met je (volledige naam en geboortedatum) en ik doe een reading voor je.
Ik sta open voor kritiek verder
Je naam en geboortedatum bevatten jouw energie, evenals een foto van jou. Dit kan dus ook prima gebruikt worden voor een lezing/reading. Ik denk niet dat de naam en geboorte datum bedoelt zijn om informatie op internet op te zoeken. Vaak gaat het bij lezingen/readings ook om een ander soort info dan dat wat op internet staat denk ik, dus info zoeken op internet heeft dan sowieso weinig zinquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Bedoel dit echt niet vervelend maar denk dat ieder persoon die hier komt op zijn volledige naam en geboortedatum op internet te vinden is met heel veel persoonlijke details, denk aan werk, hyves, twitter enz.
Ik sta zeker open voor meer hoor, heb ook een stukje van een reading gehad en dat was alleen op een foto van mijn oudste dochter.
En daar stonden zeker ware zaken in.
Maar op volledige naam en geboortedatum, tja, dat weet ik nog zo net niet.
Als iemand feeling heeft om lezingen/readings te geven/doen, dan zou hij aan de naam + geboorte datum in principe genoeg hebben. Eventueel met extra toevoeging van geboorte plaats of huidige woonplaats. Dat zal per persoon verschillend zijn wat ze fijn vinden werken. Net zoals dat sommige liever met een foto werken en andere liever met gegevens.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:52 schreef snakelady het volgende:
Ok, dus als ik bv de naam van iemand geef waarvan ik weet dat die niet op internet zit en weet dat er geen persoonlijke gegevens waar dan ook te vinden zijn vanwege een jonge leftijd dan zou het nog accuraat zijn?
Ik heb 3 achternamen gehad in mijn leven, bevatten al deze namen dan dezelfde energie of alleen de aangeboren achternaam?
Sja overal is wel iets over te vinden toch...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Bedoel dit echt niet vervelend maar denk dat ieder persoon die hier komt op zijn volledige naam en geboortedatum op internet te vinden is met heel veel persoonlijke details, denk aan werk, hyves, twitter enz.
Ik sta zeker open voor meer hoor, heb ook een stukje van een reading gehad en dat was alleen op een foto van mijn oudste dochter.
En daar stonden zeker ware zaken in.
Maar op volledige naam en geboortedatum, tja, dat weet ik nog zo net niet.
Om ook even op deze nog te reageren.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:52 schreef snakelady het volgende:
Ok, dus als ik bv de naam van iemand geef waarvan ik weet dat die niet op internet zit en weet dat er geen persoonlijke gegevens waar dan ook te vinden zijn vanwege een jonge leftijd dan zou het nog accuraat zijn?
Ik heb 3 achternamen gehad in mijn leven, bevatten al deze namen dan dezelfde energie of alleen de aangeboren achternaam?
Je vat het aardig goed samen iddquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:05 schreef bellelena het volgende:
[..]
Als iemand feeling heeft om lezingen/readings te geven/doen, dan zou hij aan de naam + geboorte datum in principe genoeg hebben. Eventueel met extra toevoeging van geboorte plaats of huidige woonplaats. Dat zal per persoon verschillend zijn wat ze fijn vinden werken. Net zoals dat sommige liever met een foto werken en andere liever met gegevens.
In het geval van de achternamen maakt het volgens mij geen verschil of je de aangeboren achternaam gebruikt of de huidige in gebruik zijnde achternaam. Beiden horen bij jou. De tussenliggende achternaam zal denk ik zelfs ook gebruikt kunnen worden. Die is ook 'een stukje' van jou, ook al gebruik je hem niet meer.
Bijvoorbeeld net zoals in het zesde zintuig, dat readers ook voorwerpen kunnen gebruiken die in het verleden aan iemand toebehoorden. Het draait puur om de energie van de persoon die gelezen/geread wordt.
Ik vatte het ook niet aanvallend op hoor en snap het ook wel dat mensen er snel zo over denken. Het blijft gewoon lastig om te beoordelen, zeker via internet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:38 schreef snakelady het volgende:
Ja ok, dus dan gaat de reading meer over wat die persoon heeft meegemaakt toen die een bepaalde naam gebruikte.
Nogmaals, bedoelde dit niet vervelend of aanvallend maar dat was gewoon het eerste waar ik aan dacht.
Dank je wel voor de uitleg!
Zal je ook eens een mailtje sturen als je die nog wil behandelen.![]()
Als je een oudere naam gebruikt, dan gaat het niet perse over die tijd toen je die naam gebruikte.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:38 schreef snakelady het volgende:
Ja ok, dus dan gaat de reading meer over wat die persoon heeft meegemaakt toen die een bepaalde naam gebruikte.
[...]
Snap wat je bedoelt hoor, ik kan zelf ook met foto's of voorwerpen werken. Zelfs als het in een envelop zit. Bedoelde meer dat hoop mensen juist je voorbeeld onderuit zouden kunnen halen vanwege de (voor)oordelen over dat programma.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:22 schreef bellelena het volgende:
[..]
-knip-
@Rats: Ik bedoelde ook niet perse het zesde zintuig als voorbeeld op zichzelf, maar meer om te illustreren dat er ook mensen (lezers/readers) zijn die werken met voorwerpen. Het zesde zintuig is nu eenmaal op de tv en dat kennen de meeste mensen daardoor wel. Het was dus meer ter illustratie van het idee dat sommige readers/lezers voorwerpen gebruiken ipv foto's of gegevens. Of zelfs combinaties. Niet zo zeer (de discussie) of het zesde zintuig nu wel of niet waar/echt is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |