Begin:quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:44 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Begin:
Een vrouw waarin ik mijzelf wel herken..klinkt vreemd misschien.
Sterk
Humor
Zacht
vriendelijk en soms te goed
Maar toch ook een stuk in jou dat knokt
tot je erbij neerval desnoods
maakt niet uit nml
Voor mijn gevoel heb je best veel meegemaakt
kzie kinderen bij je
veel?
Werk je met kinderen?
JOngen en meisje?
2?
Moeder?
Een band met je moeder...die?
Of niet goed was juist erg goed was?
Drop dan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:44 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Kun je gewoon advies geven over vragen ofzo? Hoe gaat het in zijn werk? Ik drop een vraag (NA YVONNE NATUURLIJK) en jij vertelt me wat ik het beste kan doen?
Heb je een specifieke vraag dan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu met beeld.
3 kinderen, 2 jongens, 1 meisje
Moeder-band, nee, brrr slechte band.
En ja, ik zal knokken tot ik erbij neerval
Een reading is ook goed hoor, maar ik wacht wel tot je Yvonne's vraag beantwoord hebt die je blijkbaar hebt gemist:quote:
quote:
Jepquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:51 schreef yvonne het volgende:
Ja joh, ik ruim het later weer op, no worries
Ik merkte inderdaad ook overeenkomsten.. zou het dan toch? NEEE...quote:Op donderdag 13 mei 2010 07:16 schreef Bastard het volgende:
En weer openWat een frisse energie en hulpvaardigheid in deze reeks
Ontzettend veel kudo's inderdaad voor Flammie!Beste post ooit van hem in TRU vlgs mij, en niet alleen omdat hij ontopic is
![]()
En ik zie ook de overeenkomsten in jouw legging en die van mij, zitten delen in die overeenkomen vlgs mij, leuk om te zien! Die van jouw is natuurlijk wel stukken beter dan die van mij, zo mooi aangevuld met de foto's, ik had echt plezier met het lezen![]()
Mja topic aangeveegd, ik blij dat andere mensen ook de wens delen om de reeks zo leesbaar mogelijk te houden, dus dat geprobeerd terug te brengen.
Ik zie allerlei welkome hulpvaardige handen erbij gekomen, allerlei nieuwe wensen voor leggingen of voorspellingen.Misschien toch zo even het lijstje erbij halen uit het vorige topic, als mensen erbij willen zet ik ze er even bij. Dat houdt het overzichtelijker denk ik?
Ga ik een baan krijgen bij mijn stagebedrijf?quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:30 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Was even bezig met Yvonne...wat is je vraag?
jkhedenquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
jkheden. En ook dobbelstenen en lezingen.
Aas, zwaarden koning, evenwicht zoeken, financiele zaken waren zo wat keypunten hequote:Op donderdag 13 mei 2010 11:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik merkte inderdaad ook overeenkomsten.. zou het dan toch? NEEE...![]()
maar schitterend topic inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |