Bedoel je dit misschien?quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:06 schreef Cristal het volgende:
ff een dubbele post.
Ik heb een vraag, en ik gebruik dit topic maar om mijn vraag te stellen omdat hier veel mensen zijn die verstand hebben van kaarten etc. Ik zoek namelijk kaarten waarop 1 woord staat, het zijn van die kaarten waar bijvoorbeeld opstaat; steun, schrikken. Weet iemand hoe deze kaarten heten? Ik wil ze zo graag hebben, maar ik weet niet hoe ze heten.
Bedankt.. daar doen we het voorquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:59 schreef Cristal het volgende:
haha Flammie, ik vind je echt heel komisch! Ik heb respect voor je legging, goed gedaan jongen!
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:06 schreef Cristal het volgende:
ff een dubbele post.
Ik heb een vraag, en ik gebruik dit topic maar om mijn vraag te stellen omdat hier veel mensen zijn die verstand hebben van kaarten etc. Ik zoek namelijk kaarten waarop 1 woord staat, het zijn van die kaarten waar bijvoorbeeld opstaat; steun, schrikken. Weet iemand hoe deze kaarten heten? Ik wil ze zo graag hebben, maar ik weet niet hoe ze heten.
Het lijkt mij nou echt tof om van jou een reading te krijgen met het Crowley/Thot-deckquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:08 schreef Michielos het volgende:
Bij deze bied ik mij ook aan om readings te doen. Liefst readings die psychometrisch en/of tarotistisch van aard zijn (Ervaring met Crowley, Rider-Waithe en Tarot of the witches).
Leuk topic!
exoteria post sinds 2009 niet meer, dragorius is ook weg.lonaa ruim 3 mnd niks gepost,quote:Op donderdag 13 mei 2010 07:27 schreef Bastard het volgende:
Lijstje uit vorige topic, zal het proberen up to date te maken.
- Darkwolf
- myxomatosekonijn
- Raug
-lonaa
- Michielos
- LaFemmeFatale
- Morgause
- Moja
- plieneminie
- Bla_Bla_Bla
- Dragorius
- Yvonne
- Min-e
- Exoteria
- saaw
- terror623
- heroine
Als mensen er op staan die niet meer hoeven, geef het even aan, mensen die er juist op willen, geef het even aan. Het staat vrij voor degene die een legging/voorspelling doet om de user te helpen die hij/zij zelf graag wil helpen. Zo ok?
Jij staat nieteens in de lijstquote:
HEHE wie blijft er dan overquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
exoteria post sinds 2009 niet meer, dragorius is ook weg.lonaa ruim 3 mnd niks gepost,
morgause sinds 2009 niks meer, dus die kunnen eraf.
Dankjewel, dat jullie beiden zoveel moeite hebben gedaan om erachter te komen wat voor kaarten het nou zijn. Maar helaas zijn het niet de Osho zen kaarten & ook niet de spiegel voorjezelf kaarten. Het zijn kaarten met maar 1 woordje erop bijvoorbeeld; steun, schrikken,blijdschap... & allerlei emoties... ik weet echt niet welke het zijn, en mijn zoektocht heeft nog niks opgeleverd. Ik ben ook bij een New Age shop wezen kijken, maar daar hadden ze ook niet wat ik bedoelde.quote:
Yeah maar ik wil gewoon dat Zhe haar kunsten laat zien, ik zo'n hele legging van Bastard ofzo ook niet.quote:
vaag krijg elke keer autisme door bij haar foto!quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:54 schreef snakelady het volgende:
Ik heb wel een vraag over mijn oudste dochtertje (foto staat in mijn fotoboek)
Eigenlijk heel globaal hoor maar zie jij iets anders aan haar vergeleken met haar leeftijdsgenoten ( ze is 5 jaar)
positief of negatief?
Ik vraag dit natuurlijk om een reden maar wil er nog niet te veel over zeggen.
nou toevallig!~quote:Op zondag 16 mei 2010 01:23 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Yeah maar ik wil gewoon dat Zhe haar kunsten laat zien, ik zo'n hele legging van Bastard ofzo ook niet.
Maar ze is al gevlucht zo te zien
quote:Op zondag 16 mei 2010 01:53 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
nou toevallig!~
abracadabra here i am!
Kom nu eens met je vraag dan?
quote:Ga ik een baan krijgen bij mijn stagebedrijf?
Ik volg je niet helemaalquote:Op zondag 16 mei 2010 07:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mensen moeten tijd voor je vrijmaken, dat gebeurt vrijwillig.
Te specifiek? Ohquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 07:14 schreef Bastard het volgende:
Mensen moeten tijd voor je vrijmaken, dat gebeurt vrijwillig.
Flammie was zo goed, dat ze niet meer durft te reagerenquote:Op zondag 16 mei 2010 17:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hee Bastard & Flammie, wat vond Cyntiaa eigenlijk van jullie leggings? Zij heeft hier helemaal niet meer gereageerd!
Zal ze geschrokken zijn van alle hetze eromheen en dat het meer een testosteronstrijd tussen Bastard & Flammie is geworden over wie de mooiste legging heeft?
[ afbeelding ]
Flammie heeft gewonnen trouwens.
Vergeet ook het gedicht van hexenwind nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:53 schreef Cyntiaa het volgende:
Bastard & Flammie, heel erg bedankt! Ben een paar dagen ziek geweest en dus even niet echt online. Ik lees beide leggingen nu even door
quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:27 schreef hexenwind het volgende:
En vanuit mijn Druïdistische achtergrond vertaal ik dit naar een Keltisch triade:
------------------------------------
De vroegere Kelten leerden ons over hoe alles des Leven in cirkels runt
Nacht en dag, winter en zomer, verdriet en geluk, alles is gelijke munt
Voor jou zijn de elementen niet in balans; je staat nu op een kruispunt
Wanneer een Oude Wijze vroeger bij zulk een kruispunt arriveerde
Liet hij de weg leiden door wijsheid van de God die hij vereerde
Jij was echter bang voor een foute keuze waardoor je je omkeerde
De Keltische Druïden zagen het gehele Leven alsof het Pad naar Wijsheid
Richting kiezen was moeilijk, wie weet waar links of rechts je toe leid
Jij lijkt bang om tegenslag tegen te komen, je keert om tot grote spijt
Men deed er jaren over om van Bard, tot Ovaat, tot Druide te groeien
Er was perfectionisme nodig om tot meester der kennis uit te bloeien
Met angst voor falen, maar voor succes zul je die angst moeten uitroeien
Meditatie kon hen hierbij sterken door via hun diepste innerlijk te reizen
In hun dromen en visioenen zagen ze de wonderbaarlijkste bossen en paleizen
Ga eens diep in jezelf op zoek en probeer je grootste angsten aan te wijzen
In het traject der Barden leerde men om eigen creativiteit te verbeteren
In het traject der Ovaten leerde men thans om eigen visies te profeteren
Je groeit niet uit tot een wijs Druïde tot je deze twee doet completeren
Een grootste macht hadden deze Druïdistische wijsheid in de ongeletterde eeuwen
Hele stammen werden opgejaagd en uitgemoord, zo klinkt nog in de zang der meeuwen
Wees vooral niet bang om iets met je eigen wijsheid te doen; waar zijn de leeuwen?
Ondanks deze tijden van verdriet en problemen sneed men jaarlijks de maretak
Als een symbool van vernieuwing en hoop, men bleef niet zitten als een zak
Cynthia, neem de Gouden S(n)ikkel en snijdt jouw eigen kansen. Dat is de enige aanpak
------------------------------------
Het maakt niet uit welke richting je kiest in het levenspad der Wijsheid.
Keer echter niet terug, maar ga vooruit en overwin je obstakels.
Copyright (c) 2010 Hexenwind !
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |